Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (149. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.354
Cevap
308
Favori
876.963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 147148149150151
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mevdut kullanıcısına yanıt
    Modemi Türk Telekom'dan almadıysanız kısıtlama koyamazlar. Satın aldığınız yerle görüşüp iade edebilirsiniz.
  • 10.12.2017 Tarihinde internet başvurusu yaptım. Hala bağlanmadı. Sürekli '' bulunduğunuz bölgede ki altyapı sorunları nedeni ile hizmetinizi başlatmamız biraz gecikiyor'' diyorlar. 1 ay mı dersiniz 1 sene mi dersiniz artık o kadar süre oldu hala internetsizim. Bağlamayacaksanız söyleyin farklı bir servis sağlayıcısından arayayım.

    Bölge : Giresun / Espiye
  • Turknet ne zaman canlı müşteri hizmetlerini kaldırdı o zaman bozmaya başladı.16 mb olan hızımı 8 veriyorlar destek kaydı olusturuyorsun sonuc yok muhatap zaten yok 15-20 gündür düzelmedi.kimse övmeye gelmiyor pişman oldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Vodafonu aradım turknetin destek hattı olmadığı için imza attığınız için sıkıntı yaratabilirler dedi. Yani şimdi ben bunların aradığı telefonu hiç açmasam sorun halledilir mi?
  • Türknet müşteri hizmetlerini tekrar aç diye bir konumu açsak. Boyle olmaz. Internetinde sorun olmayan arkadşlarda bir gün sorun yaşayabilir. Taleplerimizi dile getirilmeliyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mevdut kullanıcısına yanıt
    Bnm modem 20megabit veriyordu tplink router taktim simdi 92megabit goruyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hala batmadı mı bu türknet ya kullanan zavallı arkadaşlarım var mı ?
  • Binaya giren bakır kablonun sinyal seviyesini nasıl ölçebilirim? En iyi yöntem nedir yani?
  • ramonVictorino kullanıcısına yanıt
    birader burada komik gülünecek bir durum yok laflarını seçerek konuş.
  • Gatetrans kullanıcısına yanıt
    bina kutusuna modemi direk bağlayarak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    bina kutusuna modemi direk bağlayarak

    İyi o zaman, sinyalde sorun yok, PC başında oturup yazılımla hız kestikleri su götürmez bir gerçekmiş.
  • Gatetrans kullanıcısına yanıt
    Modem değerleri ile hız testi arasında devasa fark varsa zaten yazılımsal kısıtlama var demektir.
  • goksel19 kullanıcısına yanıt
    konuşmazsam nolur acaba merak ediyorum şuan ?
  • İnternet başvuru ile ilgili sorunumu destek çözdü sağolsun.evrak tarihini yanlış yazmışım dönüş yaptılar. bağlantı kurulunca yorumları ve ttnet ile karşılaştırma hız grafiklerin ekleyeceğim nasipse. taahhüt vermeden internet kullanmak keyifli olmalı. İzleyip göreceğiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada

    İnternet çok yavaş. 1 aydan fazla oldu, halen çözüm sağlanmadı. Altyapıyı kontrol edenler bina içi tesisatta sorun var diyorlar. Sorunlu hatta hız nasıl iki katına çıktı? Bina girişine gelen kabloyu direkt test telefonuyla kontrol ettim. Hatta gürültü var. Kısıtlamayı siz mi yapıyorsunuz yoksa Türk Telekom mu?




  • reaktivasyon kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bir sorun yaşamamanız sizin kadar bizide mutlu ediyor. Tüm kullanıcılarımıza destek ve yardımcı olabilmek için buralardayız. Bizi tercih ettiğiniz için biz teşekkür ederiz. İyi kullanımlar
  • lunarstrain kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşamış olduğunuz sorunuz hakkında detaylı olarak sizinle PM üzerinden devamlı olarak iletişim içerisindeydik. Yaşanılan sorunu siz anlattıktan sonra teknik destek ekibime ileterek gerekli işlemleri yapmalarını istemiştim. Arkadaşlarım sizin adınıza açılan destek kayıtları üzerinden gerekli işlemlerini tamamladıktan sonra sizi arayarak detaylı bilgi paylaşımı yaptılar. Biliyorsunuz ki teknik olarak buradan bir işlem sağlayamıyorum ancak elimden geldiği kadar tüm kullanıcılarımıza yardımcı olmaya çalışıyorum. Bir sorun yaşamanız durumunda bana buradan ve ya PM üzerinden tekrar ulaşabilirsiniz. İyi kullanımlar dilerim
  • moonster61 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, neden OİM üzerinden faturalarınızı göremediğinizi öğrenebilmem ve size yardımcı olabilmem için GSM numaranıza ihtiyacım var. Yaşadığınız bu sorununuzu rica etsem tekrar PM üzerinden iletir misiniz?
  • Weezer kullanıcısına yanıt
    Merhaba, siz ne zaman isterseniz aboneliğinizi başlatmanız için evraklarınızı göndereblirsiniz. Dediğiniz gibi evraklarınızla beraber taahhüt bitiş sürenizide belirtecek bir yazı yazarsınız. Arkadaşlarım bunu dikkate alarak işlemlerinize ona göre başlayacaklardır.
    Diğer sorunuz için ise, bir sorun yaşanmadan ADSL olarak kullanabilirsiniz. İlerleyen zamanlarda santral dolaplarınızda boş VDSL portu varsa geçişiniz sağlanır ve VDSL destekli modem almanız durumunda geçişiniz sağlanabilir. AKN ADSL ve VDSL tüm kullanıcılarımıza kaldırdık.
  • yuusuuf Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, YAPA santrallerimiz içerisinde olmadığınız için 35 Mbps'e kadar VDSL hizmetimizden yararlanıyorsunuz. VAE içerisinde bulunan kullanıcılarımıza 35 Mbps'e fazla hız veremiyoruz. Tüm kullanıcılarımızı YAPA santrallerimiz içerisine dahil edebilmek için çalışmalarımız devam ediyor. YAPA geçişleri tamamlandığında tüm kullanıcılarımız ulaşabilecekleri maksimum hız değerleri ile bağlantı sağlayabilecekler.
  • 
Sayfa: önceki 147148149150151
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.