Şimdi Ara

Türknet Maceram Başlamadan BİTTİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
661
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türknete yaptıgımız başvuruda telekom ekipleri geldi gerekli portlara hattı bagladı ve gittiler ama sinyal alamıyorum forumda bi konu açtım ve online işlemler menüsünden arıza kaydı bıraktım.
    3 gündür netim var gözüküyor ama sinyal alamıyorum. santrale kendim gittim ne iş diye bana türkneti arayın ekip göndersinler biz müdahale edemeyiz dendi.
    şuan beni türknetten aradılar ve sorun sizde dediler komiktir ki gene canlı biri ile görüşemedik kasetten dinlettiler :)
    şunu belirtmek isterim iç tesisatım TAŞ GİBİ Modem Asus n17u ankastre baglantıları dogru yapıldı. telekomun beni yönlerdigi yere taktım.
    BU SEBEBLE YARIN İLK İŞ FAX İLE İPTAL DİLEKCESİ GÖNDERECEGİM PAZARTESİ DE PTT DEN İADELİ TAHÜTLÜ İPTAL İÇİN İHTAR GÖNDERECEGİM.
    HİÇ BİR FATURALANDIRMAYIDA KABUL ETMEYECEGİM SİZ DOLANDIRIMISINIZ HAYIRDIR ???

    ÖNEMLİ NOT : KARDEŞİM SİZ NE TÜR BİR CAHİLSİNİZ ? TELEKOMUN GELİP BU TÜRKNETİN SİZE AÇTIGI PORTUN ÇIKIŞLARI HATTINIZI BURAYA BAGLIYORUM DEDİĞİ YERDEN SİNYAL ALAMIYORUM AMA ZATEN SÜPERONLİNE ADSL HATTIMIN BAGLI OLDUGU PORTTAN SİZİN BANA VERDİĞİNİZ KULLANICI ADI VE SİFREMİ GİREREK ADSL SİNYAL ALIYORUM. YA BEN 2. HİZMET OLARAK VDSL TALEP ETTİM SİZDEN SİZ BANA HAVDAN PORT AÇIP DAHA SONRA ZATEN BENİM ADSL HİZMET ALDIGIM PORTTAN SİNYAL GÖNDERİYORSUNUZ AMACINIZ NEY KABUL ETMİYORUM BUKADARMI ZOR YA YUH BE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mithat.Alkın -- 3 Kasım 2017; 18:33:18 >







  • İptal için arayacaklar neden iptal ettiğinizi öğrenip sorunu hemen çözmeye çalışacaklar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: #Ramazan

    İptal için arayacaklar neden iptal ettiğinizi öğrenip sorunu hemen çözmeye çalışacaklar.

    Bunlar şaşırmış ya kimseye tavsiye etmiyorum telekomdan bir ekip göndermek bukadar mı zor santral ile aramda tamı tamına 103 metre var dibimde duruyor adam yürüyerek gelir be
    bu türknet kurnazlıga yatmış benim zaten superonline'dan hizmet aldıgım adsl portum üzerinden bana zinyal atıyor. ben 2. internet olarak ayrı porttan vdsl sinyal istedim onlardan sonra telekom ekibi geldi 2. hattı bu portlara baglayın dedi türknet buraya sinyal göndericek dedi 2 gündür bekliyorum bi gelişme yok şimdide bi telefon geldi. arızanız yok sinyal alıyorsunuz sorun sizde falan falan otomatik banttan konuşma dinletiyor bana ya ben telefon tamircisiyim. bir telefonu müşteriye teslim etmeden önce 10 dakika heryerini test ediyorum bu mudur yani hizmet anlayışı




  • "SÜPERONLİNE ADSL HATTIMIN BAGLI OLDUGU PORTTAN SİZİN BANA VERDİĞİNİZ KULLANICI ADI VE SİFREMİ GİREREK ADSL SİNYAL ALIYORUM."



    Bu demek oluyor ki turknet kullanıcı adınızı aktif etmiş. Ama beceriksiz turkTelekom ekibi yeni aktif edilen turknet hattına bie sinyal vermiyorlar. Aynı durumdan benim interneti 3 hafta bağlamadılar.

    TurkNet hattınızda telefon sinyali varmı? Numara atanmışmı?


    TurkNet doğru düzgün takip et esse daha çok abone kaybeder. Bir an önce eve kadar kurulumu pazarlaması lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gulnare -- 3 Kasım 2017; 20:5:2 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gulnare

    "SÜPERONLİNE ADSL HATTIMIN BAGLI OLDUGU PORTTAN SİZİN BANA VERDİĞİNİZ KULLANICI ADI VE SİFREMİ GİREREK ADSL SİNYAL ALIYORUM."



    Bu demek oluyor ki turknet kullanıcı adınızı aktif etmiş. Ama beceriksiz turkTelekom ekibi yeni aktif edilen turknet hattına bie sinyal vermiyorlar. Aynı durumdan benim interneti 3 hafta bağlamadılar.

    TurkNet hattınızda telefon sinyali varmı? Numara atanmışmı?


    TurkNet doğru düzgün takip et esse daha çok abone kaybeder. Bir an önce eve kadar kurulumu pazarlaması lazım.

    süperonline bana adsl portundan adsl sinyal gönderiyor türknet bana santralden vdsl portu açtırıp ordan farklı sinyal göndermesi lazım. çünki adsl portundan vdsl sinyal gönderemez
    aynı hat üzerinde 2 adet adsl sinyali ne yapıcam bikere mantık olarak bööyle birşey çok saçma. zaten ilgilenende yok demicek telefonda iptal başvurusu yaptım yarın fax çekerim. 1tl dahi faturada kabul etmem.




  • Mithat.Alkın kullanıcısına yanıt
    tt elemanının işgüzarlığı. sizin hattı porta bağlamamış veya yanlış bağlamış. Sinyal alınan hatta herhangi bir iss'nin bilgisini girdiğinizde çalışır çünkü kullanıcı doğrulama olayı portta yapılmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    tt elemanının işgüzarlığı. sizin hattı porta bağlamamış veya yanlış bağlamış. Sinyal alınan hatta herhangi bir iss'nin bilgisini girdiğinizde çalışır çünkü kullanıcı doğrulama olayı portta yapılmıyor.

    bunu ilk defa sizden duydum . gerçekten emin oldugunuz bir tespit mi bu ? çünkü ben türknetin bana veridigi kullanıcı adı ve şifremi girip öyle internete baglanınca speedtest sitesinden test yaparken orada türknet yazıyor
    türknet arıza kaydıma sorununuz yok diye geri döndü türktelekom ekibinin baglantı yaptıgı yeri ben tekrar çıkıp kontrol ettim hatta ordan ikinci hattım için kablo ayırdım 2x2 olarak hem turkneti hem superonline'ı çektim içeri ama telekomun baglantısını yaptıgı çıkışlardan hala sinyal alamıyorum arada takıp kontrol ediyorum.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Mithat.Alkın kullanıcısına yanıt
    Daha önceki konudada bahsettiğim gibi Üst komsunun dsmart bir türktelekom ve memleketteki turknet kullanıcı adlarım ve şifre ile evden internete girebiliyorum.



    Siz superonline hattından turkneti kullanmayın. Turknet sistemde kullanıcı kullanıyor olarak görebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gulnare

    Daha önceki konudada bahsettiğim gibi Üst komsunun dsmart bir türktelekom ve memleketteki turknet kullanıcı adlarım ve şifre ile evden internete girebiliyorum.



    Siz superonline hattından turkneti kullanmayın. Turknet sistemde kullanıcı kullanıyor olarak görebilir.

    bu söyleşileriniz beni işkillendirdi ve gece gece çıktım ankastreye tam olarak boşta 8 10 adet boş port var tek tek çogunu denedim yanlız birinde modem dsl sinyal alamay başladı ama yanıp yanıp sönuyor sürekli sabitlenmiyor diğer portlarda zaten hiç sinyal yok sanırım dogru port bu telekom ekibi yanlış taktırmış bana. ama genede sorun var yanıp yanıp sönüyor
  • Mithat.Alkın kullanıcısına yanıt
    O sinyal gelen porta ev telefonu bağlayın çevir sesi var mı ? TürkNet in verdiği numara mi kontrol edin. Bir de size VDSL verilecek fakat modem adsl ise sabitlemez (önceden yukariyi okumuştum ama şu an hatırlamıyorum sizin adsl mi VDSL mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır bir hatta dsl sinyali olması size ait olduğu anlamınada gelmez. Sizin hatta sizin turknetin telefon sinyali olan kabloyu kalbinden vdsl portuna bağlanmalı ve yönlendirmeleri gerekiyor. Telefon çalışıyormu online işlemlerde numara atandımı? Telefon numarası oluşmadan dsl sinyalini verilmez. O boşta olan başkasının kapattığı hat yada bozuk port olabilir. Modemde hat modu değiştirerek deneyin. Birde superonline hat değerleriniz nasıldı bulamadım?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    O sinyal gelen porta ev telefonu bağlayın çevir sesi var mı ? TürkNet in verdiği numara mi kontrol edin. Bir de size VDSL verilecek fakat modem adsl ise sabitlemez (önceden yukariyi okumuştum ama şu an hatırlamıyorum sizin adsl mi VDSL mi ?

    moodeminin marka ve moodeli şu asus n17u adsl vdsl fiber desteği var. ben müstakil bir evde oturuyorum kapımdaki ankastrede 10 adet hat baglanabilir çıkış var bunlardan 2 tanesini + - olarak ben superonline için kullanıyorum geri kalan 9 tanesi boş . üşenmedim geri kalan 9 hat çıkına tek tek denedim sadece 1 port var ona baglantı yapınca dsl ışıgı surekli yanıp sönüyor. diğerlerinde hiç sinyal gelmiyor zaten ev telefonum yok malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gulnare

    Hayır bir hatta dsl sinyali olması size ait olduğu anlamınada gelmez. Sizin hatta sizin turknetin telefon sinyali olan kabloyu kalbinden vdsl portuna bağlanmalı ve yönlendirmeleri gerekiyor. Telefon çalışıyormu online işlemlerde numara atandımı? Telefon numarası oluşmadan dsl sinyalini verilmez. O boşta olan başkasının kapattığı hat yada bozuk port olabilir. Modemde hat modu değiştirerek deneyin. Birde superonline hat değerleriniz nasıldı bulamadım?

    valla bunlar bizim ugraşacagımız şeyler değil aslında telekom ekiplerindeki aletle çok net gözüküyor herşey daha önce çok net baglattım kapattırdım hep gelip hallediyorlardı bu biraz saçma oldu. dediğim gibi 10 adet porttan birisini süperonline için kullanıyorum telekom bilerek yanlışmı bagladı acaba diye hepsini tek tek denedim biri hariç hiç birinde sinyal yok o sinyal olanda sabit değil yanıp sönüyor zaten. online işlemlerden numaram açılmı nereden görünüyor bilmiyorum. aslında yarın iptal edicektim şuan hepten kafam karıştı bi arıza kaydı daha açıp eve telekomdan ekip mi talep etsem. bilemedim




  • Mithat.Alkın kullanıcısına yanıt
    oim den kişisel bilgilerim kısmından gözükür TürkNet için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    oim den kişisel bilgilerim kısmından gözükür TürkNet için.

    en altta 0000 diye bir nuumara var ama tam anlayamadım Türknet Maceram Başlamadan BİTTİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mithat.Alkın -- 4 Kasım 2017; 4:15:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mithat.Alkın


    quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    oim den kişisel bilgilerim kısmından gözükür TürkNet için.

    en altta 0000 diye bir nuumara var ama tam anlayamadım Türknet Maceram Başlamadan BİTTİ

    Orası posta kodu alanı. Sizin daha sabit numara tanımlanmamış. Telefon bağlanmadan internet zaten bağlanmıyor. Adınızın altında yazan yerde sabit no alanında tahsis edilen telefon numarası yazmalı. Telefon için arıza kaydı bırakın öncelikle.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gulnare


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mithat.Alkın


    quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    oim den kişisel bilgilerim kısmından gözükür TürkNet için.

    en altta 0000 diye bir nuumara var ama tam anlayamadım Türknet Maceram Başlamadan BİTTİ

    Orası posta kodu alanı. Sizin daha sabit numara tanımlanmamış. Telefon bağlanmadan internet zaten bağlanmıyor. Adınızın altında yazan yerde sabit no alanında tahsis edilen telefon numarası yazmalı. Telefon için arıza kaydı bırakın öncelikle.

    kardeşim veya abicim sen çok yorum yaptın benım açtıgım konulara öncelikle sana teşekkür ediyorum. benm sözleşme yaptıgım kağııdın fotokobisini bunlarn oi merkezinden indirdim
    BU BENİM SÖZLEŞME KAGIDIM BUNLAR YAZIYOR ÜST KISIMDA

    ADI SOY ADI ...
    TC KİMLİK NO
    İRTİBAT TEL..
    GSM ...
    MÜŞTERİ NUMARASI 1004953
    HİZMETİN TELEFON NUMARASI 2127037797

    Sanırım bana atanacak numara bu sözleşmede yazan numara çünkü ben evde telefon kullanmıyoorum. böyle bir numaramda yok




  • Mithat.Alkın kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Turkiye gov dan numara taşımdan sorgulama yaptığımda numara TürkNet e ait çıkıyor. Sizin olay tamamı ile TT nin uç bırakmış ama saha dolabından bağlantıyı doğru yapmamaması santral e gittiğinizde de başınızdan savmak için TürkNet ekip gönderecek demiş. Oim den arıza kaydı açmak başka yapacak bir şey yok

    HİÇ ÜMİDİM YOK AMA TÜRKNETDESTEK BİR BAKARSAN FENA OLMAZ BURAYA BİR DE BENİM AÇTIĞIM ARIZALARI OTOMATİK KAPATIYORSUNUZ ŞUNLARA BİR BAK LÜTFEN

    15024724
    15031171
    15067640
    15078810 --- ÖZELLİKLE BUNA
  • Mithat.Alkın kullanıcısına yanıt
    http://www.vodafone.com.tr/Internet/fiber-sorgulama.php

    TürkNet kendi numaralarından birini size gönderecek ama aktif etmemiş henüz TMS de aktif değilmiş ama Türkkiye gov da numara TürkNet e ait görünüyor linkten sorgulayabilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    http://www.vodafone.com.tr/Internet/fiber-sorgulama.php

    TürkNet kendi numaralarından birini size gönderecek ama aktif etmemiş henüz TMS de aktif değilmiş ama Türkkiye gov da numara TürkNet e ait görünüyor linkten sorgulayabilirsiniz

    ramazan bey sorunumla ilgilenip yardıımcıı olmaya çalıştıgınız için size çok teşekkür ediyorum. ve diğer arkdaşlarada
    şuan iptal dilekçesini faxladım pazartesi de ptt den genel müdürlüklerine ihtarname göndereceğim 27.10.2017 tarihinde başvuru yaptım 01.11.2017 de 69,90 fatura kesilmiş yani başvuru yaptıgım tarihten 4 gün sonra. ve son ödeme tarihi de 22.11.2017 gözüküyor. sorunumla ilgilenmeyen hala neyin ne oldugu belli olması konusunda bana yardımcı olmayan bir şirkete 70 tl para kaptırmayacağım bu bardağı taşıran son damla oldu sanırım bunlar ön ödemeli çalışıyormuş haberim yoktu telefonda söylemediler. ama türk.net sitelerinde beğenmezseniz paranız iade yazıyor. bende beğenmedim o halde zaten yasal sürec 14 gün an itibari ile yasal süreçte geçmiş değil bi sorun olacagını sanmıyorum inşallah olmaz.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.