Şimdi Ara

TURKNET = BIR AYDA AKTIVASYONU YAPAMAYAN INTERNET = PISMANLI = REZILLIK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
1
Favori
175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sayın Yetkili(ler),

    Bir aydır internetim bağlanmadı. 25.04.2020 tarininde başvuru evraklarımın tarafınıza ulaştığını ve onaylandığını teyit eden bir mesaj gönderdiniz. Yine o hafta içerisinde bir Türk telekom yetkilisi gelerek bina içi telefon kutusuna kadar olan kullanıcağım hattın tespitini ve işaretlemesini yaptı. Daha sonra 06.05.2020 tarihinde sizin bir teknik personeliniz gelerek daire tesisatimın bina telefon kutusunda ki birleştirme işlemini yaptı. Yanında getirmiş olduğu modem ile test etti ve evimde bulunan telefon ile de kontrol ettiğinde herhangi bir hat sinyali veya sesi olmadığını tespit etti. Gelen personeliniz "Telekoma, Türktnet tarafından çağrı açılacağını ve 24 saat içerisinde sorunumun çözüleceğini" beyan etti. Özellikle bir sorun olmasına karşın bu zamana kadar da modem almamıştım. İnternet sitenizde kuruşum ekiplerinin yanında test modemi oluyor yazdığı için. Teknik personeliniz 24 saat içerisinde sorun çözülür beyanından sonra bende gittim 450TL değerinde Keenetic extra modem aldım. Şuan malesef bağlayamadığınız internet yüzünde, sayenizde kullanamadığım modemin taksitlerini ödüyorum.
    Bu güne kadar online işlemler üzerinden defalarca sorunumu yazmama rağmen ve defalarca müşteri hizmetlerinizi aramama rağmen internetim halen bağlanmadı. Her aradığımda bana aynı otomatik cevabı veriyorsunuz "Sorununuzu telekom ekiplerine bildirdik kontrolünü sağlayacaklar." ve Telekom tarafından verilen otomatik cevapları bana iletiyorsunuz. Bu cevaplar benim sorunumu çözmüyor. Gelen telekom raporlarının hepsinde "SAHA DOLABINDA DEVRE DEĞİŞİKLİĞİ YAPILMIŞTIR" ve "HAT FİZİKSEL DURUMU: KAPALI" yazıyor. Telefonumun ahizesini kaldırdığımda hiç bir telefon hat sesi duymuyorum. ayrıca ben bütün gün evdeyim sadece ilk hat tespiti için gelen telekom personelinden başka hiçbir zaman telekomdan herhangibi biri binama veya daireme gelmedi ve kontrol sağlamadı. Bügün tarafıma göndermiş olduğunuz son telekom raporunda " log: ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDAN SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR." yazıyor. Herhangi bir kontrol yapılmadan nasıl sorun müşteri kaynaklı oluyor ben bunu anlayamıyorum. Artık ya sizin teklik ekipleriniz ya telekomun teknik ekipleri kim gelecekse gelsin ve sorunumu çözsünler. Sizin Telekoma iş yaptıramama gibi bir sorununuz olduğunu görüyorum. İnternet başvurumu sizlere değilde Türk Telekoma yapmış olsaydım defalarca gelip kontrol ederlerdi. Ben sürekli müşteri hizmetlerini arıyorum, siz sürekli aynı otomatik meajı veriyorsunuz Bıkmadınız mı artık müşterilerinizi oyalamaktan? Artık tarafıma "telekoma çağrı açıldı / kontrol edecekler / tespit edecekler / falanda filanda gibi masallar anlatmayın. bir aydır BECEREMEDİĞİNİZ İNTERNET HİZMETİ için eziyet çektiriyorsunuz. LÜTFEN ARTIK SORUMUNU ÇÖZÜNÜZ SAYIN YETKİLİLER

    Aşağıda bu zamana kadar yapmış olduğum yazışmaları paylaşıyorum.


    TURKNET = BIR AYDA AKTIVASYONU YAPAMAYAN INTERNET = PISMANLI = REZILLIK[size=4]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pixfit -- 22 Mayıs 2020; 22:45:59 >







  • 1 aylık uğraşım sonucu ancak 24.05.2020 günü türk telekomdan bir teknik personel gelerek internet sorununu düzeltti FAKAT Hizmet sözleşmem INTERNET + 1000DK HER YONE GORUSME şeklinde olmasına rağmen telefon hattım halen çalışmıyor. şimdi bana fatura kestiklerinde hem internet hemde vadettikleri ama hiçbir zaman bağlamadıkları heryöne 1000dk görüşme için para isteyecekler. İSTE HERKEZ BILSIN BOYLE BIR SOYGUNCU BUNLAR. AMAN BEN BULASTIM SIZ BULASMAYIN. HE BIRDE SOYLE BIRSEY VAR interneti bağladık diye aktif müşteri oluyorsunuz. böylelikle 0850 li müşteri hizmetlerini aradığınzda artık sizin karşınıza canlı bir muhattab çıkmıyor. her defasında otomatik sesli yanıt ile işinizi çözmek zorundasınız. yeni abonelik başvurusu dediğinizde canlı müşteri hizmetleri cıkıyor yada internetiniz bağlanana kadar her defasında canlı müşteri hizmetleri çıkıyor. ama bir kere sizi kafesledikten sonra daha yüzünüze bakan yok. aradığınızda derdinizi anlatacağınız bir muhattap yok. ayrıca telefon sorunu için defalarca çakrı bıraktım online işşlemlerden mesaj attım YOKKKKK AMA YOOOK




  • Bina içi kablolarla ilgili bir sorun mu var acaba? Bana da ilk internet bağlanırken karşı komşu ile benim kablolarımı yanlış bağlanmıştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurutucu -- 31 Mayıs 2020; 14:35:59 >
  • pixfit P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon hattınızda yaşadığınız sorun için 28.05.2020' de oluşturduğunuz destek kaydı üzerinden kontrolleri tamamlayarak size bilgi vereceğiz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.