|
Yok hocam kullanan kimse sadece fiber kablolar bina girişinde boş duruyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

2 Mobil
|
Yok hocam kullanan kimse sadece fiber kablolar bina girişinde boş duruyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Muhtemelen altyapı yeni kurulduğu için henüz aktif edilmemiş. Bu durumda biraz telekomun keyfine kalmış. İsterlerse 1 günde de hallederler ama bu genellikle 1-2 ay sürer. Süreci hızlandırmak adına Telekoma abonelik başvurusu yapın en düşük paketi seçerek. Kurulumu yapsınlar 3-5 gün sonra aboneliği iptal edin. Bir miktar ödeme yapmanız gerekecek taahhüt iptali için. Sonrasında istediğiniz firmaya başvurun. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Hani zamandı tek çare?
|
| _____________________________ |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakabus_ -- 1 Haziran 2022; 8:25:27 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
merhaba hocam haziran 1 gol 1 |
|
_____________________________
|
|
Arkadaşlar merhabalar yeni bir eve taşınıyorum şuan bulunduğum yerden bir üst sokağa şuan ki bulunduğum yerde vdsl kullanıyorum taşınacağım yerde de vdsl var fakat port yok adsl gözüküyor sadece vdsl port açtırmayı en hızlı şekilde nerden çözebilirim (müşteri hizmetleri, bayi, türk telekom müdürlüğü) bunlardan hangisi aracılığıyla en hızlı port açtırabilirim başına böyle birşey gelen ve çözen varsa tavsiyelerini bekliyorum. |
|
_____________________________
|
|
Hayır yok hocam ama belirli aralıklarla tuketici.btk.gov.tr adresinden durumun akıbetini sorgulayan kayıt açabilirsiniz dilerseniz. |
|
_____________________________
|
|
Aktivasyon ile ilgili süreç hakkında son durumu öğrenmek için tuketici.btk.gov.tr adresinden akıbeti sorgulayan bir kayıt açabilirsiniz hocam adresinizi yazıp. |
|
_____________________________
|
|
Dediğiniz gibi aslında kısa bir süreç ancak çoğu zaman ayları buluyor. |
|
_____________________________
|
|
Merhaba, kutunun üzerindeki numarayı aradığınızda altyapının aktif olup olmadığı bilgisini paylaşıyorlar mı? |
|
_____________________________
|
|
Hocam geçmiş olsun. Maalesef paket ücretleri ve paketler noktasında bir bilgim yok. |
|
_____________________________
|
|
Bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğünde erişim planlama birimi ile görüşebilirsiniz hocam. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 2 Haziran 2022; 12:40:40 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Sistem üzerinden yapılacak bir şey var ise belki de işleme gerek kalmadan düzeltilir hocam probleminiz. |
|
_____________________________
|
|
Rica ederim, süreç hakkında gelişmeleri yazarsanız daha detaylı konusabiliriz ilerleyen süreçlerde. |
|
_____________________________
|
|
poyraznet diye bir operatör buldum. engelli tarifesi ile 64 TL'ye 100 mbit limitsiz internet veriyorlar, bilmiyorum geçsem mi ki. bir bilginiz var mı bu operatör ile ilgili? 2013 yılında kurulmuş. bu arada netspeed müşteri hizmetlerine sordum altyapım stabil olarak en fazla kaç mbps destekliyor, 100 mbps hızı engelli tarifesi ile veriyor musunuz diye. gelen cevapta internet hattımın 98 mbps hız desteklediğini fakat engelli tarifesi ile en fazla 35 mbps hız verebileceklerini söylediler. |
|
_____________________________
|
|
Maalesef bilgim yok hocam işletmeci ile ilgili. |
|
_____________________________
|
|
poyraznet donanım haber temsilcisine sordum temsilci CGNAT uygulaması vardır dedi rahatlıkla. geçeceksen bunu bil, öyle geç dedi. helal olsun sevdim bu tavrı. doğruyu söylüyor en azından. CGNAT uygulaması derken internet servis sağlayıcının bir İP adresini birden fazla müşteriye kullandırmasıdır. internet servis sağlayıcılar ellerinde İP adresi kalmadığından CGNAT yapıp müşterileri mağdur ediyor da. mesela online oyunlarda İP bazlı ban olduğu için aynı İP adresini kullandıklarından bir oyuncu ban yerse sende İP adresinden dolayı ban yiyorsun. millenicom müşteri temsilcisi ile anlaşabilsek 100 mbps internet bağlatacağım. ama tabi anlaşabilirsek. temsilciye aşağıdaki resmi gönderdim. bu resme rağmen altyapınız 12 mbps ADSL destekli dedi. daha CGNAT sorusuna gelmedik. ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakabus_ -- 3 Haziran 2022; 15:27:37 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
| _____________________________ |