Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (150. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.395
Cevap
309
Favori
878.741
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 148149150151152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MORFEUS kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşını getir kampanyasıyla üye olduğunuzu ve indirim tanımlamadığımız için 15778874 numaralı destek kaydınızı oluşturmuşsunuz. Arkadaşlarım bu açılan destek kaydınız üzerinden işlemlerinizi gerçekleştirmiş. Sizi arayarak detaylı bilgi vermek istemişler ancak ulaşamamışlar.

    Sizi bilgilendirme için ' Arkadaşını getir kampanyasında davet edilen kişi ilk ay kısmi ve aylık fatura bedelini son ödeme tarihinden önce öderse davet eden ve edilen hizmet bir sonraki ay ücretsiz kullanım hakkı kazanır. Kazanılan 1 ay bedava hizmet hak edilen tarihten sonraki ilk fatura dönemine yansıtılır.' SMS metnini paylaşmışlar.

    Bunun dışında bir sorun yaşarsanız bana buradan tekrar ulaşabilirsiniz. İyi kullanımlar dilerim.
  • freeboy89 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzu detaylı bir şekilde bana PM üzerinden GSM numaranızla birlikte iletirseniz size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • nexusab kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu belirtmek isterim. Arkadaşlarım 15791815 numaralı destek kaydınız üzerinden işlemlerinizi gerçekleştirmişler ve sizi 08.01.2018 arayarak iletişime geçmişler. Ancak şuan tekrar hizmetinizi kontrol ettiğimde 15925655 numaralı destek kaydınızı açtığınızı görüyorum. Sorununuzla ben ilgileneceğim. Sorununuz hakkında sizi arkadaşlarım gün içinde arayacaklar. Süreç içerisinde benimle PM'den iletişime geçmenizi isteyeceğim. İyi günler dilerim.
  • erdoganb E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzu arkadaşlarım incelemişler. İnternet hizmetinizle ilgili yaşadığınız arızanın altyapı kaynaklı olmadigi görmüşler, bina ya da dairenizin içinde yer alan kablo ve cihazlardan kaynaklanabilir. Ev içi tesisatınızı kontrol etmenizde fayda var.
  • 15779826 nolu destek kaydı ile ilgili hala ne arayan ne soran var
  • 15650408 25.12.2017 İnternet Arıza
    2 hafta olacak hala sorunumu çözemediler :) 1 hafta sonunda anca twitter dan yazınca bir bayan aradı onunda dünyadan haberi yok tt saha ekiplerini yollayacağız herhangi bir gelişme olduğunda size geri dönüş yapacağım dedi 1-2 gün sonra tt ekipleri geldi eski çekilen kablo yerine yeni bir kablo daha çektiler ve buna bağlamamızı istediler elektirikçi çağırtıp bağlantıyı yaptırdık. adsl ışığı hala yanıp yanıp sönemeye devam ediyordu aradan1-2 gün geçti türknetteki sizi arayacağım diyen kız hala aramadı yine twitterdan uzun uğraşlar sonucu(2-3 gün) tekrar geri aradı ve hala tt den haber beklendiğini söyledi sinir oldum tt ekiplerini yine yönlendireceğini söyledi 1 gün sonra yine tt ekipleri gelip başka bir kablo çektiler ve artık sorun olmadığını belittiler yeni hatta bağlantımızı yaptık ama adsl sorunu hala çözülmemişti yine twitter üzerinden durumu bahsettim ama arkadaşların yaptığı tek şey işlem sürenizin uzaması nedeniyle destek talebinizi öne aldık anlamına gelen yazılar yazmaktı. Sonradan farkettim ki tek yaptığı açtığım destek talebinin detaylar kısmına twitter den yazdığım yazıyı yollamakmış. Neyse 2 hafta oldu hala sorun çözülmedi bu pazar tekrar kız aradı ve 2 haftadır nasıl tt den haber beklediğini filan sordum cevap veremedi tekrar ekip yollayacağını söyledi vs. dedim ne zaman hallolur salı biter dedi, sizi salı günü tekrar arıyacağım diyerek görüşmeyi bitirdik ve bugün sal arıyan soran yok. iptal işlemi için gerekli dosyaları faxlıyacğım birazdan Teşekkürler türknet Çağrı hizmetlerini kapatarak halt etmişsiniz.
    yaşadığım çilenin şöyle kanıtlarını da bırakayım ;

    1.tweet:https://twitter.com/TurkNetDestek/status/947722824269074432
    2.tweet:https://twitter.com/TurkNetDestek/status/948141072433274880
    3.tweet:https://twitter.com/TurkNetDestek/status/948835196249485312
    4.tweet:https://twitter.com/TurkNetDestek/status/949158344559874049
    5.tweet:https://twitter.com/TurkNetDestek/status/949194457609572353
    6.tweet:https://twitter.com/TurkNetDestek/status/949528253940883456
    7.tweet:https://twitter.com/TurkNetDestek/status/949883057062010880

    TurkNet Destek BuradaTurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmak5 -- 9 Ocak 2018; 15:2:3 >




  • Adsl modem önerisi olan var mı?
    Davet kodu iletebilecek olan varsa acil pm atabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ar-te -- 9 Ocak 2018; 15:9:36 >
  • Tam 6 gündür evimde internet kullanamıyorum. Telefon çalışıyor ama adsl hizmeti alamıyorum. Bu sorunun çözümü bu kadar mı zor acaba?

    Destek kaydı no: 15767980



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melancohly -- 9 Ocak 2018; 15:6:34 >
  • melancohly M kullanıcısına yanıt
    15767980
  • akmamba A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer sorununuz hala devam ediyorsa ben size yardımcı olmaya çalışacağım. Rica etsem GSM numaranızla birlikte yaşadığınız sorununuzu bana PM üzerinden detaylı bir şekilde iletir misiniz?
  • melancohly M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydınızla sisteminize ulaşamıyorum. GSM numaranızı PM üzerinden bana sorununuz ile birlikte iletir misiniz?
  • tnxsy kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size yardımcı olmaya çalışacağım. Sizden ricam bana buradan ilettiğiniz sorununuzu PM üzerinden daha detaylı bir şekilde GSM numaranızla beraber iletir misiniz? Sistem üzerinden hizmetinize ulaşarak yardımcı olmaya çalışacağım.
  • melancohly M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşamış olduğunuz sorununuzu çözüme ulaştırabilmek için arkadaşlarım bugün 16.00 saatine randevu almışlar. Ekip yollamışlar. İşlemler tamamlanınca sizi haberdar edecekler. Bu sürede bir sorun yaşarsanız bana buradan tekrar ulaşabilirsiniz.
  • Pm attim pmye bakip yardimci olur musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • escape__06 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorununuz nedeniyle üzgün olduğumuzu belirtmek isterim. Sorunuzu detaylı bir şekilde PM üzerinden GSM numaranızla birlikte iletirseniz size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • @TurkNetDestek hızım internetinizi kullanmaya başladığımdan beri (2 ayı geçti) 26 mbit gibi absürt tanımsız bir hıza sabit kaç defa size iletmiş olsamda internetimi 35 mbit tanımlamadınız kaldı ki hat değerlerim gayette 35 mbiti kaldırabilecek seviyede

    TurkNet Destek Burada


    bugün son bir şans daha verdim ve twitterdan yazdım bu sorunu gün içinde çözemezseniz başka bir iss e geöçiş yapacağım

    twitterdaki elamanınız destek kaydı oluşturmuş buda destek kaydı no:15928651 umarım gün içinde çözülür.

    mesajı aynı şekilde kopyalayıp gsm im ile birlikte pm olarak ta atıyorum şuan size




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, destek kaydınızla sisteminize ulaşamıyorum. GSM numaranızı PM üzerinden bana sorununuz ile birlikte iletir misiniz?

    Az önce turktelekom yetkilileri bilgi verdiler. Geçen hafta 16mbitten 35 mbit hıze geçtiğim için port değiştirilip adsl hattı dışarıda bırakılmış. Kısacası internetim kesilmiş bir hizmet verilmiş ama bundan benim haberim yok. Akşam gidip interneti hattını içeri alacağım muhtemelen sorun çözülecektir.
  • Kül Tablası kullanıcısına yanıt
    Merhaba, forum tarafında elimden geldiği kadar tüm kullanıcılarımıza yardımcı olmaya çalışıyorum. Tabii buradan benimde gerçekleştiremediğim işlemler var. Yaşanılan sorunları uzman arkadaşlarıma ulaştırarak süreci kısaltmaya çalışıyor ve destek vermeleri için elimden geleni yapıyorum. Bu gibi olumlu yorumlar beni mutlu ediyor. Size teşekkür ederim. Bir sorun yaşamanız durumunda bana nereden ulaşabileceğinizi biliyorsunuz İyi kullanımlar dilerim.
  • melancohly M kullanıcısına yanıt
    Bu işlemleri gerçekleştirdikten sonra bana PM üzerinden bilgi verirseniz sevinirim. Bir sorun olursa tekrar yardımcı olmaya çalışacağım.
  • attakkann1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şuan sisteminiz üzerinden hizmetinizi kontrol ediyorum. Arkadaşımın açtığı 15928651 numaralı destek kaydınız inceleniyor. İşlemler tamamlandığında size detaylı bilgi vereceklerdir. Ancak bugün gerçekleşmeye bilir. Bana yarın tekrar PM üzerinden ulaşırsanız gün içerisinde yardımcı olmaya çalışacağım.
  • 
Sayfa: önceki 148149150151152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.