Şimdi Ara

Turknet altyapı sorgulamak istediğimde karşılaştığım olay!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba altyapı sorgulamak istediğimde alttaki metinle karşılaştım, hali hazırda Türknet veya başka bir internet kullanmıyorum. 


     "Bir adrese sadece tek bir internet hizmeti sunabiliyoruz. Bizim kayıtlarımıza göre bize verdiğiniz adreste başka bir TurkNet internet hizmeti daha kullanılıyor. Kayıtlarımızda bir yanlışlık olduğunu düşünüyorsanız lütfen bize musterihizmetleri@turk.net adresinden ulaşın."


    Bahsedilen mail adresine ilettim ancak oradan da şöyle bir cevap geldi :

    "

    Merhaba,


    Bize ilettiğiniz talep ve şikayetlerinizi akıllı sistemler üzerinden süzerek daha hızlıca çözüm sunabileceğimiz hale getiriyoruz. Sistemlerimiz size sorular yöneltiyor, bazen hiç soru sormadan hizmetinizi kontrol ediyor ve size daha hızlı cevap verebilmek adına yeni bir boyut getiriyor. Sesli yanıt sistemi, Online İşlem Merkezi veya Mobil uygulamamızdan ilettiğiniz talep ve şikayetleri aynen bu yöntem ile sistemlerimize işliyoruz. Bu sebeplede daha hızlı çözüme kavuşturabiliyoruz.


    Mail kanalımızın malesef bu kontrolleri yapabileceğimiz bir kanal olmadığını tespit ettik. Buradan ilettiğiniz talep ve şikayetleri anlamladırmak, çözümleneceği ekiplere yönlendirmek, gelen cevapları sizinle paylaşmak gibi sebepler, taleplerinizi çözüme kavuşturmamızı yavaşlatıyor.


    Talep ve şikayetlerinizi online işlem merkezinden, mobil uygulamamızdan ya da çağrı merkezi sesli yanıt sistemimiz üzerinden bize iletebilirsiniz.

    Talep ve şikayetlerinizle ilgili gerekli kontrolleri sistemlerimiz otomatik olarak yapacak ve konuyu ilgili uzmanlara iletecek. İlgili uzmanlarımız sizden daha fazla bilgi alması gerekiyorsa size ulaşacak ve sorununuzu çözecek. Sorununuzu hemen çözemiyorsak (ki bazılarını hemen çözemiyoruz) süreç boyunca işin nasıl ilerlediği ile ilgili sizi sürekli bilgilendireceğiz.


    TurkNet'i tercih ettiğiniz, Türkiye'de internetin değişmez denilenlerini değiştirme yolunda bize eşlik ettiğiniz için teşekkür ederiz.


    Saygılarımızla



    TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş.

    Tel: 0850 288 80 80

    Faks: +90 212 216 55 60

    "


    Telefon ile görüşme yaptığımda ise bana buradan göremiyoruz dendi

    Ben Türknet bağlatmayı düşünüyordum ancak nasıl bir döngünün içine girdim belli değil

    İlgilenirseniz sevinirim, benim adresimden birisi bağlatmış mı sistemsel yanlışlık mı oldu durum hakkında bilgi edinmek istiyorum.

    @TurkNetDestek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Paketin nasıl ne kadar destekliyor
  • Hocam sorunu anlamadınız sanırım

    Altyapı sorgulamak istediğimde adresimde Türknete ait bir internetimin olduğu belirtiliyor

    Ancak ben şuan adresimde hiçbir internet kullanmıyorum

    Dsmart net kullanıyordum onu da bugun iptal ettim

    Yani birisi benim adresim üzerinden Türknet mi kullanıyor ankastrede falan mı bi yanlışlık var tamamen konu hakkında net bir bilgim yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, sorgulama yaptığınız adreste TurkNet kullanıcı olduğundan dolayı bu uyarıyı veriyor. Komşularınızdan birinin sizin iç kapı numarasına abonelik başlatması durumunda bu hata ile karşılaşılabiliyor. Dilerseniz komşularınız ile görüşerek hatalı adrese başvuru yapan kullanıcıyla iletişime geçerek bu durumu kendisiyle paylaşabilirsiniz. Adresin boşa çıkması durumunda ancak hizmet alabilirsiniz. Ya da yerleşik operatör sistemlerinde adresiniz farklı gözüküyor olabilir. Bu konuda telekom müdürlüğüne giderek adres teyidi yapabilirsiniz.
  • Binadan başka numara denediğiniz de ne yazıyor

    Port mort var görünüyor mu bari?


    Port var görünüyorsa siz de başka daire numarası üzerinden başvuru yapın

    teknik ekip gelince de rasgele boş bir yere taksın sizin bağlantınızı


    Ne uğraşacaksınız hocam müdürlükmüş cart curt

    Adamların çözmek istemediği mevzuyla siz mi uğraşacaksınız

    Bırakın iyice arap saçına dönsün bence :)


    Aslında mantıken yapılması gereken tek şey

    İkametgah belgenizi İSS ye gönderip

    Adresimin boşa çıkarılıp sorunumun giderilmesini talep ediyorum demek

    Ama yok illa sizi uğraştıracaklar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakasupi -- 8 Şubat 2021; 15:18:33 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.