Yeni gelen cevap ; Hattınızdaki hız sabitlemesinin kaldırılması konusunda türk telekom ile görüşme içerisindeyim. Konuyu ilettim yapılacak olan çalışmalar neticesinde sizlere tekrardan bilgilendirme sağlayacağım. İyi günler dileriz. |
Türknet VAE DSLAM 88mbps kilit hakkında yardım? (2. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ysnknl44Yeni gelen cevap ;
Hattınızdaki hız sabitlemesinin kaldırılması konusunda türk telekom ile görüşme içerisindeyim. Konuyu ilettim yapılacak olan çalışmalar neticesinde sizlere tekrardan bilgilendirme sağlayacağım.
İyi günler dileriz.
-
sizdemi 88'e takıldınız.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ysnknl44sizdemi 88'e takıldınız.
evet hocam sizinkini kaldırdılar mı?
-
Henüz hayır beklemekteyim.
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı açarak iletebilir misiniz? Teknik uzmanlarımız saha ekiplerine ileterek size bilgi verecektir. -
Merhaba, bu aşamada biraz süreç uzayabilir. Ancak teknik uzmanlarımız ellerinden geleni yapacaktır. Bu konuda hiç şüpheniz olmasın. -
quote:
Orijinalden alıntı: Ysnknl44Henüz hayır beklemekteyim.
Hala oimden kayıt diyorlar. Oim cozemiyor sorunu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlginiz için teşekkürler umarım olumlu sonuçlanır süreç.
-
Turknet oim turktelekom ekiplerine talep oluşturuyor fakat turktelekom ekipleri kısıtladıkları hızı açmaya dahi uğraşmıyorlar geçiştiriyorlar bakalım hala beklemedeyim.
-
Son gelen cevap : Saha ekiplerimiz ile yapmış olduğumuz çalışmalar sonucu hattınızda kısıtlama olmadığını yaşamış olduğunuz arızanın modeminizden kaynaklandığını tespit etmiş bulunmaktayız. Sizlerden farklı bir modem ile bağlantı sağlayarak tekrardan kontrol etmeniz arızanın devam etmesi durumunda bizlere iletmenizi rica ederiz. Modemle alakalı değil bu arada 3 farklı modemle denedim turknetin kendi modemide var bende 8623, keenetic extra dsl ve TP-Link Archer VR300 bunlarla denedim 88 sabitli hız ya turktelekom bildiğin baştan savıyor yada gerçekten ilgilenilmiyor bu konuyla :D
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ysnknl44Son gelen cevap : Saha ekiplerimiz ile yapmış olduğumuz çalışmalar sonucu hattınızda kısıtlama olmadığını yaşamış olduğunuz arızanın modeminizden kaynaklandığını tespit etmiş bulunmaktayız. Sizlerden farklı bir modem ile bağlantı sağlayarak tekrardan kontrol etmeniz arızanın devam etmesi durumunda bizlere iletmenizi rica ederiz. Modemle alakalı değil bu arada 3 farklı modemle denedim turknetin kendi modemide var bende 8623, keenetic extra dsl ve TP-Link Archer VR300 bunlarla denedim 88 sabitli hız ya turktelekom bildiğin baştan savıyor yada gerçekten ilgilenilmiyor bu konuyla :D
Merhaba, gelen bildirimde yerleşik operatör sistemlerinde sorgulama yapıldığı gelen bilgide "Abonenin servis verilebilir en yüksek hızı Türk Telekom xDSL sisteminde 87040 Kbps'dir." Aynı binada sizden yüksek hız alan abonelik varsa hizmet numarasını benimle paylaşmanız durumunda arkadaşlarıma bildirimde bulunacağım.
bana da böyle cevap vermişlerdi en son.
-
@TurkNetDestek Son gelen cevap : Saha ekiplerimiz ile yapmış olduğumuz çalışmalar sonucu hattınızda kısıtlama olmadığını yaşamış olduğunuz arızanın modeminizden kaynaklandığını tespit etmiş bulunmaktayız. Sizlerden farklı bir modem ile bağlantı sağlayarak tekrardan kontrol etmeniz arızanın devam etmesi durumunda bizlere iletmenizi rica ederiz. Modemle alakalı değil bu arada 3 farklı modemle denedim turknetin kendi modemide var bende Zyxel vmg-8623, keenetic extra dsl ve TP-Link Archer VR300 bunlarla denedim 88 sabitli hız hala değişen bir durum yok yani modemle alakalı bir durum değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ysnknl44 -- 30 Aralık 2020; 16:28:30 > -
Merhaba, farklı modemle test ettiğinizi ancak sorun devam ettiğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile yazışma başlatarak iletişime geçmiştir. Ekiplerden güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız. Konuyu yakından takip ediyorum. -
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 15-12-2020 15:44:31
Görev : RANDEVULU ORTAK ISLAH
Görev Bildirim Zamanı : 28-12-2020 14:40:00
Arıza ID :2020122500080401563
Arıza Durum Açıklama : Ortak çalışma aşamasında kontrol yapıldı
Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
İş Emri ID : 2020122800188433608
İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
İşlem Sonuç Kodu : Ortak Çalışma Arıza Kodu
İşlem Sonuç Grubu : Ortak Çalışma Arıza Kodu
Geçen Süre Tipi :TurkTelekom
31.12.2020 02:55
Hocam dün gece 02:55 civarında destek kaydına bu bildirim gelmiş fakat hala 88 mbps sabit modemide kapatıp açtım bir değişim olmadı henüz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ysnknl44 -- 31 Aralık 2020; 12:59:31 > -
Merhaba, hat değerlerinizde herhangi bir değişiklik olmaması üzerine arkadaşlarım saha ekiplerine tekrar iş emri numarasıyla sorunu iletmiştir. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, hat değerlerinizde herhangi bir değişiklik olmaması üzerine arkadaşlarım saha ekiplerine tekrar iş emri numarasıyla sorunu iletmiştir. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.Bana da yardımcı olur musunuz lütfen.
NmsHızProfil : 88064/8192/V dslam kilidine takılıyorum.
40139196 arıza kaydı numaram.
-
Bilgilendirme için teşekkürler hocam beklemekteyim.
-
Son durum :/
-
Son durum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X