Şimdi Ara

Turknet Port Sorunu Can Sıkıyor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
0
Favori
7.298
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 haftadır türk Telekom un port baglamasini bekliyorum türk net onlara ulaştık gelecek dediler ama hala gelen giden yok ne yapmam gerekiyor sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutuzov

    1 haftadır türk Telekom un port baglamasini bekliyorum türk net onlara ulaştık gelecek dediler ama hala gelen giden yok ne yapmam gerekiyor sizce

    Arayin hocam . Uzerine düşün. Sıkistirmadikca ilerlemiyor isler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kasap11 K kullanıcısına yanıt
    Arıyorum ama acmiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • barsoy kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu bildirmek isteriz. Canlı destek çalışanlarımız robot kullanıcı değil, sizlere yardımcı olabilmek adına orada bulunan kişilerdir.
    Hat bağlantınıza gelecek olursak ise, TurkNet olarak bağlantılarınızı TT ekiplerine bildirerek ankastre kutunuza kadar çektirmekteyiz. Daha sonrasında ankastre kutunuzdan evinizin içine hattınızı çektirmek sizin sorumluluğunuzdadır. TT ekipleri görevdeyken sizden para karşılığında böyle bir bağlantı yapması yasal olmadığı için gelmemiştir. Elektrikçi yardımıyla hattınızı evinize çektirebilirsiniz. Ortak altyapıyı kullandığınız için TT kaynaklı sorunlarla karşılaşıyor olabilirsiniz. Bu sorunları en aza indirgemek için TurkNet olarak TT ekipleri ile sürekli yazışma halindeyiz.
  • Bi port alamadiniz gitti. Daha ne kadar bekleyecez ?



    Yetti artik. Cözün artik su durumu .

    @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kasap11 -- 26 Temmuz 2017; 7:14:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom port için gelip 2 ayrı port girişi yapmış aradığımda da turknet bana biri telefon biri internet dedi ama hangisi internet demedi kendileride bilmiyor ve hizmet de hala aktif hala gelmemiş bu nasıl rezilliktir söyler misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutuzov

    Türk Telekom port için gelip 2 ayrı port girişi yapmış aradığımda da turknet bana biri telefon biri internet dedi ama hangisi internet demedi kendileride bilmiyor ve hizmet de hala aktif hala gelmemiş bu nasıl rezilliktir söyler misiniz

    uçlarına sıra ile telefonu bağla ve sana verilen numarayı ara bakalım hangisi çalıyor ise o hat senindir. öbürü başka abonenin olabilir. internet ve ses paralellemesi kabinden veya santralden yapılır aboneye her zaman tek kablo gider pstn ve port ayrımı müşteriye yansıtılmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutuzov

    Türk Telekom port için gelip 2 ayrı port girişi yapmış aradığımda da turknet bana biri telefon biri internet dedi ama hangisi internet demedi kendileride bilmiyor ve hizmet de hala aktif hala gelmemiş bu nasıl rezilliktir söyler misiniz

    net fotoğraf var mı ankastre ve kabloların gözükeceği şekilde
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Telefon kullanmcm amaa sadece interneti kullancam öyle de çalar mi telefon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Şimdi aradım meşgul çalıyor telefon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutuzov

    Şimdi aradım meşgul çalıyor telefon

    TürkNet müşteri istemese bile pakette olduğu için numara tahsisi yapar. Numara her zaman kullanılabilir ve çalar. Peki hattın ucuna telefon bağladınız mı ? O hat ile dışarıya arama yapılıyor mu ? İki tane hat bırakılmış dediniz. Fotoğraf mümkün ise çok iyi olur.
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Turknet Port Sorunu Can Sıkıyor

    Turknet Port Sorunu Can Sıkıyor

    Turknet Port Sorunu Can Sıkıyor

    Turknet Port Sorunu Can Sıkıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Biz ilkine bağladık telefon hatırı ini türk net ilkinde internet var dedi ilk başta sonra ki aradığımda da biz bilemeyiz denemeniz lazım dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sana talep 2 adet gitmiş olabilir belkide cidden 2 hat bırakmışlar. Ustam en sağlıklısı sırayla bir birine bir birine telefon bağlayıp numaranı arayıp hattını bulmak 2 sinden biri. Gelen personel sağolsun okunaklıca numara yazmış bunları TürkNet e bildir. Sen önce ev telefonunu bul ondan sonra o hatta modem bağla bakalım ne olacak ?(modem kullanıcı adı ve şifre bilgilerin geldi mi ? yoksa dsl sinyali zaten gelmez) eğer o hatta dsl sinyali yok ise diğerini denersin belkide birleştirmediler çok ilginç olmuş. Arkalarında telefon numarası yazmamışlar di mi ?
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Yok hayır daha şifre filan gelmedi talep oluşturduk dediler şuanda telefon meşgul çalıyor aradığımda demek ki yanlış yere bağladık o zaman değil mi diğerini deneyip telefon çalarsa olmuş mu demek oluyor bu... Telefon çaldığında turknet şifre verince başka bişey yapmaya gerek yok değil mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya bişey dikkatimi çekti; siz bu port sorgulamasını nerden yapıyorsunuz? Ben hiç öyle bir link görmedim ne tt ne de turknet sayfalarında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy

    Ya bişey dikkatimi çekti; siz bu port sorgulamasını nerden yapıyorsunuz? Ben hiç öyle bir link görmedim ne tt ne de turknet sayfalarında.

    Hiz ve akn sorgulama yeri hocam. Hiz ve kota gozukuyorsa sikinti yok port vardir. Port yoksa zaten port yok yaziyor. Ama bu gercegi gostermiyor pek. Basvuru surecinde ortaya cikiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • barsoy kullanıcısına yanıt
    Merhaba, web sitemiz üzerindenhttps://turk.net/kotasiz-vdsl-hizinda-internet/ adres bilgilerinizi doğru bir şekilde girerek altyapı sorgunuzu gerçekleştirebilirsiniz. Adresinizi doğru ve eksiksiz bir şekilde yazdıktan sonra eğer boş port bulunuyorsa alabileceğiniz maksımum hız değeri karşınıza çıkar. Eğer adresinizde boş port yok ise ' adresinizde boş port bulunmamaktadır' hatası alırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kasap11


    quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy

    Ya bişey dikkatimi çekti; siz bu port sorgulamasını nerden yapıyorsunuz? Ben hiç öyle bir link görmedim ne tt ne de turknet sayfalarında.

    Hiz ve akn sorgulama yeri hocam. Hiz ve kota gozukuyorsa sikinti yok port vardir. Port yoksa zaten port yok yaziyor. Ama bu gercegi gostermiyor pek. Basvuru surecinde ortaya cikiyor.

    Sağol hocam sen naaptın halloldu mu?

    Benim bugün 23 gün oldu "nakil işlemleriniz devam etmektedir" diyor hala her aradığımda. Geçen p.tesi telekom gelmişti kablo etiketledi. Dün de tekrar elektrikçyi çağırdım kontrol etmesi için. Bina girişi kutudan daireye kadar ve hatta daire içindeki hat dağılım kutusundan buata, ordan da telefon prizine kadar kontrol ettirdim, elektrikçi "valla artık benim yapabileceğim birşey yok" dedi.
    Turk.net'i aradım elektrikçi evdeyken: "daire içi ve bina içi kablolarınızı kontrol ettiniz mi?"- evet. Modemin yeniden adsl kurulumunu yaptım dedim, kullanıcı adı ve şifreyi teyit ettik beraber.

    T.N: -adsl ışığınız yanıyor mu?
    Ben: -hayır , telefonda da çevir sesi yok
    T.N: -modemi kapatıp tekrar açın, sadece modeme sonra sadece telefona bağlayın
    Ben: -ikisini de yaptım. Çevir sesi de yok, internet ışığı da yanmıyor.
    TN: -nakil işleminizin devam ettiğini görüyorum
    Ben: -o ne demek?
    TN: -Hizmetiniz aktif durumda ama nakil işleminiz tamamlanmamış, ne zaman tamamlanacağı hakkında tarih veremem.

    (Bu arada başvuru üzerinden 3 hafta geçmiş, telekom 10 gün önce zar zor gelmiş, kabloyu etiketlemiş. Ama nakil tamamlanmadı diyor)
    Ben: -Nakil tamamlanmadan internete bağlanabilir miyim?
    T:N: -Evet. Hizmetiniz aktif.
    .
    .
    .vs.(soruyu değiştirerek)
    Ben: -Nakil tamamlandıktan sonra internete bağlanabilir miyim?
    T.N: -Evet.
    Ben: -NE zaman?
    T.N: -Bilmiyorum. İsterseniz ayrıntılı açıklama istediğinize dair not düşeyim buraya
    Ben: -Düşün.

    Toplamda 2 kez nakil talep numarası değişti, 4 kez acil notu düşüldü. En son da açıklama isteği not edildi ama olan biten nedir hala bilmiyorum. .

    Bu aşamada telekomun taahhüt istemeyen bir paketine abone olsam yeniden mi hat çekecekler, yoksa işler daha da mı karışacak. Hadi oldu diyelim; sonrasında tekrar başka bir iss'ye geçsem herşey başa mı saracak. Psikolojim bozuldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barsoy -- 27 Temmuz 2017; 10:49:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutuzov

    Yok hayır daha şifre filan gelmedi talep oluşturduk dediler şuanda telefon meşgul çalıyor aradığımda demek ki yanlış yere bağladık o zaman değil mi diğerini deneyip telefon çalarsa olmuş mu demek oluyor bu... Telefon çaldığında turknet şifre verince başka bişey yapmaya gerek yok değil mi

    öyle olması lazım test ettiniz mi sonuç nedir ? bir de tellere abone numarası bırakmışlar onuda TürkNet e bildirin. Maalesef ama maalesef MH çok yetersiz çözüm masasından arasalar sizi güzel yardımcı olurlar ama her firma gibi telefon ile çözüm masasına ulaşım yok. Umarım toparlarlar.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.