Şimdi Ara

Turknet, Modem İade Edildiği Halde 296 TL Fatura Ödetmeye Çalışıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
630
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Turknet Hizmet No: 2155915


    Merhabalar. Türknet internet aboneliğimi iptal ettirdikten sonra modemi 17.08.2022 tarhinde Aras kargo ile geri gönderdim.




    28.09.2022 tarihinde telefonuma gelen mesaj

    Turknet, Modem İade Edildiği Halde 296 TL Fatura Ödetmeye Çalışıyor



    Turknet online işlemleri kontrol ettim. Gerçekten fatura kesilmişti.



    Turknet, Modem İade Edildiği Halde 296 TL Fatura Ödetmeye Çalışıyor



    Hemen Türknet Müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalıştım fakat hiçbir şekilde ulaşamadım. Sonrasında forum aklıma geldi. Forumdan iletişime geçmeyi denedim. Turknet Destek konusuna şikayetimi yazdım. Özel mesaj yoluyla iletişim kurulmasını ve kargo takip numarasını iletmemi istediler.


    Kargo takip numarasını gidip kargo firmasından eski kayıtlardan bulup fotoğraflarını çektim. Kargo teslim alınmıştı.



    Turknet, Modem İade Edildiği Halde 296 TL Fatura Ödetmeye Çalışıyor


    Turknet, Modem İade Edildiği Halde 296 TL Fatura Ödetmeye Çalışıyor


    Turknet, Modem İade Edildiği Halde 296 TL Fatura Ödetmeye Çalışıyor



    Lojistik Ekibine ilettiğini dönüş yapılacağını söyledi.



    Fakat 3 gündür bir gelişme yok. Fatura ödeme tarihim geçti. Şikayetvar'da bu konu üzerine çok şikayet var.


    Turknet, Modem İade Edildiği Halde 296 TL Fatura Ödetmeye Çalışıyor
    Turknet, Modem İade Edildiği Halde 296 TL Fatura Ödetmeye Çalışıyorwww.sikayetvar.com
    TurkNet Modem ve İade Şikayetleri - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/turknet/iade/modem

    En son bu konuyu açmak geldi aklıma. İzlemem gereken yol nedir? Bu haksız faturayı hiçbir şekilde ödemek istemiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.


    Teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h065 -- 1 Ekim 2022; 17:53:57 >







  • BTK tüketici şikayeti bölümünden şikayet et geri seni arayacaklardır.

    Sonuç alamazsan Tüketici Hakem heyetine başvurmalısın.

  • Merhaba, cihaz iade alınmıştır. Fatura iptali için 56560014 numaralı kaydınızı oluşturdum. Uzmanımız iptalini yaparak size bilgi verecektir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.