Şimdi Ara

Türknet Aktivasyon ve İnternet Yok ( sorun cözüldü )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
3.316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Turknet geçiş yaptım aktivasyon tamamlandı bağlantı yapıldı dendi modem ayarlarını yaptım ama sinyal yok ariza kaydı olusturdum ve telekom bizde sorun yok diye mesaj göndermiş

    Hat fiziksel durumu kapalı olarak gözüküyor bu ne anlama geliyor

    Farklı farklı ağ bilgisi göndermişler birinde 35mbit diğerinde 28 mbit bu bilgileri nerden alıyorlar halen online işlemlerde aktivasyon tamamlandi yazmıyor modemde sinyal gelmiyor ne yapmam lazim
    Türknete geçtigime pişman oldum


    Sorun çözüldü internet normal değerlerinde artık telefonda çalışıyor hiç bir sıkıntı yok

    Türknet Aktivasyon ve İnternet Yok ( sorun cözüldü )

    Türknet Aktivasyon ve İnternet Yok ( sorun cözüldü )



    Turktelekomdan sorguladigimda çözüm aşamasında yazıyor
    Türknet Aktivasyon ve İnternet Yok ( sorun cözüldü )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 16 Ocak 2020; 4:41:24 >







  • Musteri hiz aradim aktivasyon tamamlandi diyor online islemlerde tamamlanmamis olarak gozukuyir diyirum guncellenmemistir dedi Telekoma bilgi verilmiş onlar inceleyip sorunu çözecek diyor müşteri temsilcisi kimbilir ne zaman çözülür hayır dsl sinyali filan vermeden aktivasyon nasıl tamamlanıyor

    Bu tip sıkıntı yaşayan oldumu kaç günde çözüldü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 8 Ocak 2020; 20:57:32 >
  • Aramıza hoşgeldin milletin bir haftadır benim 5 gündür neti yok inşallah çözülür
  • marmara_kazım M kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler ben yozgattayim bugün bağlantı yapıldı modemin power ve wifi ışığından başka ışık yok
  • Turktelekom ekipleri gelmiş kontrol etmiş arızayı kapatmış herhangibir bilgi yazmıyor sorunla ilgili turknet arıyorum teknik ekip size dönüş yapacak diyor herhalde seneye dönüş yaparlar
  • Merhabalar, sizinle bu konu hakkında PM üzerinden de iletişim içerisindeydim. Siz bana yazdıktan sonra arkadaşlarıma bizzat durumu ilettim ve sizi arattırdım. Siz daha sonra ankastre kutunuzu kontrol ettiğiniz zaman farklı daireye etiket bırakıldığını bize destek kaydınız üzerinden iletmişsiniz. Arkadaşlarım gerekli aksiyonları alarak size en kısa süre içerisinde yardımcı olacaklardır. Bende konuyu buradan takip ediyorum.
  • Merhaba sorun benden kaynaklı olarak bağlantı yanlış yapılmış bugün doğru bağlantı yapıldı internet geldi ama 25 mbit 35mbit değil normalde 35 mbit alırsın demişlerdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 11 Ocak 2020; 7:1:35 >
  • Internet var şuan ilk başvuru yapılırken 35 mbit alırsınız denmişti hatta sitenizde ne kadar hız alırım kismindada 35 mbit yazıyordu ama 25 mbit yukarısını göremiyorum turktelekomda iken 50mbit sorunsuz alıyordum
  • Bilgisayar Teknisyeni kullanıcısına yanıt

    Hocam bende farklı operatörden geçiş yaptım. Ama aktivasyon tamamlandı demiyor online işlem merkezinde sizin de dediğiniz gibi. Kullanıcı adı şifre geldi modem arayüzünde tanımlı ama İnternet yok. Müşteri hizmetleri aynı şekilde tamamlanmış görüyor ama dediğiniz gibi bende tamamlanmış gözükmüyor. Sorunu nasıl çözdünüz yardımcı olur musunuz

  • Bilgisayar Teknisyeni kullanıcısına yanıt

    Ey cemaati muslimin gelin görün işte ibretlik bir Turknet aboneliğine geçiş neticesidir

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    merhaba ben superonline kullanıyorum sitenizden kontrol ettiğimde 50mbit maximum alabiliyorum


    35 mbit paketi 85 tl gözüküyor. acaba bu fiyat dahilinde 50mbit internet alma şansım nedir.


    100mbit superonline paketini kabloyla tam 100 alıyorum kablosuz ise 35-40mbit. oluyor. bilgi verirseniz sevinirim

  • firari3004 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, online işlem merkezinde de güncelleme yapılacaktır. Sorununuz devam ederse müşteri numaranızı PM üzerinden benimle paylaşır mısınız?
  • Merhaba, aktivasyon işlemleriniz tamamlandıktan sonra 10 TL fark ile altyapınızın desteklediği 50 Mbps' te kadar olan pakete geçiş yapabilirsiniz.
  • forumda yeniyim. TÜRKNET MÜŞTERİ hizmetlerine ulaşabilen var mı.? çünkü TTNET aboneliğim bugün son ve bugun turknete geçiş yapılacagını söylemişlerdi. TTnet te 300 tl fatura çıkarıyor

    ONLİNE İŞLEMLERDE AKTİVASYON TAMAMLANDI YAZIYOR.

    müşteri hizmetlerını arıyorum Telefonu suratıma kapatıyorlar.


    yaptıgım butun görüşmelerin ses kaydı da var bende ne yapmam lazım bilgisi olan var mı ?

  • GökhanGök G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, çağrı merkezimiz üzerinden hizmet vermiyoruz. Talebinizi 08502888081 numaralı hattımızdan ya da www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletebilirsiniz. Dilerseniz konuyu ve iletişim bilgilerinizi benimle PM üzerinden paylaşmanız durumunda size yardımcı olacağım.
  • Tamam pm olarak yazayım bakalım çözülecek mi.

  • GökhanGök G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konuyu aktivasyon birimimize ilettim. İlgili birimimiz sizinle iletişime geçerek teyit araması yapacak. Ardından internet başvurunuz yapılacaktır. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.