|
Türknet VAE DSLAM 88mbps kilit hakkında yardım? (8. sayfa)
-
-
Sorun çözüldü diye destek mesajı gelmiş fakat çözülme değil eskisinden daha kötü oldu durum
79869'e sabitlenmiş hız. 88 değil busefer 79 dslam'a takılmış. @TurkNetDestek
Aktif destek kaydı : 39533220
-
Merhaba, yaşadığınız sorunun devam etmesi üzerine teknik uzmanlarımız saha ekiplerine iş emri numarasıyla sorunun devam ettiğini tekrar iletmiştir. Ekipler çalışmalarını tamamladığında arkadaşlarım size bilgi verecektir. -
Evet devam etmekte beklemekteyim.
-
Anlayışınız için teşekkür ederim. Ekiplerden güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız. -
DSLAM kilidinden dolayı altyapımın desteklediği maksimum hızı alamıyorum.
Bağlantı hızı 79869 kbit/s 8192 kbit/s
Atanabilir hız 114387 kbit/s 48532 kbit/s
Gürültü marjı 13.9 dB 31.0 dB
Sinyal gücü seviyesi 13.5 dBm 1.4 dBm
Sinyal zayıflaması 5.1 dB 0.1 dB
Yukarıdaki hat değerlerini atıp arıza kaydı bıraktım ama suçu modemimde bulmuşlar. Cevap bu şekilde verilmiş sonra destek kaybım kapatılmış.
Burada açık şekilde atanabilen hız görünüyor, dslam kilidinden dolayı diyorum ama nasılsa sorunu uzaktan deha gözlerle anlayıp modemde buluyorlar.
Destek Numarası
40852925
-----------
İletmiş olduğunuz destek kaydına istinaden modeminize ulaşan hızın Altyapınızın desteklediği maksimum 75 mbps olduğunu görmekteyim. DNS ve IP adresleriniz ise normal gözüküyor. Bu durum iki sebepten oluşuyor olabilir. İlki kablosuz kullanımda olan yavaşlık. İkinciside kablolu bağlantıda olan yavaşlık ki, servis sağlayıcısı olarak bizi ilgilendiren kısımda kablolu gelen hız. Kablosuz kullanımda yavaşlık, çekmeme, ping, hız dalgalanması gibi durumlar olabiliyor. Ancak Internet Servis sağlayıcısı olarak bu durumlar bizim ile ilgili değil modem ile ilgili bir durumdur. Bu durumun çözümü için kablosuz kanal ayarı yapmak büyük ölçüde sorunu çözmektedir. Bu ayarı yapmak için https://turk.net/ilk-yardim/internetle-ilgili-destek-istiyorum/wi-fi-ayari-nasil-yapilir.html sayfasına girip makaleden yardım alabilirsiniz.
Ancak size ilettiğimiz kablolu hız düşmüş ise bunu hiçbir zaman kablosuz testlerde anlayamayız. Çünkü biz ve diğer Tüm internet servis sağlayıcıları size interneti kablo üzerinden iletmektedir. Burada size kablosuz kullanım sağlatan cihaz modemdir. Modemde bir önceki yazıda belirttiğim şekilde kanal ayarı yoksa veya modeminiz eski/arızalı/wi-fi kalitesi düşük/chip kalitesi düşük ise kablosuz kullanımdaki hızıda düşürdüğü için hiçbir zaman asıl hızın ne olduğunu kablosuzda göremeyiz. Bu nedenle kesinlikle kablolu bağlantı sağlanmasını rica ederim. Daha sonrasında nperf üzerinden yada https://turk.net/internet-hiz-testi/ sayfasından en az 3 adet olmak üzere 15 dakika ara ile yapılmış hız testlerini kesilmemiş, kırpılmamış şekilde Tam ekran görüntüsü alarak windows çubuğu ve kablolu ağ simgesi gözükür şekilde tarafımıza iletmenizi rica ederim. Kablosuz atılan testler değerlendirmeye alınmadığı için herhangi bir işlemde sağlayamıyoruz. Bu nedenle kablolu hız testi atılmasını önemle rica ederim. Son olarak altyapı servis verilebilirliğinizi kontrol ettiğimde altyapınızın maksimum 75 Mbps hızı desteklediğini ve santrale olan mesafenizin 160 Metre olduğunu görmekteyim. Altyapı servis verilebilirlik sorgunuza göre alabileceğiniz maksimum hızı almaktasınız. Belirtmiş olduğum hızın üstünde hız alamazsınız.
------------
Kendi kayıttaki bilgilerini bile okumayı bilmiyorlar mı anlamıyorum. Burada açık açık Download Kapasite Hızı : 114711 kbps yazıyor.Gidip bana ttnet sistemindeki rakamı okuyorlar.Bu rakamlar çevredeki ortalama internet hızını göre otomatik hazırlanan değerler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nfsworld -- 26 Ocak 2021; 20:38:8 > -
Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde paketiniz 75 Mbps' te kadar ve modeminiz şu anda 79 Mbps' de buluşuyor. -
Türk Telekomun dslam klidini kaldırmak gibi bir niyeti yok heralde 10 gündür yaptık diye kapatıyolar Türknet te yapılmadığını görüp tekrar kayıt açıyor.
-
Ben 15 aralıktan beri uğraşıyorum benle birlilkte türknet sürekli talep atıyor tt'ye fakat ankastre kablosu kaynaklıdır diyorlar saçmalıga bakarmısın :D ben snr değerini 4 hatta 3 'e indiriyorum ve internet kopmadan kaç gün kullandım şuan 5, 6'da sabit kullanıyorum 88'i aşamıyor hız atanabilir hız +110
-
Merhaba, bugün yeni bir iş emri gönderdik ve teknik arkadaşımda takibini yapıyor. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
Benim destek hakkında gelişme mevcutmu?
-
Merhaba, saha ekiplerinden gelen bilgide maksimum 88 Mbps'e kadar hız verilebileceği bilgisi paylaşılmıştır. Gelen bilgiyi sizinle de paylaşmak isterim.
"Türk telekom ekipleri ile hızınızı yükseltebilmek adına gerekli tüm görüşmeleri gerçekleştirdik ancak daha önce 88 mbps yukarısında hız alamadığınız için hızınızı yükseltememekteyiz. Bulunduğunuz bölgede verebilecekleri maksimum hızın 88 mbps olduğunu belirtmektedirler. Konu ile ilgili bulunduğunuz bölgedeki Türk telekom müdürlüğüne hız sınırlandırılması konusunda müracatta bulunabilirsiniz.
İyi günler dileriz." -
Öncelikle bilgilendirmeniz için teşekkürler. Fakat Telekom müdürlüğüne müracat etsem sizce olumlu sonuç elde edermiyim? Sizin öneriniz nedir beni yönlendirebilirmisiniz?
-
Merhaba hocam, genel olarak ekiplerden hattın daha fazla hızı desteklemediğine yönelik bilgi iletiliyor. Benim önerim ise aynı binada sizden yüksek hız alan abonelik varsa aldığı hızı ve hizmet numarasını destek kaydı açarak iletmeniz yönündedir. Bu durumda arkadaşlarım binada yüksek hız olduğuna yönelik bildirimde bulunarak referans numarası iletiyor.
Telekom müdürlüğüne gittiğinizde öncelikle hattın maksimum kaç Mbps'e kadar desteklediği öğrenebilirsiniz. Eğer ki 88 Mbps'in üstünde bilgi veriliyorsa durumu ileterek çözülmesini talep edebilirsiniz. -
Bugün öğlen 11 civarlarında turktelekomun 444 0 375 numaralı numarasından arandım ve bana hatta bir sorun olmadığını türknete yani size tekrardan iletmem gerektiğini sizin profili 100 olarak yeniden tanımlamanız gerektiğini ilettiler bilginiz olsun.
06.01.2021 14:27
Turknet Destek
Tanımlarken hata alıyorsanız veya tanımlamıyorsa sistem turktelekoma abonenin profilinin yeniden tanımlanmasını 100mbps/8192 şeklinde talep etmenizi söylediler.
07.01.2021 03:54
Hatırlarsınız önceden size belirtmiştim bu görüşmeleri destek kaydından bana türk telekom 88 'den fazla veremeyiz denmedi kendi ağızlarıyla söylediler aradılar ve ankastre kablosunu cat6 ile yenilerseniz hız yükselir dediler tabi onlada alakası yok bence.
-
Merhaba, verdiğiniz bilgiyi teknik arkadaşım ile paylaştım. Kendisi yerleşik operatör ile tekrar görüştükten sonra size bilgi verecek. -
Zaten sorun 75mbps üstü paket vermemenizde.
Arıza kaydı açınca bile sisteminiz upload kapasitesi olarak 114mbps gösteriyor ancak 100mbps e kadar olan paketi satın almak istediğimde müşteri hizmetleriniz bunu tanımlamıyor.
-
Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşmanız durumunda kontrol ederek paketinizi güncelleyeceğim. -
Vae üzerinden hizmet alıyorsanız türktelekom 88 sabitlemesi veya 79 sabitlemesi bırakıyor hatlara ondan kaynaklı genelde.
-
@TurkNetDestek Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 15-12-2020 15:44:31
Görev : ISLAH
Görev Bildirim Zamanı : 08-02-2021 11:05:00
Arıza ID :2021020700082097881
Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
İş Emri ID : 2021020800193986668
İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
Log : HIZ / PROFİL DÜZENLEMESİ YAPILMIŞTIR
İşlem Sonuç Kodu : TT Sorumluluğunda Giderildi
İşlem Sonuç Grubu : TT Sorumluluğunda Giderildi
Geçen Süre Tipi :TurkTelekom
Herhangi bir değişiklik olmadı.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X