Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (525. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.322
Cevap
307
Favori
875.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 523524525526527
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Dsmart ile olan taahhütüm 1 hafta sonra bitecek ve türknete geçmeyi düşünüyorum fakat bir sorunum var acil yardımcı olurmusunuz?
    Yeni binaya taşındım 10 gün önce.20 dairelik bir bina fakat türk telekom sistemlerinde 15 daire olarak gözüküyor.Bu yüzden nakil yada yeni üyelik için bir işlem yaptıramıyorum.
    Bu konu için acil ne yapmam gerekiyor.Binada şuan Elektrik+su ortak fakat doğalgaz kendi daire numara takılıp açıldı.
    Binada 20 portluk kutu var olup 10 u aktifmiş.
  • 20228159 Destek talebim 4 gündür sonuca hala varılmadı ve hala internetim yok bizle alakalı değil Türk Telekom saha ekipleri gelicek dendi gelen giden yok. İnternete ihtiyacım var aradım bugün acil olarak not düşücem gibi birşey söylendi öğlen ama hala gelmedi internetim iptal ettirmemiz mi gerekiyor düzelmesi için anlamadım ?

    @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: işleredom

    8 gün önce bağlanan internetin hızı sık sık düşmeye başladı. İlk bağlandığında gayet stabil 16-17 alıyordum. Son birkaç gündür sürekli 9-10a kadar düşüyor. En yüksek aldığım hız 14. Sebebi ne olabilir?

    TurkNet Destek Burada



    TurkNet Destek Burada



    An itibariyle dsl ışığı yanıp sönmeye başladı internet yok. 2 hafta kullanabilseydim keşke. Sövmemek için kendimi çok zor tutuyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KKullanıcı Adı -- 22 Ekim 2018; 20:09:11 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turknet’e iptal faxı çektim, bugün kısacık çaldırıp kapattılar :) sahtekarlık yapıp aradık ulaşamadık ayağı çekecekler bedava veriyoruz deseler daha yakınından geçmem bu sahtekar işbilmezlerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Düne kadar 33 mbit kullanıyordum ,bugün 10 mbit e düşmüş snr margin dün 30-34 arasıydı o da düşmüş.
    Yardım lütfen

    Bir gün sonra düzeldi , umarım tekrar etmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FikretZ -- 23 Ekim 2018; 19:21:6 >
  • 1 haftadır bekleyen destek kaydım var. Akşamları internetim sürekli düşüyor. Modem SNR değeri akşamları çok azalıyor. Bu sizin verdiğiniz güçle alakalı diye biliyorum. İlk bağlattığımdan bu yana yani 1 aydır böyle bir sorun yoktu. zaten gelen 2 faturayı da ödedim. Eğer düzelmeyecekse iptal edeceğim. Kotalı olsun zırt pırt gitmesin en azından. 1 haftada istanbulda bu sorun çözülemiyorsa pes diyorum. Destek kaydı no :20335905

    düzelmezse de 27 sine kadar kullanır sonra direk dondurup kapatırım artık yapacak bir şey yok. aynı fiyata sınırsız olmasa da en azından kesintisiz ve sorunu çözme odaklı firmaları kullanabiliriz. Ben oyun oynayan biriyim oyunun ortasında gittikten sonra sınırsız olmuş kotalı olmuş önemi kalmıyor.
  • Merhaba,

    08.10.2018 tarihinde evraklarımı başka bir operatörden taşıma yapılması için gönderdim. 11.10.2018 tarihinde aktivasyon işlemlerine başlandığı bilgisi geldi fakat 22.10.2018 tarihi itibarı ile hala geçiş yapılmadı. Mevcut kullandığım operatörü aradığımda ise hala Turk.net'ten başvuru gelmediğini belirttiler. Müşteri hizmetlerine 20113926 ile açtığım talep için ise kurumsal abone olduğum için geçiş yapılamadığı bilgisi verildi ama sorun şu ki ben BİREYSEL ABONEYİM KURUMSAL DEĞİL. Bunu mevcut operatörümden de teyit ettim....
  • açık yazacağım . Turknet kadar teknik destek kısmı rezil durumda olan bir firma görmedim ; arkadaşlar bu firmaya geçecekseniz cidden 2 kere değil 3 kere düşünün derim ;

    ayın 8 inden beri modeme 3-4 kere reset atmadan bağlantıyı sağlayamıyorum , lave olarak destek kayıt kısmından oldukça detaylı bilgiler vermeme rağmen , bugün bana türknet yetkilisinden gelen cevap ve benim verdiğim cevap ; buyrun siz karar verin nasıl bir teknik destekle karşılaşacağınız konusunda ;

    TurkNet Destek Burada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Selamlar, cuma günü kargoya verdiyseniz muhtemelen bizim elimize bugün veya yarın ulaşır. Belgeler elimize ulaştıktan sonra aktivasyon süreciniz hızlı bir şekilde işlemeye devam eder.
    merhaba evraklar kontrol aşamasında yazıyor. rica etsem hızlandırabilir misiniz?
  • 3 ay önce başlattım aboneliğimi, tt kaynaklı sıkıntı vardı bulunduğum kırsal kesimde, 2 ay kadar 1-2 mbps internete talim ettik, şimdi ise evime gelen telefon hattı direği yıkıldı 3 hafta kadar önce hala ne gelen var ne giden.



    Bugün türk telekoma gittim ilçe merkezindeki şefle konuştum ne zaman halledilir bu kablo diye, adam çok hırsızlık var sizin bölgede çok sıkıntı oluyor elimden gelse komple oranın santralini kaldırırım dedi utanmadan. Bunu söyleyen ilçe mertebesinde baya yetkili biri. Gerçekten türk telekoma yazıklar olsun.

    Gelelim turknete, Turknetin müşteri hizmetleri zannediyor ki herşey 10 numara beş yıldız, robotları koyalım telefonla arayana, arama yapmayanlarda online işlemlerden destek kaydı oluştursun, tamammm herşey çözülür. Ya da facebooktan vs. bastıran yada beni arayın diyen müşterinin telefonunu 2 saniye çaldırırız, sonra soran olursa aradık deriz, sanırım bu tarz bir plan var. Cidden turknet kardeş, liseli trip atan kız gibi 2 saniye çaldır kapat nedir bana bunu bir açıkla hele bekliyorum. Dalga mı geçiyorsunuz siz müşteriyle? TT şerefsizi parayı az kazansın diye size abone olduk, 1 - 2 mbps hıza da razı olduk tt nin suçudur dedik, kimsenin gelmediği aktivasyona para ödedik, defalarca oluşturduğumuz destek kayıtlarına kopyala yapıştır cevap attınız he dedik. Buna rağmen bu yapılan saygısızlıktır resmen. Telefonu cebimden çıkaramadım öyle hızlı çaldırdınız helal olsun.

    Ne diyeyim yukarı tükürsen bıyık, aşağı tükürsen sakal. Bu ülkeyi bu hale getiren, bu yolda emeği geçen herkesin Allah belasını versin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 20210189 nolu kaydıma "22/10/2018 tarihine randevu oluşturmuş bulunmaktayım. Ekipler sizinle irtibata geçeceklerdir." dediler ama ne gelen var ne giden ne arayan var ne soran...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serenissimo

    açık yazacağım . Turknet kadar teknik destek kısmı rezil durumda olan bir firma görmedim ; arkadaşlar bu firmaya geçecekseniz cidden 2 kere değil 3 kere düşünün derim ;

    ayın 8 inden beri modeme 3-4 kere reset atmadan bağlantıyı sağlayamıyorum , lave olarak destek kayıt kısmından oldukça detaylı bilgiler vermeme rağmen , bugün bana türknet yetkilisinden gelen cevap ve benim verdiğim cevap ; buyrun siz karar verin nasıl bir teknik destekle karşılaşacağınız konusunda ;

    Birebir aynı sorunu yaşıyorum.Dsl sürekli gidiyor internet bağlanıp bağlanıp kopuyor.




  • Türknete geçmeyi düşünüyorum bende. Hiç girmeyeyim mi ne diyorsunuz ? Dsmart tv+İnternet olarak kullanıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pek çok TeamSpeak sunucusna TürkNet bağlantımla bağlanamıyorum, Turkcell-ttnet baglantısı ile baglanabiliyorum çözümü varmı bu durumun ?
  • Lütfen biran önce altyapınızı yaygınlaştırın.
  • cenko1905 C kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle girmeyin. İş ahlakı kesinlikle olmayan bir firma.

    Özellikle buradaki desteğe sakın kanmayın. İşine gelene cevap verip gelmeyeni görmezden geliyor arkadaş.

    Geçen hafta sözleşmemi gönderdim. Bugüne randevu verdiler kurulum için. Bütün gün bekledim. Tek yaşıyorum. Durumu özellikle izah ettim. Ne gelen var ne giden. Arasanız bir muhatap yok. Desteğe yazıyorum cevap yok. Sinirden kendi kendimi yedim tüm gün. İşimden gücümden ettiler.

    Ha birde haftada sadede 2 gün kurulumları varmış. Salı ve Cumartesi. Yani bu iş ahlaksızı eleman gelmedi diye ben önümüzdeki haftaya kadar bekleyeceğim çünkü cumartesi yokum...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cenko1905 C kullanıcısına yanıt
    Eline bir çift zar al üç kere at ikisi altıdan büyük geliyorsa gir yoksa bulaşma. Şansına güvenen Türknet kullansın derim. İnternet kurumu değil Şans kurumu gibi sıkıntı çıkana kadar en iyisi Türknet ancak sıkıntı çıktımı insan kendini aptal hissediyor. Destekmiş hikaye burayada koymuşlar siz ilk kendinize telefon bağlatın sonra millete internet sağlayın.

    23 gündür evdeki iki internette sıkıntılı ne yazik ki ikisi de Türknet (İsmin başındaki Türk'e kanmayın Türkçe bildikleri bile şaibeli kopyala yapıştır yapıyor arkadaşlar hatta bir mesajı 3 kere atıyorlar ) Beyfendilere biz hizmet verdiğimiz için 23 günde yazmamıza rağmen 1 kere aradılar ondada biz açamadık tekrar aramadılar. İnsan bir sorguluyor aptal mıyım da Türknet bağlattım aramaya kalksan arayamıyorsun. Onlar desen dönmüyor gelmişler foruma adam koymuşlar gösterişten başka bir şey değil. 2 Hesaptada tüketici şikayetine yazdım. 2 Hesapta da kaç kere destek kaydı doldurdum umursamadılar foruma adam koyuyorlar bak hele :D Zaten firmanın ismi her şeyi açıklıyor Türk Net resmen baştaki Türk sömürü olarak kullanılan bir terim.

    Türknetiz ama kopyala yapıştır cevap veririz telefonlar arayamazsınız bizde sizi arayamayız. Destek kaydı doldurursunuz. İnternetin yavaşlığından şikayet edersiniz. Cevap nedir ? "Yaşadığınız arızanın hız düşüklüğünden kaynaklı olduğunu tespit ettim." Alla alla ben bunu neden çözemedim.


    Dipnot: Daha yeni fark ettim. Ayın 10.gününde açtığım en son cevabın 17.günde Turknet tarafından atıldığı destek kaydını görüldü diye işaretlememişler kırmızı renkte duruyor. Nedeni ise daha fazla destek kaydı açmamızı engellemek kaç gün olmuş tekrar doldurayım dedim açılmıyor. Sıkıntı başladığından beri açtığım ikinci destek kaydı olduğunuda belirteyim 23.gündeyiz kendileri kopyala yapıştır yaparken sıkıntı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grey wind -- 23 Ekim 2018; 21:18:26 >




  • Cvp yazan arkadaşlara teşekkürler.

    Netspeed e geçeceğim büyük ihtimal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • an itibariyle hız testi saat 19'dan gece yarısına kadar bu hızlarda geziyor sonrasında 35 mbit, hız kısıtlaması nasıl olur örneği TURKNET'te güvenerek aldık rezillik valla

    iş güçten evde olmadığım saatlerde hız 35 olmuş kime neye faydası var şurda 3-4 saat internetimizi kullanalım diyoruz sonuç bu

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sezar61 -- 23 Ekim 2018; 22:24:48 >
  • 17 gün önce açtığım destek kaydına 4 gün sonra sorun ttnet kaynaklı sizinle iletişime geçeceğiz diye yanıt geldi.Gelen yanıtın üzerinden 13 gün geçti destek kaydım kapatılmadığı için yeni kayıt açamıyorum kimseye ulaşamıyorum.Hayatımda bu kadar çaresiz hissetmemiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 523524525526527
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.