Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (916. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.321
Cevap
307
Favori
875.903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 914915916917918
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • -42c - kullanıcısına yanıt
    Merhaba, online işlem merkezi kullanıcı adı ve şifre bilgisi verilecektir. Verilmediyse bana hizmet numarasını iletin. Ben kullanıcı adınızı ve şifrenizi göndereyim.
  • false6 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, saha ekiplerinden gelen bilgide genel arıza bulunduğu, ekiplerin çalışması sonucunda giderildiği bilgisi verilmiştir. Ancak kontrol ettiğimde kesintiler devam ediyor. Bu nedenle teknik ekiplerimize ilettim. Bu konuda arkadaşlarım tekrar hattın kontrol edilmesini talep edecektir.
  • Hüsami kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bazı sitelere erişimde sorun yaşanıyor. Bundan dolayı bu sorunu yaşıyor olabilirsiniz. Network ekibimiz sorunu çözmek için çalışıyor. En kısa süre içerisinde sorunu çözümleyeceğiz.
  • ExWhite E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde DSL ışığınız yanıyor ve ip alıyor durumdadır. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • 58zara kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konuyu teknik ekiplerimize ilettim. Teknik ekiplerimiz bu konuda saha ekipleriyle tekrar iletişime geçecektir. Gelişme olduğunda bilgi vereceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yapa altyapısına geçmeden öncesinde aldığınız hızları benimle paylaşabilir misiniz?
    Önceki hızım da 16mbps idi. Şu an yine 16 mbps hız sadece biraz daha iyi upload, yeni oldu fakat istemiyorum. Yıllardır beklediğim vae altyapısı altında 35 mbps hız alabilecek iken.
    İptal işlemi için fax çektim gidip gitmediğini bilmiyor kontrol edilmesi için Hizmet numaram 100424544.
  • Pulmicort kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunu tespit ettik. Network ekibimiz sorunun bir daha yaşanmaması için arka planda çalışmalarına devam ediyor. Modeminizi kapatıp açmanız durumunda sorun giderilecektir.
  • K4TL14M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunu tespit ettik. Network ekibimiz sorunun bir daha yaşanmaması için arka planda çalışmalarına devam ediyor. Modeminizi kapatıp açmanız durumunda sorun giderilecektir.
  • Pulmicort kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunu tespit ettik. Network ekibimiz sorunun bir daha yaşanmaması için arka planda çalışmalarına devam ediyor. Modeminizi kapatıp açmanız durumunda sorun giderilecektir.
  • constantine05 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Sorun yaşadığınız zaman aralığında hız testi yaparak aldığınız değerler ilewww.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? Arkadaşlarım kontrol ederek bilgi verecektir.
  • fowell-one kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarımın kontrol edebilmesi içinwww.turk.net/oim sayfamızdan "modem buluşması gereken hızda buluşmuyor" statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Merhaba, bu sorunu arkadaşlarımın kontrol edebilmesi içinwww.turk.net/oim sayfamızdan "bazı sitelere erişemiyorum " statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Fantastik66 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 99 TL'ye yerinde destek hizmetimizden yararlanmak içinwww.turk.net/oim sayfamızdan arıza kaydı oluşturabilir misiniz? İç tesisatınızda sorun yoksa bu ücreti almayarak yerleşik operatör saha ekipleri sorunu çözümleyeceğiz.
  • TektusKOR kullanıcısına yanıt
    Anlayışınız için ben teşekkür ederim. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, siteye erisebiliyorum ancak login olmak istedigimde sizin sagladiginiz public ip'yi engelledikleri icin giris yapamiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba. İstediğim verimi alamadım. (Sürekli kopma ve download düşüklüğü). Lütfen iptal ettirmem için yardımınıza ihtiyacim var. Hayırlı akşamlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sorun 1 aydan fazladir devam ediyor, ne zaman duzeltilecek? Telekom yetkilisi Turk Telekom'a geçersem düzelteceğini iletiyor, sizin yaptiriminiz yok mu? Telekom kendi müşterisinin arizasini mi düzeltiyor sadece???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abone numaram 2626434246 internet paketim 75 mpbs di bu zamana kadar suan 18.4 e sabitlenmiş biran önce tekrar 75 mbps e yükseltilmesini istiyorum

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Pm Atmıştım kampanya ile ilgili.Pm lere bakıyormusunuz ? İyi forumlar.
  • Türknet telekom alt yapısını kullanmıyor mu?
  • 
Sayfa: önceki 914915916917918
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.