Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (59. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
3.245
Cevap
99
Favori
266.174
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
47 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam vdsl kullanıyorum btkya fiber dilekçesi verdim mahallemde fiber altyapı var. Fakat bu btkya açtığım konu direk türk telekomun kendi şikayey kaydı yerine düştü çok olsa müşteri hizmetleri arar gibi geliyor çok saçma geldi bana
  • Merhaba, uzun sürelerdir bulunduğum adrese fiber beklemekteyim. Şu anda bulunduğum konumun 34 metre doğusunda fiber altyapı var. Bulunduğum konumun 56 metre batısında ise şu anda fiber altyapı çalışmaları sürüyor. Çalışmaları yapan ekibe sorduğumda bu iki noktanın arasında kalan sokağa (bizim evimizin bulunduğu sokak) altyapı çalışması düzenlenmeyeceği belirtildi. Bu doğrultuda ben de dilekçe hazırlayıp ilçe telekom müdürlüğüne bu talebimi belirtmeye gideceğim. Bu durumda birkaç sorum var:


    1. İçinde bulunduğumuz bu durumu (iki fiber noktasının arasında kaldığımızı) dilekçede belirtmeli miyiz?
    2. İlçe müdürlüğü haricinde muhtara da dilekçeyi iletmeli miyiz?
    3. Binamızda iki daire var, bu fiber gelmesini zorlaştırır mı?
    4. İki fiber noktasının ortasındayız. Bu durumda sizce altyapı çalışmalarına yanaşırlar mı, bu konudaki fikrinizi bekliyorum.

    Şimdiden yardımınız için teşekkür ediyorum.





  • Muncuk66 M kullanıcısına yanıt

    Sistem ortak olduğu için şikayetler kurumlar arasında görünmektedir. Sıkıntı yok, gelecek olan cevabı bekleyiniz. BTK üzerinden gelen cevaba itiraz hakkınız mevcuttur.

  • Wanzeru kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    2 daire olması biraz kısıtlayıcı bir durum. Ancak yine de deneyebilirsiniz.


    Cevaplara geçeyim.


    1.Belirtebilirsiniz mahsuru yoktur.

    2.Sizin durumunuzda gerek yoktur.

    3.Biraz zor ama denemekte fayda var.

    4.Bu durum bağlı olduğunuz telekom müdürlüğü ile doğrudan ilişkili. Erişim planlama ile görüşünüz, yapılacak iş ve işlemler var ise size yardımcı olurlar.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Şikayeti Çözümle

    Sayın Göksal KARKA, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. İnternet erişim hizmetinden yararlandığınız lokasyonda Fibernet(GPON) hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda Fibernet(GPON) hizmetine ait altyapının bulunmadığı anlaşılmıştır. Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı dönüşümünün henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle hizmet sunumu mümkün olamamaktadır. Bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla.

    Böyle bi cevap geldi yanımızfaki binada fiber kutusu oldupu halde sksksk
  • Muncuk66 M kullanıcısına yanıt

    Hocam selamlar. Yan binadan fiber alabilir miyiz şeklinde bir başvuru yapar mısınız?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Oda zor gibi zaten türk telekomın bu kabloları binadan zallum zullum geçiyo bşde iki bina birleşik olunca dış cephe yaptırcaz istemez kimse öyle bi kablo yine
  • Anladım hocam. Belirli aralıklar ile talebinizi yineleyebilirsiniz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    3.kez yeniledim 2 kez aynu, şeyi deyince yan binanın bina nosunj, verdim burda fiber kutu var hatta dedim bu, yıldaki türk telekom logar kapağımı oluyo ne oluyosa oda hemen apartmanjn önünde onuda belirttim 2-3 metrelik bi kazı lazım binaya kadar fiberin girnesi geerekiyo falan filan dedim bakalkm busefer ne diycekler 3kez şikayeti yenileyincr daha iyi inceliyceklermiş sözde
  • Benim aldığım yeni dairede binada ankastre kutusu var kullananlar var ama altyapı yok diye hata veriyor. Bu konuda btkya yazdım adamlar Ekim 2021e kadar halledecez diyor. Altyapı yok diye ısrar ediyorlar

    Ben nasıl yol izlicem nakil yaptiricam 9 ayım kaldı zaten taahhüt bitmesine

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncelleme


    Bu ve bu linklerden görebileceğiniz üzere internet hattı başvurusunda bulunmuştum. Bugün ise bana resmi kaynaklardan gelen mesajları paylaşmak istedim.


    Şimdiden belirteyim: İnternet alt yapısı için herhangi fiziksel bir çalışma henüz yapılmamaktadır.


    Ne yaptım?


    - 444 1 444 üzerinden sanki alt yapı varmış gibi internet başvurusunda bulunmak için müşteri temsilcisiyle görüştüm ve fiber 100 mbit internet başvurusunda bulundum.

    - Türk Telekom il müdürlüğüne gidip dilekçe verdim.

    - Dilekçenin fotokopisinin fotoğrafıyla (Telekom başvurusunda bana iletilen takip nosunu da içerisine yazarak) CİMER'den başvurdum.

    - Yine dilekçenin aynı fotoğrafıyla BTK'ya başvurdum.

    - Açık Kapı diye bilinen siteye de aynı şekilde dilekçenin fotoğrafıyla başvurdum.

    - Mahalle muhtarına takip nosunu içeren dilekçenin fotokopisini verdim, konuyu takip etmesini istedim. O da ne gerekiyorsa yapacağım dedi (inşallah bu konuda ne yapacağını biliyordur Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri )


    Neler oldu?


    Telekom tarafından SMS ile arada bir bilgilendirildim. İlgili mesajlara ait ekran görüntüsü:


    (Resimlerin büyük halini görmek için üzerlerine tıklayın)


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    (Resmin büyük hali için tıklayın)


    Açık Kapı sitesinden olumsuz bir cevap aldım. Ekran görüntüsü:


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    (Resmin büyük hali için tıklayın)


    CİMER'den iki farklı cevap aldım. Ekran görüntüsü:


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    (Resmin büyük hali için tıklayın)


    BTK'dan bir cevap aldım. Ekran görüntüsü:


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    (Resmin büyük hali için tıklayın)


    Bugün bir de PTT'den bir posta aldım. Postaya ait fotoğraflar aşağıda:


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    (Resmin büyük hali için tıklayın)



    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    (Resmin büyük hali için tıklayın)


    Sonuç olarak, geri dönüş mesajları aldım. Çok güzel gerçekten. Hele ki eve posta gelmesi umutlarımı artırdı. Ancak ilk başvuru yaptığım 8 Şubat gününden beri mesajlar dışında hiçbir fiziksel işlem (kazı, yer tespiti vb.) yapılmadı. Tarafıma telefon ile de ulaşılmadı. Tarafımdan ekstra bilgi de talep edilmedi.


    Şehrin mahallesine, 3 daireli bir binaya, bir adet hat çekilmesi için mümkün olan bütün devlet teşkilatına ulaşmak zorunda bırakılmamız, hükümetin/devletin vatandaşa yaptığı büyük bir ayıptır. Türk Telekom'un talepleri yerine getirmede yetersiz kalıp, devleti meşgul etmesini, bakanlıklar, başkanlar nasıl kabulleniyor?


    Sonraki zamanlarda yaşanacak tüm gelişmeleri de buraya vakit buldukça aktarmaya devam edeceğim. Eğer bir sonuç alırsam, en azından benim durumumda olanların nasıl bir yol izleyeceği belli olmuş olur.


    Konu sahibi XpressMusic34'e teşekkürlerimi sunuyorum. Sayesinde adam akıllı başvuru yapabiliyoruz Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkangunes04 -- 5 Mart 2021; 21:41:7 >




  • Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    12 daireli sitelerden oluşan, 2 kamu kuruluşunun aktif inşaat halinde olduğu(bir devlet yurdu ve bir adet kültür merkezi) bu devlet yurdu inşaatı tam santral binasının önünde 3 ay önce sırf bu bina için elektrik direkleri sökülüp yenisi takıldı, ayrıca 6 okul ve 1 metro istasyonuna sahip bir mahalledeyim(1 km2 den daha küçük bir mahalle.) Ayrıca Ankara'nın en eski düzenli mahallelerinden birisidir.


    Açıkkapıdan bu bilgiler ile başvuru yaptım ve verilen cevap budur.


    Halihazırda SANTRAL BİNASINDAN Vdsl veriliyor ben de santralden alıyorum ama sahadaki dolapların tamamı ADSL kabinleri ve port biterse 11 mbps adsl hizmeti veriliyor. Bu cevaba göre bu kabinlerin YENİ TİP kabinler ile değişeceğinin planlandığını söyleyebilir miyiz?


    İnşallah söyleyebiliriz :D


    @XpressMusic34





  • Muncuk66 M kullanıcısına yanıt

    Tamamdır hocam, gelişmeleri aktarırsınız.

  • Limonen kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Problem binanızda değil, saha dolabınızda olabilir. Bu hususta bağlı olduğunuz telekom müdürlüğü ile görüşmek faydalı olacaktır.

  • Merhaba. Öncelikle detaylı ekran görüntüleri için çok teşekkür ederim. Umarım kısa sürede çalışmalar tamamlanır. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • Man Of Earth kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam. 2021 içerisinde dönüşüm yapılacağı aktarılmış. Güzel haber, beklemeniz gerek hocam.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Merhaba hocam. 2021 içerisinde dönüşüm yapılacağı aktarılmış. Güzel haber, beklemeniz gerek hocam.

    Bu safadan sonra vazgeçmezler demi hocam :D

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Bakalım ulaştırma ve alyyapı, bakanlığına sevk, edilmiş
  • Man Of Earth kullanıcısına yanıt

    Zannetmem hocam, planlara alındı ise yapılacaktır büyük ihtimalle. Ancak her şeyin bütçe meselesi olduğunu unutmamak gerekir.

  • Muncuk66 M kullanıcısına yanıt

    Tamamdır hocam.

  • 
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.