Şimdi Ara

TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade! (49. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.431
Cevap
29
Favori
161.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
325 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar netspeed kullanıyorum online oyun oynayanlar hiç bulaşmasın bende başka firma bakıyorum cgn var
  • "Fiyat güncellemesi var mı" ," son durum nedir?" diye konuya giriyoruz kod dilencilerinden geçilmiyor.
    Açın bir başlık, orda davetiye kodunuzu paylaşırsınzı arkadaşım, konu çöplüğe dönmüş şuna bak.
  • 2019 itibari ile bir fiyat güncellemesi olursa halihazırda üyeler etkilenir mi yoksa o tarihten sonra üye olacaklar için geçerli mi olur acaba?
  • redsmoke R kullanıcısına yanıt
    Bende bir hafta boyunca hız problemi yüzünden açtığım destek kaydı ile uğraştım sorunum çözüldü ama aradan 4 gün geçti ve bumm yine aynı sorun
  • İçime kurt düşürme hocam ama işin içinde TT olunca her şey beklenir.
  • redsmoke R kullanıcısına yanıt
    Akşamları Ping 200 den aşağı inmez oldu 75 mbps olan hızım max 40 görüyor ama sabah saatleri test yapıyorum hiç bir problem yok bilerek mi yapıyorlar sabır mı sınıyorlar anlamış değilim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • samtual kullanıcısına yanıt




    Eğer o ise helal olsun derim şirketin en tepesi olup forumda şikayet dinleyecek koca yürekli adam

    Turkcell CEO'su gibi burnundan kıl aldırmayan bir tip değil en azından

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jamiro

    2019 itibari ile bir fiyat güncellemesi olursa halihazırda üyeler etkilenir mi yoksa o tarihten sonra üye olacaklar için geçerli mi olur acaba?
    Tabii ki etkileneceğiz. Geçen sefer yaptıkları 5TL zamda yen üyeler hemen, eski üyeler iki ay sonra zamla tanışmıştı...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100 mbps tanımlı, 77 mbps alabileceğim söylenen internetle şuan 20 zor görüyorum, akşamda düşen hız cabası. Abonelik iptal talebi oluşturdum, geçen hafta bakalım edelim düzeltelim ayağı çektiler. 1 haftadır destek talebine dönüş yok. Netspeede belgeleri kargoladım. Öğleden sonra iptal formunu faxlarım, güle güle Türknet. Başarılı bir girişim, kriz zamanı nasıl yönetilemez görmüş olduk. Kriz zamanından kastım; Türknet'in birden artan müşteri talebini karşılayamaması, kalitesini düşürmesi. Farklı bir adı varsa bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devletin adam akıllı bu işe al atması lazım ama sanırım hiç biri kota, akn, internet nedir bilmiyor.
  • Netspeed



    TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 yila yakindir turknet kullaniyorum. Turk telekomdayken 24 megabit sozu verilen kotali ve taahhutlu interneti kotasi bitmeden önce bile 18 megabitten fazla hiz alamiyordum. Ancak ne hikmetse ayni altyapiyi kullanan turknete gectigimde 35 megabitlik tarifede 42 megabitlere kadar hiz almaya baslamistim.



    Daha 1 ay önce turknette 2. Aboneligimi actim. Eve gelen turk telekom yetkilisi portu açmak için gorevlendirilmis olmasina rağmen beni telefonla arayarak evdem tasiniyorsunuz herhalde portu bos yere acmiyim diyerek portu acmayacagini soyledi. O dangalagi ikna etmek icin 2 dakka boyunca yeni tasindigimi onun eski kiraci oldugunu anlattim.



    Ardindan 1 gun sonra interneti kontrol etmek ve baglantilari tamamlamak icin turknet teknisyeni geldi.



    1.5 saat boyunca binada port aradi. Portları Turktelekom yetkilisinin bozduğunu birçok yerde böyle işlerle karsilastiklarini söyledi. Kablolardan uc uca ekleyerek bozulmuş baglantilari duzeltti. Şu anda kesintisiz hiz alabiliyorum. Bina ici tesisat sağlam ancak port uçlarini o kadar bozmuşlar ki yeni baglanti açacak teknisyenler için 2 saat boyunca kablo aramalari gerekir hale gelmiş.





    Şimdi sizden ricam: turktelekom teknik servisini şikayet etmek için nasil bir yol izleyebiliriz? Bunu bana yazabilir misiniz?



    Cunku bunu sürekli yapiyorlar. Sadece turknete degil turkcell superonline gibi onlardan teknik destek alan firmalara da sabotaj uyguluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Pazartesi mesaja bakıyorlar. Sorun çözüldü işaretliyor. Tüm hafta yazmaya devam ediyorsun cevap yok. Bir sonraki pazartesi tekrar sorun çözüldü yazıyor. Hız testi yapın bizim sitemizden sistemde göreceğim diyor. Hız testi tamamlanamıyor 0 mbit upload olduğu için. 12-13 mb 75 gb kota, kotayı geçinde 5 mb ye düşen ama 6-7 yi gören internete laf edip geldik buraya 4 mb nin üstünü görmüyor. Üstüne 2 aydır çözerler diye bekledik. Şaka gibi bir süreçti. Bırakma vakti geldi. Güle güle TürkNet. TT yi özletebildin ya helal olsun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Trothi -- 22 Aralık 2018; 3:7:12 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vdsl hizmeti aliyorum, 35mpbs paketim. Aldigim hiz 7-8. Modemim adsl. Vdsl modem alsam hizimda artma olur mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ms_TunC M kullanıcısına yanıt
    Modemin arayüzünden hat değerlerini atarsan yardımcı olabilirim :)
  • "TurkNet'le Özgür İletişime geçiş başvurunuzda sorun oluştu.


    Oluşan sorun ile ilgili sizin şu aşamada bir işlem yapmanıza gerek yok. 08502888081 numaralı telefondan sizi arayarak bilgi vereceğiz. Online İşlem Merkezi’nden başvuru durumunuzu istediğiniz zaman takip edebilirsiniz. "

    Böyle bir mail geldi. Vodafone net'den geçiş yapıyorum. Nasıl bir sorun oluşmuş olabilir ?
  • remzicigim kullanıcısına yanıt
    Zamanında aldığın bir hayır duası,verdiğin bir sadaka seni koruyor olan o :D Şaka bir yana Vodafone fiber miydi önceki abonelik?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.