Şimdi Ara

Turknet ev telefonu sorunu / Türknete geçmeyi düşünenler okusun (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
1
Favori
9.472
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün Türknet in teknik ekip geldi. İç tesisatta sorunum olmadığını telefonun çevir sesinin bina girişindeki kutuyada gelmediğini tesbit etti, ilgililere tesbit kaydını bildirdi.
    Port yada sistemden kaynaklı bir hata varmış, telekoma tekrar bildirdiler.inşallah oturdukları yerden Arıza TT Sorumluluğunda giderildi diye mesaj atmazlar yine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bu döngü aylarca sürüp gidecek sanırım. 17 gün oldu gelen mail çok ama çözüm hiç yok!
    Turknet ev telefonu sorunu / Türknete geçmeyi düşünenler okusun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vollkan1989 -- 8 Şubat 2020; 10:29:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benide yapaya geçirdiler hafta başında o gün itibari ile internet ve telefon kesildi. Bununla alakalı bilgi iletmeme rağmen halen bir işlem yapılmadı.

    İnsanları sitem edecek boyuta getirip kendinizden soğutmadan çözüm sağlasanız, potansiyel müşterileri kendinizden uzaklaştırmazsınız

    not: kurumsal müşteriyim, hesapta arıza anında 4 saatte gelip sorunu çözüyorlardı
  • Alias57 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun bugün giderildiği bilgisi paylaşılmışır. Kontrol edebilir misiniz? Sorun devam ediyorsa tekrar bana yazabilir misiniz?
  • Vollkan1989 V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızı 2020021000068992640 iş emri numarasıyla ekiplere tekrar ilettik. Bu sorunun daha fazla uzamaması için elimizden geleni yapıyoruz. Gelişme olduğunda bilgi vereceğiz.
  • Alias57 kullanıcısına yanıt
    Aynı durumu şu an ben de yaşıyorum. 20 gün oldu tek yaptıkları oturdukları yerden mail atıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Umarım artık çözüme kavuşur, 2020 yılında sabit telefon bağlamanın hızı 20 gün olmamalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vollkan1989 V kullanıcısına yanıt
    Malesef düzeltmediler daha 50 güne yaklaştı, türknet teknik ekip geldi iç hattınız da sorun yok bina kutusuna çevir sesi gelmemekte diye bildirdi ilgili yerlere ama bir hafta oldu bir şey değişmedi.
    İnternetimde oynamalar oluyor 1 mbps altı ve 5 mbps olarak bu süreçte kullanabiliyordum.Şuan 7 mbps olarak yüseltmişler.Gelen teknik ekibe sormuştum, ben eskiden 10-12 mbps alıyordum şuan 5 mbps nedendir diye, bu çevir sesi arızasının neden olduğunu söylemişti.
    Şuan türktelekomdan haber geldi port açılmış bölgeme geçiş yapmayı düşünüyorum biraz pahalı olacak ama hiç yoktan düzgün çalışır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Gelen türknet teknik elemanı bana daire kablomuzun bina kutusundaki bağlantısının 8.portta olduğunu söyledi.Benim daire numaram ise 6 numara.İnterneti bu bağlı olan 8.porttan alıyorum, acaba Telekom ekipleri 6.porttamı işlem yapıyorlar yanlışlıkla sorun yok diyip sistem mesajı atıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alias57

    Malesef düzeltmediler daha 50 güne yaklaştı, türknet teknik ekip geldi iç hattınız da sorun yok bina kutusuna çevir sesi gelmemekte diye bildirdi ilgili yerlere ama bir hafta oldu bir şey değişmedi.
    İnternetimde oynamalar oluyor 1 mbps altı ve 5 mbps olarak bu süreçte kullanabiliyordum.Şuan 7 mbps olarak yüseltmişler.Gelen teknik ekibe sormuştum, ben eskiden 10-12 mbps alıyordum şuan 5 mbps nedendir diye, bu çevir sesi arızasının neden olduğunu söylemişti.
    Şuan türktelekomdan haber geldi port açılmış bölgeme geçiş yapmayı düşünüyorum biraz pahalı olacak ama hiç yoktan düzgün çalışır.
    Bende de türknet yapa altyapısı kullanırken aynı problem oldu 16 megabit kullanıyorken çevir sesi gidince 4 megabite düştü ve 3 ay arıza kaydı bıraktıktan sonra bina kutusundan ölçüm yapan ekip hattınıza elektrik gelmiyor sokaktaki lokal kabloda arıza var haftaya kablo ekibi gelip bakacak dediler ve ertesi hafta çözdüler hızım 27 megabite çıktı ancak 6 ay sonra hat komple gitti ve bu sefer açtığım arıza kayıtları iç tesisat sorunu yazılıp kapatılıyordu o yüzden süperbox'a geçtim ayda 180 lira ödüyorum ama sinir hastası olmuyorum.




  • Alias57 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilettiğiniz bilgiyi teknik uzmanlarımıza ilettim. Teknik uzmanlarımız saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Arızanın önceliğini ilettim.
  • Alias57 kullanıcısına yanıt
    Tamamen aynı problemi yaşıyoruz, demek ki bu TurkNet'in kronik sorunu. Bende de herhangi bir düzelme yok! Bina veya dairede problem olmamasına rağmen telekom bina içi arıza diyerek konuyu kapatıyor. TurkNet özel ekibi geldi test etti problem olmadığına dair rapor tuttu ve problemin telekom kaynaklı olduğunu söyledi. Gel gelelim telekom diğer firmaları takmıyor, kendi müşterisi olunca anında müdehale ediyor. Mesela boş port'mu açıldı önceliğimiz kendi müşterimiz diyorlar. TurkNet dişini geçiremediği sürece bizlerde sürünmeye devam ederiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vollkan1989 V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanın daha fazla uzamaması için teknik arkadaşlarıma bildirimde bulundum. Sorunu bir an önce gidermek için arka planda çalışmalarımız devam ediyor. Gün içerisinde sizi arayarak bilgi vereceğiz.
  • Telekom ekipleri sonunda geldi ve sorunu çözdüler.
    Telefona çevir sesi geliyor ve internetim 11mbps ye yükseldi.
    Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alias57 kullanıcısına yanıt
    Darısı başımıza, hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vollkan1989 V kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, asıl sorun Türk Telekom ekiplerinin arıza kayıtlarını sistemden kontrol edip bölgede kontrol yapmadan İç tesisat kaynaklı yada TT sorumluluğunda giderildi diye yolladıkları sistem mesajlarıyla geçiştirmelerinden kaynaklı.
    Sorun arıza kaydınızın üzerinden 3 gün geçmesine rağmen çözülmediyle Türknet ekiplerini iç tesisatı kontrol için çağırın iç tesisatta sorun yoksa zaten ücret almıyorlar.
    Gelen görevli sizi yanına çağırıyor ondan bilgi alanilirsiniz.
    Ondan sonra iş biraz hızlandı bende, türk Telekom ekipleri geldi arızayı halletti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alias57 kullanıcısına yanıt
    Ben teşekkür ederim. Keyifli kullanımlar dilerim
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sorunum çözüldü, telekom ekibi gelip dışardan binama telefon hattını verdi. Ben de binadan daireme gerekli bağlantıyı sağlayıp çevir sesi aldım. İlginiz ve alakanızdan dolayı teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vollkan1989 -- 13 Şubat 2020; 16:51:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir hafta önce Türknet'e geçtim. İnternete bağlandıktan sonra 24 saat bile geçmeden internetim kesildi. Arıza kaydı bıraktım gelip hallettiler. Bu süre zarfında sisteme kayıtlı olan ev telefonumun normalde kullandığım ev telefonundan farklı bir numara olduğunu öğrendim. Ancak ev telefonumu, internet sorunum giderilene kadar kullanabiliyordum. İnternetim düzeldikten sonra o güne kadar sorunsuz çalışan ev telefonumdan ne arama yapabildim ne de ev telefonumu arayanlar bana ulaşabildi. Ben hiçbir yöne arama yapamadım, cep telefonumdan ev telefonumu aradığımda da çalıyor gözüküyor ancak ev telefonum çalmıyor. Ev telefonumun ahizesini kaldırdığım zaman normal olan sabit bir 'dııııt' sinyal sesi var. Hatta cep telefonumdan aradığımda çalıyor gözüktüğü sırada ev telefonumun ahizesini kaldırdığımda da aynı sabit sinyal sesini alıyorum ve cepten aramam kesilmiyor, çalmaya devam ediyor, sanki başka bir numarayı arıyormuşum gibi. Bu sorun için beni ev telefonumdan aradıklarında ev telefonum çaldı ve arayan kişiyle görüşüp, sorunun çözüldüğünü zannederek, telefonu kapattık. Hemen sonra şimdiye kadar kullandığımız ev telefonu numarasını aradığımda yine aynı sorunu yaşadım. Sonra farkettim ki, sisteme yanlış kayıtlı olan ev numarasından ev telefonumu aradığım zaman ev telefonum çalıyor ve görüşme sağlayabiliyorum. Ancak yine de ev telefonumdan hiçbir yönü arayamıyorum, direkt meşgule düşüyor. Sisteme yanlış kayıtlı olan ev telefonu numaramın, benim her zaman kullandığım ev numaram ile değiştirilmesini ve beni bu çileden kurtarmanızı talep ediyorum. Ev numaramın neden sistemde yanlış kayıtlı olduğuna dair en ufak bir fikrim yok, internet bağlamadan önce görüştüğümde de her zamanki ev numaramı kullanacağımı belirtmiştim. Umarım bu sorunla ilgilenir ve çözersiniz artık çünkü sabrımın son sınırındayım. Ayrıca umarım ki bu sefer de ev telefonu sorununu çözerken internetimin başına bir zeval gelmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatih Doğruer -- 14 Şubat 2020; 15:8:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vollkan1989

    Sorunum çözüldü, telekom ekibi gelip dışardan binama telefon hattını verdi. Ben de binadan daireme gerekli bağlantıyı sağlayıp çevir sesi aldım. İlginiz ve alakanızdan dolayı teşekkür ederim.
    Ben teşekkür ederim. Keyifli kullanımlar dilerim
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.