Şimdi Ara

TURKNET artık sabrımızı taşırdı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
701
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nisan ayında bir ay süren çileli süreçte başlattığım Türknet aboneliğine bazen kısa süreli İnternet kopmalarının yaşandığını bile bile başladım. Hatta iki kişinin de Türknet'e geçmesini sağladım. Fakat geçen birkaç ayda müşteri desteğini sona erdirdiler. Online işlemler adı altında minimum 5-10 gün sonra alakasız cevapların verildiği panel de bir işe yaramadığı gibi artık uzun süreli kopmalar yaşamaya başladı. Derken an itibariyle (30 Haziran 2020 Saat 21.00) hâlâ internet kesik ve muhatap bulamıyoruz. Pandemi diye evden çalışıyoruz ama parasını ödediğimiz, hakkımız olan hizmeti bile alamıyoruz. Şu an kime şikayet edeceğime mi yanayım yoksa tavsiye ettiğimi kişilere karşı yaşadığım mahcubiyete mi? Bu internet sağlayıcılar depremde de pandemide de sınıfta kalmıştır. Ödediğimiz faturanın karşılığını alamadığımız ve en ciddi görünen şikayet edilecek mecralardan bile eli boş döndüğümüz bir ülkede kimi kime şikayet edeceğiz, internet altyapısı gibi en temel hizmetin sürdürülemediği bir yerde üretime nasıl katkı sağlayacağız, işlerimizi nasıl yürüteceğiz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi justruth -- 30 Haziran 2020; 22:10:48 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • @TurkNetDestek forum yetkilisini çağıralım.

    Ama sorunu çözeceğini zannetmiyorum.
    Btk'dan ve Cimer'den şikayet et.
    https://altyapisorgu.netspeed.com.tr/
    https://www.extranet.com.tr/altyapi/

    port ve hız sorgulaması yap. Port varsa hiç düşünme başka bir iss'ye geç millenicom'u dene, netspeed'i dene. Önerim 15 - 20 TL fazla verip altyapı sahibi olan Türk Telekom'dan almandan yana ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LoRdOfWeB -- 30 Haziran 2020; 22:39:56 >




  • LoRdOfWeB kullanıcısına yanıt
    Aslında bahsettiğiniz mecralara daha önceden yaşadığım sorunlarla ilgili gayet ciddi bir rapor hazırladım ama hiçbir şekilde bir çözüm sağlanamadı. Ben farklı yollar arayana kadar bir ay geçti ve sorunlar bir türlü çözülmüştü.

    Desteğin ve katkından ötürü teşekkür ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, arızayı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Sorun şimdilik çözüldü. Ama müşteri hizmetleri noktasında eksiklik devam ediyor. Bu değişmeli.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ben attım benimle niye ilgilenmediniz, yalan dolan resmen ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • justruth J kullanıcısına yanıt
    Sorunun çözümlendiğine sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • toprakart kullanıcısına yanıt
    Yerinde destek ekibi ile iletişime geçilmiştir. Gün içerisinde de arama yapıldı. Tarih bilgisi alarak sizinle paylaşacağız.
  • D smart açıyorda ne oluyor adam wifi kapat aç
    diyor devam ederse bizi ara. İnternet kesiliyor 1 gün yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.