Şimdi Ara

Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
238
Cevap
5
Favori
31.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türknet MH ile işim pek olmayacak derseniz hattımın durumu iyi 35 Mbps paket seçecem derseniz sorun olmaz.
    Sorun 100 Mbps e kadar seçerseniz kesin olacak.Çünkü belirli saatlerde özellikle akşam 8 sabah 8 arası hıza darbe iniyor.38-50 arası mesela 75 Mbps pakette.Tabii wireless kayıpları dahil değil haksızlık etmeyelim.
    Ben 35 Mbps pakette hiç sorun yaşamadım sayılır.Hattımın SNR değerleri gayet iyiydi 23.4 yani.33 Mbps sorunsuz aldım.
    Yinede kasan bir ağırlık var Türknette bunu hissediyorum.Gaza basan arabayı birinin tutması gibi.Sanırım Cgn havuzuna girip çıkmanın dolaşmanın sebep olduğu bir durum bu.
    Millenicom şu anda kullandığım 75 Mbps 1000 dk heryöne (kullanıyorum hepsini) 85.99 a verse geçiş yapacağım.Çünkü hattım iyi durumda.Nperf testlerinde Milleri hep iyiler arasında görünüyordu. Bu yüzden milleni de stabil hız alırmıyım denemek isterdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende aynı durumlar söz konusu. abone olmadığınız numaradan çok rahat bir şekilde ulaşabiliyorsunuz ama sonrası imtihan. bağlanalı 3 hafta oldu 3 haftanın 9 günü intenet problemi yaşıyorum. YAPA(100 mb) alt yapılarının olduğu söyleniyor satarken ama size verilen hız 10 mb(10 bile değil). işin komik tarafı speed testte 3-4 çıkması-hizmet sıfır. sizi oyalayan cevaplar sürekli. ttnet'e topu atıyorlar onlar geliyor bişi yok. sonra tak internet hepten gidiyor. kontrol ediyoruz diyorlar, utanmadan bide internet hızınızı 7 den 12 ye çıkardık gibi cevap veriyorlar. 100 nerde-7 nerde 12 nerde. 35 verse razıyım ama kolpa. yardımcı olunan bi durum yok .
    bide modem kurulum gibi bi olayları var gelen kişi kuramadı modemi değiştirin dendi. aldık, sonra kendimiz kurduk ordanda para alacaklardır. bekliyoruz. halen uğraşıyoruz.. sonuç çıkmaz ise 2 aboneliğimide iptal edeceğim.


    Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!)Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!)Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!)




  • sikayettci S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • sikayettci S kullanıcısına yanıt
    Aman dikkat edin portunuz gitmesin hocam bende vdsl gelmis adrese ama port yok kullanmiyorum suan bostayim bu yapa laneti yuzunden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknete verecegin parayi cope atsan daha iyi, paran gider ama en azindan karnin agirmaz.
  • harun3535 H kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşamış olduğunuz sorunu ve GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Kontrol ederek size yardımcı olmak isterim.
  • Değişik bir firma. Abonelik dokümanlarını yollayan kadar günde 6 kere aradılar. Abonelik işlemleri başlar başlamaz sıkıntılar başladı.

    99 tl verdiğim kurulum işlemine elemanları gelmeyince mecbur kurulumu kendim yaptım. Sonrasında faturalarda oynamalar başladı. Fazla çıkartılan faturayı aynı mesajı defalarca yazarak düzelttirdim ama tabii bu sırada sinir sahibi oluyorsunuz. Destek talebine cevap veren arkadaşlar yazılanı kesinlikle okumuyorlar. Otomatik cevapları yapıştırıp geçiyorlar. Aynı mesajı virgülüne dokunmadan 5-6 kere attım da öyle çözüldü fatura işi. Onlar otomatik mesajı yolluyorlar ben cevabta kendi mesajımı yapıştırıyorum. Arada bir kere sorun çözüldü diye mesajı da kapattılar. Bunları da sineye çektik.

    En son 15 gün önce açtığım hız değişikliği ile ilgili açtığım destek talebine cevap bile vermediler. 3 iş günü dedikleri değişim bir hafta gerçekleşmeyince iptal edilsin diye destek talebini güncelledim. Ne değişiklik talebime ne de yapamadıkları değişikliğin iptaline cevap yok.

    Bu sabahta İnternetim kesilmiş. Açtım talebi ama cevap filan yok tabii yine.

    Kısaca abonelik işlemini yaptıktan sonra Turknet için ha varsınız ha yoksunuz. Kurulum parası alıp kuruluma gelmezler, faturalar yüksek gelebilir usandırana kadar ugrastırırlar, açtığınız talepler öylece durur. Talebi gerçekleştirmedikleri gibi 15 gün boyunca cevap bile alamazsınız, arıza varsa zaten muamma ne zaman nasıl çözülür belli değil.
    Bir arkadaşıma da yapılan olumlu probagandaya kanıp tavsiye etmiştim. Benzer şikayetlerden dolayı iptal edeceğini söyledi mahcup oldum arkadaşıma. Haklı ne diyeyim. Ya dönemini atlatabilirsek ben de bırakacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YellowBase

    RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN
    Hakikaten hayatımda hiç bu kadar eziyet çekmedim. Dedikleri hicbirsey doğru çıkmadi. Bir firmadan bu kadar nefret ettiğimi hatırlamıyorum. Dün fax çektim İnşallah kurtulacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cem_d C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • sincax S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi aramızda göremeyeceğimiz için üzgünüz. Sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • 5 seneden fazladır turknet kullanıcısıyım açık ve net söylüyorum internetinizde sıkıntı yoksa turknet iyidir fakat sıkıntı varsa işde ozaman haliniz harap halledene kadar tam bir eziyet yaşatıyor size
    karşınızda bir muhattap bulamıyorsunuz sorunu anlatamıyorsunuz bir kenara kaydedilmiş cevapları kopyala yapıştır yapıp size yolluyorlar sorun varsa kesinlikle sizle ilgilidir onlardan hiç bir zaman kaynaklanmaz bina içindedir sorun herzaman
    sırf bu yüzden hattımı numaramı değiştirdim yeni hat aldım adamlara sorunu anlatamadım bir türlü anlamadılar hızım birden 3 mb düştü bir türlü sorunun benden kaynaklanmadığını anlatamadım bende hattı iptal ettirip yeni hat aldım sorun düzeldi
    şimdi diyeceksinizki bunca şeye rağmen neden hala turknet çünkü ucuz çünkü taahhüt yok çünkü ucuza en yüksek hızı veriyor ve herhangi bir sorun olmadığında süper ama işde yukarıdada dediğim gibi sıkıntı başlarsa size o noktadan sonra eziyet olmaya başlıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kumdan kale -- 31 Mayıs 2020; 22:19:7 >




  • Türk net tarafından dolandırıldım resmen 2. ayda abone iptali başvurusunda bulundum benden bir takım evraklar istediler kargo ile gönderdim sonrasında eksik olduklarını beyan edip tamamlayıp bu evrakları tekrar gönderdim. Aradan 3 ay geçti bana bir mesaj 160 lira borcunuz var ödeyin diye hemen türkneti aradım bana evrakların bize ulaşmadığı bu yüzden iptal edilemediği dendi ben elimde kargo firmasına ait teslim edildi belgesi olduğunu bu kullanmadığım internetin faturasını ödemek istemediğimi söyledim şikayet kaydı oluşturuldu. Sonrasında abone iptal işlemleri yeniden başladı 3 ay sonra benden bu sefer mail istediler bir dilekçe oluşturdum iptal işlemi için ve mail attım 3 gün sonra aradığım da gene iptal olmamış aboneliğim Çünkü imzamı beğenmemişler tekrar yolladım haftasonu girdi araya ve benim aboneliğim 5 gün sonra iptal edildi fakat bu arada 4. Faturayıda bana yazmışlar bugün aradım tekrar türkneti 23 gün önce fatura iptali için olan şikayet kaydım henüz sonuçlanmamış 45 gün sürebilirmiş iki günlük işlem 45 gün nasıl sürer resmen yıldırma politikası uyguluyorlar 240 lira için benim hem paramı hem zamanımı hem keyfimi gasp ediyorlar. Evet Türknet dolandırıcı bir firmadır arkadaşlar herşey abone olana kadar abone olduktan sonra sizinle işleri bitiyor benim 240 lirama tenezzül ediyorsunuz yazıklar olsun size.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pumass P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Arkadaşlar nakil ücreti ödememek için bağlantıyı kendim yapsam olmuyor mu?

    200 metre ileriye hazır hatta bir kablo takılması İçin ücret ödemek Fuzuli geliyor.

    Başka bir firmaya da geçiş olsa ödememenin yolu yok sanırım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pumass P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, fatura inceleme kaydınız oluşturulmuştur. Arkadaşlarım incelemelerini tamamladıktan sonra sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • wwtr W kullanıcısına yanıt
    Merhaba, maalesef nakil ücreti ve kurulum ücreti konusunda farklı bir işlem yapamıyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Onlarda 100TL ekliyor faturaya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
    s.git serefizler sizi. dolandırıcı adi yalancılar..! ulan 11gündür nakil işlemini yapmadınız ve suçu hemen türktelekoma atıyorsunuz. biz de salaktık yedik tabi.turknet kadar adi boktan bir kurum yok. siz resmi olarak ıspatlanmış dolandırıcı ve sahtekarsınız. arkadaşlar turknet para tuzağıdır sakın kapılmayın ucuz oluşuna
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.