Şimdi Ara

TurkNet ve TurkTelekom: Sorununuz mu var? Memnuniyetle daha kötü yaparız.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
514
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 17 gün 12 saat 38 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • TurkNetDestek (5 mesaj) LahmacunKüreği (3 mesaj) melihcskn (2 mesaj) TheNightMare. (1 mesaj) katarsis222 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (10 mesaj) Mobil (2 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    ben yaklaşık 2 aydır türknet kullanıcısıyım ancak türkiyede küçük bir yerde neden türknet kullanamayacağınızı başıma gelen gülünç bir olayla açıklamak isterim. Doğuda küçük bir ilçede yaşıyorum. İnternet altyapım bir otele ve birkaç büyük bir binaya yakın olduğu için VDSL ile 75 mbps'ye kadar hızı destekliyor. Ben de heyecanlanarak ucuz olmasından da dolayı türknete geçtim. Ancak hızım bir türkü 30'u geçmiyordu testlerde. Gece 2'de sabah 6'da ve öğleden sonra 1'de çeşitli hız testleri de yapsam asla 30 megabiti geçmedi. Ben de arıza kaydı oluşturdum türknet online işlemlerden. Ancak çözüldü deyip destek talebini kapattırmışlar babama. Ben de tekrar hızı düşük gördüğüm için tekrar arıza kaydı oluşturdum. Bu arada türktelekom asla binaya gelip kontrol sağlamadı. İç tesisatta sorun var dendi ancak sokaktaki kablodan direkt eve geliyor. Bina eski olduğu için iç tesisat yok zaten. Bu sefer Türk telekomdan arayıp daha fazla arıza kaydı açamamızı yoksa fatura keseceklerini söyleyerek tehdit ettiler. Ben de tekrar arıza kaydı açtım ve bu sefer internetim tamamen gitti. Yaklaşık 1 haftadır internetim yoktu. Sanıyorum ki böyle durumlarda sürekli söylenen bir şey olacak ki sürekli genel arıza dendi bize. Ancak apartmandaki 6 modemin interneti de vardı. Biz de genel bir arıza olmadığını apartmanın internetinin olduğunu kendilerine ilettik. TürkNet inatla bize inanmak istemedi. Biz de küçük bir ilçede yaşamanın tek getirisi olan Türk Telekom'da çalışan birine ulaştık. Kendisi arıza bölümünde çalışmasa da yardımcı oldu. Aradıktan 5 dakika sonra internet geldi. İnternet hızı hala düşük. Bize üstü kapalı bir şekilde arıza kaydı açmamızı yoksa tekrar kesebilirler dedi. Böylece TürkNet'in kendi altyapısı olmadığı yerlerde sahada fiziksel bir sorun varsa neler ile karşılaşabileceğimizi anladık. Türkiye'de hizmet sektörü böyle işliyor. Araya birini sokmadıkça kimse kimseyi umursamıyor. TürkNet de benim gözümde bitmiştir. Gün geçmiyor ki yaşadığımız memleketin şartları bizi üzmesin.


    ÖZET: ISS olarak TurkNet kullanıyorum. İnternetimle ilgili sık sık sorun yaşadığım için türk telekom internetimi kesti. 15 gün boyunca olmayacak dendi. Sonunda birini bularak yaptırdık.




    |
    |




  • Türk telekom = kanser

    Adamlar bilmem kaç yıldır sadece ülkede yaşayan insanları nasıl kanser ederiz diye çabalıyor resmen.
    Bir daha şikayet açarsanız fatura çıkartırız, internetinizi keseriz falan nedir ya, yıl oldu 2021...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melihcskn -- 8 Mayıs 2021; 16:17:55 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melihcskn

    Türk telekom = kanser

    Adamlar bilmem kaç yıldır sadece ülkede yaşayan insanları nasıl kanser ederiz diye çabalıyor resmen.
    Bir daha şikayet açarsanız fatura çıkartırız, internetinizi keseriz falan nedir ya, yıl oldu 2021...

    Gerçekten şaka gibi ama gerçek adamlar düzeltmemek için interneti kestiler. Kafayı sıyırıyorum...

  • Merhaba, yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgide hat ankastre kutusunda sağlama alınarak teslim edilmiştir. Hat 79 Mbps ile buluşuyor. Online durumdadır. Hız konusunda sorun yaşıyorsanız hız testi yaparak aldığınız değerleri www.turk.net/oim sayfamızdan açık destek kaydı içerisine detay olarak ekleyebilir misiniz? Arkadaşlarım kontrol ederek bilgi verecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgide hat ankastre kutusunda sağlama alınarak teslim edilmiştir. Hat 79 Mbps ile buluşuyor. Online durumdadır. Hız konusunda sorun yaşıyorsanız hız testi yaparak aldığınız değerleri www.turk.net/oim sayfamızdan açık destek kaydı içerisine detay olarak ekleyebilir misiniz? Arkadaşlarım kontrol ederek bilgi verecektir.

    Sorun hız değil ki. Hız isterse 16 Mbps isterse 8 Mbps olsun. Sorun şu ki arıza kaydı açmak bizim için internetimizin kestirmek demek. Kabadayılarla dolu bir ülkede yancısınız. Arıza kaydı açmayacağım. Eğer açarsam ne olacağını anlaşmalı olduğunuz firma açıkça belli etti. Bu bir arıza kaydı değildir, Türkiye'de yaşayan arkadaşlarım için Türkiye Simülasyon bilgisidir. Teşekkürler.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Bu mesaj silindi.
    Ben Telekom'a salladım hocam sen niye alıntıladın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • LahmacunKüreği L kullanıcısına yanıt
    Altyapı yerleşik operatör sorumluluğunda olduğundan dolayı müdahalede bulunamıyoruz. Bunun için arıza durumlarında yerleşik operatör saha ekiplerine gerek iş emri üzerinden gerekse yazışma başlatarak bildirimde bulunuyoruz. Sorunu çözümlemek için elimizden geleni yapıyoruz. Hız konusunda sorun yaşamaya devam ediyorsanız hız testi sonucunu kayıt üzerinden ekleyerek bana bilgi vermeniz durumunda ben tekrar bildirimde bulunacağım.
  • melihcskn m kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hatalı alıntı için özür dilerim. Sorun yaşıyorsanız ve bizden hizmet alıyorsanız benimle PM üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
  • Çok entrasan ya.

    Bende 1 aydır hız kesinlikle 35-40 geçmiyor o kadar belli ki bir müdahale söz konusu.

    Dalgalı internette 41 Mbps üzerini görür arıza kaydı açtım ekipleri yönlendiricez falan dediler.

    Akşamları 35 Mbps geçmiyor.

    Bir kısıtlama söz konusu olduğunu düşünüyorum.

    Türknet bir şeyleri yapmaya çabalayan ama kangren olarak doğn bir oluşum 7 aydır zorunlu kullanıyorum.

    Kimse kusura bakmasın ama hiçbiri asla ama asla bir uydunet olmayacak yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • runeterra kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Hattınızı kontrol ederek size yardım olmak isterim.
  • Daha önceden benzer bir şeyi ben de yaşamıştım. İki tarafında topu sürekli birbirlerine attığı arıza meydana gelmişti, bundan dolayı Türk Telekoma sürekli iş emri gidiyordu. En son bir sabah TT çalışanının biri sabah vakti gelip saha dolabından internetimizi kesmişti. Sonra adamın yanına yetişip durumu anlattım, siz mi kestiniz interneti filan dedim. Adam gözlerimin içine baka baka yalan söyledi. Olan bize oldu tabi. Nasıl bir ülkede yaşıyoruz anlamıyorum. İnsanların içi kin ve nefret dolmuş, herkes birbirine düşman olmuş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayatınızda aksiyon eksikse

    hiç derdiniz yoksa dert arıyorsanız

    bir sorun olur ve kendım çözerim hemde bana hobi olur diyorsanız.

    internet sürekli kopsun ama zaten hep kullanmayacağım diyorsanız.

    bir derdiniz olunca kimse sizi kaale almasın ve sizinle ilgilenmesi istiyorsanız.

    eğer tüm bunlara cevabınız evetse hiç düşünmeden türknete gelin.

  • Şu Türkiye'deki servis sağlayıcılar bu yaptıklarının onda birini avrupa ülkelerinin herhangi birisinde yapsa bunların eline 5-10 tane güvercin tutuşturup bundan sonra sizin komunikasyon adına yapabileceğiniz tek iş bu kuşların ayağına reklam iletileri tutuşturup sağa sola fırlatmak olur derlerdi.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.