Şimdi Ara

Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
238
Cevap
5
Favori
30.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gercekmanyak

    s.git serefizler sizi. dolandırıcı adi yalancılar..! ulan 11gündür nakil işlemini yapmadınız ve suçu hemen türktelekoma atıyorsunuz. biz de salaktık yedik tabi.turknet kadar adi boktan bir kurum yok. siz resmi olarak ıspatlanmış dolandırıcı ve sahtekarsınız. arkadaşlar turknet para tuzağıdır sakın kapılmayın ucuz oluşuna

    Alıntıları Göster
    Sen gene iyisin ben 13 gündür bekliyorum.Bu gün için 10:00'a randevu verdiler ama hala gelen giden yok.
  • djnursi1 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, verilen randevu tarihine uyum sağlanılmazsa PM üzerinden benimle iletişime geçebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnursi1

    Sen gene iyisin ben 13 gündür bekliyorum.Bu gün için 10:00'a randevu verdiler ama hala gelen giden yok.

    Alıntıları Göster
    19.gündeyiz :D ben 16sında iptal dilekçesi yolladım. kapattım modemi de felan. son gelen faturayı da nakil ücretini de ödemiycem; nakil diye birşey yok. yasal süreci zaten çoktan aşmış durumdalar. 0212 703 43 71 bu noyu ara ve önce 1e sonra 2ye bas. canlı müşteri hizmetlerine bağlıyor. ordan ağzına geleni söyleyebilirsin dostum ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gercekmanyak

    19.gündeyiz :D ben 16sında iptal dilekçesi yolladım. kapattım modemi de felan. son gelen faturayı da nakil ücretini de ödemiycem; nakil diye birşey yok. yasal süreci zaten çoktan aşmış durumdalar. 0212 703 43 71 bu noyu ara ve önce 1e sonra 2ye bas. canlı müşteri hizmetlerine bağlıyor. ordan ağzına geleni söyleyebilirsin dostum ;)

    Alıntıları Göster
    teşekür ederim çözmeye çalışıyorum bugün 15ci gün oldu şimdide türk telekom ekiplerine yönlendirmişler .




  • djnursi1 D kullanıcısına yanıt
    yok açan yok sadece ses kaydı ...
  • Ben de kızımın tavsiyesi üzerine aldım. İlk birkaç ay sorun çıkmadı. Bir süredir sürekli bağlantı sorunu, kopma ve hız problemi yaşıyorum. Arıza kaydı oluşturuyorum. Mail adresime 5-6 mesaj geliyor. Şunu yapıyoruz bunu yapıyoruz ama hiç bir şey değişmiyor. En son sorun evin içinden kaynaklanıyor olabilir öyleyse eleman gelir bakar 99 TL aylık ücrete yansıtılır yazmışlar. Gerçekten sinir bozucu.
  • Fatma48 F kullanıcısına yanıt
    İç tesisat sorunu olup olmadigini anlayabilmek için hat değerlerinizi atarsaniz biraz daha netleşir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatma48 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerinde destek ekibimizin kontrolleri sonrasında iç tesisatınızda sorun yoksa bu ücreti size yansıtmayacağız. Tekrar kaydı açarak yerinde destek ekibi talep edebilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    sorunun arıza kayıt bölümünden yapmıyorsunuz burdan hiç yapmazsınız. santrale olan uzaklıktan mevcut hızım 10-13 arası söyleniyor. net cevaplar yok tüm cevaplar,copy paste yapıyorsunuz. tekrar yazıyorum satarken 100 yapa bizim alt yapımız diye satıyorsunuz. kullanmaya gelince santrale olan uzaklık deniyor neden baştan bu incelemeler yapılırken gerçekler konuşulmuyor. başvurudan sonra 10-14 gün alt yapı kontrolü için bekletiliyor bu süreçte ne yapılıyor anlamadım.
  • abonelik iptal işlemi başlatıyorum. yıl 2020 faxla iptal ediyorsun. gerekli evraklar için faxtan göndermemi istediler. abone olurken hızlıca mail, kargo veya watsaptan yaptıkları gibi değil. FAX FAX ayıp ya. buda bir yöntem.
    günlerden birgün oğul babaya sorar;
    baba fax nedir.
    olum fax 1800 lerin ortalarında ilk kullanılmaya başlandı. fax yerine bugün mail kullanılıyor.
    peki türknet niye sadece iptal için fax kullanıyor.
    olum bende müşteri hizmetlerine ulaşsam sorucam neden mail değilde fax..
    hikayenin özeti;
    bugün iptali başlatıcam bakalım ne zaman olucak.
    süreci burdan yazmaya çalışıcam.!!
    hakkını yememek lazım araştırdığında bazı ev kullanıcıları memnun stabil çalışıyor interneti ama bazen ölümden ölüm beğeniyorsun.
    o kadar sıkıntı çektim ki. 3 aylık aboneyim 0 memnuniyet. abone olurken ayrı internet hizmeti ayrı sorun. bakalım iptalinde ne çekeceğim.
  • sikayettci S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktif altyapımızda olan müşterilerimizin paket 100 Mbps' te kadar oluyor ama altyapınızın desteklediği hızı size veriyoruz. İptal işleminde dilekçe ve kimlik fotokopinizi şu an için faks ya da genel merkez adresimize kargo ile gönderebiliyorsunuz.

    Fesih işlemleri E-devlet üzerinden kısa bir süre içerisinde yapılmaya başlanacak. Ancak yasal olarak ne yazık ki henüz aktif değil. 15 Eylül tarihinde aktif olması bekleniyor. Bizim de uzun zamandır beklediğimiz ve savunduğumuz bir gelişme olduğu için en az sizin kadar istekliyiz. Üzerimize düşen tüm entegrasyon çalışmalarını tamamlamak için çalışmalarımıza da başladık. 15 Eylül’de tüm kullanıcılarımız için aktif olacak.
  • 100 diyipte 10-12 de verilmez. abone olurken bu testleri yapmanız gerekmezmi.
    zaten 2 hafta ekipler alt yapı kontrolü için port için geldiler. ne yaptılar bu süreçte neden test edip hızın bu olacağı hakkında bilgi verilmiyor.
    göz doldurmak için alt yapınız 100 yapa bizim alt yapıyı kullanıyor diyorsunuz. baştan demeniz gerekir bunu 100 ama hızınız desteklediği kadar verilir, şu kadar hız alabilirsiniz demiyorsunuz.
    VE
    neden fax peki süreci kısa tutmak istiyorsanız direk maille almanız gerek mezmi? kayıt olurken watsaptan dahi evrak gönderdim. onuda geçtim türknet uygulamadan evrak gönderilebiliyor ama iptal işlemleri için FAX nedendir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sikayettci -- 8 Temmuz 2020; 16:19:23 >
  • sikayettci S kullanıcısına yanıt
    Altyapı sorgulaması yaparken altyapınızın kaç Mbps olduğu bilgisi geliyor. Yasal mevzuat gereği faks ya da kargo ile kabul edebiliyoruz. Ama fesih işlemleri E-devlet üzerinden kısa bir süre içerisinde yapılmaya başlanacak. Ancak yasal olarak ne yazık ki henüz aktif değil. 15 Eylül tarihinde aktif olması bekleniyor. Bizim de uzun zamandır beklediğimiz ve savunduğumuz bir gelişme olduğu için en az sizin kadar istekliyiz. Üzerimize düşen tüm entegrasyon çalışmalarını tamamlamak için çalışmalarımıza da başladık. 15 Eylül’de tüm kullanıcılarımız için aktif olacak.
  • hiçbir bilgi gelmedi. taaki abonelik başlayana kadar ilk 2 hafta bedevadan para ödedim kullanamadığım internetin parasını ödedim. 3-4 mbps sürünerek internet kullanmaya çalıştım. sonra 7-8 arasında kullandım. sonra 10-11-1.
    buda korona gibi bişi oldu. herkesten bi geçiyor türknet, sonra bağışıklık kazanıyoruz(tecrübeleniyoruz).
    yine copy paste cevaplar.
  • Arkadaşlara katılıyorum TurkNet başlı başına sorun! Siz siz olun TurkNetten uzak durun! Evimde 3 haftadır internet ve telefon yok kesinlikle sorunu çözmüyorlar! Sürekli oyalayıp duruyorlar. Ne kadar kalitesiz olduğunu sorun yaşadığınızda anlarsınız tabi sinir stres sahibi olursunuz. 3 kuruş fazla verip diğer firmalara geçmediğime pişman oldum. Yarın gidip hattımı taşıyacağım. Benden demesi isterseniz deneyin!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • türknet mi kesinlikle uzak durulması gereken bir firma 04.06.2020 tarihinde nakil başvurusunda bulundum hala internet bağlantım yok. bugün 09.07.2020 bir çözüm sunamıyorlar sürekli sorunu ya alt yapı çalışması yada ttnet ben hizmeti ttnet ten almıyorum ki bana ne ttnetten o sizin aranızda ki sorun. nakil başvurusunda bulunmadan önce alt yapı sorguladığımda özgür internetin kullanıldığını öğrendim demek ki alt yapı var yan komşuda var karşıda var bana gelince mi alt yapı yok türnet mi kesinlikle pişmanlık. abone olurken 50mb alabiliyordum müşteri temsilcisi öyle diyor sözleşme evrakları geliyor 16mb yani yalan ve kandırmaca. türknet mi hiç gerekyok 10 lira pahalı olsun yine türknet olmasın artık
  • mehmetbas_81 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • oaygun34 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, nakil işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Bugün 15 Temmuz 2020 Çarşamba. 18 Haziran’dan beri yani yaklaşık 1 aydır telefon ve internette sorun yaşıyorum. Telefon hattım tamamen kesik, internet hattım ise ara ara geliyor, geldiğinde ise çok yavaş. Bununla ilgili onlarca görüşme ve yazışma yaptım ama ısrarla sorunu çözmüyorlar. Bırak çözmeyi çözmek için çaba bile sarf etmiyorlar! Türk Telekom’a gidip çözüm merkezi ile bizzat görüştüm. Çözüm merkezinden bayan sağ olsun çok yardımcı oldu. TurkNet arızayı bize bildirir bildirmez ben ekipleri gönderip arızayı giderteceğim dedi ama ısrarla TurkNet arızayı bildirmiyor! Arızayı bildirmekten bile aciz bir firma! Yok ekipler inceleyecekmiş! 1 Aydır bitmedi incelemeleri! 2 kere evime servis getirdim kesinlikle tesisatta bir şey yok. Yani gelen hatta sorun var. Artık ne sorun varsa TurkNet ne çözüyor ne Turk Telekom'a bildiriyor, sorunu da bizden gizliyorlar! Tek bildikleri ekiplerimiz ilgileniyor! Çözüm diye bir şey yok! En sonunda çıldırdım ve bugün hattımın kapatılması için dilekçemi gönderdim. Bir firma bu kadar mı kötü olabilir resmen nefret ettim. Bundan sonra TurkNet'i bırakın dostuma düşmanıma bile tavsiye etmem. Yazıklar olsun bir firma bu kadar mı kötü olur? Görüp görebileceğiniz en kötü kurumsal firma diyebilirim.




  • mehmetbas_81 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.