ss li adamlar fizik kurallarına karşı koyuyor ![]() 7 liralık şarj ile 8 saat çalışabiliyor. 🚜
Çiftçinin mazot derdini bitirecek, Türkiye’nin ilk yerli elektrikli traktörü seri üretime hazır.... https://www.facebook.com/trthaber/videos/2253280698272520![]() Tamamen elektrikle çalışan yerli elektrikli traktörün tanıtımı Manisa'da yapıldı. Prototipleri seri üretime hazır olan elektrikli traktör, 7 liralık şarjla 8 saat çalışacak.
https://www.trthaber.com/haber/gundem/bekir-pakdemirli-turkiyenin-yerli-elektrikli-traktorunu-tanitti-409852.html
Daha Fazla Bilgi için;
https://www.trthaber.com/
Mobil uygulamalar
Android ➤ https://play.google.com/store/apps/details?id=com.TRT.TrtHaber&hl=tr
IOS ➤ https://itunes.apple.com/nl/app/trt-haber/id509983402?l=en&mt=8
Abone olmak için ➤ https://www.youtube.com/user/trthaber?sub_confirmation=1
TRT Haber Sosyal Medya adresleri
Twitter ➤ https://twitter.com/trthaber
Facebook ➤ https://www.facebook.com/trthaber
Instagram ➤ https://www.instagram.com/trthaber
Linkedin ➤ https://tr.linkedin.com/company/trthaber
Medium ➤ https://medium.com/trthaber
Pinterest ➤ https://tr.pinterest.com/trthaber
Dailymotion ➤ https://dailymotion.com/trthaber
Youtube ➤ https://youtube.com/trthaber
Google Plus ➤ https://plus.google.com/+trthaber
TRT Haber Programlar Youtube Hesabı
https://www.youtube.com/trthabertv
TRT Haber İletişim için;
https://www.trthaber.com/iletisim.html TRT https://www.youtube.com/watch?v=2fXkow5bAJIbakın israilin filistini gaz rezervleri konusunda işgal ettiğini savunan bir cahiller ordusu var ![]() Gaziantepli oto tamircisi Murat Ağbaş petrol savaşlarını bitirecek bir buluşa imza attı. Ağbaş, araçların yüzde elli suyla çalışması sağlayan sitem geliştirdi. 3 araçta yaptığı denemede başarılı sonuçlar elde eden Ağbaş, 2 litre suyla 70 kilometre gidiyor.
İhlas Haber Ajansı YouTube Kanalına Abone Olmak İçin:
► http://bit.ly/IHA-Abone
Gaziantepli oto tamircisi araçların suyla çalışması için önemli bir buluşa imza attı. 21 yaşındaki Murat Ağbaş geliştirdiği sistemi eski model bir araçta yaptığı testin başarılı olduğunu görünce, yeni arabalara da takarak yaklaşık 70 kilometrelik yolu 2 litre suyla gidiyor. Ağbaş geliştirdiği sistemin Şimdilik yüzde elli su yüzde elli yakıtla çalıştığını ifade ederek, hedefinin yüzde 100 suyla çalışan otomobiller olduğunu söyledi. Aracın performansını da yüzde 30 yükseldiğini belirten Ağbaş, Yetkililerin kendisine destek vermesi durumunda buluşunu geliştireceğini ifade ederek, buluşunun dünyada yankı oluşturacağını iddia etti.
“Testler olumlu geçince aktif olarak kullanıyorum”
Yaptığı testlerin başarılı olduğunu gördükten sonra sıfır arabaya sistemini monte ettiğini belirten Ağbaş, “Baktım ki petrol fiyatları yüksek, savaşlarda hep bu petrol yüzünden oluyor. Bende bunu önlemek için böyle bir fikir geliştirdim. Yaptığım sistemi ilk başta bir tane eski model bir araçta test ettim. Yaklaşık 10 bin kilometre yaptıktan sonra motorunu açarak herhangi bir olumsuz durum var mı diye kontrol ettim. Hiçbir olumsuzluk olmadığını görünce biri sıfır olmak üzere 2 araca daha bu sistemi monte ettim. Araca takılan sistem sayesinde yakıttan yüzde elli tasarruf yapılıyor. Yüzde 50 suyla çalıştığı için yakıt tasarrufu yüzde 50 düşerken, performansta yüzde 30 artıyor” dedi.
“Sistem nasıl çalışıyor”
Sistemle ilgili bilgiler paylaşan Ağbaş, “Arkada su haznemiz var. O su haznesine elektronik bir cihaz yaptım. Hepsini kendim yaptım. O eletronik cihazda suyun içindeki hidrojen gazımızın elde etmek maksadıyla ayrışan hidrojen 2 tane filtremiz var. Birinci filtremizden geçtikten sonra 2 filtremizde motora doğru gönderip yanmasını sağlıyor. Aracımız yüzde 50 su, yüzde 50 yakıtla çalışıyor” şeklinde konuştu.
“Hedefim yüzde 100 suyla çalışan sistem”
Hedefinin yüzde 100 suyla çalışan sistem geliştirmek olduğunu belirten Ağbaş, “Bunu yüzde yüz suyla çalışır duruma getirmek istiyorum. Ancak maddi kaynaklarım kısıtlı olduğu için geliştiremedim. Şimdilik yüzde 50 suyla çalışır sistemi geliştirdim. Bagajdaki sistem görüntüsünü de gelecek desteklere bağlı olarak kapalı yerlere monte edeceğim. Sistemi geliştirmek için yetkililerden destek bekliyorum”
2 litre ile 70 kilometre
2 litre suyla 70 kilometre yol gidildiğini belirten Ağbaş, “Yüzde 30 civarında aracın performansı artıyor. Çeşmeden suyu doldurup biniyorsun hepsi bu” diye konuştu.
“Bizde aracımıza uygulayacağız”
Sanayi sitesinde bulunan komşu esnaflar ise, ilk duyduklarında inanamadıklarını, ancak test ettikten sonra kendi aracımıza da uygulama kararı aldıklarını ifade etti.
#haber #sondakika #gündem #petrolsavaşları #suylaçalışansistem
================================
İhlas Haber Ajansı Resmi Web Sitesi
► http://www.iha.com.tr
İhlas Haber Ajansı Sosyal Medya Adresleri
► https://facebook.com/iha.com.tr
► https://twitter.com/ihacomtr
► https://instagram.com/ihacomtr/
► https://plus.google.com/+ihatr_ihacomtr/
İhlas Haber Ajansı hakkında
http://www.iha.com.tr/hakkimizda.html
İhlas Haber Ajansı’na ulaşmak için
►http://www.iha.com.tr/hakkimizda.html https://www.youtube.com/watch?v=rXoZ6DVLcQg![]() Tekirdağ Oto Sanayi Sitesi'nde motor tamirciliği yapan ve 1978 yılında LPG'yi otomobilde kullanma fikrinin mucidi olarak tanınan Halit Avcıoğlu (69), şimdi de yerli ve milli biri kare pistonlu diğeri yuvarlık pistonlu olmak üzere iki araç motoru tasarladı. Avcıoğlu, test çalışmalarını sürsürdüğü yeni tasarımıyla yüzde 70 yakıt tasarrufu sağlanacağını belirti.
Tekirdağ Oto Sanayi Sitesi'nde motor tamirciliği yapan ve 1978 yılında LPG'yi otomobilde kullanma fikrinin öncüsü olarak tanınan Halit Avcıoğlu, o dönem kamuoyunda büyük ilgi gördü. Yıllardır motor tamirciliği yapan Avcıoğlu, şimdi de yerli ve milli biri kare pistonlu diğeri yuvarlık pistonlu olmak üzere iki araç motoru tasarladı. Yıllarca araştırıp yeni motor tasarladığını ifade eden Halit Avcıoğlu, danıştığı uzmanların da tasarladığı motora şaşırdığını söyledi.
Tasarladığı motorun bilinen motorlardan farklı olduğunu kaydeden Halit Avcıoğlu, "Bilinen tüm motorların aksine 100 CC'lik bu motoru 2 bin 500 CC gücüne çıkarıp ve bu gücü elde ederken de yüzde 70 yakıt tasarrufu sağlayacağız. Dünya üzerinde böyle bir tasarım yok. Bunu çok araştırdım. Bu işin uzmanlarına sordum şaşırdılar. Bu motorla 1 litre benzin ile 100 kilometre yol kat edilebilecek. Bu tasarımda karbüratör yok, enjektör yok. Bu motor benzini buharlaştırıp yakacak. Kesinlikle hava kirliliği yaratmayacak bir motor olacak" dedi.
'BİR HAFTA SONRA MARŞA BASACAĞIM'
Tasarladığı motorun bütün parçalarını yaptırdığını söyleyen Avcıoğlu, "Şu anda bütün parçalar hazır montaj çalışmalarım sürüyor. Sanırım bir hafta sonra kontağına basacağız. Motoru test etmek için bir araba aldım. Arabaya bu motoru monte ettikten sonra kendimiz önce bir sürüş yaparak provasını yapacağız. Bütün testlerimizi geçtikten sonra artık TÜBİTAK veya hangi kuruluş ilgilenecekse oraya başvuracağız. Ben bu işe yürekten inanıyor ve kendime güveniyorum. Şu ana kadar sadece bir motor tasarımına 100 bin lira bütçe harcadım. Yaptığım her iki tasarım içinde patent başvurusunda bulundum ve patentlerini de aldım sayılır. Bu tasarım tamamen yeni bir icat olacak. Dünyada olmayan bir çalışma olacak. Ayrıca bu tasarım sadece otomobillerde kullanılmayacak. Motosiklet, traktör, çim makineleri ve teknelere kadar bir çok alan da kullanılabilecek" diye konuştu.
LPG'li otomobil fikrinden sonra hep böyle bir motor tasarlamayı daima arzu ettiğini belirten Avcıoğlu, "Yurt dışına çalışmaya gittim. Ve oradan emekli olup Türkiye'ye döndüm. Emekli olduktan sonra zamanım bol olunca bu tasarımı hayata geçirmeye karar verdim. Ve bu icadım tamamen Türk malı olmasını, Türkiye'de böyle bir motor artık üretilsin istiyorum. Tek arzum bu. Bu motor hem ekonomik hem güçlü, yüksek performanslı sessiz ve asla hava kirliliği yaratmayacak. Şu kare pistonlu motorun özelliklerini anlatmakla bitiremem. Bu kare pistonlu tasarımda sekman ve tırnak aralığı diye bir şey yok. Kartele kompresör yapmayacak. Motor ustaları bilir kartele kompresör yapmayan bir motorun, motor yağının evsafı bozulmaz. Günümüz motorlarında 15-20 bin kilometrede motor yağı değiştiriliyor ise, bu motor tam randımanla çalıştığında belki yılda bir kere motor yağı değiştirme ihtiyacı duyulabilir" dedi.
'TASARIM ÇANTA MOTOR OLACAK, AKÜ GİBİ DEĞİŞTİRİLECEK'
Avcıoğlu, bilinen motor arızalarının yeni tasarladığı motorda olmayacağını ve uzun ömürlü olacağını savunarak şunları kaydetti:
"Bu motorun tamiri gerekmeyecek. Aküler nasıl değişiyor ise çanta gibi yerinden alınıp yenisi konulabilecek. Bir motorun kompresörü ne kadar iyi ise o kadar güçlü olur."
Seri üretim yapmaya kendi bütçesinin yetmeyeceğini belirten Avcıoğlu, "Benim ne bütçem ne de imkanım buna yetmez. Ancak ülkemizde varlıklı müteşebbislerimiz var. Ya da birkaç kuruluş bir araya gelir bir konsorsiyum oluşturur, üretimini yapabilirler. Ben ülkemde bir şeyi var etmeyi istiyorum, bu tasarıma ilgi göstersinler. Tabii ki hayata geçtiğinde biz de ekmeğimizi kazanacağız. Benim tasarladığım LPG'li otomobil tasarımımdan binlerce insan ekmek yiyor şu anda" diye konuştu. https://www.youtube.com/watch?v=xa4p0P2xnlg![]() Tekirdağ Oto Sanayi Sitesi'nde motor tamirciliği yapan ve 1978 yılında LPG'yi otomobilde kullanma fikrinin mucidi olarak tanınan Halit Avcıoğlu'nun (69), yerli ve milli biri kare pistonlu diğeri yuvarlık pistonlu olmak üzere iki araç motoru tasarlaması büyük ilgi gördü. Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank'ın talimatı ile Avcıoğlu ile görüşüp, motor üzerinde inceleme yapan heyet, ön raporunda olumlu görüş bildirdi.
Tekirdağ Oto Sanayi Sitesi'nde motor tamirciliği yapan ve 1978 yılında LPG'yi otomobilde kullanma fikrinin öncüsü olarak tanınan Halit Avcıoğlu, o dönem kamuoyunda büyük ilgi gördü. Yıllardır motor tamirciliği yapan Avcıoğlu, şimdi de yerli ve milli biri kare pistonlu diğeri yuvarlık pistonlu olmak üzere iki araç motoru tasarladı. Yıllarca araştırıp yeni motor tasarladığını ifade eden Halit Avcıoğlu, danıştığı uzmanların da tasarladığı motora şaşırdığını söyledi. Tasarladığı motorun bilinen motorlardan farklı olduğunu kaydeden Halit Avcıoğlu, "Bilinen tüm motorların aksine 100 CC'lik bu motoru 2 bin 500 CC gücüne çıkarıp ve bu gücü elde ederken de yüzde 70 yakıt tasarrufu sağlayacağız. Dünya üzerinde böyle bir tasarım yok. Bunu çok araştırdım. Bu işin uzmanlarına sordum şaşırdılar. Bu motorla 1 litre benzin ile 100 kilometre yol kat edilebilecek. Bu tasarımda karbüratör yok, enjektör yok. Bu motor benzini buharlaştırıp yakacak. Kesinlikle hava kirliliği yaratmayacak bir motor olacak" dedi.
Avcıoğlu, bilinen motor arızalarının yeni tasarladığı motorda olmayacağını ve uzun ömürlü olacağını savunarak, "Bu motorun tamiri gerekmeyecek. Aküler nasıl değişiyor ise çanta gibi yerinden alınıp yenisi konulabilecek. Bir motorun kompresörü ne kadar iyi ise o kadar güçlü olur" dedi.
BAKANLIK DEVREYE GİRDİ
Avcıoğlu'nun tasarımını Demirören Haber Ajansı'nın (DHA) gündeme getirmesinin ardından kendisine yoğun ilgi gösterilirken, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, Tekirdağ Valiliği, Namık Kemal Üniversitesi devreye girdi. Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank'ın talimatı üzerine AK Parti Tekirdağ il yönetiminden Bekir Kiremitçi, Bayram Başelma, Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Fahrettin Akçıl ile Namık Kemal Üniversitesi Rektör Yardımcısı ve Teknokent Güney Genel Müdürü Prof.Dr. Bülent Eker, Teknik Bilimler Meslek Yüksek Okulu Motor Bölümü bölümü öğretim üyesi, Dr. Erdal Kılıç, KOSGEP Tekirdağ Güney İl Müdürü Esin Sayın, sanayi sitesine giderek, Halit Avcıoğlu ile görüştü. Avcıoğlu, tasarladığı motorun tüm ayrıntılarını heyete anlattı.
RAPOR HAZIRLANDI
Motor ustası Avcıoğlu'nun görüşleri alan ve tasarladığı motor üzerinde incelemelerde bulunan heyet ön bir rapor hazırlayarak, Tekirdağ Valisi Aziz Yıldırım'a sundu. Konuyla ilgili hazırlanacak kapsamlı raporun ise Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank'a sunulacağı belirtildi. Heyetin yaptığı ilk incelemede motor üzerinde olumlu görüş bildirdiği öğrenildi.
Namık Kemal Üniversitesi Rektör Yardımcısı ve Teknokent Genel Müdürü Prof. Dr. Bülent Eker, hazırladıkları raporu Valiliğe sunduklarını söyledi. Hazırlanan raporda şu görüşlere yer verildi:
"Bu incelemeler sonucunda motor aksamını krank mekanizması ve yanma ünitesinin özgün özellikte olduğu ve bunun seri imalat aşamasında geliştirilmesi durumunda motor veriminin benzer özellikte bulunan motorlara oranla avantajlı olabileceği düşünülüyor. Motorun diğer aksamları ve motorun araç üzerinde yerleştirileceği yer, göz önüne alındığında boyutsal açıdan avantajlar içereceği ve bunun yanın da yerli ve milli imalatın yapılması ile birlikte ülkemizi uluslararası alanda başarı ile temsil edebilir. Yapılan değerlendirme sonucunda motorun çalışma karakteristikleri elde edildikten sonra daha net görüşler ortaya çıkacağı umulmaktadır. Ancak bu aşamada emek ve düşüncenin birleştirilerek yıllardır bu konu da çalışan ve çalıştığı ortamlarda zorlukla karşılaşan Halit Avcıoğlu'nun bu çabasının desteklenmesi gerektiği ve bilimsel açıdan takviye edilerek Ar-Ge özelliklerinin artırılması ile ülkemiz önemli bir kazanıma kavuşacaktır. Hali hazır da bu motor üzerinde çeşitli kaynaklara ilgi odağı olması pazarda da önemli kazanımları beraberinde getireceği ve yine şehir içi ulaşımda kullanılacak küçük yapılı otomobillerin motor aksamı olarak değerlendirilebileceği görülmüştür. Üzerinde çalışmaların sürdürülebilmesi ile sanayimize motor boyutun da önemli katkılar yapacağı tahmin edilmektedir." https://www.youtube.com/watch?v=IRf7pqrz6kU
![]() Sivas Ulaş'ta , ilkokul üçten sonra eğitimine devam etmeyen ve çok az derecede okuma yazma bilen Yusuf Zafer, geliştirdiği "profesyonel kat kaloriferi" ile yılda sadece 110 lira ödeyerek hem evini ısıtıyor hem de elektrik ve sıcak su ihtiyacını karşılıyor.
AA’yı takip edin
Web sayfası: http://www.aa.com.tr/tr
Twitter: https://twitter.com/anadoluajansi
Facebook: https://www.facebook.com/anadoluajansi
Instagram: http://instagram.com/anadoluajansi https://www.youtube.com/watch?v=fXfMgnuywOk![]() Antalya'da yaşayan girişimci Birol Yılmaz, 3 aylık AR-GE çalışması ile yakıtsız çalışan bir jeneratör üretti. 3 kilowattlık alternatif enerji üreten jeneratörle 12 saat durmaksızın televizyon, buzdolabı, bilgisayar ve 10 ampul rahatlıkla çalışabiliyor.
Antalya’da daha önce yakıtsız çalışan motor çalışmalarıyla gündeme gelen firma, hiçbir enerjiye veya yakıta ihtiyaç duymadan elektrik üretebilen bir jeneratör yaptı. 3 aylık bir AR-GE çalışmasının ardından üretilen jeneratör, yaklaşık bir soba büyüklüğünde ve elektro mekanik dijital sistemle çalışıyor. Dijital kontrol sistemine sahip olan jeneratör, aküsünden aldığı düşük bir enerjiyle çalışmaya başlamasının hemen ardından faydalı enerjiyi üretmeye başlıyor. Özel bir teknolojiyle üretilen jeneratörün ortaya çıkardığı enerjiyle bir evin lambaları, bilgisayar, televizyon ve buzdolabı rahatlıkla çalıştırılabiliyor. Yakıtsız çalışan jeneratör 220 volt enerji üretiyor. Girişimci Birol Yılmaz'ın ana hedefi ise jeneratörün tamamını yerli ve milli olarak üreterek Türkiye'nin hizmetine sunmak.
#jeneratör #haber #antalya https://www.youtube.com/watch?v=Oa0qEqO4rW4![]() Antalya'da yaşayan girişimci Birol Yılmaz, 3 aylık AR-GE çalışmasının ardından, yakıtsız çalışan jeneratör üretti. 3 kW'lık alternatif enerji üreten jeneratör, 12 saat durmaksızın çalışırken, ortaya çıkan enerjiyle televizyon, buzdolabı, bilgisayar ve 10 ampul aynı anda rahatlıkla çalışabiliyor.
Kanalımıza Abone Oldunuz mu?
📌 http://bit.ly/IHA-Abone
Antalya’da daha önce yakıtsız çalışan motor çalışmalarıyla gündeme gelen firma, hiçbir enerjiye veya yakıta ihtiyaç duymadan elektrik üretebilen bir jeneratör yaptı. 3 aylık bir AR-GE çalışmasının ardından faaliyete geçen jeneratör yaklaşık bir soba büyüklüğünde ve elektro mekanik dijital sistemle çalışıyor. Dijital kontrol sistemine sahip olan jeneratör, aküsünden aldığı düşük bir enerjiyle çalışmaya başlamasının hemen ardından faydalı enerjiyi üretmeye başlıyor. Özel bir teknolojiyle üretilen jeneratörün ortaya çıkardığı enerjiyle bir evin ışıkları, bilgisayar, televizyon ve buzdolabı rahatlıkla çalıştırılabiliyor. Yakıtsız çalışan jeneratör 220 volt enerji üretiyor. Girişimcinin ana hedefi ise jeneratörün tamamını yerli ve milli olarak yapmak ve Türkiye'nin hizmetine sunmak.
"Antalya'da 12 saat durmaksızın çalışabiliyor"
3 aylık bir çalışmanın ardından jeneratörün prototipini üretmeyi başardıklarını dile getiren firma sahibi Birol Yılmaz, mazot, benzinin yanında rüzgar yada güneş enerjisi kullanmadıklarını kaydetti. Şuandaki mevcut ürünün 3 kW’lık olduğunu işaret eden Yılmaz, “ Sistemin içinde 12 volt 100 amperlik bir akü var. DC motorun sürücüsünün buradan almış olduğu hareket enerjisini jeneratöre aktarıp, 3 kW’lık AC akım üretiyor. Elektriği üretirken 500 Watt'ı ile kendi sistemini besliyor. Dışarıdan herhangi bir enerjiye ihtiyaç duymadığı gibi sürekli çalıştırabiliyoruz. Sadece sistemin 12 saatlik çalışmada, 3 saatlik bir dinlendirmeye ihtiyacı var. Soğuk yerlerde 24 saat bile çalıştırılabilir“ dedi.
"Rahatlıkla taşınabiliyor"
Tarım alanında jeneratörün yoğun olarak kullanılmasını beklediklerinin altını çizen Yılmaz, “ Sistemin bazı parçaları ithal olmakla beraber, bunun biz çoğu parçasının ülkemizde üretimini yapabiliriz. Ağırlığı 109 kilogram, mobil olarak her yere taşınabilir. 104 santimetre yüksekliği var. Her şey bir kabinin içinde yer alıyor” diye konuştu.
"Patent bekleniyor"
Ticaret Bakanlığından yeterli izinlerin alınmasının ardından seri üretime geçeceklerine değinen Yılmaz, “ Maliyeti ithal parçalarla 3 bin doları buluyor. Biz bunu ülkemizde üretmeyi istiyoruz. O zaman satış fiyatımız yaklaşık en fazla 35 bin TL’yi bulacak” dedi.
"Büyüğünü yapacaklar"
180 kW’lık büyük modelini de yapmayı hedeflediklerini belirten Yılmaz, “ Bu cihazımızla şuan bir klima, televizyonu, 10 ampulü, bilgisayarı kullanabiliyoruz. Elektrik enerjisinin olmadığı yerlerde hayatı kolaylaştırmasını bekliyoruz. Patent başvurusunu yaptık.Ardından seri üretime geçeceğiz” dedi. Askeriyenin üs kulelerinde sınır ötelerinde enerjiye ihtiyaç duyulan yerlerde rahatlıkla kullanılabileceğini ifade eden Yılmaz, jeneratöre çok sayıda talebin gelmeye başladığını sözlerine ekledi.
#haber #sondakika #gündem
-----------------------------------------------------------------------
Bir Çok Merak Edilen Konuda Uzman Görüşlerini Sizlerle Buluşturduğumuz İHA Aktüel Kanalımız 👇
📌 https://bit.ly/IHA-Aktuel
İhlas Haber Ajansı Resmi Web Sitesi
🌐 http://www.iha.com.tr
Sosyal Medya'dan Bizi Takip Edin!
📍 https://facebook.com/iha.com.tr
📍 https://twitter.com/ihacomtr
📍 https://instagram.com/ihacomtr/
📍 https://t.me/ihacomtr
📍 https://www.tiktok.com/@ihacomtr
Bize Ulaşmak İçin 👇
🌐 https://www.iha.com.tr/iletisim https://www.youtube.com/watch?v=YDnZAV7pk3sbonus cahiller bunun farkındalar ve cahillikleri ile övünüyorlar |
türkiyede cahilliğin prim yapması (satılan hayaller )




-
-
Amerika Berkeley, MIT ve Stanford'a boşa milyar dolar yatırıyor. Bizim sanayiden üç usta alsalar işi çözerler.
-
tüm TR sanayisini topla şu adamın yarısı etmez
-
milliyet
(ÖZEL HABER) KAYSERİLİ KARDEŞLERDEN ÇIĞIR AÇACAK BULUŞhttps://www.milliyet.com.tr/yerel-haberler/kayseri/ozel-haber-kayserili-kardeslerden-cigir-acacak-bulus-11014274
Bunlarda kayserinin mucitleri 2015 den beri ortalama yılda bir defa haberleri yapılır destek arıyoruz diye
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ehmet34 -- 2 Ocak 2024; 22:28:39 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Türkiye'de cahillik övünülen, desteklenen, hoşa giden bir şey. Bir tane profesör bozuntusu vardı, şey diyordu: neymiş, bize cahil insan lazımmış.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Birde bu var daha önce denenmiş bir motor türünü kendi yeni bulmuş gibi anlatan
Fatih Gürarslanyoutube
Dairesel Motor Tanıtım Filmi (Hisar Motor Fatih Gürarslan 2020)https://www.youtube.com/watch?si=YChjNljaSQ0a4tY3&v=y6Uyfwr0bq4&feature=youtu.be
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Kamuoyun ile billur geçmekten bunlara ceza verilmeli.
-
-
Kılıçdaroğlu’nun zaferi de satılan bir hayaldi. Epey prim yaptı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne primi yapmış bu sözde videolar ?
-
tüm türkiye senin mahalleden ibaret değil cahal bilader.
-
Cahillik maalesef artık önlemez bir kitleyi müthiş şekilde zehirlediler. Ülkenin her yeri su alıyor...
-
Sende nasıl bir korku bıraktıysa alakasız bir konuya gelip patlamışsın merak etme oğul adam alevi veya Atatürkçü diye iktidara gelince sülaleni bayramda ziyaret edip sevmicekti oda bir insan Allah'ın kulu sizde biraz insan olsanız keşke kılıçtar ile uğraşmak yerine Dilan Polat gibilerin 7 yıldır susup büyütmezdiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu mucidler geciti olayı yeni değil.
Tee doksanlarda ana haberlere her hafta bir mucid çıkardı . 99 depremi öncesine kadar "atölyesinde uçak yapan engelli usta " , hiç şaşmaz her ay "borla çalışan araba " ,"suyla çalışan motor","ev yapımı füze " gırla dönüp giderdi.
99 depremi sonrası ise istisnasız 6 ay boyunca "depremi önceden tahmin eden"mucidler geçiti vardı. En güzeli de damacana içine kireçli su döküp,hortumu yarığa tutunca depremi bilen mucit adamdı .
Ha o zamanlar malûm kitleyi uyutmak için değilde, ana haber kuşağında geyik olsun diye muhtemelen yer verirlerdi.
Sonrasında yerli uçak göklerde diye başlayan kitle terbiyecisi daha kurumsal mucidler çıktı ki en tepe noktası "papaz eriği ,imam eriği converter"
Ha birde her sene sınavda birinci olan çoban hikayeleri var. Bu süper zekalar nerelerde ne yapıyorlar acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Adam kişisel hırsları için ülkenin geleceğini sevdi siz de hala böyle kötü niyetli insanları savunmaya devam edin.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

Amerika Berkeley, MIT ve Stanford'a boşa milyar dolar yatırıyor. Bizim sanayiden üç usta alsalar işi çözerler. |
tüm TR sanayisini topla şu adamın yarısı etmez ![]() |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X