Şimdi Ara

Türknet VAE DSLAM 88mbps kilit hakkında yardım? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
3
Favori
4.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ysnknl44

    Türknet profili 100 olarak tanımlıyor fakat otomatik 88 olarak sabitliyormuş telekomun kendisinin profili silip yeniden tanımlaması gerekli onuda yapmıyorlar galiba.

    Benim profili de degistirmediler hocam msksimum hız bu diyip çıktı işin içinden. Ömer d


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Invisible Pink Unicorn kullanıcısına yanıt

    Belki sizin cihazın her haneye verdiği bağlantı stabil olsun diye cihaza 88 sınırlandırması yapmışlardır ondan dolayı öyle olabilir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ysnknl44



    Son durum.

    Şu bilgilere tam olarak nasıl erişilebiliyor ? Turk.net adresinde bulamadım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 7 Ocak 2021; 21:35:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Celonfix kullanıcısına yanıt

    Bunu destek kaydına cevap olarak gönderiyorlar fakat teknik bilgiler kısmı var orada hat değerlerinizi ve bilgilerinizi görebilirsiniz.

  • @TurkNetDestek Log : ARIZA MÜŞTERİ ANKASTRE KABLOSU KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR diyor fakat turknetten gelen teknik ekip kontrol sağladı hiçbir şekilde sorun yok dedi sorun olsaydı zaten internet stabil kullanılamazdı onuda hesaba katmak gerekir bence.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Binamızın iç kısmına kadar Fiber geliyor sonrası dairelere Vdls olarak aktarılıyor Modemin alabileceği bağlantı değeri ortada ama verilen 88 paketim de 100 ödediğim ücret de 100 mbps ilk almdığım hizmetin ücretini ödüyorum sonuçta


    Sevindirici haber Sitemiz S.online sözleşme imzaladı fiber çekilmesi konusunda dairelere kadar hizmet gelene kadar bu şekilde devam kolay gelsin.



    Not Yeni bir sitede oturuyorum alt yapıda herhangi bir sorun yok

  • Invisible Pink Unicorn kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşanan sorunu saha ekiplerine iletiyoruz. Saha ekipleri tarafından yapılan müdahale sonucunda bazı kullanıcılarımızda sorun çözümlenmektedir. Bazen de yerleşik operatör sistemlerinde verilebilir hız 100 Mbps olmadığından dolayı hattın desteklemediği bilgisi verilmektedir. Bu konuda aynı bina da sizden yüksek hız alan abonelik varsa hizmet numarasını PM üzerinden iletmeniz durumunda arkadaşlarım bu konuda yazışma başlatarak sorunu çözümleyecektir.
  • Invisible Pink Unicorn kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, sizin hız profilinizi ben güncelledim. Ancak herhangi bir değişiklik yaşanmadı.
  • Ysnknl44 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ben tekrar bildirimde bulundum. Arkadaşlarım güncel bilgi alarak sizinle paylaşacaktır.
  • Odinn123321 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımızın sorunu saha ekiplerine tekrar iletebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı oluşturabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Daha önce yaptığım başvurular sayfalar da mevcut Müşteri no : 1827272


    Son kez yazıyorum modemin alabildiği hızlar diğer sayfalarda var ve bana gelen cevaplar da oralardan bakarak ilerleyebilirsiniz amaçınız sorun çözmek ise iyi günler diler sağlıklı kalmanız dileklerim ile iyi çalışmalar.

  • Türknet VAE DSLAM 88mbps kilit hakkında yardım?

    @TurkNetDestekSnr değerlerini 3, 4 civarlarında kendim düşürerek kullanıyorum hat zayıflaması vb hiçbir sorun yok ve hala 88 'i aşamamaktayım.

  • Odinn123321 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, açılan en son kayıt DSL ışığı yanmıyor statüsündedir. Online işlem merkezimizden kapatmışsınız. Modem buluşması gereken hızda buluşmuyor statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Ysnknl44 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım yaşanan sorunun kontrol edilmesi için yerleşik operatör ile yazışma başlatarak ortak çalışma(randevu) talep etmiştir. Gelişme olması durumunda size bilgi verecekler.
  • @TurkNetDestek snr değerini 2 'ye indirdim kendim yine sinyal çok güçlü hem sinyal gücü yüksek hem sinyal zayıflaması yok hat 100 mbps'yi kaldırıyor yani normalde atanabilir hızdanda anlaşıldığı üzere ya telekomun dslam cihazında otomatik qos var herkesi 88 'e sabitlemiş fakat isteğe bağlı çoğu kişiyi 88'den 100'e geçirdiklerini gördüm olabiliyor.


    Buda hat değeri ;


    Türknet VAE DSLAM 88mbps kilit hakkında yardım?
  • @TurkNetDestek Türk Telekom'un sürekli müşteri kaynaklıdır ankastre kablosu kaynaklıdır diye cevap göndermesinin artından benide arayıp aynı bilgiyi vermeleri üzerine türknet destek kaydına bu görüşmeyi belirttim. Türknetten gelen cevap ;


    Merhaba,

    İletmiş olduğunuz destek kaydına istinaden hizmetinizi inceledim. Ankastre kutusun da port üzerinden yapılan sabitleme yüzünden bu hızı alamıyorsunuz. Cat6 kablo ile hiçbir alakası yoktur. Saha ekiplerine olumsuz yanıt verdim. Sizinle iletişime geçtikleri takdir de dediklerimi harfiyen saha ekiplerine iletmenizi ve manuel olarak xdsl hız düzenleme gibi bir işlemimiz malesef yoktur ki daha öncesin de zaten set uygulaması vb. gerekli bütün işlemler arka plan da sağlanmıştır.

    Bilginize sunar,sağlıklı günler dilerim.


    Evet telekom sabitlemeyi kabul etmiyor sürekli ankastre kablosu kaynaklıdır diyor işin özü bu beyler hattınız kapasite bakımından yeterli olduğu halde 88 'i geçemiyorsanız olay bundan ibaret.





  • Aynı sorun bende de yıllardır var.

  • bende de altyapının destekleyen hızından %20 az veriyorlar yazılımsal müdahale ile. modemi ilk resetlediğimde 88 down / 8 upload alıyorum. 1-2 saat içerisinde 70/8 e düşürüyorlar bilerek.

  • homosapiens17 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizde yaşadığınız sorun şu anda devam ediyorsa hız testi sonucunuz ile birlikte destek kaydı oluşturur musunuz?
  • Merhaba

    Aynı olay bizde de geçerli hattım 150 mbps e kadar desteklediği halde 88 mbps dsl kilidinde 100 mbps vdsl profili tanımlanmasını yapmıyorlar saha dolabı yanıbaşımızda 20 metre mesafede ttnet ekipleri 100 mbps sorunsuz alırsınız diyorlar. destek kayıtlarım il basta 72 mbps e kadar destekliyor diye ısrar ettiler sonra 100 mbps vs 88 kilidinde 100 mbps frofil tanımlanması istiyoruz @TurkNetDestek


    Devre numarası: 8837135159

    Abone numarası: 1968356

  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.