Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (918. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.956
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 916917918919920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ykurtulus kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 35 Mbps'e kadar VDSL geçişinizi gerçekleştirdim. Şu an VDSL sinyal alıyorsunuz. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • Dün bir durumdan statik ip'ye geçirdiler. Net gitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler kontrol edip bilgi vereceğim.
  • kobra90 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, paket değişikliğinizi gerçekleştirebilmemiz içinwww.turk.net/oim sayfamızdan "paket / tarife işlemleri kaydı açarak içerisine talep ettiğiniz paketi yazabilir misiniz?
  • nutz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetiniz online durumdadır. Şu an sorun bulunmuyor. Kontrol edebilir misiniz?
  • ykurtulus kullanıcısına yanıt
    Ben teşekkür ederim. Sorun yaşarsanız PM üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz.
  • Merhaba,
    Yaklaşık 2 yıldır Turknet 35mbps'e kadar paketini kullanıyordum ve gayet memmundum. (gün içinde 30-35 arası alırken akşam 25-30 arası dalgalanıyordu.)
    10 lira fark ile özgür iletişim ekstra paketine geçiş için dün başvuru yaptım ve geçişim tamamlandı fakat sisteme 89 mbps tanımlanmasına rağmen (daha önce turk telekom ile 80-85 mbps aldığımı da belirteyim çünkü saha dolabı evin yanında ve SNR değerim çok iyi)dün akşam ve bu sabah yaptığım testlerde gördüğüm değer 30-45 arası bir hıza ulaşabildiğimdi. Yani maksimum 44-45 mbps alabiliyorum.

    Turknet online işlemlerden destek başvurusu yaptım ama klasik hızınız 89 mbps olarak tanımlı güle güle kullanın mesajı geldi ve benim sorunuma çözüm üretilmedi.
    Sonuç olarak eğer ki ben 75-80 mbps hızları göremeyip 40-45 mbps göreceksem niye bu pakette kalayım ki bir alt pakette 35mbps görebiliyordum zaten. Bu konu hakkında yardımcı olunamayacaksa eski bir alt paketime geçmek isterim.

    Destek Talep No:31202555




  • Merhaba birine davetiye kodu verdim bana diyor ki davet edilen kişi faturayı ödemezse davet eden ödeyecek var mı öyle birşey

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aşigo34 A kullanıcısına yanıt
    Yok öyle bir şey. Seni yiyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba 3 yıldır türknet kullanıyorum ve bu sene kadar rezil bir yıl görmedim 130mpbs olan hattım şuanda 50ye düşmüş ve İnternet sürekli kopuyor destek kaydında bugün çözüleceğini söyleniyordu 1 hafta oldu ama maalesef ki daha beter oldu oradan sadece yazıyorlar başkada bişey yaptıkları yok bu şekilde devam edecekse iptal edeceğim . Destek kayıt No
    31148330

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yer: istanbul - ümraniye
    altyapı sorgulaması: yapa - aktif altyapı
    tahmini hız: 16 mbps (adsl)
    tahmini santral mesafesi: 1200 m.
    mevcut kullanım: vdsl 24 mbps
    hattımın desteklediği hız: 72 mpbs
    turknete geçersem ne hız alabilirim bilgi verir misiniz?
  • mimofdm kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız testi yaparak sonuçları destek kaydınıza ekler misiniz? Sonrasında aldığınız değerleri ve müşteri numaranızı PM üzerinden de benimle paylaşır mısınız?
  • juniperi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde hattınızda yaşanan genel arıza nedeniyle hız problemi yaşıyorsunuz. Sorunun çözümü için bugün saha ekiplerine tekrar iş emrini ilettik. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • dream_04 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, detaylı adres bilginizi PM' den gönderebilirseniz kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • Merhabalar,

    Network ekibinizle görüşmüş, statik ip hizmeti başlatmıştık deneyecek ve haberleşecektik.

    Oim'deki arkadaşınız kendi kendine iptal ettim diyip iptal etmiş.

    Dün sanıyorum ülke çapındaki internet kısıtlamasından etkilendim ve düzgün test edemedim.

    Ayrıca, hızım %30 düştü diyorum, hattınız normal hızınız iyi deniyor bana. Lütfen bunlara özen gösterelim.

    Konuyla ilgilenirseniz mutlu olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Network ekibinizle görüşmüş, statik ip hizmeti başlatmıştık deneyecek ve haberleşecektik.

    Oim'deki arkadaşınız kendi kendine iptal ettim diyip iptal etmiş.

    Dün sanıyorum ülke çapındaki internet kısıtlamasından etkilendim ve düzgün test edemedim.

    Ayrıca, hızım %30 düştü diyorum, hattınız normal hızınız iyi deniyor bana. Lütfen bunlara özen gösterelim.

    Konuyla ilgilenirseniz mutlu olurum.

    Sayesinde şu anda tekrar statik ip alamıyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nutz -- 28 Şubat 2020; 15:28:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba Türknet destek. Aylardır çözülemeyen sık kopma sorunum var. Sorunun kaynağı belli olmasına rağmen, saha ekibi gönderilmeden, anlık bağlantı olduğu saptanıp kayıt kapatılıyor. Sorun, eve gelen hattaki son direk kutusunun sorunlu olması ve müdahale gerekmesi. Defalarca kayıt açtım ve kutunun içler acısı durumunu fotoğraf ile belgeledim. Bugün yine aynısı. Kalıp cevap; modem bzuk olabilir, kurulum videosu falan filan. Gerçekten sabır zorlayan bir durum halini aldı bu konu. Bir bakabilir misiniz?
    Destek no 31247107
  • ilidili kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde 09.02.2020' de arıza kaydınız sorunun çözüldüğü ve 20 saat 36 dakika bağlantınız olduğu bilgisi verilerek kapatılmış. Bugün oluşturduğunuz arıza kaydı için detaylı kontrol yaparak size bilgi vereceğim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evet, hava güzel ise sıkıntı yok. Rüzgarda yaprak gibi sallanıyor kutu. Müdahale şart.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ilidili kullanıcısına yanıt
    Yaşadığınız kopmalarla ilgili detaylı kontrol yaparak bilgi vereceğiz.
  • 
Sayfa: önceki 916917918919920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.