Şimdi Ara

Turknet kopma sorunu. Sorunun modem kaynaklı olduğunu söylüyorlar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu konuyu arkadaşımın adına açıyorum. Kendisi yeni aldığı Zyxel VMG3625-T20A modemi ile Turknet kullanmaya başladı. İnterneti akşamları stabil bir şekilde kullanabiliyorken yeri geliyor öğle vakti 2 dakikada 1 kopma yaşıyor. İnternet düzenli bir şekilde 2 dakikada 1 gidiyor. Kopmalar akşam 6-7 ye kadar devam ediyor. Sonrasında düzeliyor. Bu konu ile ilgili turknet e defalarca sorun bildirdiler. En son yetkililerden biri sorunun modem kaynaklı olduğunu gereken herşeyi kontrol ettiklerini söylemiş. İşin garip yanı ortada modem kaynaklı bir sorun varsa bu sorunun sürekli devam etmesi gerekmez mi? Öğle vakti sorun var akşam internet pat diye düzeliyor. Bazen hiç kopma yaşanmıyor.



    =============================================================================
    xDSLFwVersion: FwVer:5.10.6.0_B_A60901 HwVer:T14.F7_0.0
    Line State: Up
    Modulation: ITU G.993.2(VDSL2)
    Annex Mode: ANNEX_B
    =============================================================================

    TPSTC type: 64/65B PTM TC

    near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
    near-end fast channel bit rate: 63722 kbps
    far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
    far-end fast channel bit rate: 8192 kbps

    near-end FEC error fast: 382
    near-end FEC error interleaved: 0
    near-end CRC error fast: 79
    near-end CRC error interleaved: 0
    near-end HEC error fast: 0
    near-end HEC error interleaved: 0
    far-end FEC error fast: 0
    far-end FEC error interleaved: 0
    far-end CRC error fast: 0
    far-end CRC error interleaved: 0
    far-end HEC error fast: 0
    far-end HEC error interleaved: 0
    DSL uptime : 7:52, 51 secs
    DSL activetime :0 min, 21 secs

    Downstream:
    relative capacity occupation: 100%
    noise margin downstream: 7.7 dB
    output power upstream: 8.8 dbm
    attenuation downstream: 9.1 dB

    Upstream:
    relative capacity occupation: 100%
    noise margin upstream: 13.9 dB
    output power downstream: 14.0 dbm
    attenuation upstream: 0.1 dB

    Bit table:
    carrier load: number of bits per tone
    tone 0- 31: 00 00 00 00 00 23 45 66 78 89 89 99 99 9a aa aa
    tone 32- 63: 00 77 88 88 88 99 99 99 9a aa aa aa aa aa aa aa
    tone 64- 95: ab ab ba bb bb ab bb bb bc bc bc bb cc bb bc bb
    tone 96-127: cc bb bc bb cb a9 77 ab bc cb bb cb cb cb bb cc
    tone 128-159: cb cc bc bb bb cc bb cb cb bb bb cb bb cb cb bb
    tone 160-191: bb bb bb ba bb bb aa ba ba bb bb bb ab bb aa aa
    tone 192-223: aa ab aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa
    tone 224-255: aa aa aa aa aa aa aa ba bb ab aa aa aa aa ab aa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Majesthion -- 2 Eylül 2020; 13:9:22 >







  • Merhaba, alınan hizmete uygun farklı bir modemle kurulum yapıp dener misiniz? Mevcut modem dışında da aynı sorun tekrarlanırsa destek kaydı üzerinden belirtmenizi rica ederim.
  • Aradan 2 ay geçmiş ama yinede yazayım. Arkadaş 10 lira ek fiyata 50 mbit lik tarifeye geçtiğinden beri kopma sorunundan eser kalmadı.

  • majesthion kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun çözümlendiğine sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.