Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (57. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.611
Cevap
130
Favori
381.535
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet, genellikle süre bilgisi paylaşmıyorlar.

  • Merhaba, Türk Telekom'dan bir adet daha bildirim numarası paylaşıldı. Toplamda 2 adet bildirim numarası olmuş oldu. Dediğiniz gibi BTK'nın şikayet sitesinden bilgi almaya çalışıyorum ama hala geri dönüş yapılmadı. Twitter destek hesaplarından da gerekli bilgiyi aktardım ama oradan da tarafınıza geri dönüş yapılacaktır denildi fakat hala bir şey yok.


    Bu arada bugün 10:30 ve 12:30 sularında aranmışım fakat cevaplayamadım. İlk arama için gelen SMS'de talebinizi sonuçlandırmak için size ulaşamadık diyor İkinci arama için gelen SMS'de ise sonuçlanan talebinizle ilgili bilgi aktarmak için sizi aradık diyor.


    Tekrardan Twitter ve BTK üzerinden gerekli bilgiyi aktardım, tekrar aranmak istendiğimi söyledim.


    İşin komik yanı 444 1 444'ü aradığımda Türk Telekom abonesi olmadığım için herhangi bir işlem sağlayamıyorlar. Sizce ne yapmalıyım şu aşamada?

  • Ellezx kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Geri aramalarını bekleyiniz hocam.

  • Geçen ay superonline mart ayı içerisinde altyapı çalışmaları olacak ve mart ayı içerisinde kesin internete kavuşacaksınız dediler, neyse tamam dedik beklemeye geçtik. Geçen hafta tekrar konuştuğumuzda bize altyapı için kazı izni alamadık,yakın zamanda altyapı çalışması olmayacak dediler. Yani böyle saçma sapan bir iş nasıl olabiliyor? Koskoca firma nasıl kazı izni alamıyor? Bizi mi oyalıyor bunlar?

    Türk telekom zaten Allaha emanet,bilgi felan vermiyorlar,apartman imza topladı dilekçe verdik 6 ay önce. Hâlâ ses seda yok.. Allah bunları bildiği gibi yapsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atını Öpen Kovboy -- 15 Şubat 2021; 13:3:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atını Öpen Kovboy A kullanıcısına yanıt
    Bulunduğunuz yer büyükşehir ise ve adresiniz büyükşehir sorumluluk alanında ise, büyükşehire yönelik;

    Bulunduğunuz yer büyükşehir ise ve adresiniz ilçe belediyesi sorumluluk alanında ise, ilçe belediyesine yönelik;

    Bulunduğunuz yer büyükşehir değil ise, ilgili yerel belediyeye konuyu cimer üzerinden sorabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7

    Bulunduğunuz yer büyükşehir ise ve adresiniz büyükşehir sorumluluk alanında ise, büyükşehire yönelik;

    Bulunduğunuz yer büyükşehir ise ve adresiniz ilçe belediyesi sorumluluk alanında ise, ilçe belediyesine yönelik;

    Bulunduğunuz yer büyükşehir değil ise, ilgili yerel belediyeye konuyu cimer üzerinden sorabilirsiniz.

    Yok ya reis saldım artık. Koskaca firmaların insanları uğraştırdıkları şeylere bak, sanki bana bedava hizmet verecekler.. evi satacaz mecbur..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok mutluyum!

    Acik Kapi uzerinden yaptigim basvuru bugun itibariyle sonuclanmis. Boyle de bir aciklama girilmis:

    “Başvurunuz Türk Telekom Müdürlüğü tarafından incelenmiş olup; talebiniz fiber altyapı projeye alınmış; onay sürecinde ilerletilmiştir.”

    Umarim en kisa surede islem saglanir. Su asamadan sonra sanirim sadece beklemek dusuyor. Yardimlarinizdan oturu cok tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atını Öpen Kovboy A kullanıcısına yanıt
    Hayırlısı olsun hocam.
  • Ellezx kullanıcısına yanıt
    Evet beklemeniz gerekiyor. Hayırlı olsun hocam. Rica ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 15 Şubat 2021; 13:20:0 >
  • test

  • test 2

  • Citizen kullanıcısına yanıt

    Neyi test ediyorsunuz hocam?  

  • @XpressMusic34 hocamızın yazdığı konuyu baştan sona okudum, yeni insanlar için hap bilgi niteliğinde özetler yazacağım


    • İmzalı dilekçeleri bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünün "erişim planlama" birimine teslim edeceksiniz ve size bir takip no verilecek. Dilekçeler "operasyon büro" kısmında da kayıt edilebiliyor, bölgeden bölgeye değişen bir durum söz konusu.
    • Dilekçe alacağınız zaman bina/sitedekilerden ad soyad, imza alın
    • Erişim planlama birimine geçirmezlerse (korona vs deyip) verilecek dilekçenin fotokopisi yanında bulunsun, elden teslim alındı diye isim soyisim yazdır imza attırın
    • Yasal cevap süresi 15 gündür. 15 gün sonra Twitter TTDESTEK hesabından yazın
    • Takip no almayı unutmayın.



    Sorunuz olursa sorabilirsiniz, bildiğim kadar yardımcı olurum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgill -- 21 Şubat 2021; 16:7:19 >




  • mcgill kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Özet bilgiler için çok teşekkürler hocam.

  • :)

  • Geçen hafta kazı izni vermediklerini söylediler. O andan itibaren yazmadığım belediye yazmadığım türk telekom il müdürü veyardımcısı kalmadı. Sağolsunlar hepsi geri dönüş yaptılar, aradılar ve ilerleme kaydettik. Projenin onaylandığını ve Mart sonunda kesin olarak internetin geleceğini söylediler ve 2 gün içinde mühendisin keşfe geleceğini söylediler.
    Şimdi öğrenmek istediğim, mühendisin keşfe gelmesi bu altyapı olayının tam olarak hangi noktası oluyor? Mühendisin gelişinden sonra olaylar nasıl ilerliyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atını Öpen Kovboy -- 23 Şubat 2021; 9:26:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atını Öpen Kovboy A kullanıcısına yanıt

    Planlama. O bakacak işte, kablo şuradan geçer buradan gider vs. Haritadan da teyit ediyorlar CBS var. Kablonun geçtiği en yakın noktadan bağlantı sağlanıyor.

  • ÖNERİ : Eğer yöneticiyseniz apt duyuru panosuna imza almadan 2 gün önce bilgilendirme yaparsanız imza süreci çok hızlı gerçekleşiyor.


    ÖNERİ 2: Bina altındaki dükkan sakinlerine de imza atabilirsiniz, sağolun @XpressMusic34




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgill -- 23 Şubat 2021; 21:55:44 >
  • mcgill kullanıcısına yanıt
    Nasıl bir duyuru astınız hocam, fotoğrafı buraya ekler misiniz?
  • halihazırda adsl kullanıyorm. fakat altyapım vdsl'i destekliyor, bu sebeple geçiş istediğimde port olmadığını öğrendim. şimdiye kadar btkya, açık kapıya, twitterdan tt destek'e falan sürekli ulaşmaya çalıştım ama başarılı olamadım, her durumda tek söyledikleri konu turkneti ilgilendiriyor oldu.


    Bugün diğer yollarla çözüm alamadığımdan ötürü port açılması için dilekçemi teslim etmek adına ümraniye telekom müdürlüğüne gittim. dilekçem farklı iss firması müşterisi olduğum gerekçesiyle teslim alınmadı. adam okumadı bile dilekçemi. konunun tarafları TurkNetDestek ve Türk Telekom imiş, ve ben konunun tarafı değilmişim. Bu sebepten yapabileceğim tek şey beklemekmiş. Resmen kalitesiz hizmet kaidesini iliklerine kadar işlediler milletin. Ama ben beklemeyeceğim tabi, ne kadar işe yarar bilmiyorum ama Çekmeköy Belediyesi'yle iletişime geçmeyi düşünüyorum.


    Şimdiye kadar konuyla ilgili yardımlarından ve ilgisinden ötürü XpressMusic34 e tekrar teşekkür ederim. İstanbul Çekmeköy konumunda benzer problemi yaşayan ya da Telekom Müdürlüğü Erişim Planlama'dan benim gibi boş dönenler varsa nasıl bir yol izlemem gerektiğiyle ilgili bilgilendirirlerse teşekkür ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lethele -- 23 Şubat 2021; 19:19:46 >




  • 
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.