Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (524. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Halikarnas Şakşakçısı
1 Kayıtlı Üye ve 3 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.214
Cevap
305
Favori
873.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 522523524525526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çevredeki olumsuz tecrübeleri dikkate almadım, üye oldum. Başta normaldi sonra gümmmmmmmmmmmm! İnternetsiz bir haftasonu...
    Pazartesi günü faksım elinize geçer Turknet.
    Destek kaydı: 20232477
  • Başka issye nakil ettiriyorum kolay gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    Turknet'e geçmeyi düşünen falan varsa birkaç kez daha düşünmesini tavsiye ederim. İnternet başvurumu yapıp kullanıcı adı - şifre vs. modem kurulumu yapılalı tam olarak "37" gün oldu. Fakat internet yok. Çünkü ana pano ve daire kabloları birleştirme işlemi yapılmadı. Portum aktif görünüyor ama porttan gelen etiketli bir kablo yok. Daireme giden iç hat kablosu etiketli fakat ana porttan gelen kablo yok ne yazık ki. Bu kadar zamandır bekliyorum ama ne gelen var ne giden. Aslında işlem ne kadar basit değil mi? Bir ekip gelecek ve diyecek ki "kardeş, aha da şu kablo senin altyapıdan portundan gelen kablon. Bunu iç hat bağlantına çakınca internetin gelecek". Destek bölümünden yazıyorum 5 günde anca teşrif edip cevap verilebiliyorlar. Anca BTK'ya şikayet yazdığımda direk cevap oluyor o da oyalama üzerine. Ha bugün ha yarın diye diye bu kadar gündür bekliyorum. Şimdi bu mesaja ne cevap yazacaklarını da gayet iyi biliyorum. Mesela;
    1-) "özelden yazın size konu ile alakalı teknik ekiplerimiz tarafından dönüş sağlanacaktır" veya
    2-) "Merhaba, TurkNet e iletmiş olduğunuz ariza kaydınızın incelemelerine başladık, bağlantınızın santralden ankastreye kadar olan kablo, saha dolabı, dağıtım kutusu gibi aşamalarını kontrol ederek sonucu size ileteceğiz, ariza süresi boyunca sizi ara ara bilgilendirmeye devam edeceğiz."
    Ve görüldüğü üzere oyalama çalışmasına devam...
    Hadi dedim suç bunlarda değil, altyapı sağlayıcı olan firma olan Turktelekom'da. Fakat bunun takibini yapıp, süreç yönetimini sağlamak ta türknet'in görevi değil midir? Bunun da telafisi 3-5 gün veya 1 haftada olur. "37" günde değil.
    O yüzden arkadaşlar bir kez değil, bu firmaya abonelik düşünüyorsanız birkaç kez düşünün. @TurkNetDestek
    Destek kayıt no: 19711274
    15.09.2018 16:02



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mefeka05 -- 21 Ekim 2018; 18:36:15 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Binamiza Türk telekom fiber kutusu bağlandı sizde fiber paket yok mu ben mi bulamiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 35 mbps hız alan komşu turknet abonesinin modemini taktım hızım hala 1 mbps bile degil

    Başka ne yapmalıyım sorunu bulmak için?


    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lafata -- 21 Ekim 2018; 22:35:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lafata kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam ip adresinizi kaldırırsanız sizin için daha iyi olur kötü amaçla kullanaılabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiber alt yapı olan yerlere ne zaman hizmet vermeye başlayacaksınız.



    Bağlantı ücreti ödemeye razıyız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boras06 kullanıcısına yanıt
    turknetin fiber paketi bildiğim kadarı ile yok malesef.
    fiber için netspeed, milleni veya oris. bunlardan seçmek gerekiyor.
  • Merhaba

    Cuma günü evrakları kargoladım. Cumartesi teslim alınmış ama hala evraklar bekleniyor yazıyor ne zaman güncellenir acaba?
  • Merhaba 1186786 numaralı müşteriyim. dün 35mbps ye kadar olması gereken hızım 10'a düşürülmüş. Zaten bunu yeni güncellemişlerdi yaklaşık 20 gündür düşük hızla interneti kullanıyormuşum. Hızım niçin olması gereken yerde değilde 10mbps'de? Ayrıca kopmalar yaşıyorum ttnet ekıplerı evvıme kadar geldı degerlerı ve ekıpmanı kontrol ettı hıcbır sorun yok modemınızde gayet ıyı calısıyor dedı. Kopmalar oldugunda Turknet oim'den durum kısmına baktıgımda zamanın da yenıden basladıgını goruyorum. snr margın su an cok dusuk.
  • 1 senedır internet hızım 32 sabıt eve gelırken bır hafta once kontrol ettıgımde 22 ydı 2 gundur ıse 4http://www.speedtest.net/result/7736702557
    1 aydır kopma sorunu yasıyorum dıye sıkayet edıyorum cözüldü denerek kapatıldıgı gıbı her defasındada hızımı dahada düsürüyorlar.Kopmalar devam edıyor ve hızım yerlerde sürünüyor.
  • https://i.hizliresim.com/PDykkd.jpg en son ayın 5 de cevap verılmıs ayın 22 sındeyız ancak gelısme yok halen kayıt acık ne çözüm var ne gelışme.
  • PM gönderdim, ilgilenirseniz sevinirim.
    @TurkNetDestek
  • KHeto kullanıcısına yanıt
    bi geri dönüş yaptılar mı size?
  • Beyler son 1 haftadır internet çok yavaş bide aşırı ping var ne yapmam gerekli hiç bilmiyorum değerleri aşağı atıcam.Yaklaşık 7 aydır sorunsuz kullandığım internette böyle bi sorun olmasını çözemedim.
    http://www.speedtest.net/result/7737486759.png
    TurkNet Destek Burada

    Modem değerleri aşağıdaki gibi:

    VDSL Training Status: Showtime
    Mode: VDSL2 Annex B
    VDSL Profile: Profile 17a
    Traffic Type: PTM Mode
    Link Uptime: 0 day: 0 hour: 12 minutes
    ============================================================================
    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 3.186 Mbps 35.900 Mbps
    Actual Net Data Rate: 3.072 Mbps 35.839 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 31.4 dB 29.6 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 5.6 dBm 13.8 dBm
    Receive Power: 0.2 dBm 8.3 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 5.8 dB 5.5 dB
    Attainable Net Data Rate: 34.454 Mbps 96.572 Mbps



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chosen312 -- 22 Ekim 2018; 16:36:5 >
  • Chosen312 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu sorununuzu bize OİM üzerinden iletin. Arkadaşlarım hizmetinizi detaylı olarak kontrol ederek size bir geri dönüş yapsınlar.
  • 0ldskool kullanıcısına yanıt
    Selamlar, VDSL geçiş talebinizi bize bugün OİM üzerinden bir destek kaydı açarak iletmişsiniz. Arkadaşlarım hemen altyapınızı kontrol ederek VDSL teknolojisinin kullanılabilirliğine baktıktan sonra size geri dönüş yapacaklar.
  • Karamellikahve K kullanıcısına yanıt
    Selamlar, arkadaşlarım yaşamış olduğunuz sorunu bire bir olarak takip ediyor. Evet süreciniz beklenenden uzun sürmüş. Bunun farkındayız. Hızlıca çözüme ulaştırmak için elimizden geleni yapıyoruz. Bir gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. Bende buradan konunun takibinde olacağım.
  • Gkhn1653 G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşamış olduğunuz sorunu hizmetinizi kontrol ettiğimde bende görebiliyorum. 20108513 numaralı destek kaydınız sistem üzerinde açık, bu kayıdı ilgilenen arkadaşıma öncelikli olarak iletiyorum. Yoğun saatlerde kontrol edip size bu konu hakkında detaylı bilgi vermesini sağlayacağım. Çözüm sürecinde iletişim içerisinde olmamızda fayda var. PM üzerinden bana ulaşabilirsiniz.
  • KHeto kullanıcısına yanıt
    Selamlar, cuma günü kargoya verdiyseniz muhtemelen bizim elimize bugün veya yarın ulaşır. Belgeler elimize ulaştıktan sonra aktivasyon süreciniz hızlı bir şekilde işlemeye devam eder.
  • 
Sayfa: önceki 522523524525526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.