Şimdi Ara

Türk Telekom cayma bedeli (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
213
Cevap
10
Favori
12.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Hocam bunlar gerçek anlamda art niyetli. Uygulamada taahhüdünüz bitmiştir yazıyordu. Bende müşteri temsilcisini aradım. Evet taahhüdünüz bugün bitiyor dedi. Hiç öyle saat 12 ye vs bekleyin demedi...Her zaman yaptığımız işlemde değilki böyle olduğunu bilelim..

    Birde yıl sonu tüm vergiler yansıtılır demişti. Şimdi bir gün dahil olsa 200 tl ye yakın cayma bedeli olurmu ki?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heamvivna -- 15 Temmuz 2025; 23:8:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • heamvivna kullanıcısına yanıt

    Size bugün bitiyor demiş Siz Faturasıza geçmek istemişsiniz sizi niye uyarsın ki ?

    hareket etmeden önce sorsaydınız keşke

    Vergi borcunuz varsa kalan aylarıda peşin eklemişlerdir aynen

    Bedel aldığınız indirime ve tarifenizin taahhütsüz fiyatına göre değişir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Taahhütlü aboneliğinizi istediğiniz zaman sonlandırabilirsiniz. Ancak operatörünüz ile aranızda imzalanan taahhüt şartlarını gözden geçirmeniz ve taahhüdün erken sonlandırılması durumunda herhangi bir yükümlülükle karşılaşıp karşılaşmayacağınızı kontrol etmeniz fayda sağlayacaktır. Operatörünüz tarafından uygulanabilecek cayma bedelleri 2013/DK-THD/14 sayılı Kurul Kararı ile sınırlanmıştır. Buna göre aboneler, taahhütlerinin sonlandığı ay itibarı ile;

    almış oldukları indirimlerin toplam bedelleri,
    kalan ayların toplam bedelleri
    seçeneklerinden hangisi abone açısından daha avantajlı ise yalnızca bu tutardan sorumlu tutulabilecektir. Bu tutarın üzerinde bir cayma bedeli uygulanamayacaktır.
    Türk Telekom cayma bedeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Gebeskeli G kullanıcısına yanıt

    BTK sikayeti için oluşturduğunuz metni özel bilgilerinizi saklayıp burada paylaşabilir misiniz? İhtiyaç halinde kullanılması açısından çok faydalı olur.

    _____________________________
  • Annemin hattını başka operatöre taşıdım taahhüt süresi bitimine 2 hafta vardı son fatura 300 gelmesi gerekirken 1200 küsür çıkarmışlar her sene taşıma işlemi bu şekilde oluyor ilk defa böle bişi gördüm otomatik ödeme talimatı var onu iptal etsem sıkıntı yaşar mıyım sonrasında nasıl bir yok izlemem gerekir yardımcı olurmusunuz lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi webster21 -- 17 Temmuz 2025; 9:16:51 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • webster21 W kullanıcısına yanıt

    Twitter destek veya btk dan yazabilirsiniz

    Faturanı kendin ödediğin sürece otomatik ödemeyi iptal edebilirsiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Tş cvp içn yani aslında şunu demek istedim otomatik ödeme talimatı açık olursa borcun tümünü çekecek halbuki benim borcum bu değil bu sebeple ödeme yapmasam sıkıntı olur mu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • webster21 W kullanıcısına yanıt

    Otomatik ödeme son ödeme günü çekecek Şikayet kaydı açıp sonuçlanmasına bakın

    Şikayetiniz olumlu sonuçlanmazsa Son gününe kadar ödemediğiniz taktirde daha sonrası için

    gecikme bedeli ve icra ile karşılaşırsınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • https://bilhos.com.tr/tuketicisoruyor/

    Buraya sorabilirsiniz

    Türktelekom mobil hizmeti, mesafeli sözleşme kapsamında değerlendirilebilir. Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca, tüketici, mesafeli sözleşmelerde on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir (Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği Madde 9).

    Ayrıca, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği Madde 15'te, taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, belirli sözleşmelerde cayma hakkının kullanılamayacağı belirtilmiştir. Ancak, abonelik sözleşmeleri kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler hariç tutulmuştur. Mobil hizmetler bu kapsamda cayma hakkı kullanabilir.

    6502 sayılı Kanun'un 4. Maddesi uyarınca, sözleşmede öngörülen koşullar sözleşme süresi içinde tüketici aleyhine değiştirilemez ve tüketiciden sözleşme kapsamında yasal yükümlülükler dışında ek bir bedel talep edilemez.

    Sonuç olarak, Türk Telekom mobil hizmetinde son ay cayma bedeli talep edilmesi, tüketicinin cayma hakkı kapsamında yasal değildir. Tüketici, sözleşmeden cayma hakkını kullanırken herhangi bir cezai şart veya cayma bedeli ödemek zorunda değildir.

    Özetle; Türk Telekom mobil hizmetinde son ay cayma bedeli çıkarılamaz. Bu husus 6502 sayılı Kanun'un 4. Maddesi ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin 9. ve 15. Maddeleri uyarınca düzenlenmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekürler btk ya şikayetimi ilettim fatura son tarihte parayı çekecek sorasını izleyip görücem umarım bu parayı ödemem çok zoruma gider...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Benim 15 gün kullandığım turktelekom hatı var. BTK kararına güvenerek vodafona geçtim. Bakalım ne kdar cezai tutar çıkaracaklar. 450tl indirimsiz aylık ücret olması lazım. 15 günden 225tl ücret çıkmazı lazım. Turktelekomda sebeke problemi olmasa kalacaktım. 15gün ancak dayanabildim.

    _____________________________
  • gulnare G kullanıcısına yanıt

    Vodafone de hat açılana kadar Faturan kesilmediyse cezai bedel çıkmaz ilk ay hediye internet varsa onu alırlar

    Faturan kesildiyse 2. Fatura dönemine girdiysen Cezai bedel çıkarırlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Hediye internet zorunlu birşey mi? Hediye internet kullanılmaz isede ücretini alıyorlar mı? Kampanya olunca yakın çevre baya hat taşıyan oldu.

    _____________________________
  • gulnare G kullanıcısına yanıt

    Bazı tarifelerde taahhüt verince otomatik tanımlanıyor .

    Tarifeye göre değişiyor detaylarında bilgisi yazar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Merhaba bende ttkomdam turkcele geçiş başvurusu yaptım fakat e-devlette görünmüyor 3-4 gün sürüyormuş buarada cayma bedeli çıkmasın diye son güne kadar bekledim ama ttelekom 350 tl faturayı 1000 tl yansıtmış bugun ne yapmalıyım bilgilendirirseniz sevinirm

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • ser_jan S kullanıcısına yanıt

    Türktelekom da Faturanız ne zaman kesiliyordu?


    Turkcell de hattınız Ne zaman açıldı?

    _____________________________
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    dün taahütüm bitti 1 gün öncede turkcele başvurdum fakat geçiş sağlanmadı 3-4 gün sürüyormuş. fatura kesimi 22siydi

    _____________________________
  • ser_jan S kullanıcısına yanıt

    Taahhüttünüz dün değil bugün bitiyor .


    Daha geçiş olmadıysa yansıtılan 1000 tl nereden çıktı .


    Bugün kesilen faturalar daha oluşmadı ki?

    _____________________________
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom cayma bedeli

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.