Şimdi Ara

Türknet'in Müşteri Memnuniyeti Politikası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
459
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,TurkNetin ben de kalan son güven kırıntılarını yok etmesi ve dürüstlüğünü kaybetmesi hikayesi.Artık an meselesi değişim.Turk telekom santral binasına uzaklığım 240 metre.Yapadayım ve 80 mbps download ve 40 mbps upload alıyorum ve bununla övünüyorum ve firmayı herkese tavsiye ediyorum taki bu ay başında tatilden döndüğümde hızımın 50 download 17 uploada fixlenmesi ve yapa da profil seçiminin tek seçeneğe indirilmesi sonucuyla karşılaştım.Şikayet açtım onlar kendileri arıza kaydı açtılar.Turk telekom hatlarda arıza yok diye kayıt düştü.Sonra beni Türknetten bir görevli aradı.Bulunduğunuz bölgede bakır kablolar eski ancak bu kadar verilebiliyor diye kesti attı.Ben daha önce yüksek hızlar alıyordum bunu nasıl açıklayacaksınız diye sorduğumda ancak bu kadar verebiliyoruz dedi.Turk telekom fiber çekince yıl sonuna kadar hızınız artacak dedi.Binamda kablo net var ona geçmeyi düşeneceğim o zaman çünkü siz hem zam yapıyorsunuz hem de önceden verdiğiniz hızı düşürüyorsunuz bu nasıl bir davranış diye sorunca yanlış anlamayın ama taahhüt zaten yok geçebilirsiniz dedi.Online işlem merkezinde kırmızı olan arıza kaydı ve şikayet başvurusu problem çözüldü diye maviye dönüştü.
    YORUMU SİZE BIRAKIYORUM ARKADAŞLAR !!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuroTrumpSimulator2 -- 10 Ağustos 2020; 22:32:47 >







  • Valla kardeş ben arkadaş tavsiyesiyle üye oldum. 4 ay sorunsuz, sonrası hız düşmesi vs. Müşteri hizmetleri mesajları okumuyor. Resmen bıkkınlık verdi. ISS değişikliğine gideyim dedim. Yalın tarifede olduğum halde üzerime sabit hat varmış diye diğer firmaya onay vermedi. Pişmanım ben de...
  • Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • TornadoDown kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Bu konuda hatalı işlem yapılmış. İlgili birimimiz bu konuda size arama sağlayacak.
  • Yol yakınken başka iss geçin. 16 günde kurulum olayını beceremeyip sadece oyaladılar. Hizmet almanız(Kaliteli hizmetten bahsetmiyorum) tamamen şansa bağlı. Çalışanları sadece sizi oyalamaya çalışıyor ve sisin sorununuzu çözmek gibi bi amaçları yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok kardeşim memnuniyet filan.

    Bunlar 100 m ötede saha dolabı varken ve oradan 80 Mbps verecekken 2 km ötedeki santrale bağlayıp 3 mbps ye mahkum ederler. Portlar dolu olduğundan saha dolabına da tekrar geçemezsin. Üstüne geçince de telefon numarasını kaybedersin.
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/145145462

    Arkadaşımı Türknet'e "Arkadaşını Getir" Kampanyası ile davet ederim benim yerime başka birine ücretsiz internet hakkını veririler.
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/145147410
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/145147866

    İmzamdaki konuda da memnuniyet değil mağduriyet görebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LoRdOfWeB -- 20 Ağustos 2020; 16:33:48 >




  • Günlerdir süren yazışmalarımızda geldiğimiz son durum güncellemesi.
    Dağ fare doğurdu.Önceden verilebilen bir hız o zaman verilebiliyor du da şimdi hat ancak bu kadar destekliyor demek karşınızdakine saygısızlıktır.Turknet şirketini ayıplıyorum ve kınıyorum.Kurum bana önceden verdiği hızı düşüremez.Düşürürse bunu açıklayıcı bilgi verir bunu elinde olmayan sebeplerleymiş gibi gösterirse bu acizliktir.Ben sizin müşterinizim hem hizmet kalitenizi düşürüyorsunuz hem de zam yapıyorsunuz hem de haklısınız o zaman Turknet kimliği nedir? Türk Telekom a devredin o zaman.Yapa dediniz çevrimiçi içi dediniz bizim altyapımız dediniz.Açıkça benim portumu değiştirip daha kötü hizmet almama sebep olmuşsunuz.Önceden aldığınız hız mesafeye ve hattın kaltesine bağlıydı diyorsunuz.Teyit ediyorsunuz hatanızı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan yaşadığınız sorunun aynısını ben yaşıyorum ve en az 1 aydır da uğraşıyorum düzelmesi için. Bu da benim açtığım konu:

    https://forum.donanimhaber.com/baska-bir-yapa-rezilligi--144896602

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EuroTrumpSimulator2 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım gün içerisinde ekiplerden güncel bilgi talep ederek sizinle iletişime geçecektir.
  • Son güncelleme şöyle.
    Hattınızaki kontroler sonrasında bölge altyapınızdaki santral mesafenizin uzatılması gerektiği için aynı oranda hızınızın düşürülmek zorunda olduğunu, bu sonuca Türk Telekom'dan aldığımız görüntüler ile ulaştığımızı açıklamaya çalıştım.

    Online Müşteri Hizmetlerinde açılan destek kayıtları kırmızıyken maviye dönüştü...

    Yorum sizin!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuroTrumpSimulator2 -- 22 Ağustos 2020; 15:12:48 >
  • EuroTrumpSimulator2 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, santral mesafesinin uzaması nedeniyle önceki aldığınız değerlere göre hat değerlerinizde düşüklük yaşanmıştır. Şu an maksimum hızı veriyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, santral mesafesinin uzaması nedeniyle önceki aldığınız değerlere göre hat değerlerinizde düşüklük yaşanmıştır. Şu an maksimum hızı veriyoruz.
    Santral mesafesinin uzamasından kastınızı biraz açar mısınız? Ben yapa'ya geçirildikten sonra niye ikinci kez değişiklik yapılıyor ben gayet güzel ve mutlu kullanırken çat diye hız düşüyor,mesafe uzuyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuroTrumpSimulator2 -- 22 Ağustos 2020; 16:14:53 >
  • EuroTrumpSimulator2 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, santralin bulunduğu konumdan farklı bir konuma taşınması söz konusudur. Ancak neden taşındığına yönelik bilgiye ulaşamıyoruz.
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BTK'dan gelen cevap:

    Şikâyetiniz işletmeciye yönlendirilmiş olup, işletmeciniz tarafından verilen cevap; "Merhaba, Abonemizin talebine istinaden tüm incelemeler süreç gereği önce altyapı, sonrasında iç tesisat bakımı olmak üzere iki kanattan yapılmış olup lokasyon yapılanmasında Türk Telekom'un ilgili santralin mesafesini uzatmak durumunda olduğu için aboneye verilen hız düşmüştür. Teknik olarak tekrar eski hızın ulaştırılamayacağı sözlü ve yazılı izah edilmiştir. Her açılan kayıt için aynı titizlikle incelemeler yapılmakta olup Türk Telekom'un iletmiş olduğu testler ve bildirimler doğrultusunda aboneye açıklamalar yapılmıştır.

    Demek ki Turk Telekom ne derse o olur.

    SİZE DE ÇIKABİLİR.
  • türknetin müşteri hizmetleri gerçekten çok çok kötü. çoğu firmanın kötü ama bunlar ayrı kötü. 24 saat sonra ticketlara dönüş yapılıyor. telefonla zaten muhatap bulmak imkansız.

    türknetin tek iyi yanı 100mbps hızı olanın 95 liraya bu hizmeti alabilmek. ki gibirnet onu 85'e veriyor. müşteri hizmetleri daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zaris -- 1 Eylül 2020; 22:35:1 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.