Benim profili de degistirmediler hocam msksimum hız bu diyip çıktı işin içinden. Ömer d < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Türknet VAE DSLAM 88mbps kilit hakkında yardım? (6. sayfa)
-
-
Belki sizin cihazın her haneye verdiği bağlantı stabil olsun diye cihaza 88 sınırlandırması yapmışlardır ondan dolayı öyle olabilir.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ysnknl44Son durum.
Şu bilgilere tam olarak nasıl erişilebiliyor ? Turk.net adresinde bulamadım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 7 Ocak 2021; 21:35:18 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunu destek kaydına cevap olarak gönderiyorlar fakat teknik bilgiler kısmı var orada hat değerlerinizi ve bilgilerinizi görebilirsiniz.
-
@TurkNetDestek Log : ARIZA MÜŞTERİ ANKASTRE KABLOSU KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR diyor fakat turknetten gelen teknik ekip kontrol sağladı hiçbir şekilde sorun yok dedi sorun olsaydı zaten internet stabil kullanılamazdı onuda hesaba katmak gerekir bence.
-
Binamızın iç kısmına kadar Fiber geliyor sonrası dairelere Vdls olarak aktarılıyor Modemin alabileceği bağlantı değeri ortada ama verilen 88 paketim de 100 ödediğim ücret de 100 mbps ilk almdığım hizmetin ücretini ödüyorum sonuçta
Sevindirici haber Sitemiz S.online sözleşme imzaladı fiber çekilmesi konusunda dairelere kadar hizmet gelene kadar bu şekilde devam kolay gelsin.
Not Yeni bir sitede oturuyorum alt yapıda herhangi bir sorun yok
-
Merhaba, yaşanan sorunu saha ekiplerine iletiyoruz. Saha ekipleri tarafından yapılan müdahale sonucunda bazı kullanıcılarımızda sorun çözümlenmektedir. Bazen de yerleşik operatör sistemlerinde verilebilir hız 100 Mbps olmadığından dolayı hattın desteklemediği bilgisi verilmektedir. Bu konuda aynı bina da sizden yüksek hız alan abonelik varsa hizmet numarasını PM üzerinden iletmeniz durumunda arkadaşlarım bu konuda yazışma başlatarak sorunu çözümleyecektir. -
Merhaba hocam, sizin hız profilinizi ben güncelledim. Ancak herhangi bir değişiklik yaşanmadı. -
Merhaba, ben tekrar bildirimde bulundum. Arkadaşlarım güncel bilgi alarak sizinle paylaşacaktır. -
Merhaba, teknik uzmanlarımızın sorunu saha ekiplerine tekrar iletebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı oluşturabilir misiniz? -
Daha önce yaptığım başvurular sayfalar da mevcut Müşteri no : 1827272
Son kez yazıyorum modemin alabildiği hızlar diğer sayfalarda var ve bana gelen cevaplar da oralardan bakarak ilerleyebilirsiniz amaçınız sorun çözmek ise iyi günler diler sağlıklı kalmanız dileklerim ile iyi çalışmalar.
-
@TurkNetDestekSnr değerlerini 3, 4 civarlarında kendim düşürerek kullanıyorum hat zayıflaması vb hiçbir sorun yok ve hala 88 'i aşamamaktayım.
-
Merhaba, açılan en son kayıt DSL ışığı yanmıyor statüsündedir. Online işlem merkezimizden kapatmışsınız. Modem buluşması gereken hızda buluşmuyor statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz? -
Merhaba, arkadaşlarım yaşanan sorunun kontrol edilmesi için yerleşik operatör ile yazışma başlatarak ortak çalışma(randevu) talep etmiştir. Gelişme olması durumunda size bilgi verecekler. -
@TurkNetDestek snr değerini 2 'ye indirdim kendim yine sinyal çok güçlü hem sinyal gücü yüksek hem sinyal zayıflaması yok hat 100 mbps'yi kaldırıyor yani normalde atanabilir hızdanda anlaşıldığı üzere ya telekomun dslam cihazında otomatik qos var herkesi 88 'e sabitlemiş fakat isteğe bağlı çoğu kişiyi 88'den 100'e geçirdiklerini gördüm olabiliyor.
Buda hat değeri ;
-
@TurkNetDestek Türk Telekom'un sürekli müşteri kaynaklıdır ankastre kablosu kaynaklıdır diye cevap göndermesinin artından benide arayıp aynı bilgiyi vermeleri üzerine türknet destek kaydına bu görüşmeyi belirttim. Türknetten gelen cevap ;
Merhaba,
İletmiş olduğunuz destek kaydına istinaden hizmetinizi inceledim. Ankastre kutusun da port üzerinden yapılan sabitleme yüzünden bu hızı alamıyorsunuz. Cat6 kablo ile hiçbir alakası yoktur. Saha ekiplerine olumsuz yanıt verdim. Sizinle iletişime geçtikleri takdir de dediklerimi harfiyen saha ekiplerine iletmenizi ve manuel olarak xdsl hız düzenleme gibi bir işlemimiz malesef yoktur ki daha öncesin de zaten set uygulaması vb. gerekli bütün işlemler arka plan da sağlanmıştır.
Bilginize sunar,sağlıklı günler dilerim.
Evet telekom sabitlemeyi kabul etmiyor sürekli ankastre kablosu kaynaklıdır diyor işin özü bu beyler hattınız kapasite bakımından yeterli olduğu halde 88 'i geçemiyorsanız olay bundan ibaret.
-
Aynı sorun bende de yıllardır var.
-
bende de altyapının destekleyen hızından %20 az veriyorlar yazılımsal müdahale ile. modemi ilk resetlediğimde 88 down / 8 upload alıyorum. 1-2 saat içerisinde 70/8 e düşürüyorlar bilerek.
-
Merhaba, hız profilinizde yaşadığınız sorun şu anda devam ediyorsa hız testi sonucunuz ile birlikte destek kaydı oluşturur musunuz? -
Merhaba
Aynı olay bizde de geçerli hattım 150 mbps e kadar desteklediği halde 88 mbps dsl kilidinde 100 mbps vdsl profili tanımlanmasını yapmıyorlar saha dolabı yanıbaşımızda 20 metre mesafede ttnet ekipleri 100 mbps sorunsuz alırsınız diyorlar. destek kayıtlarım il basta 72 mbps e kadar destekliyor diye ısrar ettiler sonra 100 mbps vs 88 kilidinde 100 mbps frofil tanımlanması istiyoruz @TurkNetDestek
Devre numarası: 8837135159
Abone numarası: 1968356
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X