Şimdi Ara

Türknet Sürekli Kopma Sorunu[Çözüldü]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • GÜNCELLEME : 15.06.2021 < 2 haftadır internetim kesilmiyor sorunun çözüldüğü varsayıyorum >

    geçen ay şöyle bir sıkıntı üzerine Türktelekomdan Türknete geçtim >https://forum.donanimhaber.com/taahhut-bitimi-paket-fiyati--148802171#148802171> 1 ay oldu galiba daha ilk faturamın son ödeme tarihi gelmedi internettim 1000 kez 5 -6dk lık kesintiler yaşıyorum. Yiğenim derse giriyor sabah hop internet kesilmiş 5-6 dk sonra geliyor. Akşam bir cs go oynamak istiyorum bir rekabetçi maçında 4 kere 5-6 dk lık kesinti yaşıyorum delirmemek elde değil dota2 ye giremez oldum korkudan davranış skorum 1 ayda 4k ya indi 15 yıla yakın Türk telekom kullanan birisi olarak hayatımda böyle rezillik yaşamadım. Geçişten öyle 2 yıl yalın internet kullandım internetim belki 2-3 kere kesilmiştir samimi konuşuyorum. patlamama ramak kaldı sinirden böyle bir mağduriyet olmaz .

    NOT: mesajı gönderirken internet gitmiş :D

    Türknet Sürekli Kopma Sorunu[Çözüldü]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LeDiableRoug3 -- 15 Haziran 2021; 15:17:53 >







  • turknet mesaj atin ilgileniyorlar bende 2 kere sorun olmustu hallettiler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hızınızı yükselttiyseniz hattınız kaldırmamıştır.

  • Türktelekomadan aldığın hız 12Mbps 'di hatırladığım katarıyla Türknete geçişte 35Mbps tanımladılar ama tanımlamadan altyapı kontrolü yapmışlardı eğer kaldırmıyorsa hızımı düşürürler tekrar arıza kaydı oluşturdum .


    Merhaba Abdurrahman Bey,


    Hat detaylarını kontrol ettiğimde kopmaların yaşandığını sistem üzerinde görüyorum. Arıza kaydınız iletilmiştir. Saha ekipleri tarafından hattın kontrollerinin yapılacağını belirtmek isterim. Sizden modemi bir kere inceleme sürecinde resetleyip kurmanızı ve modemi açık bırakmanızı rica ederim. İnceleme sonrası mutlaka sizinle iletişime geçerek bilgi aktaracağım. Sistem üzerinde modem kaynaklı kopmalar olduğu bir önceki kayıtta aktarıldığı gibi yaşanmaktadır. İyi günler dilerim.


    Böyle mesaj atmışlar. Beklemedeyim

  • Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Destek kaydı ya da müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Özelden bir soru sordum bakabilir misiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Purps P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden gönderdiğiniz mesajınızı kontrol ederek size yanıt vereceğim.
  • Türktelekom kullanıyorken 12mbps idi turknete söyledim 35'den 12 'ye indirttim hızı tekrar kopma olursa farklı modemle deneyeceğim 1 gün , her ne kadar modemle alakası olduğunu düşünmesem de, 1 yıl kullandım modemi tam Türknete geçince mi bozuldu yani neyse duruma göre güncelleyeceğim muhattap buluyorum karşımda ama çözüm noktasına henüz ulaşabilmiş değil son 2 çarem bu yazdıklarım bakalım ne olur.

  • LeDiableRoug3 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • İnternetimini VDSL 'den ADSL 'e çektim 16mbps olarak acaba hız mı desteklemiyor diye sorun çözülmedi.


    Daha sonra tekrar VDSL'e döndürdük ama bu sırada sanki internetim yeni açılmış gibi arandım farklı bir temsilci tarafından ( Türk telekom arıza tespit ekiminin gönderdiği sistem mesajından abonelik iptali filan yazıyordu )


    Artık ne yaptılarsa 48 saattir kesinti yaşamadım. <Ben çok anlamadığımdan kesinti oluyor mu olmuyor mu diye bilgisayar başında olduğum zamanlar için konuşuyorum> Umarım böyle devam eder.

  • Merhaba, bende kontrol ettiğimde hattınız 1 gün 20 saat 16 dakika online olarak görünüyor. Keyifli kullanımlar dilerim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.