Selam, Öncelikle bu sorundan aylardır ben de müzdaripim. Turknet'in 100mbps paketini kullanıyorum. 11.aya kadar her ay 90-94 mbps arasında sorunsuz hız alıyordum. Bakım mesela ağustos ayının sonunda aldığım hız; Bu sorun başlamadan önce modem arayüzünden baktığımda tarafıma sağlanan maksimum download kapasitesi 99000kbps yazıyordu, sonra birden 84000kbps (84mbps) düşürüldü. Bak hiç yalanım yok; sorun düzelsin diye 7 Aralık'ta kayıt açtım. Neredeyse 1 ay olacak hala sorun çözülmedi. Bu 1 ay içerisinde Türk Telekom geldi, bina içini kontrol etti. Türknet'e bizde sorun yok, kullanıcının iç tesisatında problem var dedi gitti. Oysa ki ben aylardır aynı tesisatı kullanıyorum, hiçbir değişiklik olmadan. Sonra Türknet, benim iç tesisatımı kontrol etmek için kendi ekibini yönlendirmeyi teklif etti. Dediler, kendi ekibimizi gönderelim. İç tesisatınızı kontrol edelim. Eğer sizden kaynaklı bir problem varsa 99 TL ücret yansıtılacak bilginiz olsun dediler. Ben tesisatta hiçbir problem olmadığından o kadar emindim ki, tamam yollayın dedim. 2 gün sonra, Türknetin anlaşmalı olduğu bir ekip geldi. Ankastredeki sinyali kontrol etti, gerçekten de 84000kbps geliyor. İç tesisata baktı hiçbir sorun yok. Telefonundan birisini aradı, dedi bu abonenin en yüksek aldığı hız kaçtı ve en son ne zaman almış dedi? Telefonda konuştuğu kadın dedi en son kasım ayında 99 mb hız almış ama şu an alamıyor. 1 aydır uğraşıyorum, Turknet sadece Türk Telekom'a yönlendiriyor. Türk Telekom ise kendi müşterisi olmadığımız için umursamıyor. Hatta şöyle söyleyeyim, hız değerim 99000 kbps'den 84000kbps'ye düşürüldüğü için şikayetçi olmuştum ama 2 gündür Türknet tarafından açtığım destek kaydına gönderilen otomatik arıza kaydı teknik durum bilgilerine bakıyorum; nms hız profilimi düşürmüşler Önceden NMS Hız Profili VDSL2 100M idi, şimdi 79M yapmışlar. 94mbps yerine 81 mbps alıyorum diye açtığım şikayet, 1 ay sonra bugün itibariyle 70 mbps'e düşürülmüş bir sonuca ulaştı Bu 29 Aralık 2020; Bu da 31 Aralık 2020; Bu sorun başlamadan önce aldığım hız da bu; Yani şunu demek istiyorum; eğer sorunun çözülürse, daha kötüye gitmezse çok şanslı say kendini. Çünkü Turknet, Türk Telekom'un kuklası sayılır. İpler Türk Telekom'un saha ekibinin elinde. Bölgendeki santraldeki çalışanlar onur sahibi, helal ekmek peşinde koşan, işini sahiplenen adamlarsa sorunun çözülür. Ama benim bölgemdeki gibi, kendi aboneleri olmadığın için salla b... al maaşı kafasında haysiyetsiz çalışanlarsa 1 ay da sürünürsün, 2 ay da. |
Türknet VAE DSLAM 88mbps kilit hakkında yardım? (3. sayfa)
-
-
Güncelleme ;
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 15-12-2020 15:44:31
Görev : ISLAH
Görev Bildirim Zamanı : 01-01-2021 16:33:00
Arıza ID :2020123100080627051
Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
İş Emri ID : 2021010100189006060
İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
Log : ARIZA MÜŞTERİ ANKASTRE KABLOSU KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR
İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA
İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi
Geçen Süre Tipi :TurkTelekom
Modemden kaynaklıdır dendi, şimdide ankartre kablosu kaynaklıdır diyorlar :D alakasız cevaplar veriyor turktelekom. Yani resmen savaşıyorlar işi çözmemek için. @turknetdestek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ysnknl44 -- 2 Ocak 2021; 12:40:54 > -
Gelen cevap ARIZA MÜŞTERİ ANKASTRE KABLOSU KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR şeklindeydi turknet beni aradı ankastre kablosu kaynaklı olduğunu söylüyor turk telekom ben onlara müşterimiz sorunsuz ve sağlıklı bağlantı almakta dedim fakat yine aynı şeyi söylediler dedi ankastre kablonuzu kontrol ettiriniz dedi bende turknet ekibi yönlendirebilirsiniz kontrol sağlasınlar gerçekten onla ilgili ise 0'dan cat6 kablo çeksinler yani hemde sorun çözülsün dedim ekip yönlendirdiler gelmelerini bekleyeceğim bana kalırsa kablo değişse bile birşey değişmeyecek en azından 0 kablo çekilmiş olur neyse artık ama bana turknet 100 tanımlıyorum otomatik 88'e sabitliyor dedi turktelekoma sorduğumuzda dslam kilitini kaldırdık müşteri kaynaklıdır diyorlarmış bakalım ekipler gelip kontrol sağlasın gelişmeleri güncel şekilde yazacağım.
-
Anlayışınız için ben teşekkür ederim. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. -
Merhaba, hat değerlerindeki düşüklüğün tekrar kontrol edilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı oluşturabilir misiniz? Kayıt numarasını benimle paylaşmanız durumunda ben arkadaşlarıma bildiride bulunacağım. -
Merhaba, teknik uzmanlarımız gelen iç tesisat bilgisine istinaden yerinde destek ekiplerimizi yönlendirmiştir. Ekiplerimiz sizinle iletişime geçerek adrese gelecektir. -
+90 850 333 8444 numaradan arandım fakat telefona yetişemedim kapandı tekrar numaraya döndüğümde "kurulum için arandınız tekrar dönüş yapacağız" diye bir ses dinletiyor hat sonra kapanıyor sizin ekiplermi aradı ?
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ysnknl44+90 850 333 8444 numaradan arandım fakat telefona yetişemedim kapandı tekrar numaraya döndüğümde "kurulum için arandınız tekrar dönüş yapacağız" diye bir ses dinletiyor hat sonra kapanıyor sizin ekiplermi aradı ?
Bana cevap bile gelmedi hocam yine şanslısın.
-
Hocam bende 15 aralıkta açtım destek kaydını o günden beridir uğraşıyorum sizdede hattınız kaldırıyorsa olumlu sonuçlanır umarım.
-
xdsl devre numaranızı alıp tt ofise gidin orda bizzat muhattap bulursunuz iş emirleri orda çalışan saha ekiplerine gidiyor yani sizi onlar sallıyor -
quote:
Orijinalden alıntı: Ysnknl44Hocam bende 15 aralıkta açtım destek kaydını o günden beridir uğraşıyorum sizdede hattınız kaldırıyorsa olumlu sonuçlanır umarım.
Ben 1 aralıkta açtım ilk ömer d ile kanka olduk. Dslam kilidi olduğuna şkna edemiyorum adamı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: FunctionDieSelam,
Öncelikle bu sorundan aylardır ben de müzdaripim.
Turknet'in 100mbps paketini kullanıyorum. 11.aya kadar her ay 90-94 mbps arasında sorunsuz hız alıyordum. Bakım mesela ağustos ayının sonunda aldığım hız;
Bu sorun başlamadan önce modem arayüzünden baktığımda tarafıma sağlanan maksimum download kapasitesi 99000kbps yazıyordu, sonra birden 84000kbps (84mbps) düşürüldü.
Bak hiç yalanım yok; sorun düzelsin diye 7 Aralık'ta kayıt açtım. Neredeyse 1 ay olacak hala sorun çözülmedi.
Bu 1 ay içerisinde Türk Telekom geldi, bina içini kontrol etti. Türknet'e bizde sorun yok, kullanıcının iç tesisatında problem var dedi gitti. Oysa ki ben aylardır aynı tesisatı kullanıyorum, hiçbir değişiklik olmadan. Sonra Türknet, benim iç tesisatımı kontrol etmek için kendi ekibini yönlendirmeyi teklif etti. Dediler, kendi ekibimizi gönderelim. İç tesisatınızı kontrol edelim. Eğer sizden kaynaklı bir problem varsa 99 TL ücret yansıtılacak bilginiz olsun dediler. Ben tesisatta hiçbir problem olmadığından o kadar emindim ki, tamam yollayın dedim.
2 gün sonra, Türknetin anlaşmalı olduğu bir ekip geldi. Ankastredeki sinyali kontrol etti, gerçekten de 84000kbps geliyor. İç tesisata baktı hiçbir sorun yok. Telefonundan birisini aradı, dedi bu abonenin en yüksek aldığı hız kaçtı ve en son ne zaman almış dedi? Telefonda konuştuğu kadın dedi en son kasım ayında 99 mb hız almış ama şu an alamıyor.
1 aydır uğraşıyorum, Turknet sadece Türk Telekom'a yönlendiriyor. Türk Telekom ise kendi müşterisi olmadığımız için umursamıyor.
Hatta şöyle söyleyeyim, hız değerim 99000 kbps'den 84000kbps'ye düşürüldüğü için şikayetçi olmuştum ama 2 gündür Türknet tarafından açtığım destek kaydına gönderilen otomatik arıza kaydı teknik durum bilgilerine bakıyorum; nms hız profilimi düşürmüşler Önceden NMS Hız Profili VDSL2 100M idi, şimdi 79M yapmışlar. 94mbps yerine 81 mbps alıyorum diye açtığım şikayet, 1 ay sonra bugün itibariyle 70 mbps'e düşürülmüş bir sonuca ulaştı
Bu 29 Aralık 2020;
Bu da 31 Aralık 2020;
Bu sorun başlamadan önce aldığım hız da bu;
Yani şunu demek istiyorum; eğer sorunun çözülürse, daha kötüye gitmezse çok şanslı say kendini. Çünkü Turknet, Türk Telekom'un kuklası sayılır. İpler Türk Telekom'un saha ekibinin elinde. Bölgendeki santraldeki çalışanlar onur sahibi, helal ekmek peşinde koşan, işini sahiplenen adamlarsa sorunun çözülür. Ama benim bölgemdeki gibi, kendi aboneleri olmadığın için salla b... al maaşı kafasında haysiyetsiz çalışanlarsa 1 ay da sürünürsün, 2 ay da.
31 aralık download noise margin 8.1 db zaten baglantıya maksimum hız verilmiş. nms hız profili de buna gore otomatik tanımlanıyor sanırım vdsl2_79M_8192
-
gürültü marjın cok dusuk. 88'i yine iyi alıyorsun
-
arkadaslar kilitten degil, snr marjınız yetmiyor 100 mbps almaya. sans eseri belki portta biri aboneligini kapatır falan oyle alırsınız ancak ya da tesisatınızda problem varsa yenilemek ise yarayabilir. bu da benim degerler ornek
-
snr margini ben kendim düşük tutuyorum 4 'de kullanıyorum stabil şekilde çalışıyor zaten.
-
daha düşük değer var mı 1-2 db gibi?
-
2 db var en düşük 1 'de var fakat ona hiç almadım.
-
bir dene istersen modem bulusmazsa yine eski ayarlara alirsin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Denedim zaten 3 ilede problem olmuyor 2 ile yine bağlantı geliyor fakat 2'yi uzun süre kullanmadım 1 'e almıştım modeme bağlantı gelmemişti.
-
degerlerde degisme oldu mu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X