Şimdi Ara

Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
240
Cevap
5
Favori
32.628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Turk telekom kaynakli ariza var diyerek haftalarca interneti kesiyorsunuz, turk telekomu ariyoruz "bizden kaynakli hattinizda sikinti gorunmuyor, kaldi ki bir gunde gideremedigimiz arizalarda sozlesmeden dolayi buyuk zararlar yasariz" diyorlar. Ama faturalari tam tahsil ediyorsunuz. Bunun adi dolandiriciliktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dream1501 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Destek kaydınızla ilgili çalışmaların önceliğini net uzmanımıza ilettim ve kendiside yakından takibini yapıyor. Ekiplerden güncel bilgi alarak size dönüş sağlayacak. Destek kaydınız sonuçlandıktan sonra kullanım yapamadığınız günler içinde faturanızda ilgili arkadaşımız işlem sağlayacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 6 Şubat 2022; 15:51:50 >
  • Arkadas ne arizaymis, hala gideremediler. Bunun anlami taahhut yapmadik cikabilirsiniz diyorsunuz. Bir sorgulayin kendinizi biz bu arizayi 3 haftadir neden gideremiyoruz diye...Bunlari buraya yazmamin nedeni Turknet e abone olmayipta, olmayi dusunenlere nelerle karsilasabilcegini gostermektir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dream1501 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza süreçleri maalesef uzayabiliyor. Her gelişmede ekiplerimiz kayıt üzerinden sizi bilgilendirecek.
  • Gelisme mi oluyor, bilgilendirsinler. Hep ayni yuvarlak cumleler ile sorunu gecistirin. Burada cevap yaziyorsunuz diye size verdigi ucret ile, teknik ekip tutsunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 şubatta başvurmama rağmen hâlâ geçiş tamamlanamadı kurye 4 gün sonraya randevu verdi ama şikayet üstüne 3 sonra anca gelebildi ama keşke gelemeseydi pazar günü imzaladım belgeleri pazartesi sisteme yükledi ama yanlış yüklemiş 3 gündür onu düzeltmesini bekliyoruz bu nasıl bir çalışma sistemi aboneliğimi iptal edip yeniden başvursam daha hızlı yapılırdı yarın da düzeltilmezse iptal edilmesini istiyorum abone no 2563697


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ardaz06 A kullanıcısına yanıt

    Baglatmaman icin sana son bir sans vermisler sanirim. Bence bir kez daha dusun.:)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dream1501 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Hattınızda yaşanan genel arıza kaynaklı süreçte gecikme yaşanmış ama işlemlerin önceliği için net uzmanımıza bilgi veriyorum. Kontrol ederek size dönüş sağlayacak.
  • ardaz06 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, üyeliğinizin başında yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Evrakların doğru bir şekilde sisteme yüklenmesi için önceliğinizi ilettim. Size dönüş sağlayacaklar.
  • Turk.net'in olayı taşeronculuk üzerine kurulu. Geçmişte ben de deneyimledim bir süre fakat aynı modem, aynı türk telekom hattı. fakat bağlantı kalitesi çok farklı. Evimize gelen hattan Turknet üzerinden internet alıyorsuk pandemi döneminde, bazı internet sayfalarını açmamalar, hatta Google arama motorunu açmamalar yaşamaya başladık. Ayrıca Güvenli İnternet Aile Profili seçince iyicene geberdi Turk.net. Sonra lanet olsun diye iptal ettirdik. modemin ayarlarından Türk Telekom kullanıcı ismi ve parolayı girince abonelikten sonra aynı hat, aynı modem de kesintisiz internet almaya başladık. Turk.net herşeyini taşere ettiği için bir arıza durumunda işiniz zor. Hele birde Türk telekomdan hizmet vereceklerse ölme eşeğim ölme.

  • Aynen katiliyorum. Bir ay olacak arizayi gideremediler. Once Turk.Telekom kaynakli kablo arizasi var diyerek gecistirdiler, sonra da kablolarda ariza tespit edilmedi dediler. Hala internetim kesik. İsim internetle falan olsa yanmistim. Bekliyoruz bakalim ne zaman halledecekler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autoshow A kullanıcısına yanıt

    Saha dolabı ve altyapı telekomun. Diğer issler bu altyapıyı kullanarak size hizmet verir. Gpon da işler değişiyor sadece. Ödediğiniz fiyat farkı servis kalitesi gibi birşey aslında. Olası bir arızada birinde 2 gün beklersin diğerinde 2 hafta mesela.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu uplayalım türkneten uzak durun zamanında benide 3 ay internetsiz bıraktılar hızımı kestiler sonra müşteri hizmetleri aradı bana bağırdı parayla rezil olmak için çok ,y,

  • burda hic bir firma bu iyi bu kotu demekle olmaz sonucta cogu firma tt alt yapisi kullaniyor kiminde turknet iyidir kiminde gibirnet kiminde netspeed iyidir bu bolgeden bolgeye degisebiliyor ama en iyi teknik servis bolgenizde hangisi hizli veriyorsa bence ona gecilmeli

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Calidad C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızda yaşadığınız arızanın önceliği için ilgili ekibimize bilgi verdim. Kontrol ederek size dönüş sağlayacaklar.
  • TurkNet ten aboneliğimi sonlandırdım ve modemlerini de istedikleri adrese söyledikleri kargo şirketi ile (takip no:4041681946442, Aras Kargo) gönderdim. Ama TurkNet bana modemi göndermediniz deyip ücretini istemeye devam ediyor. Üstüne üstelik bir de beni icraya vereceklerini söylüyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • askinturk A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden müşteri numaranızı yazabilir misiniz? Kontrol etmek isterim.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.