Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (104. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
4.624
Cevap
130
Favori
387.915
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 102103104105106
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yok hocam kullanan kimse sadece fiber kablolar bina girişinde boş duruyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mcuk kullanıcısına yanıt

    Muhtemelen altyapı yeni kurulduğu için henüz aktif edilmemiş. Bu durumda biraz telekomun keyfine kalmış. İsterlerse 1 günde de hallederler ama bu genellikle 1-2 ay sürer. Süreci hızlandırmak adına Telekoma abonelik başvurusu yapın en düşük paketi seçerek. Kurulumu yapsınlar 3-5 gün sonra aboneliği iptal edin. Bir miktar ödeme yapmanız gerekecek taahhüt iptali için. Sonrasında istediğiniz firmaya başvurun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, bina girişimde bu şekilde kutu var. İnternet sorgusunda port yok diyor, acaba port kapağın içinde ki kısımda yer yok mu demek? Yoksa fiber kablonun gittiği ana kutuda mi yok demek? Bir çok yerden sorgu yaptım, sadece milennicom fiber100 paketi alabilirsin diyor.

    Ayrıca geçen hafta Telekom’a telefonumun nakli için aradım, ev telefonu naklimi yapabileceklerini belirtti, port var mi dedim, var dediler. Düz mantık düşünürsek telefon hattı olan yerde internet olur diyebilir miyim?

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • amanhem kullanıcısına yanıt
    Hocam internet sorguları yanlış veya güncel değil. Ben kendi altyapımı sorgulama yaptığımda en fazla 12 MB gösteriyor ama 50 mb çok rahat alabilirim ki şuan 35 mb kullanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakabus_ -- 1 Haziran 2022; 8:25:27 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • merhaba hocam haziran 1 gol 1   ağlanacak halimize gülüyoruz. netspeed mesajı yolladı hemen. 35/6 mbit limitsiz internet için 56 TL öderken, gelen mesajda 93 TL'ye çıkardıkları yazıyor. bu da %66 zamma tekabül ediyor. milenicom'a baktım aynı tarife 5 TL daha ucuz. geçiş ücreti de almıyorlar. var mı sizin bildiğiniz daha ucuz tarife.

  • Arkadaşlar merhabalar yeni bir eve taşınıyorum şuan bulunduğum yerden bir üst sokağa şuan ki bulunduğum yerde vdsl kullanıyorum taşınacağım yerde de vdsl var fakat port yok adsl gözüküyor sadece vdsl port açtırmayı en hızlı şekilde nerden çözebilirim (müşteri hizmetleri, bayi, türk telekom müdürlüğü) bunlardan hangisi aracılığıyla en hızlı port açtırabilirim başına böyle birşey gelen ve çözen varsa tavsiyelerini bekliyorum.

  • ScriptKidie kullanıcısına yanıt

    Hayır yok hocam ama belirli aralıklarla tuketici.btk.gov.tr adresinden durumun akıbetini sorgulayan kayıt açabilirsiniz dilerseniz.

  • Mcuk kullanıcısına yanıt

    Aktivasyon ile ilgili süreç hakkında son durumu öğrenmek için tuketici.btk.gov.tr adresinden akıbeti sorgulayan bir kayıt açabilirsiniz hocam adresinizi yazıp.

  • Michael Giacchino kullanıcısına yanıt

    Dediğiniz gibi aslında kısa bir süreç ancak çoğu zaman ayları buluyor.

  • amanhem kullanıcısına yanıt

    Merhaba, kutunun üzerindeki numarayı aradığınızda altyapının aktif olup olmadığı bilgisini paylaşıyorlar mı?

  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt

    Hocam geçmiş olsun. Maalesef paket ücretleri ve paketler noktasında bir bilgim yok.  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dexbod

    Arkadaşlar merhabalar yeni bir eve taşınıyorum şuan bulunduğum yerden bir üst sokağa şuan ki bulunduğum yerde vdsl kullanıyorum taşınacağım yerde de vdsl var fakat port yok adsl gözüküyor sadece vdsl port açtırmayı en hızlı şekilde nerden çözebilirim (müşteri hizmetleri, bayi, türk telekom müdürlüğü) bunlardan hangisi aracılığıyla en hızlı port açtırabilirim başına böyle birşey gelen ve çözen varsa tavsiyelerini bekliyorum.

    Bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğünde erişim planlama birimi ile görüşebilirsiniz hocam.

    @dexbod




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 2 Haziran 2022; 12:40:40 >
  • Hocam aradım. Bugün görüştüm. Önce yok dedi, sonra dedim apartman yeni, 2 girişi var, diğer girişin bina nosu şu , orda port var, benim binada yok, aynı sokak aynı bina iki giriş kapısı var, aynı sayıda daire var ve orda port var bende yok dedim. Kontrol edip döneceklermiş.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Çok teşekkür ederim sağolasın

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • amanhem kullanıcısına yanıt

    Sistem üzerinden yapılacak bir şey var ise belki de işleme gerek kalmadan düzeltilir hocam probleminiz.

  • dexbod D kullanıcısına yanıt

    Rica ederim, süreç hakkında gelişmeleri yazarsanız daha detaylı konusabiliriz ilerleyen süreçlerde.

  • poyraznet diye bir operatör buldum. engelli tarifesi ile 64 TL'ye 100 mbit limitsiz internet veriyorlar, bilmiyorum geçsem mi ki. bir bilginiz var mı bu operatör ile ilgili? 2013 yılında kurulmuş.


    bu arada netspeed müşteri hizmetlerine sordum altyapım stabil olarak en fazla kaç mbps destekliyor, 100 mbps hızı engelli tarifesi ile veriyor musunuz diye.


    gelen cevapta internet hattımın 98 mbps hız desteklediğini fakat engelli tarifesi ile en fazla 35 mbps hız verebileceklerini söylediler.

  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt

    Maalesef bilgim yok hocam işletmeci ile ilgili.

  • poyraznet donanım haber temsilcisine sordum temsilci CGNAT uygulaması vardır dedi rahatlıkla. geçeceksen bunu bil, öyle geç dedi. helal olsun sevdim bu tavrı. doğruyu söylüyor en azından. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 


    CGNAT uygulaması derken internet servis sağlayıcının bir İP adresini birden fazla müşteriye kullandırmasıdır. internet servis sağlayıcılar ellerinde İP adresi kalmadığından CGNAT yapıp müşterileri mağdur ediyor da.


    mesela online oyunlarda İP bazlı ban olduğu için aynı İP adresini kullandıklarından bir oyuncu ban yerse sende İP adresinden dolayı ban yiyorsun.


    millenicom müşteri temsilcisi ile anlaşabilsek 100 mbps internet bağlatacağım. ama tabi anlaşabilirsek. temsilciye aşağıdaki resmi gönderdim. bu resme rağmen altyapınız 12 mbps ADSL destekli dedi. daha CGNAT sorusuna gelmedik. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri aşağıdaki değerleri modemde daha yeni buldum. modemi üreten firmaya sordum, sağolsunlar söylediler nerede olduğunu.


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakabus_ -- 3 Haziran 2022; 15:27:37 >




  • Hocam bugün tekrar görüştüm. Bina kutusunda ki spliter da boş yer yok, ek kapasite icin kayıt açtım. Pazartesi o bölgeye bakan ekip liderine ileteceğim, çalışma yapacaklar dedi. Bakalım insallah çözecekler sorunu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 102103104105106
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.