Şimdi Ara

TurkNet Paket Değişikliği Problemi!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.169
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    14.04.2020 tarihinde 35Mbit'lik paketten, 75Mbit'lik pakete geçiş yaptım. Herhangi bir sorun olmadan kullanabileceğim söylendi lakin geçiş yaptığımdan beri download hızım 35Mbit'i, uploud hızım 3Mbit'i geçmiyor.
    Ev hattımda (Cat6) ve modemde herhangi bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum.
    TurkNet sitesinde Paket Bilgileri kısmında halen 35Mbit'lik paket görünüyor. Teknik Bilgiler kısmında 78.99Mbit modemle buluştuğu görülüyor.
    2 kez destek kaydı açmama rağmen problemim çözülmedi.

    TurkNet Paket Değişikliği Problemi!TurkNet Paket Değişikliği Problemi!TurkNet Paket Değişikliği Problemi!TurkNet Paket Değişikliği Problemi!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KendineMühendis -- 19 Nisan 2020; 15:8:4 >







  • @TurknetDestek yardımcı olur musunuz?
  • ayni sorun bende var 1 ay oldu 10 tane ariza kayidi actim hepsini kapadilar kendilerine gore problem cozuldu yanliz modemimde hala 35mbit tanimli
  • Golku G kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam, problem çözüldü diyorlar ama çözülmüyor. 35Mbit'lik paketteyken memnundum. 75Mbit'lik pakete geçtim hala 35Mbit hız alıyorum, haliyle parasını ödediğim paketi kullanmak istiyorum.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. @TurknetDestek yardımınızı acilen bekliyorum.
  • Sorunum yine çözülmedi. Son destek kaydım yine çözüldü denilerek kapatıldı. Modeme ve iç tesisatta sorun var diyerek geçiştirdiler. Modeme 80Mbit ulaşıyor. Ben 35 Mbit alabiliyorum. Sorun sizce iç tesisatta mı ?
  • Türknet cevap vermemiş ama ben görüşümü paylaşayım.

    SNR değerinizin bir ayağı çok düşük. Muhtemelen bundan kaynaklı olarak hızınız ulaşmıyor eğer snr dalgalanması var ise.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vodafone paket yükseltme sorunu
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • TurkNet Paket Değişikliği Problemi!

    İyi günler ben bu değerler ile ne kadar alabilirim max türknet altyapıda da 35 yazıyor fark ödeyerek 75 diyor yardımcı olurmusunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan adsl bağlı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam maalesef bu konu internet konusu hakkında sizin kadar bilgi değilim. 35mbit kullanıyordum, hız da dalgalanmalar olduğu için paketi 75mbit e yükseltmek istediğimi belirttim, Türknet destek yetkilisi sorunsuz kullanbileceğimi söyledi lakin, modeme 80mbit ulaşıyor gibi görünüyor, hızım 35 mbit i geçmiyor. Ve hız halen dalgalanmalar mevcut. 20-35 mbit arası gün içinde değişiyor. Modemde sıkıntı olabileceğini çok düşük bir ihtimal olarak görüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KendineMühendis kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah hocam.

    SNR ayaklarınızdan birisi çok düşük olduğundan, muhtemelen dalgalanıyor ve hat stabil olmadığı için söz konusu hızı alamıyorsunuz. Şöyle yapalım, bir sekmenizde modem arayüz sayfası açık kalsın, SNR ayaklarınızdan birisi 8 olarak gözüküyor ya, onu bir süre izleyin, dalgalanma var mı, düşme çıkma aralığı nasıl? Bir süre izledikten sonra bilgilendirin buradan, duruma göre daha detaylı konuşuruz.
  • KendineMühendis kullanıcısına yanıt
    hattınızla alakası yok, snr filan alakasız 8db normal ve iyi 30dk 0 crc hattınız iyi durumda boşuna hattınızı kurcalatmayın çok yakın olmalısınız kabine. kullanıcı adına tanımlı hız profiliniz turknet tarafından güncellenmemiş gece geç saatlerde ve gündüz sürekli 35 çıkıyorsa kullanıcı adına tanımlı hızınız 35/3 te kalmış.

    modemde gördüğün hattına tanımlı hız haricinde kullanıcıadı@turk.net buna tanımlı hız profilleri var paket yükseltiyorlar ama profili nasılsa otomatik düzeltmiyorlar yıllardır böyle bu artık buna kasıt mı dersin hız kısıtlamamı dersin orası size kalmış.

    hız profilleri 24/2 35/3 50/4 100/4 bunun gibi modemde mesela 75/4 görüyorsun diyelim kullanıcı adının hız profili 35/3 tanımlıysa bu hızın üzerine çıkamazsın. modemde gördüğün hız değerleri esastır ve geçerlidir. kullanıcı adına tanımlı hız profili ekstra gereksiz bir tanımlama 100/4 olsa bile modemde gördüğün değer neyse onu alır üzerine çıkmazsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 21 Nisan 2020; 15:18:18 >




  • PowerPC kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam, bende sizin dediğiniz gibi bir sorun olduğunu düşünüyorum. Gece 4-5 gibi ve sabah gün içinde defalarca test ettim. İnternet kullanımının en az olduğu saatlerde test etsemde hızım 35/3 mbit’i geçmiyor. Defalarca türknet destek de kayıt oluşturmama rağmen işten anlamayan destek ekibi sorunumu anlamıyor veya çözmek istemiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KendineMühendis kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hocam sorun sizin paket bilgisi kısmında hala 35 MBPS yazması onu 75 MBPS ile düzelttiklerinde hızınızı kullanabileceksiniz. Bende ADSL'den VDSL'e geçtiğimde aynı sorun olmuştu hat değerleri 35 gösteriyor download 16ydı. Burda ki arkadaş çok hızlı bir şekilde halletmişti. Bu düzeltme yapılmadığı için hızınızda kısıtlama yapılıyor. @TurkNetDestek Arkadaşa yardım edin bi zahmet.
  • Mr.Qwerty kullanıcısına yanıt
    Hocam 1 haftadır bende kendilerine bunu anlatmak istiyorum, ama destek hattındaki arkadaşlar anlamıyor. Modeme 80Mbit ulaşıyor, bir limit olduğu için hızım 35/3'ü geçmiyor.
  • KendineMühendis kullanıcısına yanıt
    Destek kaydı çok yavaş çözüme ulaşıyor. Bende de CRC hatası artıyor ve bağlantı kopuyor 2 haftadır çözüm üretemediler. Burda ki arkadaş sizinki gibi kolay sorunları hızlı bir şekilde çözüyor normalde şuan çözesi yok herhalde . İlla millenicoma geçin diyorlar bize
  • Merhaba, hız profilinizi ve destek kaydınızı kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Golku G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, güncel destek kaydı oluşturarak destek kaydı numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Bende kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    8 olarak bahsettiğimiz SNR ayağı 7.8 - 7.9 - 8 arasında geziyor. SNR'ı modemden 9 a sabitledğimde 43MBit alabiliyorum lakin ping ciddi oranda artıyor. Bina içi tesisatımı geçen sene Cat6 kablo ile değiştirdim. İç tesisatla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Sorun hat ile alakalı büyük ihtimalle. TurkNet yetkilileri destek üzerinden sorun bulamadı.
  • Hat değerlerim ve hızım bugün bu şekilde.
    TurkNet Paket Değişikliği Problemi!TurkNet Paket Değişikliği Problemi!




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.