Şimdi Ara

Türknet VAE DSLAM 88mbps kilit hakkında yardım? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
3
Favori
4.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ysnknl44 Y kullanıcısına yanıt

    Hat, onlara ait olduğundan sanırım onlar güncelliyor. Talebi, Türk Telekom'a ilettiler ve aşağıdaki mesajdan sonra profilim güncellendi.


    Alıntı

    metni:
    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştirLog : HIZ / PROFİL DÜZENLEMESİ YAPILMIŞTIRİşlem Sonuç Kodu : TT Sorumluluğunda Giderildiİşlem Sonuç Grubu : TT Sorumluluğunda Giderildi
  • Hocam siz turknete tam olarak nasıl aktardınız konuyu net olarak ? Bende ugrasıyorum 25 gündür fakat sonuç yok. @Triplxt.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ysnknl44 -- 5 Ocak 2021; 10:20:7 >
  • Ysnknl44 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunun çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişim halindedir. Güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Öncelikle bilgilendirmeniz için teşekkürler. Yukarıdaki yazılardaki arkadaş gibi benimde hattım için Türktelekoma 100 mbps / 8192 şeklinde profil güncellemesi talep edebilirmisiniz?

  • Ysnknl44 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aynı süreç uygulanmaktadır. İlettiğiniz talebi iş emri numarasıyla yerleşik operatör saha ekiplerine iletiyoruz. Ekiplerin müdahalesi sonrasında altyapı destekliyorsa sorun çözümlenmektedir. Arkadaşlarımda sizin hizmetiniz için aynı süreci uygulamaktadır. Gelişme olması durumunda bilgi vereceğiz.
  • Santrale mesafem 10 metre diğer sayfalardaki mesajlarıma sizden geri dönüş yapılmadı yardımcı olur musunuz konu ile ilgili.


    @TurkNetDestek

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odinn123321

    Santrale mesafem 10 metre diğer sayfalardaki mesajlarıma sizden geri dönüş yapılmadı yardımcı olur musunuz konu ile ilgili.


    @TurkNetDestek

    40139196

    aynı şekilde hocam benim iç tesisatı bile kontrol etmiştiniz. Tt ye kaldırması için yardımcı olur musunuz?

    @TurkNetDestek

  • Odinn123321 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu saha ekiplerinin kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı açarak iletebilir misiniz?
  • Invisible Pink Unicorn kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, destek kaydınızı kontrol ettiğimde saha ekiplerinden ve teknik uzmanlarımızdan gelen bilgide hattın desteklediği maksimum hızın 87 Mbps olduğu bilgisi verilmiştir. Aynı binada sizden yüksek hız alan abonelik varsa hizmet numarasını ve aldığı hızı kayıt içerisine ekleyebilir misiniz?
  • Destek Kaydım : 40193039 konuya gelen cevap ve işlemleri takip esebilirsiniz 150 / 50 gibi değer almasına rağmen modemim 88/8 şeklinde veriliyor tanımlı hızımın paketimde olması gerektiği gibi 100/8 şeklinde güncellenmesi için yardımlarınızı rica ediyorum kolay gelsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @TurkNetDestek  Dün öğlen 11 civarlarında turktelekomun 444 0 375 numaralı numarasından arandım ve bana hatta bir sorun olmadığını türknete yani size tekrardan iletmem gerektiğini sizin profili 100 olarak yeniden tanımlamanız gerektiğini ilettiler bu şekilde tanımlarken hata alıyorsanız türktelekoma abonenin profilinin 100 mbps/8192 şeklinde yeniden tanımlanmasını talep etmenizi belirttiler. Bilginiz olsun.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ysnknl44

    @TurkNetDestek  Dün öğlen 11 civarlarında turktelekomun 444 0 375 numaralı numarasından arandım ve bana hatta bir sorun olmadığını türknete yani size tekrardan iletmem gerektiğini sizin profili 100 olarak yeniden tanımlamanız gerektiğini ilettiler bu şekilde tanımlarken hata alıyorsanız türktelekoma abonenin profilinin 100 mbps/8192 şeklinde yeniden tanımlanmasını talep etmenizi belirttiler. Bilginiz olsun.

  • Odinn123321 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilettiğiniz destek kaydı 03.01.2021 tarihinde sonuçlanmıştır. Gelen bilgide yerleşik operatör sistemlerinde maksimum 88 Mbps'e kadar desteklediği bilgisi yer aldığından dolayı farklı bir işlemin yapılamadığı bilgisi verilmiştir. Aynı binada sizden yüksek hız alan abonelik varsa hizmet numarasını ve aldığı hızı paylaşarak www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı oluşturabilir misiniz?

    "Merhaba
    İletmiş olduğunuz destek kaydına istinaden sistemlerim üzerinden son kontrollerimi sağladığımda hattınızda herhangi bir sorun tespit edemedim ve 3 gün 6 saat 28 dakika'dır. Altyapınızın VDSL olarak desteklediği maksimum 88 Mbps hızı alarak Sorunsuz şekilde internet erişiminiz olduğunu görmekteyim. Son olarak sistemlerimde altyapı servis verilebilirliğinizi kontrol ettiğimde altyapınızın maksimum 88 Mbps hızı desteklediğini ve santrale olan mesafenizin 10 Metre olduğunu görmekteyim. Altyapı sağlayıcımız Türk Telekom olduğu için Türk Telekom genel müdürlüğünün vermiş olduğu bilgiler doğrultusunda size altyapınızın desteklediği maksimum hızı verebilmekteyiz. Söz konusu hususa istinaden Altyapı servis sorgunuzda altyapınız maksimum 88 Mbps hızı desteklediği için maksimum belirtmiş olduğum hızı alabilirsiniz.
    Keyifli kullanımlar ve iyi günler dilerim."




  • Ysnknl44 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilettiğiniz bilgi üzerine profil güncellemesi yaptım. Ancak değişiklik olmadı. Bunun üzerine ilettiğiniz bilgiyi teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım bu konuda yerleşik operatöre bildirimde bulunacaktır.
  • Invisible Pink Unicorn kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımızdan gelen bilgide altyapınızın maksimum 87 Mbps'e kadar desteklediğini bu nedenle işlem yapılamadığı iletilmiştir. Aynı binada sizden yüksek hız alan abonelik varsa hizmet numarasını ve aldığı hızı paylaşarakwww.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı oluşturabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, teknik uzmanlarımızdan gelen bilgide altyapınızın maksimum 87 Mbps'e kadar desteklediğini bu nedenle işlem yapılamadığı iletilmiştir. Aynı binada sizden yüksek hız alan abonelik varsa hizmet numarasını ve aldığı hızı paylaşarakwww.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı oluşturabilir misiniz?

    Teknik uzman dediğiniz ömer d arkadaş hep aynı şeyleri söylüyor 100 mbps almamam imkansız arkadaşa yaptığınız gibi bana da tanımlama yapmanızı rica ediyorum.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Peki beklemekteyim.

  • Invisible Pink Unicorn kullanıcısına yanıt

    Hocam bana henüz bir çözüm ulaşmadı bende beklemekteyim benden örnek veriyorsanız.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ysnknl44

    Hocam bana henüz bir çözüm ulaşmadı bende beklemekteyim benden örnek veriyorsanız.

    Hocam profili güncellese arkadaşlar her şey düzelecek ama inat edip altyapı bu kadar destekliyor diyorlar.

  • Invisible Pink Unicorn kullanıcısına yanıt

    Türknet profili 100 olarak tanımlıyor fakat otomatik 88 olarak sabitliyormuş telekomun kendisinin profili silip yeniden tanımlaması gerekli onuda yapmıyorlar galiba.

  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.