Şimdi Ara

Turknet Modem Buluşmuyor VDSL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
0
Favori
12.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 ay
  • Cevaplayan Üyeler 36
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 gün 22 saat 33 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • TurkNetDestek (48 mesaj) 3oh3 (8 mesaj) 0guzhann (7 mesaj) vhocam (6 mesaj) mk41 (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (84 mesaj) Mobil (32 mesaj) Uygulama (9 mesaj) (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • İnternetim olmasına rağmen teknik bilgiler kısmından baktığım zaman bağlantım yokmuş gibi görünür. Buradaki temsilci atlak bağlantı sorunu dedi onun üzerine destek kaydı açtım. Sebebi sizce ne olabilir ? Bir de dün paket yükseltme yapılmasına rağmen henüz hattıma yansımadı. Ne zaman hızım güncellenir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Merhaba, atlak bağlantı sorunu yaşadığınız için DSL ışığınız yanmıyor görülüyor. Bu sorun yaşandığında hız düşüklüğü olarak görülüyor. Arkadaşlarım ve saha ekipleri oluşturduğunuz destek kaydına istinaden sorunu çözümleyecektir.
  • Up daha önce aynı sorunları yaşayan var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AppleFB

    Up daha önce aynı sorunları yaşayan var mı ?
    Aynı sorunu yaşıyorum +1
  • necobaskan_ kullanıcısına yanıt
    Hocam online işlem merkezinden kayıt açtım. Türk Telekom ekibi gelip düzeltti. Yanlış porta takmış kuruluma gelen Türk Telekom ekibi, şu an problem yok. Yanlış anlamadıysam eskiden kullandığıma takılıymış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AppleFB -- 3 Eylül 2020; 21:28:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AppleFB kullanıcısına yanıt
    Ekip sahası geldikten sonra bu sorunu yaşamaya başladım zaten Türk telekom yanlış bağladı sanırsam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • necobaskan_ kullanıcısına yanıt
    Olabilir hocam destek kaydı oluşturun isterseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • necobaskan_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınız sık sık kopma olarak açılmıştı. Ben modem buluşması gereken hızda buluşmuyor olarak güncelleyerek arızayı teknik uzmanlarımıza öncelikli olarak ilettim. Arkadaşlarım en kısa süre içerisinde tekrar kontrol ederek bilgi verecektir.
  • Turknet kullanıcı adı ve şifreleri tüm firmaların portlarında çalışabilmekte. Bu yüzden yanlış portta olmanıza rağmen internet hizmeti alabilmişsiniz :D Ben 4 aydır ttnet portta turknet kullanıyorum pingleri daha düşük oluyor
  • Merhabalar, ben de birkaç gündür bu sorunu yaşıyorum. OİM teknik bilgiler kısmında offline görünüyor fakat internete erişebiliyorum. Destek kaydı açmama gerek var mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Denizcan Kaya -- 4 Eylül 2020; 23:6:46 >
  • Denizcan Kaya kullanıcısına yanıt
    Hız problemi söz konusu ise açabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Salı günü yeni abone oldum fakat modemim hayla gonderilmedi. Rica etsem kontrol eder misiniz? Ekip geldi kendi deneme modemiyle kurulum yaptı. Şu anda evimde internet var fakat modem olmadığı için giremiyorum. Online islemlerden de yazi yazamiyorum. Abone no1801467 pm den de ulasabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uumutustun -- 5 Eylül 2020; 3:4:33 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Uumutustun U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde modem çıkışının yapılacağı iletilmiştir. Ben de önceliğini ilettim. Kısa süre içerisinde teslim edilecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Turknet Modem Buluşmuyor VDSL

    Bugun gonderilecegi soylendi ama hayla gonderilmedi. Online egitimim icin gerekiyor. Lutfen hizlandirir misiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Uumutustun U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde 07.09.2020' de modem çıkışınız yapılmış.
  • merhaba bende de modem bulusmuyor vdsl deniyor destege konu acmıstım türk telekom yetkilileri geldi portu degistirdiler ama halen saglıklı bi hız alamaıyorum lütfen yardımcı olurmusunuz destek konusuna resimde gönderdim.

    Destek Numarası

    37312313

  • cem8133 c kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınızı ilk olarak kopma sorunu yaşadığınızı belirterek oluşturmuşsunuz. Hız profiliniz de yaşadığınız sorun için teknik arkadaşıma bilgi veriyorum.
  • 1830048 turknette geçtim internet hızım yükselicekti yükselmek bi yana düşüş oluyo istikrarsız hız aliyorum konu açtım her seferinde 48 saat ibaresi alıyo bi sorunu çözmek için 2 gün 2 gün bekliyoruz kimse aramiyo muhattap bulamiyoruz biraz daha böyle giderse iptal ettiricem

  • 3oh3 3 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydına istinaden teknik uzmanlarımız gerekli kontrolleri yaparak size bilgi verecektir. Kablolu bağlantı yaparak test sonuçlarını kayıt içerisine ekleyebilir misiniz?
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.