Şimdi Ara

Turknet ev telefonu sorunu / Türknete geçmeyi düşünenler okusun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
1
Favori
9.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türknet'e yaklaşık 3 ay önce geçtim ev telefonu + internet, hız konusunda memnumum fakat 5-6 gün önce alt yapı çalışması tamamlanmıştır diye bir mesaj geldi önemsemedim, sonra ev telefonumun çevir sesi vermediğini dışardan aranınca meşgul çaldığını fark ettim telefon hattını aktif olarak kullanıyoruz arama /aranma türknete meşhur insansız çağrı merkezinden bildirdim türktelekomdan saha ekibi geldi bağlantıları santrali kontrol etti bana "fiziksel bir bağlantı sorunu olmadığını sorunun Turknete geçiş sırasında Turknetin bir tanımlama eksikliğinden kaynaklandığını söylediler. Turknet işlem devam ediyor diye 1-2 gün mesaj gönderdi sonra "hadi hattınız düzeldi kullanabilirsiniz diye mesaj geldi" birde üzerine müşteri memnuniyet anketi yollamışlar..
    sorunun devam ettiğini numaramı arayıp cevap almadan ticketı kapatmamalarını söyledim.
    Sonuç: tekrar problem giderildi diye mesaj geldi
    Tamam türknet yetkilisi eğleniyorsun farkındayım, güzel makara geçiyorsun sabrımı ölçüyorsun arada bir arızayla da ilgilenseydin.
    Sorun halen devam ediyor...

    iş yeri hattımı mı da Turknete geçirmeyi düşünüyordum o hattımı her gün müşteriler arıyor, rezil olacakmışım demekki geçişte böyle...
    uzun lafın kısası : Eğer Turknete telefonumla internet olarak geçeceğim derseniz uzun sure telefonunuzu kullanamaya bilirsiniz, faal aranan bir hattınız varsa bunu bilerek geçiş yapın.







  • Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Sizinle PM üzerinden iletişim halindeyiz. Sorununuzla birebir olarak ben ilgileneceğim. Arkadaşlarıma detaylı olarak bilgi verdim ve gerekli işlemlerinizi önceliklendirdim. Bir sorun olursa PM üzerinden bana istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.
  • maalesef telefon bağlamada çoğunlukla sorun yaşanıyor... ben de telefon bağlandı dediler bir numara verdiler aradığımda ev telefonu çalıyordu ama evden arama yaptığımda başka bir numara çıkıyordu.. telefonu düzeltirken internet gitti 2 hafta, telefon çalıştı internet çalışmadı falan filan...
  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizin sorununuzun çözülmüş olması gerekiyordu. Hala devam ediyorsa bana PM üzerinden tekrar ulaşır mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, sizin sorununuzun çözülmüş olması gerekiyordu. Hala devam ediyorsa bana PM üzerinden tekrar ulaşır mısınız?

    Çözüldü sorun şuan telefonla ilgili sorun yok ancak hizla ilgili bir sorunum vardı onu yazmıştım turknetdestek konusuna... Ona cevap verdiniz sandım PM attım 😊 PM e bakarsanız sevinirim
  • malesef telefonla aranmam ilgileniyoruz denmesine karşın bir gün daha çözümsüz geçti,6 günde sokakları kazıp hat döşeseler evime ulaşmıştı. Sorunun ne olduğunuda bilmiyorum Türknet ise sorun giderilme aşamasında diyip duruyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serquat -- 19 Şubat 2018; 17:3:58 >
  • siz de olsanız 1 haftadır sorununu çözemeyen Turknet i bırakıp turktelekoma geçerdiniz değil mi ? sevgili @turknetdestek ekibi....
  • Altyapı paylaşımını regüle edecek bir kurum gerekiyor. BTK nın mevcut yapısı bu konuda çok yetersizve hantal kalıyor. Ayrıca alternatif işletmelerin bağımsız altyapı kurmaları teşvik edilmeli.
  • 3 kez telefonumdaki arıza giderilmediği halde arıza giderildi diye ticketı kapattılar, el insaf bir kez arayın bu telefon çalışıyormu diye
  • benim telefon hattı da çalışmıyor. bu turknetin konik sorunu sanırsam.
    ulan madem telefon hattı bağlamayı beceremiyorsunuz neden yalın vdsl internet vermiyorsunuz.
  • Bende de benzer problemler var, 2 aydır telefonum kesik. Topu türklekoma atıp duruyorlar, ben sorunun türk telekom kaynaklı olduğunu sanmıyorum. Zaten türk telekom beni arayıp arızalı port tahsisi yapıldığı bilgisini verdi.

    Bunlar yetmezmiş gibi arıza kayıtlarını sorununuzu çözdük diyerek kapatmaları ve beni aramadan müşteri memnuniyeti anketi göndermeleri adamı hasta ediyor, nerden bulaştık şu firmaya.
  • dün telefon arızamı giderdiler geriye kötü deneyim kaldı.
  • serquat kullanıcısına yanıt
    İşi bilen personel sayısı çok az, denk gelemezseniz uğraştırıp duruyorlar maalesef.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    malesef sorunn hallolması kolay olmadı mesaj trafiği, buraya yazmam kısaca sesimin çıkmasının etkili olduğunu düşünüyorum yoksa yukarıda arkadaş gibi 2 ay bekleyebilirdim, biraz tuktelekomda işi yokuşa sürdüğünü düşünüyorum ikisi birleşince iş uzuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serquat -- 21 Şubat 2018; 15:24:11 >
  • kusura bakmayın arkadaşlar ama alıyorsunuzda alıyorsunuz ? hala alıyorsunuz hala devam ediyorsunuz sorun yaşayınca tü kaka sorun geçince süper diyorsunuz muhattap yok bedava olsada kullanmayın kullandırmayın hala 2 fatura için bir özür dileyemiyorlar
    ödeyeceksin diyorlar
  • Bir ay önce TurkNet elemanı kurulum esnasında telefonun çalışmadığını, bunun sebebininde TurkNet'in telefon numarasını bize yanlış verdiğini bu durumu TurkNet'e bildireceğini söyledi; fakat bildirmemiş. Ben TurkNet'e online işlemlerden durumu defalarca bildirdim, hep 24 saat 48 saatte bakılacak şeklinde oyalama taktikleri derken 1 ay oldu hala sorun çözülmedi. Telefonu aradığımda başka bir evin sakinleri telefona cevap veriyor çok komik. Bu arada da ilk faturam geldi telefon hizmeti almadığım halde ödemeyi yaptım. Sözleşme yükümlülüklerini yerine getirmiyorlar, sözleşmeyi ben fes etmeyi düşünüyorum müşteri hizmetleri sıfır, hiç muhatap bulamıyorsunuz, sizi hep online işlemlerden mesaj yazmaya yönlendiriyorlar, hoş sorunuzla alakalı oradan da çözüm bulacak muhatap bulamıyorsunuz, şikayeti yazdığınızla kalıyorsunuz ve beklemeye devam ediyorsunuz.
    |
    |
    hsapan bu mesajı paylaştı
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    benim de halen çalışmıyor telefonum neredeyse 1 sene oldu
    ne yapmam gerekiyor aradığımda çalıyor gözukuyor ama tel da ses yok
    hknsayin@hotmail.com mail ile sizde kayıtlıyım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Sizinle PM üzerinden iletişim halindeyiz. Sorununuzla birebir olarak ben ilgileneceğim. Arkadaşlarıma detaylı olarak bilgi verdim ve gerekli işlemlerinizi önceliklendirdim. Bir sorun olursa PM üzerinden bana istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.
    2 sene önce bende aynı sorunları yaşayıp pes etmiştim. şimdi sabit telefon kullanma gereği duyunca yine deneyeyim dedim. sonuç aynı. insanız hava aracı gibi, insansız müşteri hizmetleriniz var.
  • mj_pelit kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bana iletişim bilgilerinizi PM üzerinden iletir misiniz? Ben size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bana iletişim bilgilerinizi PM üzerinden iletir misiniz? Ben size yardımcı olmaya çalışacağım.
    gönderdim.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.