Şimdi Ara

TURKNET EKİPLERİ VERİLEN RANDEVUYA GELMEDİ!!! - BİR TÜRLÜ ANKASTRE ETİKETLEMESİNİ YAPAMADILAR!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
221
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türknet önce ankastre etiketlemesi yapılmadan evime kurulum ekiplerini yolladı. Eve gelen bir kablo olmadığı için doğal olarak DSL ışığı hiç yanmadı.

    1 hafta bekledikten sonra aradılar yerın evinize gelip ortak çalışma yapacağız diye. Yanlış anlaşılmasın randevu Cumartesi günü içindi. Ama KİMSE GELMEDİ!!

    Dün tekrar aradım. Benimle telefonda konuşan kişi işlemlerin çok uzadığını bu yuzden en geç pazartesi yani bugün halledileceğini söyledi. Söylediğine göre ekiplere arama emri yollamış ve ekipler beni arayacakmış ama ne dün ne de bugün KİMSE BENİ ARAMADI.

    MH arıyorum. Teknik ekip bakıyor biz ilgilenemeyiz diyorlar. Teknik ekibe bağlayın diyorum. Bağlayamayız. Onlar siz arar diyorlar. Onlatın keyfine kaldıysak yandık. Gelip bağlayacağınız bir kablo. Hem randevu veriyorsunuz hem de verdiğiniz randevuya kendiniz gelmiyorsunuz.

    Bana bugün randevu verilmesini istiyorum. 10 dakikalık iş için 1 buçuk hafta bir insan bekletilmez Yazık!

    Siz siz olun turknet almayın, aldırmayın. Biz tuzağına düştük. Uğraşıp duruyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dedemlililer -- 21 Eylül 2020; 12:32:53 >







  • Turknetin ekibi yok olsa bile müdahale edemez yasak türk telekom ekibi geliyor kurulum için.
  • Bluepower kullanıcısına yanıt
    peki telekom bölge müdürlüğüne gitsem bir şey değişir mi? Cumartesi randevuya gelen tt ekipleri 5 dakika evin önünde bekleyip gitmişler. Şimdi müdürlüğe gitmeyi planlıyorum.
  • dedemlililer D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattı sağlama almaları için bugün yerleşik operatöre bildirimde bulunduk. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • Telefonda 2-4 dediler. Foruma geldim 6 gün dediler. Bugün 8. gün oldu ama ortada ne ekip var ne de birinin aradığı. TT ekipleri gelip her şeyi halletti ama Turknet cephesi hala uyuyor.
  • Surfing with the Alien kullanıcısına yanıt
    Kurulum ekiplerine bilgi verdim, size arama yaparak randevu oluşturacaklar.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Şimdi türk Telekom bölge müdürlüğünden çıktım. Sizin yapmanız gereken şeyi ben yapıyorum. Dün aradığımda bana sözde bugün cozulecegini söylemiştiniz. Randevu veriyorsunuz gelen olmuyor. Yetmiyor evime kablo çekilmesi için ben müdürlüğe gidiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Kurulum ekiplerine bilgi verdim, size arama yaparak randevu oluşturacaklar.
    Hocam kafanız mı güzel yahu? 8. gün bugün. Hiç aranmadim, sizi ben arıyorum müşteri temsilcilerine ulaşamıyorum.
  • Surfing with the Alien kullanıcısına yanıt
    Merhaba, gün içinde arama yapılarak randevu oluşturulması için önceliğinizi ilettim.
  • 1 haftadır kurulum ekibi bekliyorum ben de. Işin kötüsü ekiplerin arayıp randevu bile almaması, tek bildikleri şey hemen hallediyorum mesajı atmak herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, abonelik işlemlerinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Tebrik ederim, ben de 3 eylülde abonelik başvurusu yaptım 1 ila 6 iş günü içinde gelip bağlayacaklarını söylediler. Yarın 20 gün olacak, forumda gördüğüm en çok bekletilen kişi 60 gün beklemiş. Açıkçası ben umutluyum 60 günlük rekoru @TurkNetDestek sayesinde kırabilirim
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Dün mudurluge gittim. Şikayet dilekçesi verdim. Sanırım ise yaramış ki bu sabah gelip kabloyu bağladılar. Şuan aktif olarak internet kullanabiliyorum.

    Aktivasyon islemlerimin tamamlanmasını istiyorum. Çünkü paket yukseltecegim.

    Buradan aktivasyon ile sıkıntı yaşayan arkadaşlara tavsiyem müdürlüğe gidip dilekçe vermeleri yada şikayet kaydı oluşturmaları. Dilekçeyi dün saat 17de verdim bu sabah saat 8de ekipler evimin önüne geldiler. Arıza kaydına bakan arkadaş ise bana hala görüşmelerin sürdüğünü söyledi bu sabah kablo bağlandıktan sonra. Kendi işimizi kendimiz görüyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dedemlililer -- 22 Eylül 2020; 15:25:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vaizerd4555 V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, başvurunuzu ilk olarak TurkNet' in kendi alt yapısı üzerinden ilerletildi fakat port seçimi yapılamadığı için devam ettirilemedi buna istinaden başvurunuz Türk Telekom alt yapısı üzerinden yapıldı ve sonuçlanması bekleniyor. Sonuçlanması halinde size bilgi vereceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Surfing with the Alien

    Hocam kafanız mı güzel yahu? 8. gün bugün. Hiç aranmadim, sizi ben arıyorum müşteri temsilcilerine ulaşamıyorum.

    Alıntıları Göster
    10. gün
  • Surfing with the Alien kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kurulum ekiplerine tekrar bildirimde bulundum. Gün içerisinde sizinle iletişime geçecekler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.