Yüzbaşı
25 Mayıs 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 139 (Bu ay: 1)
Gönderileri
Merhaba,

Lenovo Laptop umun klavyesi bozuldu saçma sapan tuşlara basıyordu bilgisayarı kilitliyordu. Klavyeyi driver dosyalarını sistem dizininden taşıyarak etkisiz hale getirdim ve aygıt yöneticisinden devre dışı bıraktım.

Bir kaç gün ekran klavyesi ile idare ettikten sonra sipariş ettiğim kablosuz klavye geldi. Kablosuz Klavyenin medya tuşları mousepad kısmı çalışıyor ama klavye tuşları çalışmıyordu. Klavye dosyalarını sistem dosyalarına atınca da bir şey değişmedi. Sonra laptop klavyesini aygıt yöneticisinden aktif edince çalıştı kablosuz klavyenin normal tuşları da. Ama laptop klavyesi yine random tuşlara basıyor.

Kısaca bu laptop klavyesini iptal edip sadece kablosuz Klavyeyi kullanmam mümkün mü?

Güncel: Sorun çözüldü.
Masterpass'e yeni kayıt edilen sadece Mastercard logolu kredi kartları ve banka kartları ile yapılan 180TL ve üzeri ödemelerde geçerli 30 TL anında indirim sağlanacakmış.

  • 1 Aralık - 15 Aralık tarihleri arasında geçerli.
  • İlk 7000 kişi yararlanabiliyor.
  • Süper Salı veya diğer kampanyalı ürünlerle birleşebilir.
  • Papara Card ile ek olarak %5 cashback sağlanabilir. (en az 7 TL indirim)
  • İade siteleriyle geri ödeme kazanılabilir. İadeal'da %3 iade var mesela. (en az 4,5 TL indirim)
  • Bankaların sektör kampanyaları olursa ek bonus da kazanılabilir.
  • Pegasus Bol Bol Puan ile 2 TL ye 1 puan kazanabilirsiniz. (en az 75 puan)


TurkNet Online İşlemler’den İptal Sayfası açıldı.
https://turk.net/online-islemler/e-fax-iptal

O sayfada da şu şekilde açıklanmış.

quote:

Eğer bizim bir hatamız, eksikliğimiz yüzünden gitmeye karar verdiyseniz, özür dileriz. Emin olun ne hata yaptıysak kötü niyetle değil, yanlışlıkla yapmışızdır. Yanlışımızı düzeltmek için bize bir şans daha verirseniz bizi çok mutlu edersiniz. Bunun için bize destek menüsünden hemen kayıt bırakmanız yeterli.

Bizi bırakmanızı hiç istemeyiz ancak hizmet verirken olduğu gibi ayrılırken de iyi bir deneyim yaşatmak, zorluk çıkartmamak TurkNet’in en önemli özelliklerinden birisi.

Her geçen gün altyapımızı ve hizmetimizi daha iyi bir noktaya getiriyoruz. Bu deneyimi yaşamak için gitme talebinizi bir daha değerlendirmenizi öneririz.

Yine de gitmek istiyorsanız size hizmet vermek çok güzeldi.

Tekrar bekleriz.

Hizmet iptal talebinizi, kimliğinizin önlü arkalı fotokopisi ve Abone/Hizmet numaranızın, iletişim bilgilerinizin ve imzanızın bulunduğu bir dilekçeyi posta eki ile birlikte iptal@turknet.net.tr e-posta adresimize gönderebilirsiniz.

Göndereceğiniz e-postayı aboneliğiniz ile eşleştirebilmemiz için konu kısmına “Abone Numaranızı” yazarak sistemlerimizde kayıtlı e-posta adresinizden göndermenizi rica ediyoruz.

Abone numaranızıhttps://turk.net/online-islemler/kisisel-bilgiler sayfasından öğrenebilirsiniz.
(E-Fax gönderim örneği sayfanın altında yer almaktadır.)

Örnek iptal dilekçe için tıklayınız.


E-fax mail örneği;



Güncelleme: E-Posta adresi değişmiş.

Yeni E-posta adresi: iptal-faks@turknet.net.tr

Yeni E-fax maili örneği (Hepsini jpg istiyor)

Bugün itibariyle yayınlanan rehberde yayımlanmış. 4 metrekareye bir öğrenci olacak, maske zorunlu ek olarak öğretmenlerde siperlik de olacak.


Haber: https://www.memurlar.net/haber/914707/





Sağlık Bakanlığı, "Salgın Yönetimi ve Çalışma Rehberi"ni güncelledi, okullarda alınması gereken önlemleri yayımladı. Buna göre, veliler, çocuklarının belirti göstermesi halinde okula göndermeyeceklerine dair imza verecek.

Veliler, ateş öksürük, burun akıntısı, solunum sıkıntısı, ishal şikayeti olması durumunda, aile içinde bu belirtilere rastlanması halinde veya COVID-19 tanısı alan kişi bulunması durumunda çocuklarını okul getirmeyeceklerine ve durumu okul yönetimine bildireceklerine ilişkin taahütname imzalayacak.


OKULLARDA ALINMASI GEREKEN ÖNLEMLER

Rehberde, COVID-19'un ana bulaşma yolunun damlacık ve temas yoluyla olduğu, okulların toplu bulunulan yerlerden olduğu için bulaşma açısından riskli olduğunu dikkat çekildi. Alınması gereken önlemler şöyle sıralandı: Eğitim faaliyetine başlamadan önce okul binasının genel temizliği su ve deterjanla yapılmalı. Okullarda temassız ateş ölçer, maske, sıvı sabun ve el antiseptiği veya en az yüzde 70 alkol içeren kolonya bulundurulmalı. Okullarda en az 4 metrekareye bir kişi düşecek şekilde personel ve öğrenci planlaması yapılmalı, içeriye alınması gereken kişi sayısı buna göre düzenlenmeli. Sınıf, çalışma salonları, işlikler, yemekhane, kantin vb. toplu kullanım alanları bulunması durumunda kişiler arasındaki sosyal mesafe en az 1 metre olacak şekilde düzenlenmeli. COVID-19 kapsamında alınacak önlemleri açıklayan bilgi notunda, ateş, öksürük, burun akıntısı, solunum sıkıntısı, ishal şikayetlerinden herhangi biri olan öğrenciler okula bilgi verilerek gönderilmemesi istenmeli ve doktor muayenesi önerilmeli. Aile içerisinde ateş, öksürük, burun akıntısı, solunum sıkıntısı gibi COVID-19 belirtileri olan ya da COVID-19 tanısı alan, temaslısı olan kişi bulunması durumunda okula ivedilikle bilgi verilmesi ve öğrencilerin okula gönderilmemesi belirtilmeli.


HER GÜN AYNI VELİNİN ALMASI SAĞLANMALI

Yine, öğrencilerin bırakılması ve alınması sırasında personel ve veliler sosyal mesafe kurallarına uymalı ve maske takmalı. Mümkünse her gün aynı velinin öğrenciyi alması ve bırakması sağlanmalı. Mümkünse büyükanne/büyükbaba gibi 65 yaş üstü kişiler veya altta yatan hastalığı olanlar öğrencileri bırakıp almamalı. Okula giriş/çıkış saatlerinde öğrenciler veliler tarafından okul dışında teslim alınıp bırakılmalı. Okulda bulunan öğretmen, öğrenci ve diğer çalışanlar maske takmalı ve maskesi olmayanlar için bina girişinde maske bulundurulmalı. Sınıflara, koridorlara, giriş ve çıkışa yakın alanlara el antiseptikleri yerleştirilmeli. El antiseptiğinin bulunduğu alanlar öğretmenler tarafından kontrol edilmelidir. Yutma riski nedeniyle küçük öğrenciler el antiseptiği kullanırken mutlaka denetlenmeli. Öğretmen, öğrenci ve diğer çalışanlar el hijyenini öğrenmeli ve uygulamalı. Eller en az 20 saniye boyunca sabun ve suyla yıkanmalı. Eller gözle görülür derecede kirli değilse, sabun ve su hazır bulunmuyorsa, alkol bazlı el antiseptiği kullanılmalı.


SINIFLAR SIK SIK HAVALANDIRILMALI

Ayrıca, okullarda sık dokunulan kapı kolları, merdiven korkulukları, elektrik düğmeleri gibi yüzeylerin temizliği ve dezenfeksiyonu sık sık yapılmalı. Okullara salgın döneminde mümkünse ziyaretçi kabul edilmemeli. Okullarda sınıf ve odalar pencereler açılarak düzenli bir şekilde sık sık havalandırılmalı. COVID-19 bulaşma riskini artıracağından salgın döneminde zorunlu olmayan toplu etkinlikler yapılmamalı. Yapılması gerekli görülen etkinliklerin açık alanda yapılması tercih edilmeli. Etkinliklerde maske takılmalı, sosyal mesafe kurallarına uyulmalı. Okullarda öğretmen, yönetici, personel toplantıları gibi idari toplantılar temastan kaçınmak amacıyla mümkün oldukça telekonferans yöntemiyle yapılmalı. Hem öğrenciler hem de personel arasındaki okula devamsızlıklar takip edilmeli, devamsızlıklardaki artışlar İl/ilçe Sağlık Müdürlüğü Toplum Sağlığı Merkezlerine bildirilmeli. Öğrenci ve personelin salgın döneminde ruh sağlığı/psikososyal destek ihtiyaçları için okullarda bulunan Psikolojik Danışma Rehberlik Birimleri Sağlık Bakanlığı'nın bu konudaki önerileri doğrultusunda hareket etmeli.


PANSİYONLARA ZİYARETÇİ KABUL EDİLMEMELİ

Pansiyonlu okullarda barınan yöneticiye, belleticiye, nöbetçi belleticiye, yardımcı personele ve öğrenciye yönelik bulaşıcı hastalıklar, bulaşıcı hastalıklardan korunma yolları ve hijyen konularında eğitim verilmeli. Pansiyonda çalışan yardımcı personelin hijyen sertifikası alması sağlanmalı. Gıda ürünleri ve hijyeni, satın alma, mal kabul, depo mutfak, gıda hazırlanması ve sunumunda bulunan tüm görevliler alınan önlemler ve süreç konusunda periyodik olarak bilgilendirilmeli. Okul yönetimi tarafından belirlenen aralıklarla belletmenin, pansiyonda çalışan diğer görevliler ve öğrencilerin ateş durumları ölçülerek kayıt altına alınmalı. Pansiyonlara ziyaretçi kabul edilmemeli. Kullanılan maske ve eldivenlerin atılması için atık kutuları bulundurulmalı. Pansiyonda klima ya da havalandırma sistemi bulunması halinde filtreler düzenli olarak değiştirilmeli. Ortak kullanım alanlarında ve pansiyon girişinde Sağlık Bakanlığı onaylı alkol bazlı el antiseptiği veya dezenfektan bulundurulmalı. Hijyenik malzeme, koruyucu ekipman ve maske zorunlu olarak kullanılmalı.


Rehber: https://www.memurlar.net/common/news/documents/914707/covid-19_salgin_yonetimi_ve_calisma_rehberi.pdf

Forumda günden güne artan YAPA mağduriyeti için bu başlık altında toplanıp aramızda avukat varsa hakkımızı kanunen de arayabileceğimizi umuyorum.

Malumunuz Türknet kâr yapacağım diyerek müşteri memnuniyetini de önemesemeden 10 m, 80 m veya 100 m ötede farketmez kendisine yakın VAE saha dolabı bulunan kullanıcılarını sözlü veya yazılı onay almadan, bilgilendirmeden 1 km veya 2 km ötedeki YAPA santraline taşıyarak mağdur etti, etmeye de devam ediyor.

VAE'den YAPA'ya bu izinsiz geçişte bir de başka iss'ye geçmek istediğinizde telefon numaranızı kaybediyorsunuz.
Belki de 20 - 30 yıllık telefon numaranızı.

Bize yaşatılan bu hız düşüklüğü, port kaybı ve telefon numarası kaybı konularında yardım edebilecek bir avukat arkadaş var mı?

edkleme: konuyu öne çıkarırsanız sevinirim.
Merhaba,

İkamet ettiğim yerde 13 senedir oturmaktayım.

2007 - 2018 arası Türk Telekom'daydım 16 mbps ye kadar internet paketinde. 10 - 12 Mbps arası hız geliyordu.

2018'de taahhüt bitişi, fiyatların yükselmesi ve internette sık kopma yaşanmaya başlamasıyla türknet'e geçtim
Türknet'e geçtiğimde de yine 10 - 12 mbps arası hız alıyordum, kopma sorunum da ortadan kalkmıştı.

Bir buçuk sene sonra 2019'un sonlarına doğru hızım 2 mbps ye düşürüldüğünü fark ettim ve deste kaydı açarak sorunun çözülmesini istedim. Klasik bina içi kabloloardan, ankastreden ve modemden kaynaklanabileceğini söylediler. Hepsini tek tek çürüttüm.

o zamanın ilgili konusu:TurkNet YAPA rezaleti

daha sonra da başka bahane buldular. Turknet Yapa'dan Vae ye geçiş sağlayamıyor bahanesi ise 11 mbitten giriş yaptınız.

Baktım bunlar çözemeyecek başka iss lerle konuştum. Türk Telekom bölgede boş port olmadığını, port sorunu yaşandığını söyledi. YAPA da olduğumdan yeni port lazımmış. Taşıma işleminin iki hafta sürebileceğini söyledi. Daha sonra araştırdığımda bölgemizde bir aydır internetsiz kalanlar olduğunu görünce vazgeçtim. Millenicom'a başvurdum durumu anlattım YAPA'da olduğunuzdan yeni port açılmalı onun için sizi sıraya alalım dediler, boş port olunca sizi bilgilendiririz sizde iptal edip geçersiniz böylece internetsiz kalmazsınız dediler, kabul ettim.

daha sonra koronavirüs salgını ortaya çıktı. İşler iyice yavaşladı. 1 ayı geçince tekrar Millenicom'u aradım geçenlerde bölgede port sorunu devam ettiğini 1 ay geçtiği için başvurunuz silinmiş otomatik sizi tekrar sıraya alalım dediler.

Kısaca yazılı ve sözlü onayımı almadan 2 km ötedeki YAPA'ya bağlayan turknet beni mağdur etmiş, kapana sıkıştırmıştır.

Hem de YAPA yüzünden 25 sene kullandığım telefon numarasını gasp etmiştir. Başka bir iss geçişinde yeni telefon no gerekecek.


Bölgeye Hipernet(VDSL) geldi. Çevremdekiler 30 - 80 mbps hızında internet kullanırken 5 mbps verdiler.

Destek kaydı açınca da santralden maksimum hız olan 5 mbps yi almaktasınız diyorlar şaka gibi. Ama kendi sitelerine adres girince 10 mbps diyorlar. Bu da bir sahtekarlık.

Turknet santrale uzaklığı 1 km den fazla olan kullanıcılarını YAPA'ya geçirmemeli.

Özellikle YAPA ya 1,5 km ötede olanlar dikkatli olsun turknet'e geçmesin, turknet'te ise YAPA'ya geçmesin.


@TurkNetDestek bu konuyla ilgilensin.
Benim bu sorunu da artık hızlıca çözün 3 ayı geçti. Sokağın başında tip-7 kabin var.
Müşteri no : 1146623

Virüs salgını sonrası bir dakika bile durulmaz yoksa.
Merhaba,

İlk önce önbilgi için bir önceki konuma bakabilirsiniz.

https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/141917951#141917951

Daha önce 10-11 mbit hız aldığım vae altyapımdan beni Yapa'ya aldılar.

Yapa'da hızım 2-3 mbitlerde Kasım'da bildirdim hâlâ devam ediyor.

Vae'ye yani ortak altyapıya geçiş istemiştim. Az önce arandım vae'ye geçiremiyoruz diyorlar. Nedeni ise şu daha önce zaten maksimum 11 mbit hız alıyormuşum Yapa da size bunu verebiliyor diyor. Diyorum ki ama hız 2-3 mbit geliyor. Onu düzelteceğiz. Vae'ye neden geçiremiyorsunuz çünkü daha önce maksimum 11 mbit alıyordunuz diyor.

Mealen şu altyapı değişti vdsl, fiber geldi vae ye geçiş yapsa yüksek hız gelecek ama size biz 1,5 sene önce aboneliği 11 mbitten başlamıştım daha hızlısını veremeyiz gibi bir şey.

Hani 100 mbps ye kadardı internetiniz?

Turknet'in bu yüzünü görün ona göre geçiş yapın.
Üst edit: Ortak altyapıya geçiş sağlayamıyorlarmış.

Yeni konu:https://forum.donanimhaber.com/turknet-yapa-dan-vae-ye-gecis-saglayamiyor-bahanesi-ise-11-mbitten-giris-yaptiniz--141929655

--------

Merhabalar.

Bir kaç aydan beri devam eden aynı sorunum var.

YAPA altyapısına geçtiğimden beri 10 - 12 mbit olan hızım en fazla 3 - 4 mbit gelmeye başladı.

Kasım'da bunu turknet'e bildirdim.

telekom ekiplerine söylediler telekom ekipleri altyapının değiştiğini fiber bağlantılar geldiğini yapa profilinden başka bir profile geçmeniz lazım dediler. Bunu turknet'e ilettim.

2019 destek kayıtlarını silmişler ama twitter'dan da bildirmiştim oradaki cevap da şöyleydi.


https://twitter.com/TurkNetDestek/status/1193812418050363392


Ortak altyapıya hala geçiremediler. geçen hafta hız iyice 1 - 2 mbit e düştü bu da sağlıklı bir internet hizmetine yetmiyor haliyle.

Destek kaydı açtım. ankastreye kada sıkıntı gözükmüyor iç hattınızı kontrol edin dediler. ankastreden direkt modeme 50m kablo çektim durum değişmedi. hız düşük snr düşük. snr düşüklüğü santrale olan uzaklıktan da olabilir diye biliyorum 2 km uzaklık var.










türknet'e bundan sonra tatil günümde hiç işim yokmuş gibi bir de ankastreden modeme modemden laptopa kablolu bağlantı yaparak değerleri attım.





Net gözüksün diye ekran görüntülerini de ekledim.




ikna olmuşlardır herhalde dedim. Yine telekom'a bildiriyorlar telekom da arıza yok deyip kaydı kapatıyor.

markete giderken türk telekom saha ekiplerine rastladım ve adama durumdan bahsettim direkt soy ismimi söyleyerek sen misin dedi.

adam kasım ayında sizinle görüşmüştük çevrede fiber bağlantı olduğu için yapa'da sorun yaşanıyor. fiber yapa'yı bastırıyor, sorun bundan kaynaklı türknet'in yapa'dan ortak profile geçirmesi lazım sizi çevredeki diğer türknet kullanıcılarının da aynı problem vardı ya profil değiştirdiler ya da başka bir iss ye geçtiler dedi.

bu durumu türk net'e aktardım.





yapa'dan çıkamayacakalrını sorunu çözmek için uğraştıkalrını bildirdiler.



Bende diğer internet servis sağlayıcılarına sordum.

Superonline

Sistemlerine bakarak

- ADSL olarak 8 bit verebileceklerini
- VDSL olabileceğini o zaman da en az 24 mbps hız verebileceklerini söylediler.

Türktelekom

- Altyapı sorgulaması yaptığımda hipernet olduğunu bildirdi. vdsl destekli yine 16 -30 mbps arası gelir diye düşünüyorum. en azından 2 km ötedeki santralle uğraştırmazlar yapa diye. sokağın başına kutu geldi.

Millenicom

- sayfalarından adrese dayalı altyapı sorgulama yaptığımda 80 mbps dediler pek inandırıcı değil ama taahhüt yok denenebilir.

vodafone

- internet sisteminde kayıt bıraktım. Altyapının destekeldiği 30 mbps ye kadar olan tarifleri gösterdi. Net bilgi için aramalarını bekliyorum.
şu an 2,5 yaşındaymış ama gayet zeki görünüyor.

Whatsapp'ın son sürümüyle gelmiş.
http://www.ntv.com.tr/galeri/teknoloji/internetsizwhatsappkullanmak-artik-mumkun-5-islemde-internetsizwhatsapp,Tf1p3Ia0LkGjDNPuieBgYQ

Aşağıdaki videoda yapılışı var ben denedim çalışıyor ama kotadan yiyor mu göreceğiz.

Hakkında
Konum: İstanbul, Sultangazi
Meslek: Öğretmen
Sistem ve Tercihleri
Tablet
Casper N310
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 23 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 2 ay
Mesaj Sayısı: 775
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.278
İkinci El Bölümü Mesajları: 3
Konularının görüntülenme sayısı: 99.992 (Bu ay: 286)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 226 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.