Şimdi Ara

11 Gündür internet hizmeti alamadım cayma bedeli 650 lira

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
4.468
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Ayın 20 sinden 31 ine kadar internet hizmeti sunamadı bana Türk Telekom. 2 Takım lideri ve onlarca müşteri hizmetleri temsilcisiyle konuştum. Her seferinde aciliyetinizi belirttik, en yakın zamanda geri dönüş yapılacaktır cümlesinden başka cümle duyamadım. İşin diğer komik tarafı bilen bilir evim Acıbadem Türk Telekom santrale 100 metre bile yok. En sonunda gittim oradaki müşteri hizmetleriyle görüştüm, yine komiktir ki oradakilerde mail attım en yakın zamanda gelirler dedi. Ertesi gün saat 4 e kadar gelmediler bende artık sinir krizi geçirip bölge müdürlüğüne gittim durumu anlattım. Beni arızadan arkadaşlara yönlendirdiler ve 10 dakikada problemim çözüldü. Btk'dan ve kendi sitelerinden durumu şikayet ettim bana dedikleri şey, hata sizin modeminizde ya da hattınızda. Nasıl böyle bir şey diyebilirler? Nasıl bunu demeye yüz buluyorlar gerçekten anlamıyorum. Benim 11 gün boyunca yaşadığım mağduriyeti nasıl ödeyecekler? İnternet ücretini geri ödediler 24 küsür lira ama belki ben internet üzerinden para kazanan biriyim 11 gün internetsiz kalmamın mağduriyetini nasıl ödeyecekler? Böyle bir durum varken ben cayma bedeli ödemeden iptal ettirmek istiyorum. Nasıl yapabilirim bunu? Türk Telekom'a dair hiçbir şey istemiyorum hayatımda. Kullanmayın, kullandırtmayın.







  • kaymakamlıklarda tüketici hakem heyeti var, dilekçe verin.

    bu gibi durumlarda kullanılmayan günlerin parasını faturaya yansıtmamaları lazım.(bunu önce ttnet e söyleyin)

    thh ye sözleşme şartlarına uyulmamasından dolayı(sözleşmede oluşan arızanın sağlayıcı tarafından çözülmesi gerektiği yazar) tek taraflı haklı fesih istediğinizi ve ceza bedeli ödemek istemediğinizi yazın.

    elinizde ne kadar delil var ise dilekçeye ekleyin olmasa da veya az deliliniz olsa bile ispatlamak onların yükümlülüğünde.

    bu gibi durumlarda mutlaka hakkınızı arayın ki bu firmalar böyle şeylere cesaret edemesin.

    not: sözleşmenizi bi inceleyin. ttnet i bilmiyorum örneğin kablonet sözleşmesinde firma kaynaklı arızalrdan dolayı kullanılmayan günlerin ücreti yansıtılmaz yazıyor. ttnet de de yazması lazım)

    edit: tam okumadım pardon ücreti geri vermişler size onda sıkıntı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fantasticoo -- 6 Ağustos 2017; 19:9:6 >




  • Fantasticoo kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim cevabiniz icin. Delilim sadece turk telekom musteri hizmetleriyle konustugum ses kayitlari. Onun disinda hat sahibi ben degilim illa hat sahibinin gidip mi sikayet etmesi lazim? Gercekten kendime yediremiyorum bir de piskin piskin suc sizde bizde degil diyebiliyorlar. Gidip ben ugrastim sanki onlar cozmus gibi lanse ediyorlar.
  • “İl / İlçe Hakem Heyeti Başkanlığına “ Başlık altında;
    T.C. Kimlik numarası
    Adres
    Vekilli müracaatlarda vekalet pulu
    Talebin türü ( bedel iadesi, değişim, hizmetin yeniden görülmesi vb. )
    Şikayet edilen yerin unvanı
    Fatura, fiş, sözleşme gibi vb. şikayete konu belgeler

    Hat sahibi gerekiyor evet.

    delil göstermede çok sıkıntı olmaz ama olsa ii olur. zaten ttnet kendine bu şikayet gelince müşteri 11 gün kullanmış diyerek ispat yapamayacaktır. sözleşmeyi bi inceleyin oluşan arızalarda sağlayıcı şu güne kadar şu saate kadar çözmek zorundadır diye bir ibare olması gerek o ilgili bölümün fotokopisini çekerek verin dilekçeyi.
  • Fantasticoo kullanıcısına yanıt
    Cok tesekkur ederim yardimlariniz icin
  • ben fantasticoo isimli arkadaşın söylediklerini yapmadım aslında yapılaması gerek ama çok kez müşteri hizmetlerini rahatsız ederek tüketici haklarımı bildiğimi ve Sorunun sizden kaynaklandığı halde hiç bir şey ödemiyeceğimi ve cayma hakkımı kullanacağımı dile geitrdim sonra bana ulaştılar. Ben ortak kullandığım için modemi komşuma vermiştim modem eskiydi onda sorun çıkarıyordu. Sadece Modemin parasını ödedim kurtuldum TT den. Sokağımızda fiber yaptılar yok biz oraya dahil değilmişiz eski saha dolabına dahilmişiz yine port yok uyarısı devam ediyor. Böyle saçmalık görmedim. TT nin başındakiler bu işi bilmiyorlar bilmedikleri gibi diğer ISS lere yüzlerce milyon TL zarar ettirip kavga ediyorlar. cayma bedelleri ile yine müşteriler mağğdur ediliyor. TT nin benim için serseri yobaz takımından farkı yok. Allah düşürmesin kimseyi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.