Şimdi Ara

Türknet VAE DSLAM 88mbps kilit hakkında yardım? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
3
Favori
4.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam,


    Öncelikle bu sorundan aylardır ben de müzdaripim.


    Turknet'in 100mbps paketini kullanıyorum. 11.aya kadar her ay 90-94 mbps arasında sorunsuz hız alıyordum. Bakım mesela ağustos ayının sonunda aldığım hız;



    Türknet VAE DSLAM 88mbps kilit hakkında yardım?


    Bu sorun başlamadan önce modem arayüzünden baktığımda tarafıma sağlanan maksimum download kapasitesi 99000kbps yazıyordu, sonra birden 84000kbps (84mbps) düşürüldü.


    Bak hiç yalanım yok; sorun düzelsin diye 7 Aralık'ta kayıt açtım. Neredeyse 1 ay olacak hala sorun çözülmedi.


    Bu 1 ay içerisinde Türk Telekom geldi, bina içini kontrol etti. Türknet'e bizde sorun yok, kullanıcının iç tesisatında problem var dedi gitti. Oysa ki ben aylardır aynı tesisatı kullanıyorum, hiçbir değişiklik olmadan. Sonra Türknet, benim iç tesisatımı kontrol etmek için kendi ekibini yönlendirmeyi teklif etti. Dediler, kendi ekibimizi gönderelim. İç tesisatınızı kontrol edelim. Eğer sizden kaynaklı bir problem varsa 99 TL ücret yansıtılacak bilginiz olsun dediler. Ben tesisatta hiçbir problem olmadığından o kadar emindim ki, tamam yollayın dedim.


    2 gün sonra, Türknetin anlaşmalı olduğu bir ekip geldi. Ankastredeki sinyali kontrol etti, gerçekten de 84000kbps geliyor. İç tesisata baktı hiçbir sorun yok. Telefonundan birisini aradı, dedi bu abonenin en yüksek aldığı hız kaçtı ve en son ne zaman almış dedi? Telefonda konuştuğu kadın dedi en son kasım ayında 99 mb hız almış ama şu an alamıyor.


    1 aydır uğraşıyorum, Turknet sadece Türk Telekom'a yönlendiriyor. Türk Telekom ise kendi müşterisi olmadığımız için umursamıyor.


    Hatta şöyle söyleyeyim, hız değerim 99000 kbps'den 84000kbps'ye düşürüldüğü için şikayetçi olmuştum ama 2 gündür Türknet tarafından açtığım destek kaydına gönderilen otomatik arıza kaydı teknik durum bilgilerine bakıyorum; nms hız profilimi düşürmüşler Türknet VAE DSLAM 88mbps kilit hakkında yardım? Önceden NMS Hız Profili VDSL2 100M idi, şimdi 79M yapmışlar. 94mbps yerine 81 mbps alıyorum diye açtığım şikayet, 1 ay sonra bugün itibariyle 70 mbps'e düşürülmüş bir sonuca ulaştı Türknet VAE DSLAM 88mbps kilit hakkında yardım? 



    Bu 29 Aralık 2020;


    Türknet VAE DSLAM 88mbps kilit hakkında yardım?



    Bu da 31 Aralık 2020;


    Türknet VAE DSLAM 88mbps kilit hakkında yardım?

    Bu sorun başlamadan önce aldığım hız da bu;


    Türknet VAE DSLAM 88mbps kilit hakkında yardım?


    Yani şunu demek istiyorum; eğer sorunun çözülürse, daha kötüye gitmezse çok şanslı say kendini. Çünkü Turknet, Türk Telekom'un kuklası sayılır. İpler Türk Telekom'un saha ekibinin elinde. Bölgendeki santraldeki çalışanlar onur sahibi, helal ekmek peşinde koşan, işini sahiplenen adamlarsa sorunun çözülür. Ama benim bölgemdeki gibi, kendi aboneleri olmadığın için salla b... al maaşı kafasında haysiyetsiz çalışanlarsa 1 ay da sürünürsün, 2 ay da.





  • FunctionDie kullanıcısına yanıt

    Güncelleme ;


    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

    Arıza Bildirim Tarihi : 15-12-2020 15:44:31

    Görev : ISLAH

    Görev Bildirim Zamanı : 01-01-2021 16:33:00

    Arıza ID :2020123100080627051

    Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı

    Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi

    İş Emri ID : 2021010100189006060

    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir

    Log : ARIZA MÜŞTERİ ANKASTRE KABLOSU KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR

    İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA

    İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

    Geçen Süre Tipi :TurkTelekom


    Modemden kaynaklıdır dendi, şimdide ankartre kablosu kaynaklıdır diyorlar :D alakasız cevaplar veriyor turktelekom. Yani resmen savaşıyorlar işi çözmemek için. @turknetdestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ysnknl44 -- 2 Ocak 2021; 12:40:54 >
  • Gelen cevap ARIZA MÜŞTERİ ANKASTRE KABLOSU KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR şeklindeydi turknet beni aradı ankastre kablosu kaynaklı olduğunu söylüyor turk telekom ben onlara müşterimiz sorunsuz ve sağlıklı bağlantı almakta dedim fakat yine aynı şeyi söylediler dedi ankastre kablonuzu kontrol ettiriniz dedi bende turknet ekibi yönlendirebilirsiniz kontrol sağlasınlar gerçekten onla ilgili ise 0'dan cat6 kablo çeksinler yani hemde sorun çözülsün dedim ekip yönlendirdiler gelmelerini bekleyeceğim bana kalırsa kablo değişse bile birşey değişmeyecek en azından 0 kablo çekilmiş olur neyse artık ama bana turknet 100 tanımlıyorum otomatik 88'e sabitliyor dedi turktelekoma sorduğumuzda dslam kilitini kaldırdık müşteri kaynaklıdır diyorlarmış bakalım ekipler gelip kontrol sağlasın gelişmeleri güncel şekilde yazacağım.

  • Ysnknl44 Y kullanıcısına yanıt
    Anlayışınız için ben teşekkür ederim. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
  • FunctionDie kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hat değerlerindeki düşüklüğün tekrar kontrol edilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı oluşturabilir misiniz? Kayıt numarasını benimle paylaşmanız durumunda ben arkadaşlarıma bildiride bulunacağım.
  • Ysnknl44 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımız gelen iç tesisat bilgisine istinaden yerinde destek ekiplerimizi yönlendirmiştir. Ekiplerimiz sizinle iletişime geçerek adrese gelecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    +90 850 333 8444 numaradan arandım fakat telefona yetişemedim kapandı tekrar numaraya döndüğümde "kurulum için arandınız tekrar dönüş yapacağız" diye bir ses dinletiyor hat sonra kapanıyor sizin ekiplermi aradı ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ysnknl44

    +90 850 333 8444 numaradan arandım fakat telefona yetişemedim kapandı tekrar numaraya döndüğümde "kurulum için arandınız tekrar dönüş yapacağız" diye bir ses dinletiyor hat sonra kapanıyor sizin ekiplermi aradı ?

    Bana cevap bile gelmedi hocam yine şanslısın.

  • Invisible Pink Unicorn kullanıcısına yanıt

    Hocam bende 15 aralıkta açtım destek kaydını o günden beridir uğraşıyorum sizdede hattınız kaldırıyorsa olumlu sonuçlanır umarım.

  • xdsl devre numaranızı alıp tt ofise gidin orda bizzat muhattap bulursunuz iş emirleri orda çalışan saha ekiplerine gidiyor yani sizi onlar sallıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ysnknl44

    Hocam bende 15 aralıkta açtım destek kaydını o günden beridir uğraşıyorum sizdede hattınız kaldırıyorsa olumlu sonuçlanır umarım.

    Ben 1 aralıkta açtım ilk ömer d ile kanka olduk. Dslam kilidi olduğuna şkna edemiyorum adamı.

    @TurkNetDestek

  • quote:

    Orijinalden alıntı: FunctionDie

    Selam,


    Öncelikle bu sorundan aylardır ben de müzdaripim.


    Turknet'in 100mbps paketini kullanıyorum. 11.aya kadar her ay 90-94 mbps arasında sorunsuz hız alıyordum. Bakım mesela ağustos ayının sonunda aldığım hız;




    Bu sorun başlamadan önce modem arayüzünden baktığımda tarafıma sağlanan maksimum download kapasitesi 99000kbps yazıyordu, sonra birden 84000kbps (84mbps) düşürüldü.


    Bak hiç yalanım yok; sorun düzelsin diye 7 Aralık'ta kayıt açtım. Neredeyse 1 ay olacak hala sorun çözülmedi.


    Bu 1 ay içerisinde Türk Telekom geldi, bina içini kontrol etti. Türknet'e bizde sorun yok, kullanıcının iç tesisatında problem var dedi gitti. Oysa ki ben aylardır aynı tesisatı kullanıyorum, hiçbir değişiklik olmadan. Sonra Türknet, benim iç tesisatımı kontrol etmek için kendi ekibini yönlendirmeyi teklif etti. Dediler, kendi ekibimizi gönderelim. İç tesisatınızı kontrol edelim. Eğer sizden kaynaklı bir problem varsa 99 TL ücret yansıtılacak bilginiz olsun dediler. Ben tesisatta hiçbir problem olmadığından o kadar emindim ki, tamam yollayın dedim.


    2 gün sonra, Türknetin anlaşmalı olduğu bir ekip geldi. Ankastredeki sinyali kontrol etti, gerçekten de 84000kbps geliyor. İç tesisata baktı hiçbir sorun yok. Telefonundan birisini aradı, dedi bu abonenin en yüksek aldığı hız kaçtı ve en son ne zaman almış dedi? Telefonda konuştuğu kadın dedi en son kasım ayında 99 mb hız almış ama şu an alamıyor.


    1 aydır uğraşıyorum, Turknet sadece Türk Telekom'a yönlendiriyor. Türk Telekom ise kendi müşterisi olmadığımız için umursamıyor.


    Hatta şöyle söyleyeyim, hız değerim 99000 kbps'den 84000kbps'ye düşürüldüğü için şikayetçi olmuştum ama 2 gündür Türknet tarafından açtığım destek kaydına gönderilen otomatik arıza kaydı teknik durum bilgilerine bakıyorum; nms hız profilimi düşürmüşler  Önceden NMS Hız Profili VDSL2 100M idi, şimdi 79M yapmışlar. 94mbps yerine 81 mbps alıyorum diye açtığım şikayet, 1 ay sonra bugün itibariyle 70 mbps'e düşürülmüş bir sonuca ulaştı  



    Bu 29 Aralık 2020;




    Bu da 31 Aralık 2020;


    Bu sorun başlamadan önce aldığım hız da bu;



    Yani şunu demek istiyorum; eğer sorunun çözülürse, daha kötüye gitmezse çok şanslı say kendini. Çünkü Turknet, Türk Telekom'un kuklası sayılır. İpler Türk Telekom'un saha ekibinin elinde. Bölgendeki santraldeki çalışanlar onur sahibi, helal ekmek peşinde koşan, işini sahiplenen adamlarsa sorunun çözülür. Ama benim bölgemdeki gibi, kendi aboneleri olmadığın için salla b... al maaşı kafasında haysiyetsiz çalışanlarsa 1 ay da sürünürsün, 2 ay da.

    31 aralık download noise margin 8.1 db zaten baglantıya maksimum hız verilmiş. nms hız profili de buna gore otomatik tanımlanıyor sanırım vdsl2_79M_8192





  • gürültü marjın cok dusuk. 88'i yine iyi alıyorsun

  • arkadaslar kilitten degil, snr marjınız yetmiyor 100 mbps almaya. sans eseri belki portta biri aboneligini kapatır falan oyle alırsınız ancak ya da tesisatınızda problem varsa yenilemek ise yarayabilir. bu da benim degerler ornek


    Türknet VAE DSLAM 88mbps kilit hakkında yardım?
  • IsO6 kullanıcısına yanıt

    snr margini ben kendim düşük tutuyorum 4 'de kullanıyorum stabil şekilde çalışıyor zaten.

  • Ysnknl44 Y kullanıcısına yanıt

    daha düşük değer var mı 1-2 db gibi?

  • IsO6 kullanıcısına yanıt

    2 db var en düşük 1 'de var fakat ona hiç almadım.

  • Ysnknl44 Y kullanıcısına yanıt

    bir dene istersen modem bulusmazsa yine eski ayarlara alirsin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • IsO6 kullanıcısına yanıt

    Denedim zaten 3 ilede problem olmuyor 2 ile yine bağlantı geliyor fakat 2'yi uzun süre kullanmadım 1 'e almıştım modeme bağlantı gelmemişti.

  • degerlerde degisme oldu mu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.