Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (232. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
11 Misafir (7 Mobil) - 4 Masaüstü7 Mobil
5 sn
4.632
Cevap
131
Favori
401.868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 228229230231232
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 7 ay oldu yav, tam 7 ay. Valla kutu ve dışarıdan kablo bağlanıp 1 haftada fibere kavuşanlar gitsin kurban kessinler.  Dışarıdan kutuya kablo geldi, kapı önüne bağlantı yapıldı, takip ettiğim kadarı ile de port kutusuna kablolar kazı yapılarak bağlandı ama hala sinyal falan yok. 1 üst ve 1 alt sokağa fiber geldi. 1 aydır kullanıyorlar. Aynı port kutusunu / santrali kullanıyoruz. İlk ay müdürlükle konuştuğumda Ağustos olmadan kesin bağlanır dediler bağlanmadı. Sonra müdürlüğe gittim, 2-3 aya maksimum bağlarız dediler olmadı. 2 kere internetten yazdım, ilkinde zaman veremiyoruz dediler ikincisinde fiber planlaması yok dediler.  


    En sonunda il müdürlüğünü basıp benimle dalga mı geçiyorsunuz diye ortalığı birbirine katıcam diye kendimden korkuyorum.  

    _____________________________
    Bilgisayar donanım konusunda yazılım bazlı geniş kapsamlı tavsiye için mesaj atınız (internet,oyun,autocad ,solidworks,3dmax,maya,zbrush,video render,ses işleme,video çekim)Mesaj kutum kapalı değil. Mesaj atamıyorsanız engellenmişsinizdir.




  • Knisath kullanıcısına yanıt
    En son planlama yok demeleri beni yanlış altyapı çektiler mi diye düşündürdü açıkçası.
    Forum‘da bunun örneği yaşayan arkadaşlar var planda olmayan yere yanlışlıkla altyapı çekilmesi veya farklı durumlardan dolayı aktif edilmeme mevzuları var.
    Çok da uzun bir süre geçmiş ilginç doğrusu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Asla mantıklı bir cevap vermiyorlar, müşteri hizmetlerinin konu ile ilgili bilgisi sıfır. Promptdan okuyorlar cevapları.

    _____________________________
    i9 10900k@5Ghz | Asus Rog RTX 3090 OC 24Ghz | Asus ROG Strix XG27UQ 4K 144Hz HDR | MSI MPG Z490 Gaming PLUS 4800Mhz OC | G-Skill 32GB Trident-Z RGB 3600Mhz CL16 | Samsung 2x2TB 970 EVO NVMe M.2 SSD | XPG Levante 240mm RGB | Corsair 850W RM850 80+ Gold | COOLER MASTER MasterBox TD500 Mesh ARGB | Corsair K70 Cherry MX Low Profile Speed RGB | Logitech G Pro X 7.1 | Logitech G Pro Hero 16k DPI | SS QcK Heavy XLarge
  • Arkadaşlar selam.

    Bu ne nalet iğrenç bir süreç ya. Bunun yapılacak her binaya zorunlu olması gerek müteahhit ve kurum bunu çözsün ya valla.

    Kiracıyım sıfır bina. İskan yeni alındı. Bina içi her sistem tamam. Sanırım ana hattan binaya bağlantı olacak. Biz sanıyoruz ki kolay olacak ama işin içine bir girdim kendimi genel müdürlük dilekçesi, btk şikayet, açıkkapı şikayet yazarken buldum. Kiralarken tabi bize 1 aya gelir ya diyenin ben :) Nurrrntopu gibi internet derdimiz doğdu. Türkiye'de tüketici daima sahipsizdir bakalım süreç nasıl ilerleyecek ne olacak.. Abi şu işler elektirik su doğal gaz aboneliği gibi olmalı ya her şey bağlansın kontrol etsin son kullanıcı aboneliği yapıp direkt kullanmaya başlasın. Bugün bunlara ek en önemli ihtyaç bu internet. Şimdi bekle babam bekle. Ümidim yok ama 1 2 hafta ni şikayet cevaplarını bekler yine modemsiz internet seçeneklerine zorunlu olarak dehşet paralar bayılırız. Yazık bize valla sinir etti süreç beni.

    Hayır bir de ben de yetmiyormuşum neymiş tüm bina sakinleri de yapsın vs. Anlıyorum ne kadar çok ekmek o kadar köfte de başkaları başvurmuyor diye seni hiç eden bi sistem. İşim gücüm yok kapı kapı birde insanları yönlendiricez anlatıcaz... Pehhh.. neyse bakalım bekleyim.

    Burdaki yönlendirmeler için de ayrıca teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uAhmetcanX -- 22 Ağustos 2025; 18:22:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bize her sevdadan geriye kalan; Sadece GalataSaray!





  • Kimse sormamış ama ben sorayım, talep edipte sonuç alabilen varmı yıllardır

    _____________________________
  • Kdk dan tavsiye kararı aldım ama bende bilmiyorum hocam karşılık bulan oldu mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Herkese merhaba forumda ki arkadaşların da önerdiği şekilde cimer btk ve sonunda kdk ile başvurularımı sürdürdüm fiber kablolama vs yapıldı dışarıdan grlen kablo içeride kutuya bağlandı bina içinde kablolama yapıldı daire içlerine kadar çekildi ancak bina içinde ki kablolama kutuya bağlanmadı yaklaşık 2 aydır bu şekilde duruyor bilgisi olan napılması gerektiğini bilen var mı Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________




  • Selamlar arkadaşlar, merak edip sorgulama yaptığımda benim sokağımdaki binaların çoğunda 1000 Mbps TT altyapısı olduğunu gördüm. Benim sorgulama sonucumda ise santral hizmeti ve boş port kısımlarında "yok" yazıyor.

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri


    FTTH altyapı gelmesi için mail, btk ve açık kapı vb. gibi kanallardan derdimi anlattım.

    Açık kapıdan böyle bir cevap gelmişti.

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri


    Merak ettiğim sorgulamada neden santral ve port bilgisi "yok" olarak gözüküyor? Nasıl bir yol izlenmeli?


    @Patron12 hocam sizin yorumunuz nedir?

    _____________________________




  • MucahitP M kullanıcısına yanıt
    VDSL alıma kaptılmış teoride sizin fiber listesinde olmanız gerekli ancak işlem yapılmadığını iletmişsiniz demek ki ya size sıra gelmedi ya da bütçe kısmında sorundan dolayı ertelendi. Bazen hesapları tutmuyor kazı engeli vb durumlardan.

    Açık kapı vb. yerlerde bunun cevabını alamazsınız şirket içi bilgi zamanı gelince diyip kaptırlar.

    En iyisi müdürlüğe gidip planlama ile görüşmeniz tahminime göre dönüşüm sıranızı bekliyorsunuz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Patron12 P kullanıcısına yanıt

    Yanıt için teşekkürler hocam. Planlama ofisine gidip dönüşüm sırası hakkında bilgi almak istiyorum desem yeterli olur sanırım?

    _____________________________
  • MucahitP M kullanıcısına yanıt
    Adresinizin dönüşüm kapsamında olup olmadığını, var ise tamamlamanma süresini yok ise eklenme talebinizi iletin.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 228229230231232
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.