Şimdi Ara

Türk Telekom'dan mobil abonelere 10 GB'lık özür hediyesi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
198
Cevap
2
Favori
25.614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • burak550 B kullanıcısına yanıt
    Kardeş, onların altyapı geliştirme çalışmaları hiç bitmiyor ki. Hangi servis sağlayıcıyı hizmetteki bir arıza sebebiyle ararsan ara, telefonda ilk duyduğun şey "altyapı çalışması yapıyoruz" oluyor. Hizmette kesinti yaşayanları bir nebze sakinleştirmek için mazeret uydurmaktan başka bir şey değil.

    Gel gelelim, yıllardır hiç bitmeyen altyapı çalışmaları bizi bir arpa boyu götürmüyor nedense. Yıl olacak 2020, 3Mbit'den fazla upload alamıyoruz; ben yine 3Mbit ile iyi tarafdayım, karşı komşu 0.8 mbit alamıyor. İnsanlar 8Mbit internet alamıyor bu devirde. Sorarsan hep altyapı çalışması. Bu kadar altyapı çalışmasıyla bütün Türkiyeyi köylerine kadar fiberle, 5G ile donatman lazımdı.

    Yalanın bini bir para.
  • Şebeke erişimi olmayan zaman diliminde hattımda bulunan 100TL 40TL ye düştü ve şebeke sinyali dahi olmadan internet kullanımı yansıtıldı. Genel müdürlükten yapılan şikayet kaydı aramasında " Şebeke sinyali olmaksızın internet'e bağlanabileceğim " bildirildi!! böylesine yüksek teknolojiyi bizlerle buluşturan TIRT Telekom'a kepaze demekle yetiniyorum. İsterse 100gb versin.
  • Belki de şükür etmeyi öğrenmemiz lazım. Operatör özür dilemiş ve telafi yoluna gitmiş, kimse sen eşini çocuğunu arayama diye bir gayret içinde değil, doğa da seni beni düşünmüyor bildiğini okuyor.

    Bu gün birbirimizi depremden önce öldürmek yerine eleştirileri yerinde yapıp düzeltilmesi için uğraşmak ve bir sonraki sınamaya iyi hazırlanmak varken bir telefon şirketini zarara uğratıp kapatmaya çalışmak kimin eline ne gibi bir yarar sağlar bunu gerçekten düşünmek gerek.

    Dedim ya şükür etmek lazım, tek derdiniz bu olsun.


  • Lan olm Telekom çekmiyor zaten önce çektir sonra ver İnterneti, süperzekalar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Nasıl alıyoruz.
  • Benim şebeke yine gitti sizde durum nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • renega kullanıcısına yanıt
    TT kullanıcısıyım şuan bize de verilmedi.
  • Bunların zihniyetini çözmek basit.

    Türk Telekom'dan mobil abonelere 10 GB'lık özür hediyesi
  • Ne yapacakmışız bununla acaba Türk Telekom bunu da açıklarsa çok seviniriz. Bunun yerine cayma bedellerini almayın
  • Başka operatöre taşımayın diye iki aya yaymışlar 10 GB’ı...

    Çakallığa gel.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2 ay sonra taahhüt bitiyor ve Turkcelle vınnnnn :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bi dahaki depreme kullanırız artık o 10 GB'ı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Venture -- 27 Eylül 2019; 19:40:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom'dan mobil abonelere 10 GB'lık özür hediyesi

    Yüklemeye başlamışlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu olayın telafisi çok zor fakat en azından faturalı müşterilerin bir aylık faturası ödenmiş sayılmalı ve kontörlü hat kullananlara da 50 TL yada daha yüksek kontör yüklemesi yapılması uygun olurdu. Bimcell, Teknosacell, PTTCell kullananlar ne yapsın yani?
  • Benim hala şebekem yok sizde durum ne?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TT geçti Bor'un pazarı biz taahhüt dolunca ailecek gidiyok başka Gsm'e.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknosacell liler ne yapacak. Sonuçta ayni hat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fotoğraftaki İstanbul güzelmiş

  • Son fatura ödenmiş gözüküyor telekomda benzer durumda olan var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.