Üye Numraram: 1827272 Ayarlarım iyi olmasına rağmen kilit kaldırıldı mesajı gelmesine rağmen bir değişiklik olmadı kontrolleri sağlayıp gerekli düzenlemeyi yapar mısınız teşekkürler. |
Türknet VAE DSLAM 88mbps kilit hakkında yardım? (4. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: IsO6degerlerde degisme oldu mu
Bu hat değerleri 100 mbps kaldırmaz mı hocam şimdi?
-
cok rahat kaldırır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunu Türk Telekom'a söylemen lazım. Telekom kilitliyor. Onların özel bir maili var oraya mesaj atman lazım. ben atmıştım ve çözülmüştü.
-
Benim zaten bu konuyla ilgili acilmis bir kaydim var. Hem de 1 ay once acilmis bir kayit. Hala cozum bekliyor. Sizden herhangi bir beklentim yok. Cunku destek merkezinde kayitla ilgilenen arkadastan fazlasini yapmiyorsunuzquote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, hat değerlerindeki düşüklüğün tekrar kontrol edilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı oluşturabilir misiniz? Kayıt numarasını benimle paylaşmanız durumunda ben arkadaşlarıma bildiride bulunacağım. -
quote:
Orijinalden alıntı: sniper23Bunu Türk Telekom'a söylemen lazım. Telekom kilitliyor. Onların özel bir maili var oraya mesaj atman lazım. ben atmıştım ve çözülmüştü.
mail adresini yazabilir misiniz?
-
Değerli Turknet'li
Gelen Cevap :)
1827272 aboneliğinize ait, 40193039 numaralı destek kaydınızın son durumu ile ilgili temsilcimizden yeni bir mesajınız var :
Merhaba İletmiş olduğunuz destek kaydına istinaden sistemlerim üzerinden son kontrollerimi sağladığımda hattınızda herhangi bir sorun tespit edemedim ve 3 gün 6 saat 28 dakika dır. Altyapınızın VDSL olarak desteklediği maksimum 88 Mbps hızı alarak Sorunsuz şekilde internet erişiminiz olduğunu görmekteyim. Son olarak sistemlerimde altyapı servis verilebilirliğinizi kontrol ettiğimde altyapınızın maksimum 88 Mbps hızı desteklediğini ve santrale olan mesafenizin 10 Metre olduğunu görmekteyim. Altyapı sağlayıcımız Türk Telekom olduğu için Türk Telekom genel müdürlüğünün vermiş olduğu bilgiler doğrultusunda size altyapınızın desteklediği maksimum hızı verebilmekteyiz. Söz konusu hususa istinaden Altyapı servis sorgunuzda altyapınız maksimum 88 Mbps hızı desteklediği için maksimum belirtmiş olduğum hızı alabilirsiniz. Keyifli kullanımlar ve iyi günler dilerim. .
@
Konu hakkında yardımlarınızı bekliyorum modem değerlerim ortada bana 100 mbps tanımlı değil 88 mbps tanımlı o zaman neden 95 tl ödüyorumki destekleriniz ve çözümlerinizi bekliyorum kolay gelsin.
-
Hayır yine 88.
-
Cevap yazmıyorlarki maillere :d
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ysnknl44Cevap yazmıyorlarki maillere :d
Merhaba, Böyle bir işlem yetkimiz bulunmuyor. Belirttiğiniz şekilde bir işlemi yapamıyoruz, yapamayacağız. Servis verilebilir en yüksek hızınız sistemlerde 87 Mbps olarak görünüyor. Buna müdahale edemiyoruz, mevcut şartlar altında edemeyeceğiz. Maalesef bu konuda size yardımcı olamıyoruz. Farklı bir soru ya da sorununuz olması halinde Online İşlem Merkezimiz üzerinden oluşturacağınız yeni bir destek kaydı aracılığıyla bizimle iletişim sağlayabilirsiniz. İyi günler. .
-
bu cevap size turknettenmi geldi?
-
Destek kaydım : 39533220 (ulaşılamıyor kapatılmış galiba)
88 mbps hızdan başka hıza ulaşamıyordum turktelekom kontroller sonucu müşteri kaynaklıdır ankastreden daireye gelen kablodan kaynaklıdır demiş turknet'den eve kadar destek ekibi talep etmiştim 48 saat içerisinde göndereceğiz dediler kontrol edecekler sorun gerçekten ondanmı kaynaklıymış diye şimdi bu destek kaydından bilgi alıyordum ve gönderiyordum destek kaydı kapanmış gözüküyor oim ana sayfasında destek kayıtlarına girince ise " servis hatası " veriyor destek kaydıda açamıyorum problem nedir?
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ysnknl44bu cevap size turknettenmi geldi?
Aynen Ömer d yazmış. Ben de giremiyorum destek sistemine.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ozaman genel bir sorun iyi bari düzelir.
-
Turknet evde destek ekibi bugün geldi. Hattı kontrol etti hatta bir problem yok 😃 yani turktelekomun yeni yalancığı patlamış oldu 😃 son koz olarak telekomun üst düzey maillerine mesaj atmak kaldı son onu deneyeyim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ysnknl44 -- 4 Ocak 2021; 14:9:6 > -
Merhaba,
@TurkNetDestek'e attığım mesajdan sonra 25.12.2020 tarihinde açtığım talebimle güzelce ilgilendiler ve bugün yani 04.01.2021 tarihinde; profilim, Türk Telekom tarafından güncellenerek sorunum çözüldü. Teşekkürler. :)
Umarım sizin de sorununuz çözülür.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Triplxt. -- 4 Ocak 2021; 17:13:29 > -
Merhabalar, sorununuzun çözülmesine sevindim İyi ve keyifli kullanımlar dilerim. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhabalar, sorununuzun çözülmesine sevindim İyi ve keyifli kullanımlar dilerim.Bizim başımız kel mi hocam :(
-
Hocam iyi bari telekom uploadı 8 olarak tanımlamış :D darısı başımıza.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ysnknl44 -- 5 Ocak 2021; 8:33:10 > -
Hocam 88 kilit durumlarında profili turktelekommu tanımlıyor?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X