|
Eveeeetttt.. :) Tüm arkadaşlar gibi bende aynı sorunla çarpışmaya başlıyorum bugün itibari ile. Her ayın 26 sında faturam kesilirdi. Son ayın içerisinde iken geçtiğimiz ay hattımı turkcelle taşıdım. 1 Haziran itibari ile taşıma işlemim gerçekleşti. Yaptığım sorgulamalarda klasik olarak cayma bedelim 0TL olarak görünmesine rağmen bugün oluşturdukları faturada 630TL tutarın 540TL si cayma bedeli olarak görünüyor. Müşteri hizmetleri ile irtibata geçtim. İtirazımı ilettim. Sosyal medyadan yardırdım. Şikayetvar, Cimer, Btk ve THH olarak süreç devam edecek... Bakalım neler yaşanacak. Son ödeme tarihim 17 temmuz. 17 temmuzda ödemeyi yapar devam ederim itirazlara en kötü ihtimalle. Bakalım bu yalan dolanın sonu nereye varacak? Cayma bedeli sorguluyorum 0TL diyorlar. Ama faturada 540TL cayma bedeli yansıtıyorlar. Ülkede adalet fln yok zaten de görücez bakalım neler olacak. |
| _____________________________ |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt


kullanıcısına yanıt






