Şimdi Ara

Turknet Port Sorunu Can Sıkıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
0
Favori
7.298
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gecen ayin 30unda evraklari gondermistim. Bir kac defa teknik altyapi sorunu nedeni ile aktivasyon tamamlanamistir mesaji geldi. Sonra ayin 5inde gelen aramada evraklara yanliskla 30.07.2017 tarihli imza attigimi belirttiler. Tamam yanlis yazmisim dedim ayni evraklari gonderdim. Ayin 6sinda evraklar teslim alinip sisteme yuklendi. O gunden 2defa arandim port problemi olduguna dair. Sorunun turk telekom kaynakli oldugunu biliyorum. Daha turk telekom altyapisi varken sorgula.a yaptigimda port yok problemi olusuyordu. Neti kapattiktan sonra port problemi kalmadi. Gayette alabilecegim hizmeti gosteriyor. Ayin 12si hala port yok problemi devam ediyor. Musteri hizmetlerini aradim turk telekomun agiz aramak adina netim yok uygun hiz ve fiyatta net ariyorum diye dediler 50mbps hiz verebilirz. Altyapiniz 73e kadar destekliyor. Dedim neti alsam ne zamana baglariz . Saha ekipleri musaitse yarin bile baglanir beyfendi dediler. Yani gayette port var isteseler verirler. Ama turk telekom portu vermiyor. Vodafone aradim port var gozukuyor . Ayni hizlari onlarda taahhut ettiler. Boyle cikmazin icine girdim. Ve sabrim tasmak uzere. Ariza kaydi olusturmalarindan cozum uretilememsinden biktim. port var vermiyor turk telekom. Simdi turknet destek bu mesaji okursa ona da iki cift lafim var ariza kaydi olusturacaginiza turk telekomdan portlari almasini bilin. Sorgulamada olan port baglamaya gelince neden yok ? İki sirketin cekismesibi ben cekmek derdinde ve zorunda degilim. Sabrim tasmak uzere iki firmayi da arayip bir temiz edecem yetti artik.







  • Dandik firma normal
  • Türk Telekom çağrı merkezi, müdürlük, teknik ekip iletişimi organizasyonu sıfırdır.



    Yarın bağlarız derler abonelik başvurusu yaparsın. Randevunu alırsın üstünden bir hafta geçer kimse gelmez. Sonra bir randevu daha alırsın. Üstünden bir hafta daha geçer kimse gelmez. En son durum nedir diye ararsın port yokmus derler. gelmiyorsunuz bari haber verin. Sen takip edeceksin sen kovalayacaksin. Ayaklarına gideceksin.
  • Merhaba, eğer bölgenizde boş port varsa tüm operatörlerde gözükmektedir. Ancak biz adresinizi detaylı olarak kontrol etmek istiyoruz. Hizmetinize ulaşabileceğimiz GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Aksam musteri hizmetlerini aradim gunlerdir port sorunu olan durum simdi bu aksam itibari ile telefon basvurunuzda problem var ondan oturu bekletiliyorsunuz dediler. Simdi bu durum daha mi vahim Yoksa iyiye isaret mi ? Tecrube eden arkadaslar bilgilendirme yapabilir mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kasap11 -- 12 Temmuz 2017; 21:47:34 >
  • Bir haftadır hız sorguluyorum Sabah adresimde 50 Mbps destekliyor yazıyordu akşam eve geldim başvuru yapayım dedim. Adresinizde bakır alt yapı Yok diye başvuru kabul etmiyor. Sabahtan akşama bakır alt yapıyı mı söktüler ?
    Turknet Port Sorunu Can Sıkıyor
  • canmania C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden yazmış olduğunuz mesaja cevap verilmiştir.
  • Belirli bir çemkirme sonrasi bugun sabah 9.30 turktelekomdan gorevli gelip ankastre kutusundaki hangi girisin bana tahsis edildigini gosterdi kablo cakip gitti. An itibari ile elektrikci bekliyorum hazir olan kabloyu o girise aktaracak. Sonrasinda yasananlari gene yazacagim.
  • Tarih oldu ayin 18i. Hala bir gelisme yok. Sabit hat numarasi tayin edildi. Arama yapilabiliyor sadece. Olay bu cuma gununden beri boyle. Dedikleri olay telefon ve internet acma onay sirasinda sistem ssorunu olusmus. Sorunlara tam gaz deca. Kabak tadi vermeye devam.
  • kasap11 K kullanıcısına yanıt
    Dostum selamlar, TurkNet desteğe ilettin mi sorunu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    Dostum selamlar, TurkNet desteğe ilettin mi sorunu?

    İlettim tabiki . Süreç devam ediyor. Bugun gelmezse internet aksam iptal dilekcesini gonderiyorum. Yeter artik bi interneti baglmak bu kadar surmez kardesim. Destek ekibine not ettirdim. Cozum merkezi gorsun diye. Aksam saat 5e kadar muhlet size. Saat 5.01 ve sonrasinda vermeyin bana internet dedim en son. Yetti arkadas. İki firmanin bürokrasi surecini ben cekmek zorunda degilim. Kac gün oldu el insaf . Alti ustu bir onay verilecek.
  • kasap11 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şuan için ekip arkadaşlarımız TurkTelekom ile yazışma halindeler. Ancak yazışmalar dahilinde bölgenizde boş port olmadığını görmekteyiz. Boş port olmaması TurkNet kaynaklı sorun olmayıp diğer İSS'lere geçiş yapmak isteseniz bile yine aynı sorun ile karşılaşıyor olacaksınız. Port talebi için yazışıyoruz. Sonucunu size bildireceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, şuan için ekip arkadaşlarımız TurkTelekom ile yazışma halindeler. Ancak yazışmalar dahilinde bölgenizde boş port olmadığını görmekteyiz. Boş port olmaması TurkNet kaynaklı sorun olmayıp diğer İSS'lere geçiş yapmak isteseniz bile yine aynı sorun ile karşılaşıyor olacaksınız. Port talebi için yazışıyoruz. Sonucunu size bildireceğiz.

    Bende tekrardan iletiyorum ki sizlere aksam saat 5e kadar süreniz var. Nereden bulursaniz bulun portu umrumda degil. Ben biktim artik gecen hafta persembe gunu arayip port yok sorununuz cozumlenmistir diyip bugun haber veriliyor bana dün bi mesaj dahi gelmedi. Beyfendi boş port yok malesef. Küfür mü ediyonuz bana ? Beni alakadar etmiyor. Musteriye basvuruyu yaparken yapariz efendim ederiz efendim. Bir sorun olunca bizden kaynakli degil. Yok oyle yağma. Benim muhatabim burada sizsiniz. Turknet gerekn portu telekomdan almasinu bilecek. Ha size bulundugum lokasyon hakkinda da bilgi vereyim. Lokasyon hali hazirda biten sifir binalarla dolu. Hali hazirda devam eden bir suru de yeni bina var. Bunca yeni binaya internet nasil veriliyor peki port yoksa ? İsinizi duzgun yapip portu almasini bileceksiniz. Müsteriyi sürekli olarak bekletmeye hakkiniz yok.




  • port mort hikaye arkadaşım, benim var olan internet ve telefon hatlarımı taşısınlar diye 5 temmuz'da evraklarımı eksiksiz şekilde teslim ettim ama bugün oldu hala daha geçişi beceremediler. Dükkan telefonuna 1 haftadır ulaşılamıyor!

    yalan söylemek şirket politikası olmuş. git kotalı motalı demeden başka iss ile anlaş en azından internetin olur kafan rahat eder.
  • alican456 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, nakil aşamasında yaşadığınız sıkıntıdan dolayı üzgünüz. Ancak nakil işlemlerinde daha önce kullandığınız numaranın taşınması ve nakil olan bölgede müsait altyapının olmaması gibi nedenlerden dolayı bizden kaynaklı olmayan gecikmeler zaman zaman yaşanabilmektedir. Ancak biz ilgili kurumlarla hızla irtibata geçirip işleminizi hızlandırmak için gerekli görüşmeleri sağlayacağız. Tarafınıza yardımcı olabilmemiz için GSM numaranızı rica edebilir miyiz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    yalancısınız.
    4 numaranın 3 tanesini taşıyıp 1 tanesinde sorun yaşadığınızı mı iddia ediyorsunuz? üstelik telefon hizmeti verilemeyen hat üzerinden internet hizmeti alıyoruz.

    Ayrıca senelerdir kullandığım telefonu taşımak için nasıl bir altyapıya ihtiyaç duyuyorsunuz? teknik bilginiz olmadan varmış gibi yazarak müşteriyi kandırma yoluna gidiyorsunuz. Yalan söylemek ve müşteriyi oyalamak şirket politikanız olmuş.

    ilgili kurum türk telekom ise boşuna firmaya bok atmayın, işi gücü bırakıp cücük kadar firmanızın vereceği 1 telefon hizmetini mi baltalayacaklar?

    görüyorsunuz arkadaşlar, hayatları yalan dolan. tüm iletişim bilgilerim, anamın kızlık soyadı babamın don markası vs herşeyi biliyorlar ama sırf şov olsun diye burada oyalama politikasına devam ediyorlar.

    işte cep numaram;
    0541 545 35 50

    1 haftada 4 telefon 2 interneti taşıyamayan TÜRKNET PİŞMANLIKTIR




  • kasap11 K kullanıcısına yanıt
    Öncelikle ben bireysel olarak buradayım. Firma ile herhangi bir çıkar ilişkim yok,

    Ben birebir arkadaşlara ilettim. Arka planda XDSL sisteminde bölgede port yok maalesef. Ancak servis verilebilirlik servisinde port uygunluğu görülüyor. bu nedenle Vodafone ve diğerleri de sana internet verebilir gözüküyor. Aslında port yok.

    Yinede turktelekom'a ilgili mağfduriyeti ilettiler port için mail atıldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    Öncelikle ben bireysel olarak buradayım. Firma ile herhangi bir çıkar ilişkim yok,

    Ben birebir arkadaşlara ilettim. Arka planda XDSL sisteminde bölgede port yok maalesef. Ancak servis verilebilirlik servisinde port uygunluğu görülüyor. bu nedenle Vodafone ve diğerleri de sana internet verebilir gözüküyor. Aslında port yok.

    Yinede turktelekom'a ilgili mağfduriyeti ilettiler port için mail atıldı.

    Bende diyorum ki hocam teknik detaylari artik umursamiyorum. Yarin turk telekomi arasam internet baglatacam desem baglayacaklar. Neden mi? Lokasyona internet fiber ile geliyorm santral dagitimi sonrasi bakir kablolar ile geliyor. Lokasyon an itibari ile Yalova ilinin 2.merkezi olma noktasinda ilerliyor. Sadece karsimdaki yeni yapilan binlarda 20 boş daire ,bos 4 dukkan var. Mahallede 100un uzerinde boş daire var. Bu yerlerin hepsinin internet altyapisi hazir. Yarij bağlanabilirlik konusunda problem yok. Telekom ile bizzat gorustum. Bolgeye özen gosteriyorlar cunku 20km2lik alan icinde ciddi yatirimlar var. Bir internet problemimi olacam baglanti noktasinda. Onlerine koyulan dokumanlari ezbere okuyarak bana hizmet vermeye kalkan ağ konusunda bilgisi olmayan elemanlar bana hizmet veriyor. Bilgisayar muhendisiyim. İsim geregi internet lazim bana. Sistem uzerinde gozukmuyor deyip telekom bize yok diyor gerisi onemli degil. Cözum ureteceksin. Cozum yoksa niye hizmet veriyorsun. Yeterli sabri gosterdim.




  • kasap11 K kullanıcısına yanıt
    Hizmet veremiyoruz problemde orada. Olay sadece TurkNet'e patlamış durumda. Yani Tt de dahil hangi firmadan hizmet almak istersen başvurun alınacak ancak hizmet aktif olmayacak şeklinde görülüyor.

    Yukarıda bahsettiğimi için tekrar aynı şeyi yazmayacağım. Teknik detaylar vermiyorum, neden olmadığını söylüyorum. İstersen özelden XDSL sisteminde dönen port yok hatası ekran görüntüsünü de atabilirim.

    Çözüm için, eğer TT gerçekten ben gelir bağlarım diyorsa lütfen başvur. Gelip bağlasınlar. Ardından net bağlandıktan sonra TurkNet e başvur(hat olduğu için geçiş direkt sağlanır) TT den varsa çıkacak tüm masrafları (taahhütbozma vs) karşılayalım.

    ama şu noktada hiçbir ISP sana hizmet veremez. TT de hiçbir ISP nin, müşterinin port tahsis edermesin yanıtına ok dönmez. :(

    Bende yeni taşındığım evde 1 ay port bekledim. O kadar Ankaraya mail atttık vs boş o yüzden anlayabiliyorum durumunu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kasap11

    Tarih oldu ayin 18i. Hala bir gelisme yok. Sabit hat numarasi tayin edildi. Arama yapilabiliyor sadece. Olay bu cuma gununden beri boyle. Dedikleri olay telefon ve internet acma onay sirasinda sistem ssorunu olusmus. Sorunlara tam gaz deca. Kabak tadi vermeye devam.

    Bahsettiğiniz sistem sorununu şu an bende yaşıyorum. Başvuruyu yapalı 9 gün oldu. Bekliyoruz çaresizce. Siz ne yaptınız?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.