değil abi köy gibi yerde yaşıyorum ilçe ama çok kötü |
TÜRK TELEKOM EVDE İNTERNET KAMPANYALARI | FİBERNET / HİPERNET / ADSL (1067. sayfa)
-
-
O kadarda kötü değildir yoksa VDSL kullanmanız zor olurdu.
-
quote:
Orijinalden alıntı: muratotoO kadarda kötü değildir yoksa VDSL kullanmanız zor olurdu.
önerebileceğin özel firmalar hangileri fiyatlara bakayım hocam
-
Ben Netgalaksi kullanıyorum ve memnunum. Memnun olmayanlarda var. Fiyatlar zamlandı ama bana Taahüt olmadığı için uygun geliyor. Bi inceleyin derim.
-
Arkadaşlar yaklaşık 15 gündür internetim de sorun yaşıyorum. Normalde modeme 72 mbpslik max hız geliyor, ben 35 mbplik paket kullanıyorum. Bir sıkıntı yoktu. 1 yıldır sıkıntısızca kullanıyordum, 1 yıl önce taşınmıştım.
15 gündür modeme gelen max hızı 2mbps civarına sabitlemişler, upload hızım download hızımdan fazla oldu , download 2mbps , upload 5-6 mbps :)
Millenicom vdsl tt üzerinden altyapı alıyorum. 5 gün önce Türktelekom yetkilisi geldi , apartmanda ki santrale, ve daireye baktı. Apartmana düşük sinyal geliyor dedi. Sokakta ki Saha dolabında sorun olabilir, öyleyse çok daha kolay şekilde hallederiz dedi.
Geri dönüş yapılmadı ve hala sorun devam edince arıza kaydı tekrar açtım. TT yetkili yine geldi, sorun kesin ev içi tesisatta dedi. 40 Tl gibi bir ücreti faturayı yansıtarak yapabileceklerini dediler bana çok saçma geldi.
Apartman içinde Cat5e kablo ile dairelere geliyor, o kabloda kötü değil bildiğim kadarıyla.
Ne yapmamı önerirsiniz, bulunduğum bağlı olduğum portta mı sorun vardır?
Bir de internet üzerinden adresimi sorguluyorum, bulunduğum binaya hata veriyor. Önceden böyle bir hata vermiyordu. Yan apartmanları sorguluyorum onlarda hata vermiyor, altyapı hızlarını gösteriyor.
-
@XpressMusic34 @Ö1f1 hocalarım, yaşamış olduğum sorun hakkında bir yorumunuz varsa beklerim bir fikir de sizlerden.
-
Sistem otomatik sabitlemiş görünüyor.
Binadaki ankastreden ölçüm yapıldı mı? Kaç çıkıyor hız?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bu hatta fiziksel bir hasar var %90. Tabii sorunun lokal hatta mı yoksa bina içi hatta mı olduğunu öğrenmek için ankastreden ölçüm şart. Tekrar arıza kaydı açtırın, bu kez geldiklerinde siz de yanlarında olun, ankastre ölçümü yapılırken ankastreye kaç Mbps geldiğini sorun, hatta makinenin ekranını görebilirseniz orada da yazar. Ona göre bir yorum yapmak daha sağlıklı olacaktır.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2 Mbps ye sabitlenince aradım, sorunu belirttim. Geri 72 mbps max hıza sabitlendi. Bir kaç saat sonra tekrar 2 mbps hıza sabitlendi.
1 yıldır modeme 72 mbps max hız gelip, paket hızım 35 mbps den sorunsuz şekilde yararlanıyordum.
Bina ankastre ölçümü yapmışlar , hız orda da düşük çıkmış. Sokakta ki kutuda sorun olabilir demişler. Tekrar arıza kaydı açtım, bu sefer tt yetkilileri sorun kesin daire içinde dediler. Valla çok saçma geldi. Ben o saat aralıklarında evde olmadığım için ailem gelen tt yetkilileriyle görüştü.
-
Yeniden kayıt açın dilerseniz hocam.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
30 dk önce Tekrar arıza kaydı açtım. Bıktım sürekli arıza kaydı açmaktan. :(
Ankastreye de 2mbps gibi hız geliyorsa sorun sokakta ki saha dolabında mıdır?
Bir de şunu diyeyim size, 1 yıl boyunca bazen hat kopması oluyordu, onu servis sağlayıcıma iletip uzaktan resetleyip düzeltiyorlardı. Hat değerleri normalde iyiyken bu tarz sorunlar yaşamayı anlamadım.
-
Tekrardan arıza 30 dk önce açtım hocam. Sanırım apartmanda herkesin interneti yoktu. Pandemi nedeniyle herkes internet alınca cortladı herhalde.
-
Adresimde binada altyapı sorgulayınca neden hata veriyordur? Çok garibime geldi.
-
Sorgu sistemi değişti, şuan eğer hat var ise sorgulanan adreste hattın güncel aldığı hızı veriyor benim tespitime göre. Hata verme sebebi büyük ihtimalle budur.
Sorunun saha dolabında olması düşük bir ihtimal, olsa olsa reglet bağlantısı gevşemiştir. Sorun ya ankastre ile saha dolabı arasındaki lokal hatta ya da bina içi hatta. %90 çürük ya da kırık var.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim de sorgulama sayfaları hata veriyor. Dert etmeyin hocam bunu.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bulunduğum binada ki herhangi daireyi sorguladığım da o yazı çıkıyor ama yanımda ki binaları sorgulayınca böyle bir yazı çıkmaması altyapı hızını göstermeyi bulunduğum binada komple sorun var gibime geliyor.
Komşularda pek internet işinden anlamadığı için soramıyorum da onlara.
-
Şu an internet bağlantım var.
10-12 yıllık bina da cat5e kablo durduk yere bozulur mu hocam?
Bir de kapıya gelen adam 40 Tl ye hallederiz demiş, sorunu tam dememiş. O kadar düşük fiyata halledilir mi ki?
-
quote:
Orijinalden alıntı: ririiiaynı paket bende taahhütü bitecek fiyatlar 90-95 TL'ye çıkmış gördüğüm kadarıyla. daha uygun 24 mbps paket bilen varsa yardımcı olabilir mi
edit: baya araştırdım 88-89 TL'ye falan kullanan var anca Türk Telekom da 24 mbps çok pahalı olmuş fiyatlar. 2 yıl önce taahhüt verdiğim rakam 57 TL'di. komşuyla ortak kullanıyoruz ama bu zammı ona söylerken bile utanırım. bu ne böyle 2 katına çıkmış ayıptır :)
Alıntıları GösterBizden 24 için 105 istendi hocam. 95 iyiymiş aslında hangi kampanya.
-
Sorgulama sayfalarına takılmayın, fiber dışında teorik bilgi veriyor. Gerçeği yansıtmayabiliyor.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
24 hızını 78 liraya kullanıyorum, iki yıl taahhütlü. Taahhüt yeni yenilendi sayılır.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X