< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Türk Telekom cayma bedeli (4. sayfa)



-
-
Abuk subuk şeyler için sms atıyorlar, bunun için de atsınlar bi' zahmet. Hiçbir bilgilendirme yapmadan 1000 TL, 1200 TL fatura çıkartamamalılar normalde ama yapıyorlar işte. Yok kural değişti, yok uygulama değişti; e iyi de sen kimseye anlattın mı bir şeyin değiştiğini, hayır. Benim anlatmak istediğim adamlar aldığı parayı makul bir zemine bile oturtmuyor. Aldık geçti diyor. Hani bilgilendirme falan hak getire. BTK'nın el atması lazım. Kallavi bir ceza verecekler, bir daha kimse bunu yapmaya cesaret edemeyecek ama kimden kime ceza vermesini bekliyoruz işte.
-
Faturayı ödeyin ve itiraz hakkınızı kullanın...btk tarafindan belirlenen ve uygulanması gereken kural belli...he uğraşmak istemezseniz bı şey diyemem
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
-
Yazdım uzun uzun standart kısaca ödeyeceksin bu borcu dendi kimi kime şikayet ediyoruz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
10 ağustostan sonra kullanım haklarımız bitince veya ...6 Eylül gibi hattinizi tasimalisiniz bence
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Thh şikayet edin, yok öyle bir dünya
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Peki ilk ay taahhüt bozunca nasıl bir ücret çıkmalı. 280lik tarifeye geçmiştim, 5. gün vazgeçip Vodafone'a geçtim. Ben sadece 5 günlük ücret çıkar diye düşünüyordum, yani 280 olmasa bile tarifenin gerçek fiyatı diyelim 600 olsun, 100 lira gelmesini bekledim. Ama bugün 480 lira gibi birşey geldi. Neye göre hesaplamış olabilirler bunu ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
6 eylül gibi gideyim vodafone o zaman.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Taşıma durumuna göre 6 Eylül erken olabilir 🤔
48 saat içinde taşınan numaralar var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlk aydan kastının faturan kesilmeden çıktıysanız
ilk ay hediyeniz varsa onun ücreti ve taahhütsüz tarife fiyatından gün bazlı almış olmaları lazım
faturanızıı eklerseniz bakalım 🤔
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
9 eylülde bitiyor.
6 Eylül cumartesiye denk geliyor.
8 i pazartesi işleme alsalar, 9 u pazartesi geçiş olsa ki sanmam. Tam denk gelir sanıyorum bu senaryo.
Böyle mi yapsam?
Bitime bir gün bile kala geçse 1 aylık ceza yansıtmazlar herhalde? Yada taahhüt bitsin 1-2 gün geçsede taahütsiz fiyattan 1-2 gün faturası yansır değil mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cloud Nine -- 12 Ağustos 2025; 2:0:55 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne kadar kullandınız...20 GB internetin 16sini kullandı iseniz ona göre hesaplanır...yani 600*16/20...veya dk olarak 500 dknin 400 kullanmissinizdir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kullanımınıza göre bakınız bence...son ay cayma bedeli hakları yok btkya göre...kullanımlar biterse hemen geçin bence
6 eylulde basvurursaniz işleme alınır...normalde 8 Eylül pazartesi akşama gecisiniz biter
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
9 Eylül de bitmiyor 9 Eylül son gününüz
Siz başvurduğunuzda sisteme girişi yapılır
pazartesi işleme alınmaz
(Siz kimlik bırakırsanız işlemi yapan kişi pazartesi yaparsa o ayrı)
10 Eylül den önce geçiş olduğunda cayma bedeli yansıttılar
https://forum.donanimhaber.com/turktelekom-kisiye-ozel-firsatlar-teklifler-ve-kampanyalar--137514659
İlk sayfada detaylı bilgi var bakabilirsiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anladım 9 eylül bitiyor.
O zaman en güzeli 10 eylülde başvuru yapmak.
Bu seferde 1 günlük ücret yansıtmak yerine 1 aylık taahhütsüz fiyatı yansıtmazlar herhalde değil mi?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla esimin turk telekom taahhüt bitişine 34 gün vardı, vodafone a geçiş yaptık. Telekomda iken ödediği fatura vergiler dahil 388 TL iken, 2100 tl cayma bedeli + normal fatura bedeli = 2467 TL ödemek üzere son faturayı çıkarmışlar..Fatura yı görmek istiyoruz, ekranda görüntülüyor müşteri temsilcileri ama mail veya pdf olarak göndermiyorlar..Faturayı istediğinizde konuşma ve internet detaylarını fatura detayı diye gönderiyorlar..Ödemek için hazırladıkları faturayı paylaşmamaları büyük terbiyesizlik ve kanunsuzluk..Cayma bedelini de kendi lehlerine göre olacak şekilde hesaplıyorlar..BTK ya şikayet başvurusunda dikkat etmemiz gereken noktaları yazarsanız memnun oluruz arkadaşlar..Problem cayma bedeli çıkması değil, bunun yanlış ve kendi lehlerine olacak şekilde hesaplanması!
-
anlamamışsınız 10 eylülde başvurursanız boşuna gün geçirmiş olursunuz .
Kullanmayacaksanız en güzeli 8 Eylül de başvurmanız
10 Eylülden sonra kullanım haklarının 1inin tamamını bitirmediğiniz sürece gün bazlı faturan çıkar .
-
Ben pes ettim. vodafone‘a geçmeden önce bitmesine birkaç hafta kala mesaj attım Türk telekom’a cayma bedelini öğrenmek için ,onlarda cayma bedeli sıfır TL diye mesaj attılar ben de Vodafone‘a geçtim sonra bir fatura geldi ki 1200 küsür TL .BTK‘ya yazdım bir ayda sonuçlandı ama sonuç Türk telekom lehine oldu şikayet kapandığı itiraz da edemedim yani mecbur o parayı ödeyeceğim bir daha hayatta Türk telekom’a geçmem resmen beni kandırdılar sıfır TL cayma bedeli deyip para istiyorlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X