Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.245
Cevap
99
Favori
266.174
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
47 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cankurt21 kullanıcısına yanıt
    Bölgenizdekileri araştırabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • enisenver kullanıcısına yanıt
    Az daha bekleyip talep oluşturabilirsiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Az daha bekleyip talep oluşturabilirsiniz

    Öyle yapacağım.

  • Merhaba, Yeni bi yere taşınacağım.


    https://www.extranet.com.tr/altyapi/?tag=donanimtr01-21&utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber


    bu adresten sorgulama yapıyorum taşınacağım daire için. Apartman numarası 9 daire numarası 10. Sorguluyorum ADSL çıkıyor maks 12 Mb alırsın diyor.


    9/1A'da daire yok, sanırım dükkan. Bağlantı türü fiber görünüyor. Ama ben 9 numarada 10 numaralı daire de adsl alabiliyorum bu nasıl olabiliyor ?


    7 numaradan herhangi bir daire sorguluyorum fiber altyapı çıkıyor, 5 numaradan örnek bir daire yine fiber, 13-15 diye geçen bir numara var ordan bi daire sorguluyorum fiber.

    Türk telekom manholü aprtmanın dibinde. Buraya fiber ya da vdsl çektirebilir miyiz hızlı olur mu ? 25 daire var apartmanda yönetici ile taşınınca ilk konuşacağım konu olacak.


    Binanın girişi yan taraftan, sokaktan. Örnek numaralarını verdiğim caddeye açılmıyor apartman kapısı fakat apartman numarası cadde üzerinden verilmiş onunla ilgili olabilir mi bu durum ?


    Ayrıca kayınbirader türk telekomda o kontrol etti Gpon var orda 2019 yılında takılmış olarak görünüyor diyor, ancak bu sorgulama sitelerinde hep böyle. Bir fikriniz var mı @XpressMusic34 hocam ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre9110 -- 10 Kasım 2020; 4:0:39 >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam 15 gündür netim yok 03.11.2020 tarihinde gelicek dendi gelmedi 06.11.2020 00:00 gelicek denei yine gelmedi arayip soruyorum halen devam etmektedir diyor arizayi silmemişler msj gönderdik diyip duruyolar netspeed firmasi,Dilekçe sonrasi portu nereye aldilar bilmiyorum ama cevremin herkesin neti var.Binaninda var gibi port değişimi istiyorum dedim yazdik gönderdik ilettik diyolar tüketicişikayet kisminada yazdim şikayetimi ne ariyan ne soran var attitim yerde msj da gelmedi başka ne gibi yerlere şikayet edebilirim.?? Türktelekom bizden hizmet almadiginiz için sorgulama yapamiyoruz diyolar Şikayet edebilecegim adres varmi.?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emre9110 kullanıcısına yanıt
    Binada fiber var. Siz başvurun o sistem hatası düzeltilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba. tuketici.btk.gov.tr dışında yok hocam. Burada da netspeed seçilemiyor. Bu sebepten dolayı cimer.gov.tr adresinden yazmalısınız, onlar yönlendiriyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle herkese merhabalar.


    Bulunduğum binada Türk Telekom tarafından sunulan adsl ve vdsl hizmet bulunuyor. Binada 15 daire var ve bunların en az 12-13 tanesi adsl hizmet alıyor diğer 2-3 dairede sanırsam vdsl hizmet kullanıyor. Vdsl hizmet dediğimde 24 mbit. Santral 300 metre uzaklıkta normalde 45 50 mbit destekliyor da randımanlı bir şekilde almak imkansız tabi. Çevremde bulunan 6-7 binanın altyapısını sorguluyorum hepsinde vdsl hizmet var ama maksimum 60 mbit bunun yanında port yok uyarısı. Mesela binamıza yeni bir komşu taşındı port olmadığı için adsl hizmet bile vermemişler gitti süperbox almak zorunda kaldı. Bunun yanında adsl kullanan kişiler vdsl hizmete geçemiyor, yeni abonelik açamıyorlar, nakil işlemi zaten yine olmuyor. En azından benim binada böyle sorunlar varsa diğer 6-7 bina içinde böyle sorunlar vardır diye düşünüyorum.


    Neyse yöneticiyle görüştüm 15 daire olarak imza topladık iki tane dilekçe hazırladım fiber altapı talebinde bulunmak için. Ankara ulus bölge müdürlüğüne teslim ettim. 1 tane de bulunduğum Keçiören bölge müdürlüğüne teslim edeyim diye gittim. Gittim mühendisle görüşmem söylendi. Keşke görüşmez olaydım. Altyapıyı sorguluyor adsl ve vdsl hizmeti görüyor ama ne sorunlar var onu anlamıyor. Diyorum ki var ama vdsl pakete geçemiyor yeni abonelik, nakil zaten yok. Adsl 16 mbit diye sattığınız hizmet bizim evimize 9-10 mbit anca geliyor vdslde yetersiz kalıyor diyorum anlamıyor. Mühendise göre ne adsl hizmet nede vdsl hizmet olmaması dağın başı gibi bir yer istiyor yapmam diyor. Sen istediğin kadarıyla imza topla dilekçe yaz umrumda değil diyor bir resmiyeti yok önüme geldiğinde dikkate almıcam dedi. Gelde sinirlenme neyse çıktım geldim ama dilekçeyi de dilekçe birimine bıraktım şansımı yinede denemek istedim. Bundan sonra nasıl bir yol izlicem bilemiyorum.


    09/11/2020 tarihinde 1 tane bölge müdürlüğü 1 tane buluduğum ilçenin müdürlüğü olmak üzere 15 tane imzalı fiber altyapı talebi için dilekçe verdim. Bunun yanında Cimer'e, Açık kapı'ya , Btk da yazdım. Sonuçları bekliyorum bir gelişme olursa ekleme yapacam.


    Edit: Dün Btk ya iletmiş olduğum şikayete TTNET tarafından cevap gelmiş.


    Hizmet aldığınız aboneliğinize ait şikayetinize konu olan talebinizin Şirketimizin müşterilerine sunmuş olduğu hizmet, ürün veya servislerle ilgili olmadığı anlaşılmıştır.


    Bu sebeple Şirketimizce yapılacak herhangi bir işlem bulunmamaktadır. Şikayetinizi hizmet almakta olduğunuz firmaya iletmenizin faydalı olacağı değerlendirilmektedir.





  • Ali-123 kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam. Konuya ekleme yaptığınız için teşekkür ederim.

    Talebinizi belirli zaman aralıkları ile yenileyin. Ihmal etmeyin.

    Binanızdakiler de btk üzerinden kayıt açsınlar. Faydası olacaktır tüm kayıtların.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 10 Kasım 2020; 22:47:22 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Bugün apartmana gidip keşif yaptım. 9/1A diye bir numara göremedim etrafta ama abonelik sorgulama sayfalarında vardı.



    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri



    Bu apartman içi :)


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri


    Kırmızı ile işaretlediğim benim apartman bu da hemen önündeki kutu.


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri


    Şu turuncu kablo bizim yan apartman önünden 13-15 diye adlandırılan numaraya giden fiber.


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    Kabin doblonun arkasında görünmüyor bu fotoğrafta. Burda fiber varken bizim apartmana çekilmemiş. Bunu dilekçe ile halletirebilir miyiz acaba ? Sanki apartman içindeki kutunun değişmesi de lazım?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre9110 -- 10 Kasım 2020; 23:25:38 >




  • Emre9110 kullanıcısına yanıt

    hocam 1. foto aynı bizim apartman. siyah kalın kablo vs.. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Yaklaşık bir saate yakındır Türk Telekom saha ekipleri kutularla ilgilendi. Pencereden onları izledim. Beni görünce interneti siz mi çekeceksiniz. Dedim evet bir yıldır nakil bekliyorum. Adam şaşırdı tabi. Sonra dedi sorunu giderdik abone ekiplerine haber vereceğiz onlar gelip bağlayacaklar artık. Bakalım bir de abone ekiplerini bekleyeyim. Onlar gelmeden hala inanmak istemiyorum :)

  • Emre9110 kullanıcısına yanıt
    Merhaba detaylı fotoğraflar için teşekkür ederim.

    Fiber verilir verilmesine evinize, daha önce dediğim gibi. Sadece dilekçe gönderin ama o telefon kutusunun hali nedir hocam:) Elektrikçi ile anlaşıp bir toparlansa iyi olurmuş.

    Bu arada sorgulama sayfalarında fiber gözüküyor ama binada yok ise bunu dilekçenizde mutlaka belirtiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • enisenver kullanıcısına yanıt
    :)) İnşallah düzelir hocam kısa süre içerisinde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Merhaba hocam. Konuya ekleme yaptığınız için teşekkür ederim.

    Talebinizi belirli zaman aralıkları ile yenileyin. Ihmal etmeyin.

    Binanızdakiler de btk üzerinden kayıt açsınlar. Faydası olacaktır tüm kayıtların.

    Rica ederim hocam. Sizin açtığınız konular,yardımlarınız sayesinde yaptım başvurularımı sizlere de teşekkür etmek isterim bu arada.


    Unutmadan pazartesi günü 2 yere dilekçe vermiştim. Bugün Türk Telekomdan belge numarası geldi. Hangi müdürlük kayıt altına aldı bilmiyorum tabi yazmıyor. Acaba bu belge numarasını takip edebilir miyim ? Google da aradım ama bulamadım.

  • Ali-123 kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Rica ederim hocam.

    Söz konusu takip numarasını twitter dan telekom destek e atın onlar akıbetini görebilirse size söylerler. Göremezlerse hangi müdürlükte olduğunu söylerler evrakın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Tamamdır.Bir gelişme olduğunda (umudum yok ama) haberdar edeceğim.

  • Yeni yapılan binaya geçtim, bırakın fiberi daha bakır kablo dahi çekmiyorlar. Haziranda müdürlüğe gidip kayıt oluşturdum hala gelen giden yok, gecen ay dilekçe ile başvurdum cevap yok ,CİMER ve BTK yazdım.


    Saha ekiplerinin tel numarasını buldum adamlar bizim sisteme düşmedi düşerse hemen gelirim diyor. Müdürlükte çalışanlar büyük ihtimalle bizi baştan savıyor.


    Ne yapacağımı şaşırdım. Oysa tek yapacakları telefon direğinden kablo çekecekler 5 dakikalık iş .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYSMX -- 11 Kasım 2020; 23:47:23 >
  • SYSMX kullanıcısına yanıt
    Bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünün erişim planlama birimi ile görüşün hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünün erişim planlama birimi ile görüşün hocam.

    dilekçeyi oraya yazdım cevap gelmedi.

  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.