Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (915. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 913914915916917
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hüsami kullanıcısına yanıt
    Hocam net sorunu söyleyeyim ben size.
    Binada ben 2 numarada oturuyorum Turknet abonesiyim, modemde gördüğüm hız 64mbit, reelde aldığım maksimum 16-24 mbit (24 lere kablolu ile çıkabiliyorum), aynı modem ve pc ile yan komşuya geçiyorum daire 1 e oraya kuruyorum turktelekom kullanıyor.
    Modeme oturan hız 77 mbit, aldığım hız 68-70 civarı.

    İşte böyle bir sahtekarlık ile mücadele edemiyoruz...
  • Wikipedia'ya giriş yapamıyorum, vpn vs. kullanmıyorum modemde 100'le başlayan ip adresi google'da farklı bir ip olarak görünüyor. Appeal için başvuru da yapamıyorum, o da engelli.

    Engel Tegel (meta.wikimedia.org) tarafından yapıldı. Verilen sebep Long-term abuse.

    Engel başlangıcı: 18.10, 12 Şubat 2020
    Engel bitişi: 18.10, 12 Mart 2020
    Mevcut IP adresiniz 159.146.14.70 ve engellenen aralık 159.146.0.0/17. Lütfen yukarıdaki tüm ayrıntıları, yaptığınız sorgulara ekleyin.

    Yanlışlıkla engellendiğinizi düşünüyorsanız, Açık proxy'lere hayır küresel politikasında ek bilgi ve talimatlar bulabilirsiniz. Aksi takdirde, engeli tartışmak için lütfen Meta-Wiki hakkında inceleme isteği gönderin veya kahyalar OTRS yukarıdaki tüm ayrıntıları içeren stewards@wikimedia.org adresine bir e-posta gönderin.

    Anasayfa sayfasına geri dön.




  • 31140901 boku destekl hattında ev telefonu çalışmasına rağmen tesisatta sorun oldugu belirtilmiştir. Daireye kadar gelip kontrol edilmesini talep ediyorum. Saygılarımla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: constantine05

    Son günlerde akşam saatlerinde hız kısıtlaması yaşayan var mı? Akşamları saat 19.45 sonrası hız kısıtlaması oluyor. Normalde hattım 75mbps, gündüzleri sıkıntısız alıyorum hızı, fakat birkaç gündür sürekli olarak aynı saatlerde hız 10mbps i geçmiyor. Gece 12-1 e kadar bu hızlarda sürekli.
    o normal tam eve dönüş saatlerinde insanların çok yükleniyorlar çöküyor
  • fowell-one kullanıcısına yanıt
    modeminiz vdsl mi modemi kapatımp 15-20 saniye bekleyip tekrar açın bi deneyin bakalım birde bağlı diğer cihazlar hızı çok etkiliyor mesela
  • viki bendede engelli zaten onun türknetle alakalı olduğunu düşünmüyorum türkiyedeki ip adresleriyle alakalı sanırım
  • Hüsami kullanıcısına yanıt
    Tabi ki VDSL hocam, yoksa nasıl alayım o kadar hızı modemde :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hüsami

    o normal tam eve dönüş saatlerinde insanların çok yükleniyorlar çöküyor

    Alıntıları Göster
    Normal değil. Hiçbir şekilde hız 10mbps üstü çıkmıyor. Kısıtlama vs yapılıyor. Birkaç gündür var bu sorun.
  • constantine05 kullanıcısına yanıt
    https://turk.net/online-islemler/ilk-yardim şu linkten bağlantı sağlayıp arıza açtınız mı
  • denc034 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu sorunun tespitini yaptık. Gerekli çalışmaları network ekibimiz kısa süre içerisinde çözümleyecektir.

    "G.tepe-BNG10 ‘da kullanılan iki tane /24 public IP’de sorun var. Şikayet edilen web sitelerinin host edildiği CLoudflare adında CDN operatörü. Bu şirket büyük ihtimalle bizim IP’leri blokluyor. İletişim halindeyiz. "
  • EstrEmO kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizin adresinizde fiber hizmetimiz bulunmuyor. Bu nedenle fiber hizmetine geçiş yapamadığımız için fiber hizmeti olarak gösteremiyoruz.
  • TektusKOR kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hat değerlerinizi kontrol ettiğimde 41 Mbps'de buluşuyor. Sorun devam ediyor mu?
  • 31140901 merhabalar bu arıza kaydı için turknet ekibi istiyorum. Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fantastik66 -- 24 Şubat 2020; 15:22:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hat değerlerinizi kontrol ettiğimde 41 Mbps'de buluşuyor. Sorun devam ediyor mu?
    Teşekkür ederim ilginize... Sorun çözüldü. Bende arıza kaydını kapattım. Kolay gelsin iyi çalışmalar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muratakyuva kullanıcısına yanıt
    Merhaba, tekrar arıza kaydınızı oluşturarak PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • kralAY kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yapa altyapısına geçmeden öncesinde aldığınız hızları benimle paylaşabilir misiniz?
  • sonsuzuncu kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iptal nedeninizi özel değilse benimle paylaşabilir misiniz?
  • JonSnow16 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden hizmet numaranızı iletebilir misiniz? Bu konuda arkadaşlarımdan kontrol etmelerini talep edeceğim.
  • jetsons kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplerden gelen bilgide sorunun giderildiği yönünde bilgi verilmiştir. Ancak kontrol ettiğimde hat değerlerinde düşüklük devam ediyor. Bu konuda teknik arkadaşlarıma sorunu ilettim. Tekrar kontrol ederek bilgi verecekler.
  • K4TL14M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu sorunun tespitini yaptık. Gerekli çalışmaları network ekibimiz kısa süre içerisinde çözümleyecektir.
  • 
Sayfa: önceki 913914915916917
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.