Şimdi Ara

Türk Telekom Fiber’de 2.Hopta yüksek PİNG sorunu!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, Türk Telekom Fiber kullanıcısıyım. Tracert testi yaptığımda 2.hopta anormal bir ping değeri çıkmakta. Bu sorun neden kaynaklanır acaba ?

    Türk Telekom Fiber’de 2.Hopta yüksek PİNG sorunu!
    Türk Telekom Fiber’de 2.Hopta yüksek PİNG sorunu!


    Diğerleri normal bir şekilde artmışken 2.hopta çok yüksek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bir önemi yok ve bende de yıllardır aynı. Network cihazları ping (ICMP) paketlerine cevap dönmeyebilir, düşük öncelikle cevap dönebilir veya sadece bir kısmına cevap dönmeyi seçebilir. Telekomda o her ne cihazıysa ICMP ile uğraşmak yerine asıl işine bakmayı tercih edecek şekilde konfigure edilmişler.


    benzer bir durum: https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/152186061




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AirDroid -- 5 Mart 2022; 22:47:37 >
  • AirDroid kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam cevap için.
    Diğerlerine göre yüksek çıkınca şüphelenmişitim,
    Dediğiniz gibi bağlantımı kötü şekilde etkileyecek bir önemi yoksa iyidir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 1.1.1.1 e ping atınca kaç alıyorsun, istanbul için 5ms altında olması lazım, eğer öyleyse gayet iyi

  • miskindvd kullanıcısına yanıt

    tracert 1.1.1.1


    Tracing route to one.one.one.one [1.1.1.1]

    over a maximum of 30 hops:


     1  <1 ms  <1 ms  <1 ms 192.168.2.1

     2  10 ms   9 ms   9 ms 212.156.201.210.static.turktelekom.com.tr [212.156.201.210]

     3   4 ms   4 ms   3 ms 81.212.71.3.static.turktelekom.com.tr [81.212.71.3]

     4  10 ms  10 ms   9 ms 06-ulus-xrs-t2-1---06-iskitler-t3-3.statik.turktelekom.com.tr [212.156.252.124]

     5   4 ms   4 ms   8 ms 06-ulus-xrs-t2-2---06-ulus-xrs-t2-1.statik.turktelekom.com.tr [195.175.173.49]

     6  11 ms  11 ms  11 ms 00-gayrettepe-xrs-t2-2---06-ulus-xrs-t2-2.statik.turktelekom.com.tr [81.212.207.112]

     7   *    13 ms  13 ms 00-ebgp-gayrettepe-k---00-gayrettepe-xrs-t2-2.statik.turktelekom.com.tr [81.212.202.19] 

     8  16 ms  17 ms  19 ms 86.106.122.93

     9  20 ms   *    *   86.106.122.106

     10  12 ms  12 ms  12 ms one.one.one.one [1.1.1.1]



    benim ankara böyle





  • Ankara için 12 ms normal,

    1.1.1.1 sunucusu için

    İstanbulda VDSL 5-8 ms, Fiber 2-3 ms

    Ankarada VDSL 16-22 ms, Fiber 10-16 ms arası olmalı ideal koşullarda

  • miskindvd kullanıcısına yanıt

    böyle çıktı sonuç hocam :

    Türk Telekom Fiber’de 2.Hopta yüksek PİNG sorunu!
  • 5ms normal, benim de 5 ms ama VDSL Türk Telekom Fiber’de 2.Hopta yüksek PİNG sorunu! 

    Türk Telekom Fiber’de 2.Hopta yüksek PİNG sorunu!
  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam, teşekkürler.
    Sizin VDSL de iyiymiş

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • GupoBS kullanıcısına yanıt

    Benim VDSL iyi ya, fiberleri bile geçtiği oluyor Türk Telekom Fiber’de 2.Hopta yüksek PİNG sorunu! 


    Ama hız konusunda kötü tabi, 90mbit alabiliyorum, siz fiberde paketler gelince 1gbit bile alacaksınız




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miskindvd -- 6 Mart 2022; 21:25:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: miskindvd

    Benim VDSL iyi ya, fiberleri bile geçtiği oluyor  


    Ama hız konusunda kötü tabi, 90mbit alabiliyorum, siz fiberde paketler gelince 1gbit bile alacaksınız



    E tabi orasıda öyle hocam :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GupoBS -- 6 Mart 2022; 21:36:17 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba. Bende Türk Telekom fiber (FTTH) kullanıyorum. Nokia OLT cihazına bağlıyım ve evimdeki ONT cihazıda Nokia marka. Aynı ping sorununu bende yaşıyorum. 2. ve 3. hopta yüksek ping sorunum var. Almanya Frankfurt sunucusunda 80-100 arası ping alıyorum. Diğer arkadaşlar ise 40-50 cıvarı alıyor. Kısaca hattımda anormallik var. Önerileriniz nelerdir sizlerin? Maxi arkadaşımın söylediği şey, sorunun santralden olmadığı veya APC veya UPC'den kaynaklanmadığı yönünde. Route sorunu varmış. Bunu çözmek için TTNET'i aradık ama şu an sistemleri yoğun gibi yani kısaca onlara ulaşamadık. IP Config sorunu varmış bizde. IP Config sorunu desek anlarlar mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erdem the mixer -- 16 Ağustos 2022; 18:14:46 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.