Şimdi Ara

Türknet müşteri hizmetine bağlanmama sorunu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
9.429
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Hat değerlerim çok güzel 50 mbit kullanıyorum 65/75 Mbit paketlere geçmek için müşteri hizmetlerini arıyorum arıza kaydı ve robot dinlemekten baska bir şey yapılmıyor. Sorun olunca müşteri hizmetlerini arayıp Türknet ve çalışanlarıyla kavga edemedikten, sövmedikten sonra hizmeti yeterli bulmuyor kınıyorum.

    Asus DSL - N16 modemi kullanıp türknetin verdiği hızı alamayanlar modemi resetleyip manuel kurulum yapsınlar ve manuel kurulumda wan aktif etmeyi unutmasınlar. Böylelikle hızı alıyor, CRC hatası nerdeyse bitiyor ve SNR Margin yükseliyor.



  • dolandırıcı şirketin buradaki insanları Kandırmak için görevlendirdiği şahıs..



    Ne oldu bizim sorun 2 aydır çözemediniz. hani sen ilgileniyodun yok efendim şöyle. yok efendim ben halledicem , yok efendim sorun yaşadığınız için üzgünüz , yok sizi arıcaklar yok bla,bla





    senin dediğin gibi sorunla ilgili, şikayet kaydı ile ilgili beni ne arayan oldu ne soran..



    şimdi 2 dk. ayak yapmayı bırakta insanlar seni burda bi halta yarayan bi b.k sanmasın ..



    Dolandırıcı Turknet e şu dk. itibari ile dava açıcam hiç çekinmicem yaptıklarınızı ettiklerinizi insanları nasıl kandırdığınızı tek tek dosya ya eklicem..



    şimdi sesini keste uzaklaş fazla laga luga yapma burda...
  • Fatura menüsünden bağlanıyor müşteri temsilcisine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Do It Yourself

    Fatura menüsünden bağlanıyor müşteri temsilcisine.

    Deneyeceğim teşekkürler.
  • Bağlanılıyor mu bende arayayım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben onu da denedim, fatura menüsüne sesli yanıt sistemi eklemişler.

    Onunla alakalı bilgi verip üst menüye geçiyor.
  • Hem bağlanmıyor hat değerlerim yanlışla arıza kaydı oluşturmaktan iyice bozuldu. Snr 12 ilen 8 çıkıyor ve 8 mbit geçmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, 0850 288 80 80'den TurkNet destek hattını aradıysanız, bir şeylerin değiştiğini fark etmişsinizdir. Artık yavaş yavaş çağrı merkezimizi insansız bir hale getiriyoruz, şu anda size müşteri temsilcileriyle destek verdiğimiz az sayıdaki konuda da yakında tamamen insansız bir sisteme geçeceğiz.

    Böyle bir değişikliğe gittik çünkü uzun süredir yaptığımız analizlerle gördük ki çağrı merkezimizde sorun çözmüyoruz, sadece sorun dinliyoruz. Siz isteklerinizi, şikayetlerinizi müşteri temsilcilerimize anlatıyorsunuz, onlar da genellikle bu sorunu çözmesi için uzmanlara aktarıyorlar. Bu sırada hem sizi telefonda bekletmiş oluyoruz, hem de sorununuzu kulaktan kulağa aktararak çözümü geciktiriyoruz.

    Bundan sonraki süreçte ister Online İşlem Merkezinden, ister mobil uygulamamızdan, isterseniz de çağrı merkezindeki sesli yanıt sistemi üzerinden bize sorununuzu iletebileceksiniz. İlettiğiniz sorunla ilgili gerekli kontrolleri sistemlerimiz otomatik olarak yapacak ve konuyu ilgili uzmanın önüne getirecek. İlgili uzman sizden daha fazla bilgi alması gerekiyorsa size ulaşacak, sorunuzu çözecek. Sorununuzu hemen çözemiyorsak (ki bazılarını hemen çözemiyoruz) süreç boyunca işin nasıl ilerlediği ile ilgili sizi sürekli bilgilendireceğiz.

    Biz bu sistemin size çok daha iyi hizmet vermemizi sağlayacağından eminiz.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    dolandırıcı şirketin buradaki insanları Kandırmak için görevlendirdiği şahıs..



    Ne oldu bizim sorun 2 aydır çözemediniz. hani sen ilgileniyodun yok efendim şöyle. yok efendim ben halledicem , yok efendim sorun yaşadığınız için üzgünüz , yok sizi arıcaklar yok bla,bla





    senin dediğin gibi sorunla ilgili, şikayet kaydı ile ilgili beni ne arayan oldu ne soran..



    şimdi 2 dk. ayak yapmayı bırakta insanlar seni burda bi halta yarayan bi b.k sanmasın ..



    Dolandırıcı Turknet e şu dk. itibari ile dava açıcam hiç çekinmicem yaptıklarınızı ettiklerinizi insanları nasıl kandırdığınızı tek tek dosya ya eklicem..



    şimdi sesini keste uzaklaş fazla laga luga yapma burda...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: epsotel

    dolandırıcı şirketin buradaki insanları Kandırmak için görevlendirdiği şahıs..



    Ne oldu bizim sorun 2 aydır çözemediniz. hani sen ilgileniyodun yok efendim şöyle. yok efendim ben halledicem , yok efendim sorun yaşadığınız için üzgünüz , yok sizi arıcaklar yok bla,bla





    senin dediğin gibi sorunla ilgili, şikayet kaydı ile ilgili beni ne arayan oldu ne soran..



    şimdi 2 dk. ayak yapmayı bırakta insanlar seni burda bi halta yarayan bi b.k sanmasın ..



    Dolandırıcı Turknet e şu dk. itibari ile dava açıcam hiç çekinmicem yaptıklarınızı ettiklerinizi insanları nasıl kandırdığınızı tek tek dosya ya eklicem..



    şimdi sesini keste uzaklaş fazla laga luga yapma burda...

    Boşa gırtlak patlatma dostum geçe hafta bana da aynılarını söyledi pm'den..

    Adama sürekli pm atıyorum cevap bile yazmıyor :D Yani bunların eline düşenin vay haline.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, 0850 288 80 80'den TurkNet destek hattını aradıysanız, bir şeylerin değiştiğini fark etmişsinizdir. Artık yavaş yavaş çağrı merkezimizi insansız bir hale getiriyoruz, şu anda size müşteri temsilcileriyle destek verdiğimiz az sayıdaki konuda da yakında tamamen insansız bir sisteme geçeceğiz.

    Böyle bir değişikliğe gittik çünkü uzun süredir yaptığımız analizlerle gördük ki çağrı merkezimizde sorun çözmüyoruz, sadece sorun dinliyoruz. Siz isteklerinizi, şikayetlerinizi müşteri temsilcilerimize anlatıyorsunuz, onlar da genellikle bu sorunu çözmesi için uzmanlara aktarıyorlar. Bu sırada hem sizi telefonda bekletmiş oluyoruz, hem de sorununuzu kulaktan kulağa aktararak çözümü geciktiriyoruz.

    Bundan sonraki süreçte ister Online İşlem Merkezinden, ister mobil uygulamamızdan, isterseniz de çağrı merkezindeki sesli yanıt sistemi üzerinden bize sorununuzu iletebileceksiniz. İlettiğiniz sorunla ilgili gerekli kontrolleri sistemlerimiz otomatik olarak yapacak ve konuyu ilgili uzmanın önüne getirecek. İlgili uzman sizden daha fazla bilgi alması gerekiyorsa size ulaşacak, sorunuzu çözecek. Sorununuzu hemen çözemiyorsak (ki bazılarını hemen çözemiyoruz) süreç boyunca işin nasıl ilerlediği ile ilgili sizi sürekli bilgilendireceğiz.

    Biz bu sistemin size çok daha iyi hizmet vermemizi sağlayacağından eminiz.

    22 iş günü eve gelmenizi bekledim. Ne gelen var ne giden. Yapacağınız şeyleri elinize yüzünüze bulaştırdınız. Hizmet, ilgi ve alaka kocaman bir SIFIR. Pişmanlığımsın Türknet.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Çağrı merkezinin tamamen insansız olmasına karşıyım. Tüm sorunları bir robotun çözeceğini hiç ama hiç sanmıyorum. Mesela kişi aboneliğini iptal etmek istediğinde robot bunu gerçekleştirebiliyor mu ya da kişi hat değerleriyle ilgili bilgi almak istediğinde cevap alabiliyor mu? Zamanında ben İşbankası'nın müşteri temsilcisinden sadece küçük bir bilgi alabilmrk için 45 dk telefon savaşı vermiştim. Onlar da böyle çağrı merkezi robotu kullanıyorlardı. Adamı kanser eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ThEagles kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinize ulaşıp sorununuzu çözüme kavuşturmak için size yardımcı olmaya çalışacağım. Öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgünüz. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bende hattımı kapatmakta sorun yaşıyorum banada ulaşın numaramı gönderdim pm den.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hizmetinize ulaşıp sorununuzu çözüme kavuşturmak için size yardımcı olmaya çalışacağım. Öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgünüz. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?

    İnternet wps ışığı yanmıyor opm de atamiyorum ilgilenebilirmisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, 0850 288 80 80'den TurkNet destek hattını aradıysanız, bir şeylerin değiştiğini fark etmişsinizdir. Artık yavaş yavaş çağrı merkezimizi insansız bir hale getiriyoruz, şu anda size müşteri temsilcileriyle destek verdiğimiz az sayıdaki konuda da yakında tamamen insansız bir sisteme geçeceğiz.

    Böyle bir değişikliğe gittik çünkü uzun süredir yaptığımız analizlerle gördük ki çağrı merkezimizde sorun çözmüyoruz, sadece sorun dinliyoruz. Siz isteklerinizi, şikayetlerinizi müşteri temsilcilerimize anlatıyorsunuz, onlar da genellikle bu sorunu çözmesi için uzmanlara aktarıyorlar. Bu sırada hem sizi telefonda bekletmiş oluyoruz, hem de sorununuzu kulaktan kulağa aktararak çözümü geciktiriyoruz.

    Bundan sonraki süreçte ister Online İşlem Merkezinden, ister mobil uygulamamızdan, isterseniz de çağrı merkezindeki sesli yanıt sistemi üzerinden bize sorununuzu iletebileceksiniz. İlettiğiniz sorunla ilgili gerekli kontrolleri sistemlerimiz otomatik olarak yapacak ve konuyu ilgili uzmanın önüne getirecek. İlgili uzman sizden daha fazla bilgi alması gerekiyorsa size ulaşacak, sorunuzu çözecek. Sorununuzu hemen çözemiyorsak (ki bazılarını hemen çözemiyoruz) süreç boyunca işin nasıl ilerlediği ile ilgili sizi sürekli bilgilendireceğiz.

    Biz bu sistemin size çok daha iyi hizmet vermemizi sağlayacağından eminiz.

    Yani Turknet diyor ki,



    " Konuşun konuşun, şöyle arkamı döneyim daha iyi konuşun ".



    Eminlermiş bir de, maksimum bir sene veriyorum size. Bir sene sonra ortada Turknet filan kalmayacak.



    Adamların akk'siz verdiği hız ttnet'in akk sonrası düşen hızından daha düşük.

    Ayık olun, bu oyuna gelmeyin.

    Benim hem iş yeri hem ev turknet, iyi bir kampanya yakaladığım anda ayrılacağım.



    İsteyen istediği an benden hız testi istesin spontane direk göndereyim. Saat, tarih yazacak. Bakın ne hız veriyor görün.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hizmetinize ulaşıp sorununuzu çözüme kavuşturmak için size yardımcı olmaya çalışacağım. Öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgünüz. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?

    Hattımı iptal ettirdim, bana uzak Allah’a yakın olun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • AKN kaldırmadan önce 46.5 mbit şimdi ise resimdeki gibi sonuç çıkıyor. Güya AKN kaldırdınız. Lan zaten 100 GB yetiyor da artıyor bile bana youtube de videolar donuyor.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerini robotlaştırmak da nedir ben bilgi alacağım zaman robotun bana seçenekleri saymasını mı dinleyeceğim? Önüme gelene turknetten uzak durması gerektiğini söylüyorum böyle saçma stratejilerle bir yere varamazsınız umarım.




  • Son durum bu arkadaşlar, ona göre tercihinizi yapın artık. Sıfır muhattap var bakın, sıfır! Şakın cayma bedeli filan ödeyip, bunlara geçeceğim diye uğraşmayın. Mumla ararsınız Ttnet'i.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_







    Son durum bu arkadaşlar, ona göre tercihinizi yapın artık. Sıfır muhattap var bakın, sıfır! Şakın cayma bedeli filan ödeyip, bunlara geçeceğim diye uğraşmayın. Mumla ararsınız Ttnet'i.

    Allah sabır versin.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.