Şimdi Ara

TurkTelekom Cayma Bedeli Sorunu... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
7
Favori
3.181
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Çok önceden başvurdum, sim kart kuryesini erteletebildigim kadar ertelettim (23 temmuz). Son ay faturasini alip gecseler teknik olarak taahhutu doldurmuş oluyoruz zaten, üstüne ücret istemeleri yasaya mantığa ve şerefe aykırı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 480mrt 4 kullanıcısına yanıt

    İtiraz edersiniz artık düzeltirler TurkTelekom Cayma Bedeli Sorunu... 

    eski köye yeni adet getirdiler ne değiştiyse artık


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim son fatura çıktı Turkcell'den ama bir daha fatura çıkacak mı bilmiyorum. Son fatura 121,33 TL geldi, taahhüdün bitmesine 14 gün vardı. Türk Telekom'da da tarife tanımlandı, ücret yüksek gösteriyordu gelen mesajda ama uygulamada düştü şu anda, bir sorun yok.

  • Telekom faturaları da kesildi. Bakalım ne tutar faturalar gelecek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 480mrt 4 kullanıcısına yanıt
    Benim de aynen sizinki gibiydi. 26'sında yeni sim kartı kuryeden teslim aldım ama geçişin ayın 29'unda olacağına dair SMS geldi. 3 gün taahhütsüz fiyattan kullanmış olacağım. Fiyatı 600 yazıyor. 3 günlük fatura 60 lira mı gelecek acaba, bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Telekom pişmanlıktır!
    Bende baska operatore geçiş için mh aradım. 1015 tl ye kadar yansitilabilir dendi mh den. Enson vf da kampanya vardı kurye olayı ile hallettim. Kesin olsun diye 26 temmuz taahhüt bitimi olduğu halde 25 temmuz kurye teslim seçtim ve bu gece (28 temmuz) geçiş tamamlandı. Dün telekomda fatura 1036 tl görünüyordu. Muhtemelen 2 günlük kullanım ücreti yansıyacaktır. Benim taahhütlü faturam 189 tl idi sen birden nasıl 1036 tl,ye çıkardın. İşin mantıksız tarafi mh ne sordum%27 indirimli faturam 189 tl görünüyor bu nasıl hesaplama 1036 tl %27 indirimle 189tl oluyor? Cevap yok!

    Bugünde fiber geldi. Ustalar başvuru yapıp fibere geçebilirsiniz dedi. Kabloneti aradım tamam geçmişinizi yapalım dediler. Sadece modem ücreti yansır 60 tl kabul ederseniz, olur dedim. Birde tesis ücreti var 1500 tl ancak size yansımayacak ancak 12 ay boyunca tekrar başka bir tesis işlemi olmaz ve 24 ay kablonette kalmanız lazım diyor. Benim taahhütüm 12 aylık, 12 ay sonra yüksek fiyat uygulamanız durumunda ne olacak, ben başka bir iss ye geçersem ne olacak diye soruyorum, size tesis ücreti yansır ama ne yansıyacağını bilemeyiz diyor.
    Telekom kurumsal değil mi?
    Yukarıda anlattığım 189 tl lik faturamı 1036 tl ye çıkartan Telekom burada da ne bedel çıkaracağını nereden bilebilirim!
    Vatandaşın vergileri ile kurulmuş bir kurumu devlet yönetiyor ama neyin ne olduğu belli değil.
    Son bir ay Cayma bedeli özel firmalar almazken tt alıyor. Ne alacağı meçhul!
    Vatandaşa fırsatçı fiyatları artırıyor diyen devlet kendi kurumunda çok fahiş fiyatlar uyguluyor!
    Buna da bir dur diyen yok!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim geçiş 26 temmuz'da tamamlandı bir gün kala. faturaya baktım normal fatura çıkarmışlar ceza yok. acaba ikinci fatura mı kesilecek?



    TurkTelekom Cayma Bedeli Sorunu...
  • kelebekxax K kullanıcısına yanıt

    Bunu çıkınca öğrenirsiniz

    Taahhütsüz ücretten 3 günlük hesaplayıp vergileri ekleyin TurkTelekom Cayma Bedeli Sorunu... 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sefahan58 S kullanıcısına yanıt

    Gördüğünüz fatura değil güncel tutardır .27-28 Temmuz için taahhütsüz ücretten 2 günlük faturanız 27 Ağustosta kesilecek Fatura da çıkacaktır .


    O hesaplamayı kimse çözemiyor .Sizde 12 aylık taahhüt indirimine karşılık üstüne %27 indirim yapıldığından tutar düşüyordur.

  • pisst0n kullanıcısına yanıt

    Faturanız 26 Sında kesilip 26 temmuzda diğer operatöre mi geçiş yaptınız ?

  • Son zamanlarda hatalı hesaplamalar mevcut ancak 1 numaramı denemiştim tam 30 gün kala geçiş yapıldı ve dün Fatura kesilmiş herhangi bir cayma bedeli yok.
    Ciddi rakamlar çıkanlar da ekstra paket hediye vs. De var sözleşmelerini iyi kontrol etsinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 tane faturalı hat taşıma yaptım. Taahüt bitimine iki hafta kadar önce. Bana gelen faturalarda normal sayılır.. Hatta hepsi normal..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    26 temmuz 23:59'da kesiliyordu benim geçiş sabah 10'da tamamlandı.

  • pisst0n kullanıcısına yanıt

    26 Temmuz da geçişin tamamlandıysa başka fatura çıkmaz .


    cezai bedel içinde sistemi değiştirmiş olabilirler.TurkTelekom Cayma Bedeli Sorunu... 

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    26 temmuz taahhüt bitimi idi ben 1 hafta 10 gün önce cayma bedelini sorduğumda "değerli 8 gb " tarifesi için gözüken ücretin tamamını keseriz dediler.


    Taahhütun üzerine %27 indirim demişsiniz. Şimdi tt nin yıldızlı günler kampanyasına baktım 10gb 220 tl, ücretlendirme bilgisine baktım taahhütsüz ücreti 440tl yazıyor. İşte benim kızdığım olay tamda burada başlıyor. Ben değerli 8 gb ye geçerken taahhüt süz fiyatı ( ben hatırlamıyorum) belki 250 tl idi belki 300 tl idi. Sonra tt kurnazlığı devreye giriyor. Bu paketi rafa kaldırıyor başka isimlerle başka kampanyalarla yola devam ediyor. Değerli 8 gb kampanyası piyasada olmadığı için bunun fiyatını astronomik artırıyor! Sonra müşteri ya benimle devam edecek ya da başka operatöre geçerse yüksek cayma bedelini ödeyecek diyor.

    Anlatmak istediğim vatandaşın yolunacak kaz olarak görmesi yoksa verdiği hizmet bedeline bir şey demiyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sefahan58 S kullanıcısına yanıt

    Dedikleri ile çıkan tutar bir olmuyor

    Yıldızlı günlerde tarife taahhütü harici yıldızlı günler indirimi olur .o yüzden fiyat uygun

    Faturanızın alt kısmında tüm tutarlar yazar taahhütlü ve taahhütsüz fiyat olarak zam gelecekse de bildirirler

    Paket falan yok tarife kullanıyorsunuz tarifeyi de Türktelekom kafasına göre zam yapabiliyor

    İçerik aynı olsa da tarife adını farklı olduğundan fiyat farkı oluşuyor

    Mevcut aboneyi cepte görüp yeni abone heryerde değerlidir zaten


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telekomun cayma bedel hesaplamasını diğer operatörler de benimserse o zaman sıkıntı.bu sene öyle böyle değiştirdik.seneye 1 gün kalsa da yapıştırıcaklar cezaları

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mobilephone M kullanıcısına yanıt
    Son gün dahil beklemek gerekiyor. Taahhütsüz fiyattan 1 günlük yersin en kötü. Hatta aynı günün gecesi direkt arayıp faturasıza geçerim önce :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Çayma bedelini nasıl öğreniriz acaba? Önce taahhüt yazıp 5555 mesaj atınca geliyordu ama şimdi yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mobilephone M kullanıcısına yanıt

    Diğer operatörlerde de senelerdir olan bir durum benimseyecek bir durumları yok .


    Onlarda son ay cayma bedeli çıkarabiliyor .

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.